Met elf personen zou dat ongetwijfeld best in de papieren lopen.quote:Op maandag 15 december 2008 19:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
twee jaar terug hebben m'n broer en ik onze ouders uitgebreid mee uit eten genomen met kerstwas erg geslaagd...
(ongetwijfeld beter dan als wij zouden koken)
Gelukkig ben ik dusdanig mannelijk dat ik een roze kamer prima zou kunnen hebben...quote:Op maandag 15 december 2008 19:52 schreef Bob. het volgende:
Oke, nou toffe kamer dan Conleche, en toffe toekomstige kamer Abbadon, lijkt me erg mannelijk worden!
En dat merkte je nergens aan? Niet aan je kleding, niet aan je spiegelbeeld?quote:Op maandag 15 december 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik kom er achter dat ik niet maar 1,6 kilo ben afgevallen maar 6,2Woooot! En volgens mij is dat op de oude weegshaal die 2-3 kilo te weinig aangaf
![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat merkte je nergens aan? Niet aan je kleding, niet aan je spiegelbeeld?
Je woog al haast niets, dus als je dan ineens bijna 5 kilo extra kwijt bent...
Ik las te snel en miste het tweede deel van je zin (per ongeluk zeg maarquote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]!
Jij las ergens iets over een toetje en jij trok je conclusies?
En BlaatschaaP, ik denk dat je te kortin Slank post of meeleest om het rellerige echt mee te krijgen in dit verhaal. No offense, trouwens.quote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Woei, wat een rel!.
Achja, ik kan me nooit zo druk maken om internet. Lang leve de miscommunicatie en helden op sokken.
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:
dat zou jij nooit doen, he?quote:Op maandag 15 december 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
Jajajaja, zie je. Jullie doen gewoon aan bewust selectief lezen.
Stouterds!
Over kerstborrel gesproken, woensdag heb ik kerstonbijt van mijn werk maar moet dan gewoon naar collegequote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond!
Oh, over mond gesproken. Vandaag dus kerstborrel gehad en heel veel hapjes gegeten. En toen had ik eigenlijk helemaal genoeg gehad, en toen werd er nog eens eten bezorgdDat hadden ze beter even eerder kunnen melden
Haha, no harm done. Maar je weet alleen niet hoe lang ik hier al mee leesquote:Op maandag 15 december 2008 20:07 schreef Esse_est het volgende:
[..]
En BlaatschaaP, ik denk dat je te kortin Slank post of meeleest om het rellerige echt mee te krijgen in dit verhaal. No offense, trouwens.
Hoera voor de doggiebags! In het kader van het knierten, enzo!quote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond!
Oh, over mond gesproken. Vandaag dus kerstborrel gehad en heel veel hapjes gegeten. En toen had ik eigenlijk helemaal genoeg gehad, en toen werd er nog eens eten bezorgdDat hadden ze beter even eerder kunnen melden
Is waar natuurlijk. Nouja, dan weet je het misschien wel. No problemo.quote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Haha, no harm done. Maar je weet alleen niet hoe lang ik hier al mee lees.
Wat ik vooral weet is dat het alleen maar nutteloos en energievretend is om je zo vreselijk op te winden over een forum. Wat je geschiedenis met mensen ook is, het blijft internet. Het is niet alsof mensen dezelfde dingen zeggen wanneer ze voor je staan. Ik vind het leuk om hier mee te posten en verhalen van anderen te lezen, maar ik heb echt geen behoefte om elke 2 dagen door een berg relbagger heen te moeten werken om de interessante tips, opmerkingen, lijstjes en gezelligheid te vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Is waar natuurlijk. Nouja, dan weet je het misschien wel. No problemo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |