abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64319465
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Net als Jim-Bob Duggar
Ik vind die familie zó vreemd he.
Eeeh.... wie?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:46:56 #252
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64319475
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd wat jij studeert (of gestudeerd hebt).

Ik was zeer gelukkig toen ik Wetenschapsfilosofie eindelijk gehaald had! De leer van Popper is 1 van de weinige filosofische theorieën die is blijven hangen.
Ik ben tweedejaars psychologie vaste kost dus. Ik vind wetenschapsfilosofie wel razend interessant overigens! Maar ik heb me er dit semester niet toe kunnen zetten en ik kan ook het tentamen niet meemaken, dus dat wordt juni.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:47:31 #253
148689 Muis006
pi_64319499
  woensdag 24 december 2008 @ 11:47:56 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64319510
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd wat jij studeert (of gestudeerd hebt).

Ik was zeer gelukkig toen ik Wetenschapsfilosofie eindelijk gehaald had! De leer van Popper is 1 van de weinige filosofische theorieën die is blijven hangen.
Ik heb het ook gehad hoor . Bij methodologie van de letterkunde. Wat een kutvak was dat. 10 ja/nee-vragen. Als je overal 'nee' invulde had je het gehaald . Ik had een 2 en toen een vraag kwam te vervallen had ik een 3 .
Niet meer actief op Fok!
pi_64319519
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eeeh.... wie?
http://www.duggarfamily.com/
Fok!bejaarde
pi_64319542
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ben tweedejaars psychologie vaste kost dus. Ik vind wetenschapsfilosofie wel razend interessant overigens! Maar ik heb me er dit semester niet toe kunnen zetten en ik kan ook het tentamen niet meemaken, dus dat wordt juni.
Van het programma van psychologie weet ik niks, maar ik weet wel dat Popper iig verplichte kost is voor iedereen van de faculteit der Geesteswetenschappen.

Bij ons kunnen we het maar 1 x per jaar volgen, met werkgroepen die verplicht zijn. Mis je meer dan 2 bijeenkomsten, mag je 't tentamen niet maken (tenzij je een heel goede reden ervoor hebt). Zijn bij jullie de hers pas een half jaar later dan? Bij ons een paar weken na de 1e tentamenronde van het semester.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:48:50 #257
148689 Muis006
pi_64319549
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo, intellectueeltje .
Ik kan me wel voorstellen dat je het als wetenschapper moeilijk vindt om een bepaalde theorie waar je jaren aan hebt gewerk te verwerpen. Zo'n theorie wordt toch je kindje. Maar juist als wetenschapper moet je je eigen gevoelens ondergeschikt maken aan de wetenschap. Wat heb je eraan koppig vast te blijven houden aan een theorie, terwijl je diep in je hart wel weet dat die theorie onjuist is? .
Dat is het probleem van veel wetenschappers. Die zijn halsstarrig en zo arrogant om te geloven dat hun theorie de juiste is. Terwijl veel aspecten van de wetenschap nog in de kinderschoenen staan.
pi_64319560
18 kinderen, alle namen starten met een J. .
Fok!bejaarde
  woensdag 24 december 2008 @ 11:49:25 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64319570
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Pijpen èn sigaren?

Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:50:11 #260
148689 Muis006
pi_64319601
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Van het programma van psychologie weet ik niks, maar ik weet wel dat Popper iig verplichte kost is voor iedereen van de faculteit der Geesteswetenschappen.

Bij ons kunnen we het maar 1 x per jaar volgen, met werkgroepen die verplicht zijn. Mis je meer dan 2 bijeenkomsten, mag je 't tentamen niet maken (tenzij je een heel goede reden ervoor hebt). Zijn bij jullie de hers pas een half jaar later dan? Bij ons een paar weken na de 1e tentamenronde van het semester.
Wetenschapsfilosofie is een tweedejaarsvak voor Psychologie in Tilburg. En herkansingen zijn inderdaad na een half jaar: eerste tentamenronde is in december/januari, herkansingen van die ronde in mei/juni. Week daarna nieuwe tentamens en de herkansingen van die ronde zijn in juli.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:50:39 #261
148689 Muis006
pi_64319623
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Anosmie het volgende:
18 kinderen, alle namen starten met een J. .
Erg he!
En de oudere kinderen moeten de jongere kinderen opvoeden. Belachelijk!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:50:55 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64319630
Bij ons zijn de hertentamens ook na een half jaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_64319644
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb het ook gehad hoor . Bij methodologie van de letterkunde. Wat een kutvak was dat. 10 ja/nee-vragen. Als je overal 'nee' invulde had je het gehaald . Ik had een 2 en toen een vraag kwam te vervallen had ik een 3 .
Dat zal wel Studenten Nederlands moeten dit op de UvA ook leren.

Het is bij ons een gedeelte multiple-choice (4 opties) en ik haat multiple-gok tentamens. Het andere gedeelte waren open vragen (we hadden 2 deeltentamens). Mijn belabberde mc-gedeelte is gecompenseerd door het open vragen gedeelte. Ik had eerst een 5,1

Gelukkig had ik voor de her net een 6. Ik was zo gelukkig
pi_64319652
Maar even over eten: wij krijgen morgen stiefmoeder op de kerstdis, en die heeft ons verboden er iets bijzonders van te maken. Want anders gaat ze zich zo bezwaard voelen, en dan is het te machtig eten, en ze moet ook nog de volgende dag heel veel eten bij haar eigen familie.

Eigenlijk vind ik dit best lullig. Mijn vader is er ook nog, dit is voor hem de dag bij 'zijn' familie, mijn man houdt nu eenmaal van goed koken, en nu wordt het helemaal een godsonmogelijke opdracht. Ergens in de stad gaan eten wilde ze ook helemaal niet, lunchen dan ook niet. pffffft.....Moeilijk hoor.

Mijn eerste impuls was eigenlijk het dan maar helemaal kribbig af te blazen, maar dat vind ik voor mijn vader dan weer zielig.
pi_64319721
quote:

[..]

Zo, intellectueeltje .
Ik kan me wel voorstellen dat je het als wetenschapper moeilijk vindt om een bepaalde theorie waar je jaren aan hebt gewerk te verwerpen. Zo'n theorie wordt toch je kindje. Maar juist als wetenschapper moet je je eigen gevoelens ondergeschikt maken aan de wetenschap. Wat heb je eraan koppig vast te blijven houden aan een theorie, terwijl je diep in je hart wel weet dat die theorie onjuist is? .
Helemaal niks. Want op een gegeven ogenblik ontdekt een ander wel dat je theorie niet klopt. Dan is pas echt je naam naar de haaien
  woensdag 24 december 2008 @ 11:53:43 #266
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64319749
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef Laureline het volgende:
Maar even over eten: wij krijgen morgen stiefmoeder op de kerstdis, en die heeft ons verboden er iets bijzonders van te maken. Want anders gaat ze zich zo bezwaard voelen, en dan is het te machtig eten, en ze moet ook nog de volgende dag heel veel eten bij haar eigen familie.

Eigenlijk vind ik dit best lullig. Mijn vader is er ook nog, dit is voor hem de dag bij 'zijn' familie, mijn man houdt nu eenmaal van goed koken, en nu wordt het helemaal een godsonmogelijke opdracht. Ergens in de stad gaan eten wilde ze ook helemaal niet, lunchen dan ook niet. pffffft.....Moeilijk hoor.

Mijn eerste impuls was eigenlijk het dan maar helemaal kribbig af te blazen, maar dat vind ik voor mijn vader dan weer zielig.
Dikke lul. Ze komt toch bij jullie eten, dan kan zij toch niet bepalen wat er moet gebeuren? Gewoon doen wat je wilde maken voor je paps .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64319777
quote:

Gewoon uitgebreid koken en zeggen dat het geen moeite was. Ze kan toch zelf kiezen hoeveel ze opschept? Zeker als jullie het leuk vinden om er iets bijzonders van te maken, gewoon doen. Stiefma kun je toch vertellen dat je graag doet?

Kom op zeg, ze is te gast hoor.
pi_64319834
Wat een egocentrisch mens, Laureline. Ze mag blij zijn dat ze uberhaupt is uitgenodigd.
pi_64319859
quote:

Ik denk dat je je vader lekker zijn gang moet laten gaan in de keuken. Laat hem maken wat hij wil, hij doet het voor zijn familie, dus niet speciaal voor haar dus hoeft ze zich ook niet bezwaard te voelen. Ze is er zelf bij dus dan eet ze gewoon een klein beetje. Houdt ze genoeg plek over om de dag erop te bunkeren.

Wat is dat toch met mensen die ergens gaan eten en vervolgens gaan dicteren wat jij voor hen moet klaarmaken. Als je wilt kiezen wat je gaat eten ga je maar zelf koken of naar een restaurant. Dieetwensen en allergieen uitgezonderd uiteraard

[ Bericht 0% gewijzigd door Anosmie op 24-12-2008 12:04:52 ]
Fok!bejaarde
pi_64319911
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Wat is dat toch met mensen die ergens gaan eten en vervolgens gaan dicteren wat jij voor hen moet klaarmaken. Als je wilt kiezen wat je gaat eten, ga je maar zelf koken of naar een restauant. Dieetwensen en allergiëen uitgezonderd uiteraard.
Dat dus. Dat mag best eens hardop gezegd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 24-12-2008 12:08:29 ]
  woensdag 24 december 2008 @ 11:58:25 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64319915
quote:

Zoals de anderen zeggen: koken wat je zelf wilt. Dan eet ze er maar wat minder van.
Jij, je man, je vader willen lekker eten, dus dat is 3 tegen 1 .

Probleem opgelost .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 24 december 2008 @ 11:58:50 #272
70532 loveli
N
pi_64319934
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

crap in = crap out
  woensdag 24 december 2008 @ 11:59:58 #273
148689 Muis006
pi_64319968
Ik ben er vandoor!
Fijne dag nog dames!
pi_64320032
quote:

Eén persoon wil het anders, dus daar moet je alles aan aanpassen? Terwijl de rest er wél wat van wil maken? Laat je man zich uitleven in de keuken . Het is 3-1.
quote:

[..]

Zo, intellectueeltje .
Maar soms hebben ze het zelf niet eens in de gaten. Een feit kan op verschillende manier geinterpreteerd worden, en zelfs als het strookt met de theorie, als bevestiging gezien worden ... Als je bijv iemand een blad vol met cijfers en resultaten geeft, en vertelt wat de conclusie uit de feiten moet zijn ... en aan een ander hetzelfde blad resultaten, maar met tegengestelde conclusie ... is het mogelijk dat ze allebei een argumentatie kunnen hebben die hun conclusie kloppend maakt ...

Hoe vaag ben ik nu?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64320051

Voor Lau en Cootje. .
Fok!bejaarde
pi_64320084
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Eén persoon wil het anders, dus daar moet je alles aan aanpassen? Terwijl de rest er wél wat van wil maken? Laat je man zich uitleven in de keuken . Het is 3-1.
[..]

Maar soms hebben ze het zelf niet eens in de gaten. Een feit kan op verschillende manier geinterpreteerd worden, en zelfs als het strookt met de theorie, als bevestiging gezien worden ... Als je bijv iemand een blad vol met cijfers en resultaten geeft, en vertelt wat de conclusie uit de feiten moet zijn ... en aan een ander hetzelfde blad resultaten, maar met tegengestelde conclusie ... is het mogelijk dat ze allebei een argumentatie kunnen hebben die hun conclusie kloppend maakt ...

Hoe vaag ben ik nu?
Vaag, maar ik kan je best begrijpen.

Ik ga zo nog even de stad in, mijn nieuwe coupe showen (jaaa, ik ben er blij mee!) en cadeautjes kopen
  woensdag 24 december 2008 @ 12:04:42 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64320124
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ga zo nog even de stad in, mijn nieuwe coupe showen (jaaa, ik ben er blij mee!) en cadeautjes kopen
Pics van je coupe .

Ik heb net m'n Brinta op en ik ga zo even douchen en dan nog even een paar dingetjes halen voor kerst.
Misschien ook even afbakbroodjes en sap voor morgenochtend .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 december 2008 @ 12:04:56 #278
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64320133
De bus van de pakketjesdienst komt net voorbij en hij stopte niet bij mijn deur...
Prrrrr
pi_64320145
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat dus. Dat mag best eens hardop gezegd worden.
Mn spelfouten! Wat doe je?! ..
Fok!bejaarde
  woensdag 24 december 2008 @ 12:05:25 #280
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64320154
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Fotooo!
Prrrrr
  woensdag 24 december 2008 @ 12:05:32 #281
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64320159
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Laureline het volgende:
Hoi dames!
Wat een stichtelijke woorden van eenieder toch weer op de vroege morgen!

Wat me nog het meest bijbleef is het citaat van Isabeau, dat de zoon niet met de moeder sex mag hebben omdat hij dan de vader niet in ere houdt. Pardon??!! En die vrouw dan? Dat is een volslagen onbelangrijk, gevoelloos wezen dat slechts voor de eer van haar man hoeft te waken, en niet voor zichzelf? Dat staat me wel het meeste tegen van bijbel en koran, die aanname dat je als vrouw automatisch inferieur bent aan het mannelijke.
Dat jij dat eruit haalt

Zo lees ik het dus niet. Ik ga er vanuit dat de zoon - moeder relatie er 1 is die met wederzijds verlangen tot stand is gekomen. In dat geval is het dus niet lullig voor de zoon of de moeder, maar de vader wiens eer is aangetast. Immers, hij wordt als partner schaak gezet.
pi_64320221
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pics van je coupe .

Ik heb net m'n Brinta op en ik ga zo even douchen en dan nog even een paar dingetjes halen voor kerst.
Misschien ook even afbakbroodjes en sap voor morgenochtend .
Ik zit op de uni, dus pics zijn nu niet mogelijk. Misschien dat ik vanavond een paar plaatjes schiet, en die dan bij mijn tante upload ofzo.

Maar het lijkt hierop:

De kapper zei de hele tijd dat ik van die mooie krullen had. En passant probeerde hij me ook nog haarspul aan te smeren. Ik moet bekennen dat ik nav zijn stylingskunsten toch de aanschaf van een fohn overweeg, evenals de aanschaf van wat curly hair serum
pi_64320283
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:02 schreef Anosmie het volgende:

Voor Lau en Cootje. .
Whehe

Maar goed, jullie hebben helemaal gelijk ook, we gaan gewoon doen waar wij zin in hebben. Ze past zich maar aan
pi_64320286
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Pas jij maar op, anders fotosjop ik zo een negerkont op je foto! .
Heb ik al
pi_64320350
quote:

Dan eet ze toch maar wat minder Gaar wijf, van mij had ze de tyfus kunnen krijgen!
pi_64320400
En m'n ouders zijn stom
1 sec geleden: zullen we nu een kerstboom halen dan

en ze hebben het kerstpakket ook zonder mij uitgepakt en dat was onze traditie

kerst
pi_64320441
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef P.F het volgende:
En m'n ouders zijn stom
1 sec geleden: zullen we nu een kerstboom halen dan

en ze hebben het kerstpakket ook zonder mij uitgepakt en dat was onze traditie

kerst
Ik zie nu jouw sig.

"Nuance is voor haarverf"

Doet me eraan denken trouwens, of ik er weer een kleurtje in zal gooien
En ik heb nieuwe schoenen, gister gehaald Rode lak peeptoes
pi_64320449
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat jij dat eruit haalt

Zo lees ik het dus niet. Ik ga er vanuit dat de zoon - moeder relatie er 1 is die met wederzijds verlangen tot stand is gekomen. In dat geval is het dus niet lullig voor de zoon of de moeder, maar de vader wiens eer is aangetast. Immers, hij wordt als partner schaak gezet.
Zo kan je het ook lezen ja, maar het maakte op mij een andere indruk omdat in werkelijk al die citaten de vrouw als de passieve partij werd aangeduid. Dus het staat er niet letterlijk, maar het wordt wel duidelijk dat de man word gezien als iemand die de daad verricht, en de vrouw als iemand waarmee je geslachtsgemeenschap hebt.
pi_64320474
Die is © SHE
  woensdag 24 december 2008 @ 12:23:29 #290
14746 k_i_m
pi_64320654
Yay, we mogen om 16.00 uur naar huis .
In my life
Why do I smile
pi_64320670
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef P.F het volgende:
Die is © SHE
Dat wist ik, staat in je sig. Maar een geweldige uitspraak
pi_64320704
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zo kan je het ook lezen ja, maar het maakte op mij een andere indruk omdat in werkelijk al die citaten de vrouw als de passieve partij werd aangeduid. Dus het staat er niet letterlijk, maar het wordt wel duidelijk dat de man word gezien als iemand die de daad verricht, en de vrouw als iemand waarmee je geslachtsgemeenschap hebt.
Dat valt inderdaad op. Wat ik me dan wel afvraag, is of de man plezier mag hebben aan seks.
  woensdag 24 december 2008 @ 12:25:59 #293
14746 k_i_m
pi_64320736
Ik heb trouwens al de hele morgen met intervallen (niet ademhalingsafhankelijk) een paar steken in mijn borst net onder mijn tiet. Men, wat is dat irritant zeg .
In my life
Why do I smile
pi_64320757
Misschien moet je je BH wat losser doen
pi_64320785
Wij gaan naar de markt!

Tot zo ladies, kook, koop, photoshop en Harry Potter ze!
  woensdag 24 december 2008 @ 12:29:35 #296
14746 k_i_m
pi_64320841
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef P.F het volgende:
Misschien moet je je BH wat losser doen
Dit is al een losse . En het is ook maar aan één kant. Zal wel een spiertje scheef zitten ofzo .
In my life
Why do I smile
pi_64320847
Ben ik een foto aan het uitprinten op foto papier is de inkt op
  woensdag 24 december 2008 @ 12:33:20 #298
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64320978
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Laureline het volgende:

[..]

Naja..technisch gezien is dat natuurlijk ook een beetje zo

Enne, die nep moer van je kan lekkah de stuiftering krijgen! Eigen pappies eerst.
pi_64321186
ZO, ik ga shoppen. Aangezien ik voor de Kerst niet meer online zal zijn, wens ik jullie alvast fijne feestdagen toe!
  woensdag 24 december 2008 @ 12:39:48 #300
236335 neen
schone schijn
pi_64321249
O ja, shoppen moet ik ook nog doen... zo eerst m'n haar wat aanpassen
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')