quote:
Nobel streven, ik wou dat ik dat kon zeggen...quote:Op zondag 28 december 2008 11:58 schreef Soempie het volgende:
Dan doen we het gewoon rustig aan met de uitgaven.Alle dure maanden zijn nu toch achter de rug. En ik kan wel heel graag geld willen verdienen, maar ik trek het gewoon niet. Uiteindelijk kost het me dan meer.
Nee, ontslag nemen lijkt me geen goed plan, tenzij ik een beter alternatief heb.quote:Op zondag 28 december 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
Hoe bedoel je dat laatste?Zou je ook ontslag willen nemen?
Ik probeer je niet te overtuigen of zo, ik geef alleen mijn visie.quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin in deze discussie.![]()
Tuurlijk wordt het lastiger, maar ik ben gewoon niet leuk zo als persoon. Te druk, te veel stress. Ik red het niet met m'n studie en dat gaat me gewoon veel te veel geld kosten en te veel geluk.
Je lijkt mij wel.quote:Op zondag 28 december 2008 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zat net op de fiets en voel in mn jaszakken denk kut ben mijn handschoenen kwijt, maar 2 seconden later schoot me te binnen dat ik ze gewoon aanhad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soempie, goed besluitAls je ook met iets minder geld toekunt en je gaat er minder gestresst van worden lijkt me dat alleen maar goed om te doen
![]()
Ik ben 25 ja, en ik weet niet precies of het netto is.... volgens mij wel want ik verdien maar ongeveer 500 - 600 euro in de maand, en dan hoef je nog niet zoveel belasting te betalen toch? Of zou het te maken hebben met het feit dat ik eigenlijk freelancer ben?quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ha kijk, daar is IARL, die weet dat soort dingen vast
Ga jij eigenlijk de volledige coschappen lopen of is dit het nieuwe curriculum en dus deeltijd?quote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef wyccie het volgende:
Beide. Ik wilde eerst gaan reizen in de maanden die ik over heb, maar ik heb het geld niet.![]()
Dan maar werken dus. En aangezien ik op mijn werk waarschijnlijk niet veel uren kan krijgen en het niet zo leuk meer vind, wil ik ook ander werk erbij.
Een beetje rust komt wel met de co-schappen, want op een gegeven moment zal ik moeten stoppen met mijn bijbaantje. Het lijkt me zo vreemd om na jaren weer een weekend van twee dagen te hebben.
Nog niet.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef iamredleader het volgende:
Tsjongejonge, wat een studie- en werk gerelateerde dilemma's zo op de zondagmiddag
Is het geen vakantie of zo?
quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef wyccie het volgende:
Ik had al twee uur geleden in de bieb moeten zijn.
Dat is niet zo mooiquote:Op zondag 28 december 2008 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn zwangere vriendin is in het ziekenhuis opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en moet morgen of overmorgen bevallen![]()
![]()
3 weken.. niks aan het handje dus.quote:Op zondag 28 december 2008 15:57 schreef Soempie het volgende:
36 weken is 9 maanden. Dan is het kindje nu 3 weken te vroeg.
Wel heftig zo opeens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |