Dat is helemaal leuk! Doen, als alle feestdagen voorbij zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom laf ik jou zoveel. Wij hebben zoveel gemeen!.
We moeten nog een date prikken, zodat ik je het boek kan geven wat ik je beloofd heb. Misschien kom ik wel naar Hilversuck om die kleuter van je te beloeren.
Kus op je rotkop
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef P.F het volgende:
O wat attent van mijn kat, hij heeft een half dwergkonijntje meegenomen voor de kerst
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef motorbloempje het volgende:vik!
wij gaan ook de muppet christmascarol kijken
als hij niet halverwege instort
best zwaar, film kijken
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mannen stellen zich sowieso aan als ze ziek zijn, da's man eigen
ik wel, hij 's geweldigquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je hem al eens gezien? Ik niet nml
en het bed verschonenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Psies! Hij heeft toch geen tijd, hij moet nog was vouwen.
Naar poepluiers en opgedroogde resten Olvaritquote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
en zeg nu niet 'als die creme'
Soms komen er wel eens van die echte mevrouwen voorbij, met een mooi mantelpakje met bijpassende shawl, nette makeup, gelakte nagels in een nette kleur en keurige hoge hakjes.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Soylent zit mee te lurken, begrijp ik.
Hoi Soylent.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik probeer er even een plaatje bij te zoeken, moment!
die wenkbrauwenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Ans Marcus wel een goed voorbeeld. Die ziet er altijd keurig en op een goede ouderwetse manier vrouwelijk uit. Daar ben ik altijd een beetje jaloers op.
[ afbeelding ]
Die ziet er uit alsof ze in 1980 voor het laatst heeft geneukt en daglicht heeft gezienquote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Ans Marcus wel een goed voorbeeld. Die ziet er altijd keurig en op een goede ouderwetse manier vrouwelijk uit. Daar ben ik altijd een beetje jaloers op.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |