O dat zou zo maar eens kunnen werken. Hoewel ik haar al 10x heb uitgelegd dat ik haar plaagde, toen ik zei dat ik alle antwoorden op alle vragen wist dmv mijn zwarte bol (de eightball) blijft ze in het kreng gelovenquote:
Kun je nagaan hoe hun vorige buren warenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
We kregen trouwens echt een bizar kerstkaartje van onze buren, met de tekst: "Lieve jongelui, dankbaar en blij zijn wij met jullie als buren. Etc. gelukswens."
Verder dan hoi zijn we nauwelijks nog gekomen..
Tsja, het zou natuurlijk wel veel erger kunnen, als je een studentenhuis naast je hebt! Maar dit is net een geboortekaartje.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hun vorige buren waren.
Sterf, skinny biatchquote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Jeej ik weeg na mijn ontbijt en met nat haar 64,7
1-0 voor de winter blues
Het gaat best rap want 6 december was ik nog 67quote:
Ik ga zo even meten als ik een meetlint kan vinden of het echt verschil uitmaaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
*mijn maten bij 67 kg*
Joepie, gelukkig maar!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik had oliebollen. En ik vond het lekker ... dus ... ik begin beter te worden
.
En mijn pakje kwam net binnen.
het is het 'moeten' he.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben er trouwens achter waarom ik niet te harden ben zo rond de feestdagen.
Nain.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
mannen en ziek zijn, echt, serieus![]()
![]()
Duh.. Het is een man. die hebben geen wasgen in hun vuige poel der genen gekweekt.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
mannen en ziek zijn, echt, serieus![]()
![]()
hij is vanaf 10 uur al op en het gaat beter, zegtie
maar alle was die klaar lag om opgehangen te worden (gisteren tot 12 uur wassen gedraaid) lag gewoon nog op stapel in de douche, de droger was niet aangezet en ga zo maar door
echt! godsamme, als ik grieperig ben kan ik ook de was nog wel opgehangen, het is niet alsof hij de marathon moet lopen ofzo
dan issie sowieso wel homo denk ik, want sinds hij hier woont scheid ik de was, daarvoor flikkerde ik gewoon alles bij mekaarquote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Duh.. Het is een man. die hebben geen wasgen in hun vuige poel der genen gekweekt.
Wees blij. Had hij dat wel dan had hij vast soft erotische gevoelens voor de buurman.
Daarom laf ik jou zoveel. Wij hebben zoveel gemeen!.quote:
Probeer zoveel mogelijk energie te halen uit het afbekken van bedelaars, kinderpostzegelsverkopers, hartstichtingrammelpotten en andere geldzuigeritus. Het is soms zo lekker om op de vraag: heeft u soms wat over voor het behoud van de rugliggende jeukpaling in het drassermeer? met een big smile NEE te zeggen en dan de deur voor het stomverbaasde gezicht van een GoedDoeBurger dicht te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nain.
Ik haat mensen. Maar omdat ik toch een beetje mee moet draaien in deze maatschappij kan ik het tot het redelijke toe onderdrukken. Maar zo aan het eind van het jaar is de kracht op en lukt het niet meer.
Tel daarbij op dat december een uitermate challenging maand is wat betreft bedelende teringlijers en andere vervelende sujetten én het samenklieken van veel mensen op plaatsen waar ik moet zijn en je hebt mijn winterdepressie.
manquote:Op woensdag 24 december 2008 13:44 schreef neen het volgende:
Hallo, give the guy a break. Je moet hem nu juist verzorgen, geef hem een gekookt eitje en versgeperste jus.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
kom ik thuis, voelt hij zich 'een stuk beter', tot ik naar het huishouden vraagdan trektie ineens weer een zielig gezicht en hoest nog wat extra
Hij is gewoon zeer gevoelig, waarschijnlijk doet het hem ook veel pijn dat jij gewoon denkt dat hij zich aanstelt.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
man
hij heeft gisteren al versgeperste jus gehad
kom ik thuis, voelt hij zich 'een stuk beter', tot ik naar het huishouden vraagdan trektie ineens weer een zielig gezicht en hoest nog wat extra
mannen stellen zich sowieso aan als ze ziek zijn, da's man eigenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef neen het volgende:
[..]
Hij is gewoon zeer gevoelig, waarschijnlijk doet het hem ook veel pijn dat jij gewoon denkt dat hij zich aanstelt.
Feit.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mannen stellen zich sowieso aan als ze ziek zijn, da's man eigen
Eeeh......quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mannen stellen zich sowieso aan als ze ziek zijn, da's man eigen
Oh, maar het grootste probleem van de wetenschap is juist het bedrijven van onderzoek dat niet door een theorie is ingegeven. Het is werkelijk ongelooflijk hoeveel studenten (en helaas niet alleen studenten) gewoon maar een hypothese op papier kwakken om empirisch te toetsen. Sterker nog, de hypothese wordt vaak zelfs achterwege gelaten; het is veel handiger om de mogelijkheden open te houden zodat je in SPSS altijd wat leuke resultaten zult vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is het probleem van veel wetenschappers. Die zijn halsstarrig en zo arrogant om te geloven dat hun theorie de juiste is. Terwijl veel aspecten van de wetenschap nog in de kinderschoenen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |