O dat zou zo maar eens kunnen werken. Hoewel ik haar al 10x heb uitgelegd dat ik haar plaagde, toen ik zei dat ik alle antwoorden op alle vragen wist dmv mijn zwarte bol (de eightball) blijft ze in het kreng gelovenquote:
Kun je nagaan hoe hun vorige buren warenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
We kregen trouwens echt een bizar kerstkaartje van onze buren, met de tekst: "Lieve jongelui, dankbaar en blij zijn wij met jullie als buren. Etc. gelukswens."
Verder dan hoi zijn we nauwelijks nog gekomen..
Tsja, het zou natuurlijk wel veel erger kunnen, als je een studentenhuis naast je hebt! Maar dit is net een geboortekaartje.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hun vorige buren waren.
Sterf, skinny biatchquote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Jeej ik weeg na mijn ontbijt en met nat haar 64,7
1-0 voor de winter blues
Het gaat best rap want 6 december was ik nog 67quote:
Ik ga zo even meten als ik een meetlint kan vinden of het echt verschil uitmaaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
*mijn maten bij 67 kg*
Joepie, gelukkig maar!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik had oliebollen. En ik vond het lekker ... dus ... ik begin beter te worden
.
En mijn pakje kwam net binnen.
het is het 'moeten' he.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben er trouwens achter waarom ik niet te harden ben zo rond de feestdagen.
Nain.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
mannen en ziek zijn, echt, serieus![]()
![]()
Duh.. Het is een man. die hebben geen wasgen in hun vuige poel der genen gekweekt.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
mannen en ziek zijn, echt, serieus![]()
![]()
hij is vanaf 10 uur al op en het gaat beter, zegtie
maar alle was die klaar lag om opgehangen te worden (gisteren tot 12 uur wassen gedraaid) lag gewoon nog op stapel in de douche, de droger was niet aangezet en ga zo maar door
echt! godsamme, als ik grieperig ben kan ik ook de was nog wel opgehangen, het is niet alsof hij de marathon moet lopen ofzo
dan issie sowieso wel homo denk ik, want sinds hij hier woont scheid ik de was, daarvoor flikkerde ik gewoon alles bij mekaarquote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Duh.. Het is een man. die hebben geen wasgen in hun vuige poel der genen gekweekt.
Wees blij. Had hij dat wel dan had hij vast soft erotische gevoelens voor de buurman.
Daarom laf ik jou zoveel. Wij hebben zoveel gemeen!.quote:
Probeer zoveel mogelijk energie te halen uit het afbekken van bedelaars, kinderpostzegelsverkopers, hartstichtingrammelpotten en andere geldzuigeritus. Het is soms zo lekker om op de vraag: heeft u soms wat over voor het behoud van de rugliggende jeukpaling in het drassermeer? met een big smile NEE te zeggen en dan de deur voor het stomverbaasde gezicht van een GoedDoeBurger dicht te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nain.
Ik haat mensen. Maar omdat ik toch een beetje mee moet draaien in deze maatschappij kan ik het tot het redelijke toe onderdrukken. Maar zo aan het eind van het jaar is de kracht op en lukt het niet meer.
Tel daarbij op dat december een uitermate challenging maand is wat betreft bedelende teringlijers en andere vervelende sujetten én het samenklieken van veel mensen op plaatsen waar ik moet zijn en je hebt mijn winterdepressie.
manquote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef neen het volgende:
Hallo, give the guy a break. Je moet hem nu juist verzorgen, geef hem een gekookt eitje en versgeperste jus.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
kom ik thuis, voelt hij zich 'een stuk beter', tot ik naar het huishouden vraagdan trektie ineens weer een zielig gezicht en hoest nog wat extra
Hij is gewoon zeer gevoelig, waarschijnlijk doet het hem ook veel pijn dat jij gewoon denkt dat hij zich aanstelt.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
man
hij heeft gisteren al versgeperste jus gehad
kom ik thuis, voelt hij zich 'een stuk beter', tot ik naar het huishouden vraagdan trektie ineens weer een zielig gezicht en hoest nog wat extra
mannen stellen zich sowieso aan als ze ziek zijn, da's man eigenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef neen het volgende:
[..]
Hij is gewoon zeer gevoelig, waarschijnlijk doet het hem ook veel pijn dat jij gewoon denkt dat hij zich aanstelt.
Feit.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mannen stellen zich sowieso aan als ze ziek zijn, da's man eigen
Eeeh......quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, maar het grootste probleem van de wetenschap is juist het bedrijven van onderzoek dat niet door een theorie is ingegeven. Het is werkelijk ongelooflijk hoeveel studenten (en helaas niet alleen studenten) gewoon maar een hypothese op papier kwakken om empirisch te toetsen. Sterker nog, de hypothese wordt vaak zelfs achterwege gelaten; het is veel handiger om de mogelijkheden open te houden zodat je in SPSS altijd wat leuke resultaten zult vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is het probleem van veel wetenschappers. Die zijn halsstarrig en zo arrogant om te geloven dat hun theorie de juiste is. Terwijl veel aspecten van de wetenschap nog in de kinderschoenen staan.
Dat is helemaal leuk! Doen, als alle feestdagen voorbij zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom laf ik jou zoveel. Wij hebben zoveel gemeen!.
We moeten nog een date prikken, zodat ik je het boek kan geven wat ik je beloofd heb. Misschien kom ik wel naar Hilversuck om die kleuter van je te beloeren.
Kus op je rotkop
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef P.F het volgende:
O wat attent van mijn kat, hij heeft een half dwergkonijntje meegenomen voor de kerst
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef motorbloempje het volgende:vik!
wij gaan ook de muppet christmascarol kijken
als hij niet halverwege instort
best zwaar, film kijken
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wel, hij 's geweldigquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je hem al eens gezien? Ik niet nml
en het bed verschonenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Psies! Hij heeft toch geen tijd, hij moet nog was vouwen.
Naar poepluiers en opgedroogde resten Olvaritquote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
en zeg nu niet 'als die creme'
Soms komen er wel eens van die echte mevrouwen voorbij, met een mooi mantelpakje met bijpassende shawl, nette makeup, gelakte nagels in een nette kleur en keurige hoge hakjes.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Soylent zit mee te lurken, begrijp ik.
Hoi Soylent.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik probeer er even een plaatje bij te zoeken, moment!
die wenkbrauwenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Ans Marcus wel een goed voorbeeld. Die ziet er altijd keurig en op een goede ouderwetse manier vrouwelijk uit. Daar ben ik altijd een beetje jaloers op.
[ afbeelding ]
Die ziet er uit alsof ze in 1980 voor het laatst heeft geneukt en daglicht heeft gezienquote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Ans Marcus wel een goed voorbeeld. Die ziet er altijd keurig en op een goede ouderwetse manier vrouwelijk uit. Daar ben ik altijd een beetje jaloers op.
[ afbeelding ]
Op en top vrouw.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe je jezelf toch aanquote:Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
niks
niks
en
niks
Stresslevel: 9.8 op een schaal van 10
Dingen nog te doen: een miljoen ongeveer dan he, give or take....
Tijd om die miljoen dingen te doen: uurtje?
Ik ga eerst maar eens in bad. Nadenken, over wat ik kan skippen!!
Heb je al het tapasgemaak (quote:Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf toch aan![]()
Hier stress 0. Ik heb gedaan alsof mijn neus bloed en zojuist 5 karweitjes in andermans schoot geworpen.
Ik ga lekker tutten en badderen en richting paps en mams om cadeautjes te krijgen
Gewoon iets uit de kast trekken en inpakken! Tarotkaarten ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Kut nu ben ik schoonmama vergeten met de cadeautjes. (Freud, die wist wat) Dus nu kan ik kiezen: of weeeer die stad in, of een schilderij van de muur rukken, of m'n moeder geld geven en haar mijn moeders cadeau.
Shit.
Ik zou een schilderij van de muur trekken. Het schijnt zo te zijn dat moeders en ook schoonmoeders nog het meest blij worden van een cadeau waar de persoonlijkheid vanaf spat.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Kut nu ben ik schoonmama vergeten met de cadeautjes. (Freud, die wist wat) Dus nu kan ik kiezen: of weeeer die stad in, of een schilderij van de muur rukken, of m'n moeder geld geven en haar mijn moeders cadeau.
Shit.
Geef haar eten. Da's aardig genoeg me dunkt.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Shit.
presentatie is alles!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geef haar eten. Da's aardig genoeg me dunkt.
En waag het niet om je mama's cadeau aan haar te geven! Dat kan echt niet!!
Edit: Ik hoor net dat je de stad NIET in moet. Ik herhaal: NIET.
Grabbel een leuke neglige uit je linnenkast, diep en oude theepot uit de vijver op of zoek wat anders uit je inboedel op. Inpakken en net doen alsof jij verwacht dat zij er heel blij mee is.![]()
En gaat ie me nog vertellen hoe hij dan heet? Of wordt het een raadspelletje?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Soylent heet vanaf januari anders hè? Wist je dat al?.
Er komt tijdelijk een tagje bij te staan met z'n oude naamquote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En gaat ie me nog vertellen hoe hij dan heet? Of wordt het een raadspelletje?
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al het tapasgemaak () aan een ander uitbesteed?
Of gewoon gedaan alsof je je moeder niet gehoord hebt?
Het wordt eleusisquote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef Greys het volgende:
En hij gaat het niet van te voren bekend maken Vik?
Doe normaalquote:Op woensdag 24 december 2008 16:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
lijstje tnt van vandaag:
l: brinta
t: 4 kerstkransjes
t: 1 olijf (op de markt haha)
heb je gister mijn dinner bij de griek gemist zeker??quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
srsly, wat ik jou zie posten dat je eet is doorgaans echt gewoon WEINIG
Hij zal blij zijn om dat te horenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie zich maar niet ineens anders gaat gedragen vind ik alles goed
doorgaans, niet gisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb je gister mijn dinner bij de griek gemist zeker??
Uit bad op de weegschaal: 58,4quote:
yeuy dan had ik het goed.quote:
Ik zou er een etiket van een goeie fles wijn overheen plakkenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
Schoonmaakazijn staat er op het etiket!! Mooi groene fles! Ze kan het wel gebruiken ook!!
Postbodes werken toch ook op zaterdag? Krijg wel eens pakjes op zaterdagquote:Op woensdag 24 december 2008 16:01 schreef mspoez het volgende:
Volgende werkdag...das pas maandag!!!
Zjustem!!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:
Ze is een azijnpissert als ze dat geen leuk cadeau vindt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef Laureline het volgende:
Heb je niet nog een leuke spiegel? Dan gaat ze de hele tijd daarin het filmsterrengezicht doen in de hoek en heb je nergens last van.
Mooi, dan weet ik dat even, voor het geval ik nog een keer een cadeautje van jou krijgquote:Op woensdag 24 december 2008 16:33 schreef Chicolate het volgende:
Heb je niet nog ergens een fles badschuim of ander nutteloos verjaardagskadootje liggen dat je door kan schuiven? Zo doe ik dat vaak met dingen waar ik zelf niets mee heb![]()
Behalve van mij danquote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
Zo, nu ga ik een smoking strijken en om met greys te spreken:![]()
O en jongens: ik sta bovenaan in de tussenstand van de wedstrijd: Ik hou erg veel van jullie!!!![]()
![]()
Ja, erg hè! En ik heb net de post gebeld, of ik het zelf dan kon ophalen op het postkantoor, maar dat kan blijkbaar ook niet. Dus ze houden mijn pakje gewoon in gijzeling!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:01 schreef mspoez het volgende:
Volgende werkdag...das pas maandag!!!
Ja, twee homosuele koeherders die bij nachte lagenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Brokeback Mountain komt op tv vanavond. Dat is toch wel de ultieme kerstfilm.
Ja, belachelijk hè. Ik maak me vaak zó pissig om die ineffecientie. Waarom bezorgen ze niet 's avonds? Of waarom is er geen website waarop je kunt aangeven of je het pakketje zelf wilt komen ophalen of waarop je kunt aangeven wanneer je thuis bent?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, erg hè! En ik heb net de post gebeld, of ik het zelf dan kon ophalen op het postkantoor, maar dat kan blijkbaar ook niet. Dus ze houden mijn pakje gewoon in gijzeling!
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, twee homosuele koeherders die bij nachte lagen
'tussendoor' bedoel je zeker?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook nog van alles wassen enstrijken
![]()
Maar ik stel het gewoon nog even fijn uit. Vanavond maar. Lekker naar de Brokeback Heaumeaus kijken en inmiddels vloekend en tierend een vrolijk kerstoutfitje strijken. Misschien verzacht dat wat.
ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, twee homosuele koeherders die bij nachte lagen
Ik denk dat er te weinig mensen 's avonds willen bezorgen + dat het personeel dan duurder is en de verzendkosten dan omhoog moeten. Bij tijden instellen ook, zo is het een stuk moeilijker om een efficiente route in elkaar te fixen dan wanneer je gewoon een aantal pakjes hebt in een gebied en je gewoon de kortste route langsgaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk hè. Ik maak me vaak zó pissig om die ineffecientie. Waarom bezorgen ze niet 's avonds? Of waarom is er geen website waarop je kunt aangeven of je het pakketje zelf wilt komen ophalen of waarop je kunt aangeven wanneer je thuis bent?
En nog een kleine ergernis: ik vind dat kassabonnen niet meer automatisch geprint moeten worden. Dat scheelt inkt en - belangrijker - papier. Immers: niet iedereen neemt een bonnetje mee. Dus als ze nu eerst vragen: "Wilt u de bon mee?", zo ja, dan drukken ze op de knop 'bon' en zo nee, dan drukken ze op de knop 'geen bon' en gaan ze naar de volgende klant.
En ook nog: op die bon staan dan 3 tijden waarop ze kunnen aankruisen wanneer het pakje weer aangeboden wordt. Maar wat doen ze? Juist, het 4e hokje aankruisen met: 'geen tijdsindicatie mogelijk!' Je moet dus de hele dag gaan thuisblijven volgens die eikels (Sorry vader van MoBlo).quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Ja, belachelijk hè. Ik maak me vaak zó pissig om die ineffecientie. Waarom bezorgen ze niet 's avonds? Of waarom is er geen website waarop je kunt aangeven of je het pakketje zelf wilt komen ophalen of waarop je kunt aangeven wanneer je thuis bent?
[..]
Nee, dat heb ik echt gekochtquote:Op woensdag 24 december 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Dat slankcadeautje heb je zeker ook al een keer van iemand anders gekregen, Chico?
Bij ons wilden ze een keer een pakje brengen van 15 huizen verderopquote:Op woensdag 24 december 2008 16:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
En ook nog: op die bon staan dan 3 tijden waarop ze kunnen aankruisen wanneer het pakje weer aangeboden wordt. Maar wat doen ze? Juist, het 4e hokje aankruisen met: 'geen tijdsindicatie mogelijk!' Je moet dus de hele dag gaan thuisblijven volgens die eikels (Sorry vader van MoBlo).
Ze hadden het ook even bij de buren kunnen brengen. Maarja, dan moet je nog he-le-maal een keer aanbellen ergens hè.
Leukquote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
zooo ik heb mijn outfit geupload,
twijfel alleen nog, of een zwart shirtje + zwarte panty of zwart shirt met paarse panty, of turkoise shirt en zwarte panty....
Nou echt!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nog een kleine ergernis: ik vind dat kassabonnen niet meer automatisch geprint moeten worden. Dat scheelt inkt en - belangrijker - papier. Immers: niet iedereen neemt een bonnetje mee. Dus als ze nu eerst vragen: "Wilt u de bon mee?", zo ja, dan drukken ze op de knop 'bon' en zo nee, dan drukken ze op de knop 'geen bon' en gaan ze naar de volgende klant.
Dat dus; altijd goed met kerst!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
twijfel alleen nog, of een zwart shirtje + zwarte panty
haha die heb ik niet op de foto, was teveel werk... panty omwisselen en corset uit en shirtje weer aan is niet zo snel klaarquote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk.
Post die andere optie ook eens dan?.
Idd, pas dan valt er écht iets over te zeggenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk.
Post die andere optie ook eens dan?.
JIj skinny bitch, je moet ff een goeie strapless BH scoren met vulling. Koos tietloos!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ook best tof zonder shirtje voor een feestje (waar het wat warmer is)
[ afbeelding ]
Ja doei, je doet het alsnog maar.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha die heb ik niet op de foto, was teveel werk... panty omwisselen en corset uit en shirtje weer aan is niet zo snel klaar
"nee bedankt, ik heb al een tasje" werkt prima hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef neen het volgende:
als ik in de stad loop wordt alles in tasjes gepropt en loop je binnen no-time met weer 7 tasjes rond.
1) kassabonnen is handel (papier is big business)quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
En nog een kleine ergernis: ik vind dat kassabonnen niet meer automatisch geprint moeten worden. Dat scheelt inkt en - belangrijker - papier.
Ik ben geen vrouw, ik kan geen 2 dingen tegelijk... pinnen en daarop letten is dus voor mij onmogelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
"nee bedankt, ik heb al een tasje" werkt prima hoor.
Ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gewoon een spijkerbroek en een truitje voor kerst
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:09 schreef neen het volgende:
Ik ben geen vrouw, ik kan geen 2 dingen tegelijk... pinnen en daarop letten is dus voor mij onmogelijk.
Ik heb geen printer.quote:Ik neem aan dat jullie allemaal printen met ecofont.
nou ja, ik ga naar dat soort dingen niet in mijn fluorroze catsuitquote:Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
Euh help heel even: als je naar het afscheid nemen van iemand gaat, is dat ook doorgaans in het zwart? Of alleen tijdens de uitvaartdienst zelf?
Jack, I Promise..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook nog van alles wassen enstrijken
![]()
Maar ik stel het gewoon nog even fijn uit. Vanavond maar. Lekker naar de Brokeback Heaumeaus kijken en inmiddels vloekend en tierend een vrolijk kerstoutfitje strijken. Misschien verzacht dat wat.
Dat lijkt me ook vreselijk als je het weetquote:Op woensdag 24 december 2008 17:21 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens dat dit wel eens de laatste kerst voor een kennis van mij kan zijn, wat zou dat zijn voor hem en zijn gezin (vrouw en 2 jonge kinderen).
daar wil je idd niet eens aan denkenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vreselijk als je het weet![]()
Net als dat ik me vanmiddag weer afvroeg hoe P. zijn vrouw en kindjes er bij zullen zitten met deze Kerstdagen. Als hij zaterdag gecremeerd wordt. Ik kan het me gewoon niet vóórstellen hoe dat moet voelen en als ik het me probeer voor te stellen word ik al helemaal naar.
Thanks hunquote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef conleche het volgende:
Greys: gedekte kleuren en you're fine!!
Iedereen gezellig aan de uitgebreide Kerstdis en zelf krijg je geen hap door je keelquote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar wil je idd niet eens aan denken
Idd. En het klopt ook gewoon niet! Het zou niet mogen kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar wil je idd niet eens aan denken
Nou ja Greys, dat hoort toch ook bij het leven.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen gezellig aan de uitgebreide Kerstdis en zelf krijg je geen hap door je keel![]()
Nou ja. Sorry. Een vrolijker onderwerp graag
Vrolijk onderwerp: ik eet straks spinazie. Is goed voor de gezondheid enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen gezellig aan de uitgebreide Kerstdis en zelf krijg je geen hap door je keel![]()
Nou ja. Sorry. Een vrolijker onderwerp graag
In je gewone kloffie kan prima, veel mensen gaan tenslotte van het werk af gelijk even door.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
Euh help heel even: als je naar het afscheid nemen van iemand gaat, is dat ook doorgaans in het zwart? Of alleen tijdens de uitvaartdienst zelf?
Komt van de broer van de tante van de buurvrouw van Kimquote:Op woensdag 24 december 2008 17:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Hey op welke zender komt die Muppet-kerstflick dan?
D'r blindengeleiderat?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt van de broer van de tante van de buurvrouw van Kim.
Wat let je?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:33 schreef neen het volgende:
ik heb zo'n zin om vanavond Feliz Navidad te zingen in de kroeg
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:34 schreef mspoez het volgende:
Mijn broertje uit het buitenland komt vanavond thuis
You and me bothquote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
D'r blindengeleiderat?
En fijn dat je het even meldt, ik was me ook al rot aan het zoeken in de TVgids.
Wat romantisch! (het eerste gedeelte danquote:Op woensdag 24 december 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
Normaal gaan Heer G en ik altijd in hetzelfde restaurantje uit eten op Kerstavond als waar we elkaar (ook op Kerstavond dus!) hebben ontmoet. Dit is dus voor het eerst dat we een heel andere Kerstavond hebben, er valt weinig te vieren natuurlijk. En dan moet ie straks ook nog naar Brokeback Heaumeaus kijken later op de avond, dus zal ie wel met een koptelefoon op Top Gear gaan kijken
Ja he?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat romantisch! (het eerste gedeelte dan![]()
) .
Jullie mogen voor kerst allemaal wel een onsje van mijquote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo mogelijk nog minder tieten..
ze zijn gewoon nog net niet geimplodeerd
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie mogen voor kerst allemaal wel een onsje van mij
Van mij ook! Wel twee onsjes ook!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie mogen voor kerst allemaal wel een onsje van mij
Gezellig dat jullie er ook allemaal zijn danquote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
D'r blindengeleiderat?
En fijn dat je het even meldt, ik was me ook al rot aan het zoeken in de TVgids.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:52 schreef Vivi het volgende:
Evi l k is ook wel een goeie nick voor jou!
Laatst was Home Alone 3 op tv, wat een kutfilm... alleen die Home Alone's met die drugsgebruiker zijn leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Vroeger kwam Home Alone er altijd voor op kerstavond (één van beide), maar ik moest altijd naar de kerstnachtdienst !@#$%. En nu ik niet meer naar de kerstnachtdienst móet komt 'ie natuurlijk niet meer.
Home alone's met drugsgebruiker? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:29 schreef neen het volgende:
[..]
Laatst was Home Alone 3 op tv, wat een kutfilm... alleen die Home Alone's met die drugsgebruiker zijn leuk.
Ja, die gast is later helemaal verslingerd geraakt aan de drugs.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Home alone's met drugsgebruiker? Waar heb je het over?.
Ik bedoel Home Alone 1 & 2 met Macaulay Culkin als Kevin McCallister.
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 18:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
misschien bedoel je die zwerver? onder die brug? met de witte bonen in tomatensaus?
maar ik heb geen kerstboomquote:Op woensdag 24 december 2008 18:59 schreef mspoez het volgende:
Onder de kerstboom leggen en foto maken KP en dan die foto hier neerzetten, genieten we meeheeeee
de open haard?quote:
Feauteau! Dan kunnen wij dat beoordelenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de open haard?
Maar.. maar... maar... hoe weet ik dat het mijn lootjeskadootje is en niet iets wat ik hééél dringend moet openmaken vóór de 27e?
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een stemmige foto!
Ik had het ook kunnen doen, ware het niet dat we eerst nog een schoorsteenvegert willen laten komen. Denk niet dat je roet heel makkelijk van het stucwerk afkrijgt.
Desalniettemin: dat is zéker weten een SS-pakje!
quote:
Ik, mijn pakje is gegijzeld tot minstens maandag.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:07 schreef neen het volgende:
Hahaaa! Wie hebben er allemaal nog niets binnen?
heerlijk gegeten....en da's nou precies de reden dat ik alweer thuis benquote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef Greys het volgende:
Lekker gegeten McAbba? Moest je niet nog even met je moeder All You Need is Love de kerstspecial kijken?
Op die eerste foto ben je echt superdun BJ!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
twijfel alleen nog, of een zwart shirtje + zwarte panty of zwart shirt met paarse panty, of turkoise shirt en zwarte panty....
[ afbeelding ]
corsetdingetje
ik trek de grens bij huppelfilmsquote:Op woensdag 24 december 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moi?
Het is zeker heel gek dat ik na zoiets All You Need wil kijken?
Ja, ik zou eerst even willen opdrogenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moi?
Het is zeker heel gek dat ik na zoiets All You Need wil kijken?
hmmz...die ligt voor mij ook wel aan de verkeerde kant van de grens, denk ik...samen met de Sissi trilogiequote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat Sound of Music wordt uitgezonden met Kerst!
De ultieme huppelfilm!
Ik ben een uurtje thuis nu en al opgedroogd, voorlopig weer genoeg gehuild.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik zou eerst even willen opdrogen.
Filmtip: Seven brides for seven brothers. Huppels gegarandeerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat Sound of Music wordt uitgezonden met Kerst!
De ultieme huppelfilm!
Zo gek nou ook weer niet. Ik kan me wel voorstellen dat je pas echt goed gaat verwerken na de crematie. Tot die tijd lijkt het toch "niet echt". Fijn dat je de foto toch gegeven hebt (las ik hierboven terug) dat is denk ik alweer een stuk minder stressenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een uurtje thuis nu en al opgedroogd, voorlopig weer genoeg gehuild.
Zaterdag zullen de sluizen wel weer open gaan.
En dan thuis gaat het leven zomaar weer verder en de tv aan
Zijn moeder bedacht zich vanavond dat ze nog brood voor vrijdag had moeten halen, was ook zo gek om te horen
Die foto's wil ik zien!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
Abba, ik ben al twee keer naar een Sound of Music Meezingbioscoop geweestDe eerste keer verkleed als Edelweiss (
![]()
) en de tweede keer in zo'n Heidi outfit. Er zijn nog heel genante foto's van, zal ze zo eens zoeken.
Pas op wat je wenst....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op wat je wenst....
Die van de edelweiss moet ik nog vinden, maar deze wel vast gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn de meesten als non?
is dat een serieuze vraag?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]Waarom zijn de meesten als non?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |