Dan kun je vandaag mooi alvast lijstjes maken van wat bij elkaar hoort en bedenken hoe laat je met wat moet gaan beginnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet.
Morgen als de razende neten alles opruimen thuis, dan om half 4 al (. ) naar mijn schoonouders. De volgende dag als de razende neten schoonmaken en het diner voorbereiden want dan staan mijn ouders om 6 uur op de stoep
.
En we hebben twee uitpuilende koelkasten met vreten en dat moet ik allemaal organiseren en wat bij elkaar hoort bij elkaar stoppen, want anders snap ik het niet meer. En ik ben zo moeoeoeoeeee
.

Het is hier ook uitgestorven; ook ik ben de enige in het hele gebouwquote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef Aventura het volgende:
Het is uitgestorven op mijn werk. Ik ben de enige die werkt

Ah, ik heb met je te doen. Ik had vorig weekend ook twee etentjes. Eentje door mij gemaakt en eentje buiten de deur. Slo-pend. Vooral het boodschappen doen. Vorige week vrijdag was heel Amsterdam en verre omstreken in de Makro. Gelukkig kan ik morgen en overmorgen lekker aanschuiven. Bij ouders en bij broer van lief. Re-lax!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet.
Morgen als de razende neten alles opruimen thuis, dan om half 4 al (. ) naar mijn schoonouders. De volgende dag als de razende neten schoonmaken en het diner voorbereiden want dan staan mijn ouders om 6 uur op de stoep
.
En we hebben twee uitpuilende koelkasten met vreten en dat moet ik allemaal organiseren en wat bij elkaar hoort bij elkaar stoppen, want anders snap ik het niet meer. En ik ben zo moeoeoeoeeee
.

Is dat Sky Radioquote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is hier ook uitgestorven; ook ik ben de enige in het hele gebouw
Ik heb het licht uitgelaten en de radio staat onnatuurlijk hard (SR).
Wat zal ik eens gaan doen

Ik weet toch van gekkigheid helega niet meer wat er allemaal in ligtquote:Op woensdag 24 december 2008 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan kun je vandaag mooi alvast lijstjes maken van wat bij elkaar hoort en bedenken hoe laat je met wat moet gaan beginnen.

Maar je weet wel wat je wilt maken toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet toch van gekkigheid helega niet meer wat er allemaal in ligt.

Mijn koelkast zit ook zo onnatuurlijk vol. Hij glimt helemaal van trots gewoon. Normaalgesproken liggen er 5 appels, wat aldilineatjes en een verdwaalde plak kaas in. Nu puilt ie uit zn voegjes.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet toch van gekkigheid helega niet meer wat er allemaal in ligt.

Ik maak niet alles. Mijn wederhelft doet ook een gedeelte, én hij heeft de meeste boodschappen gedaan. Dus mijn verwarring is wel een beetje verklaarbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je weet wel wat je wilt maken toch?
Dan maak je per gerecht een lijstje met hoeveel je van wat nodig hebt en hoe je het moet maken.
Dan zet je het 's ochtends allemaal per gerecht klaar en is het een kwestie van alles even maken.

Nee cultuurbarbaar, dat is 3FM - Serious Requestquote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Aventura het volgende:
Is dat Sky Radio![]()
Gelukkig werk ik niet bij jou op kantoor![]()

Ow! Maar dan is het ook zijn probleem.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik maak niet alles. Mijn wederhelft doet ook een gedeelte, én hij heeft de meeste boodschappen gedaan. Dus mijn verwarring is wel een beetje verklaarbaar.

M'n huisgenoot studeert sportgezondheid, en die heeft me oefeningen gegeven. En dan denk ik: "Nou hmm, 't voelt goed, laat ik weer gaan hardlopen," en dan heb ik daarna weer een week best veel pijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan je misschien googlen op de klachten + oefeningen? Soms vind je dan oefeningen die de fysio je gewoonlijk gegeven had.

Ik schrok alquote:Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee cultuurbarbaar, dat is 3FM - Serious Request

De Bijbel zit zo bomvol tegenstrijdigheden dat je wel keuzes móet maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Staat volgens mij in exact hetzelfde bijbelboek als dat over homoseksualiteit. Ik kan me zo ergeren aan geloofsselectie. Dat je het ene roept: prima, maar dan moet je ook het andere roepen. Je kan toch verdorie niet zelf beslissen welk woord van god er wel en welk woord van god niet op jou van toepassing is?

Niet meer nodig, Ex heeft alweer een andere ware liefde en zal mij niet meer zoeken vermoed ik, en daarbij, ben wel uitgepraat over hem ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Trust Poez! (Komt je alter ego nu niet meer terug?)

de rickroll??quote:Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef Liejannuh het volgende:
SHE, ze draaien een liedje voor je op 3FM!

Beter, Faith No More.quote:

Jaaaa. Tenminste, ik heb het deels gezien. Bij het derde reclameblok had ik het wel gehadquote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie gisteren ook Harry Potter gekeken? Vanavond komt er weer een, en morgenavond weer, en vrijdagavond weer!!![]()
[ afbeelding ]
Vraag hem om een bepaalde rustperiode. Mijn eigen fysio deed dat ook: zoveel weken oefeningen én niet sporten, en daarna oefeningen met sporten. Met mijn knie was het 3 maanden rust, met mn enkel was ik eigenwijs maar deed het na 6 weken geen pijn meer. Voor kneuzingen houden ze ongeveer 3 weken niet sporten aan, vond ik ergens op internet. Doe voorzichtig hequote:Op woensdag 24 december 2008 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n huisgenoot studeert sportgezondheid, en die heeft me oefeningen gegeven. En dan denk ik: "Nou hmm, 't voelt goed, laat ik weer gaan hardlopen," en dan heb ik daarna weer een week best veel pijn..

Dan zou ik een keer naar het spreekuur van de fysio gaan als ik jou was (gratis voor RUG-studenten, je vindt de fysio in het pand van de ACLO). Het is heel goed mogelijk dat je een verkeerde looptechniek hebt.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
God, ik wilde dat het kon! Ik mis het nog elke dag. Helaas heb ik al last van m'n scheenbeen als ik alleen maar even een kort sprintje trek naar de trein. Ik had zo gehoopt dat het met rust over zou gaan, maar het duurt al meer dan een half uur jaar ondertussen...

jupquote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie gisteren ook Harry Potter gekeken? Vanavond komt er weer een, en morgenavond weer, en vrijdagavond weer!!![]()

If you don't make a friend nowquote:Op woensdag 24 december 2008 10:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
You want it all but you can't have it?
Epic![]()

Het staat nog altijd niet expliciet in de bijbel, dacht ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef Isabeau het volgende:
En de paus hoort zich naar het woord van god te schikken als hoofd van de rooms katholieke kerk en in dat licht gezien moet hij wel tegen homoseksualiteit zijn aangezien dat in de bijbel zo staat.
Maar ja, hij spreekt zich nou nooit uit tegen het eten van varkensvlees of garnalen en dat staat ook in de bijbel.

Als ik een man had dan had hij ook mn nagels mogen lakken. Ik kook al.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef mspoez het volgende:
En intussen kan dan man afwassen, stofzuigen en stoffen. Strijken kan best morgenochtend. Goed geregeld Anos!

Welk bijbelboek is dat? Ik meen me te herinneren dat homosexualiteit niet expliciet verboden is in de bijbel, maar dat heb ik dan blijkbaar mis.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef Isabeau het volgende:
En hier in dit bijbelboek zegt god met wie je wel en geen seks mag hebben, en dus sowieso niet met iemand van hetzelfde geslacht. En dat vertelt de paus dan weer. maar hoor je die man ooit prediken dat het een zonde is om seks te hebben met je ongestelde vrouw? neuh, dát doet hij weer niet en dat doen vast ook heel veel katholieken. Rare selectiviteit.
[..]
En nu hou ik op bijbelboeken te citeren in een slank topic
Ik wilde alleen deels de paus verdedigen dat hij eigenlijk wel moet vinden wat hij zei, maar dat hij het op zich niet hoeft uit te spreken omdat hij al die andere dingen ook nooit uitspreekt.

Uit een ander topic:quote:Op woensdag 24 december 2008 11:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welk bijbelboek is dat? Ik meen me te herinneren dat homosexualiteit niet expliciet verboden is in de bijbel, maar dat heb ik dan blijkbaar mis.

Ik hou van fantasy en heb derhalve de hele HP serie verslonden. Ik heb ze zowel in het Engels als het Nederlands (de hele serie compleet)quote:Op woensdag 24 december 2008 11:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Harry Potter niks.
Lord of the Rings.
Maar de enige echte kerstfilms zijn Home alone 1 en 2.

Dan zou ik hem liever op dvd kijken, heb je geen reclames tussendoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef Ewelina het volgende:
En oh ja, ik heb gisteren ook Harry Potter gekeken. En vanavond ga ik denk ik weer kijken.
Wat eigenlijk niet eens hoeft, want ik heb alle 5 de delen op DVD. En ik kijk ze nooit

Een man mag wel meerdere vrouwen hebben, maar een triootje zit er dan weer niet in.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uit een ander topic:
(Leviticus 18:22-23) Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging.
(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef P.F het volgende:
O wat attent van mijn kat, hij heeft een half dwergkonijntje meegenomen voor de kerst

Nou, ik zat gister wel te vloeken toen ik dacht dat Hart van Nederland tussen de film door zou worden uitgezonden (dat heeft SBS6 een tijd gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan zou ik hem liever op dvd kijken, heb je geen reclames tussendoor. Ik heb ze zelf ook, deel 1 tm 4, maar de eerste delen in het Nederlands
. En daar kan ik echt niet tegen (had klein broertje dat nog niet kon lezen).

Mensen denken dat je genezen bent als je onder druk van de buitenwereld besluit om toch met iemand van het andere geslacht te leven. Dat een homoseksueel daar dood ongelukkig van wordt maakt immers niet uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben weer goed op de hoogte merk ik.
Het was trouwens ook wel te merken op mijn (christelijke) middelbare school. De godsdienstleraar zei ooit zoiets, meen ik me te herinneren.Echt, hoe bekrompen sommige mensen denken. Er waren serieus mensen die dachten dat het een ziekte was en dat je ervan genezen kon worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |