Op en top vrouw.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Ans Marcus wel een goed voorbeeld. Die ziet er altijd keurig en op een goede ouderwetse manier vrouwelijk uit. Daar ben ik altijd een beetje jaloers op.
[ afbeelding ]
Wat doe je jezelf toch aanquote:Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
niks
niks
en
niks
Stresslevel: 9.8 op een schaal van 10
Dingen nog te doen: een miljoen ongeveer dan he, give or take....
Tijd om die miljoen dingen te doen: uurtje?
Ik ga eerst maar eens in bad. Nadenken, over wat ik kan skippen!!
Heb je al het tapasgemaak (quote:Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf toch aan![]()
Hier stress 0. Ik heb gedaan alsof mijn neus bloed en zojuist 5 karweitjes in andermans schoot geworpen.
Ik ga lekker tutten en badderen en richting paps en mams om cadeautjes te krijgen
Gewoon iets uit de kast trekken en inpakken! Tarotkaarten ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Kut nu ben ik schoonmama vergeten met de cadeautjes. (Freud, die wist wat) Dus nu kan ik kiezen: of weeeer die stad in, of een schilderij van de muur rukken, of m'n moeder geld geven en haar mijn moeders cadeau.
Shit.
Ik zou een schilderij van de muur trekken. Het schijnt zo te zijn dat moeders en ook schoonmoeders nog het meest blij worden van een cadeau waar de persoonlijkheid vanaf spat.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Kut nu ben ik schoonmama vergeten met de cadeautjes. (Freud, die wist wat) Dus nu kan ik kiezen: of weeeer die stad in, of een schilderij van de muur rukken, of m'n moeder geld geven en haar mijn moeders cadeau.
Shit.
Geef haar eten. Da's aardig genoeg me dunkt.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef conleche het volgende:
Shit.
presentatie is alles!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geef haar eten. Da's aardig genoeg me dunkt.
En waag het niet om je mama's cadeau aan haar te geven! Dat kan echt niet!!
Edit: Ik hoor net dat je de stad NIET in moet. Ik herhaal: NIET.
Grabbel een leuke neglige uit je linnenkast, diep en oude theepot uit de vijver op of zoek wat anders uit je inboedel op. Inpakken en net doen alsof jij verwacht dat zij er heel blij mee is.![]()
En gaat ie me nog vertellen hoe hij dan heet? Of wordt het een raadspelletje?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Soylent heet vanaf januari anders hè? Wist je dat al?.
Er komt tijdelijk een tagje bij te staan met z'n oude naamquote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En gaat ie me nog vertellen hoe hij dan heet? Of wordt het een raadspelletje?
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al het tapasgemaak () aan een ander uitbesteed?
Of gewoon gedaan alsof je je moeder niet gehoord hebt?
Het wordt eleusisquote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef Greys het volgende:
En hij gaat het niet van te voren bekend maken Vik?
Doe normaalquote:Op woensdag 24 december 2008 16:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
lijstje tnt van vandaag:
l: brinta
t: 4 kerstkransjes
t: 1 olijf (op de markt haha)
heb je gister mijn dinner bij de griek gemist zeker??quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
srsly, wat ik jou zie posten dat je eet is doorgaans echt gewoon WEINIG
Hij zal blij zijn om dat te horenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie zich maar niet ineens anders gaat gedragen vind ik alles goed
doorgaans, niet gisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb je gister mijn dinner bij de griek gemist zeker??
Uit bad op de weegschaal: 58,4quote:
yeuy dan had ik het goed.quote:
Ik zou er een etiket van een goeie fles wijn overheen plakkenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
Schoonmaakazijn staat er op het etiket!! Mooi groene fles! Ze kan het wel gebruiken ook!!
Postbodes werken toch ook op zaterdag? Krijg wel eens pakjes op zaterdagquote:Op woensdag 24 december 2008 16:01 schreef mspoez het volgende:
Volgende werkdag...das pas maandag!!!
Zjustem!!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:
Ze is een azijnpissert als ze dat geen leuk cadeau vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |