Soms mis ik die tijd wel. Dat je zenuwachtig af moet wachten op bericht terug en dat je nog niet zeker weet wat de ander van je vindt.quote:Op maandag 29 december 2008 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeker een crush. Maar dat vind ik dus een
En ik ga juist naar zijn stad toe, 2 jan....
Je moet het de jeugd niet te makkelijk makenquote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms mis ik die tijd wel. Dat je zenuwachtig af moet wachten op bericht terug en dat je nog niet zeker weet wat de ander van je vindt.![]()
![]()
Maarre, je hebt z'n nummer niet. Waarom email je hem jouw nummer niet? Meestal krijg je dan wel het nummer van de ander.
Namens de AKQSC:quote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh schijt ik heb het gewoon gedaan![]()
![]()
Hallelujah praise the lord ik dacht dat deze dag nooit zou komen!!!!!!![]()
![]()
je moet me eens horen als de scriptie echt AF is![]()
![]()
als ie af isquote:Op maandag 29 december 2008 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Namens de AKQSC:
We zijn trots op je
quote:Op maandag 29 december 2008 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Namens de AKQSC:
We zijn trots op je
Maar het begin is erquote:Op maandag 29 december 2008 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren.....
Goeie tip.quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Endnote is een superhandig programma waarmee je al je gevonden literatuur in een database kunt bijhouden. In die database kun je ook je aantekeningen maken, zodat je alles netjes bij elkaar houdt
Ah, zoiets als Kladblok dus...quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Endnote is een superhandig programma waarmee je al je gevonden literatuur in een database kunt bijhouden. In die database kun je ook je aantekeningen maken, zodat je alles netjes bij elkaar houdt
Hm, van de week even naar kijken dan.quote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, kost maar iets van 12,50 en is te krijgen via o.a. de site van de RuG.
Ja dat heb ik dus gedaanquote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms mis ik die tijd wel. Dat je zenuwachtig af moet wachten op bericht terug en dat je nog niet zeker weet wat de ander van je vindt.![]()
![]()
Maarre, je hebt z'n nummer niet. Waarom email je hem jouw nummer niet? Meestal krijg je dan wel het nummer van de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |