abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64316492
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Niet .

Morgen als de razende neten alles opruimen thuis, dan om half 4 al ( . ) naar mijn schoonouders. De volgende dag als de razende neten schoonmaken en het diner voorbereiden want dan staan mijn ouders om 6 uur op de stoep .

En we hebben twee uitpuilende koelkasten met vreten en dat moet ik allemaal organiseren en wat bij elkaar hoort bij elkaar stoppen, want anders snap ik het niet meer . En ik ben zo moeoeoeoeeee .
Dan kun je vandaag mooi alvast lijstjes maken van wat bij elkaar hoort en bedenken hoe laat je met wat moet gaan beginnen.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:55:42 #152
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64316511
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef Aventura het volgende:
Het is uitgestorven op mijn werk. Ik ben de enige die werkt
Het is hier ook uitgestorven; ook ik ben de enige in het hele gebouw

Ik heb het licht uitgelaten en de radio staat onnatuurlijk hard (SR).

Wat zal ik eens gaan doen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:55:44 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64316513
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Niet .

Morgen als de razende neten alles opruimen thuis, dan om half 4 al ( . ) naar mijn schoonouders. De volgende dag als de razende neten schoonmaken en het diner voorbereiden want dan staan mijn ouders om 6 uur op de stoep .

En we hebben twee uitpuilende koelkasten met vreten en dat moet ik allemaal organiseren en wat bij elkaar hoort bij elkaar stoppen, want anders snap ik het niet meer . En ik ben zo moeoeoeoeeee .
Ah, ik heb met je te doen. Ik had vorig weekend ook twee etentjes. Eentje door mij gemaakt en eentje buiten de deur. Slo-pend. Vooral het boodschappen doen. Vorige week vrijdag was heel Amsterdam en verre omstreken in de Makro. Gelukkig kan ik morgen en overmorgen lekker aanschuiven. Bij ouders en bij broer van lief. Re-lax!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:56:53 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64316529
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het is hier ook uitgestorven; ook ik ben de enige in het hele gebouw

Ik heb het licht uitgelaten en de radio staat onnatuurlijk hard (SR).

Wat zal ik eens gaan doen
Is dat Sky Radio
Gelukkig werk ik niet bij jou op kantoor
Hoewel. Bij ons hebben ze een kerstcd op repeat gezet in de liften. Ook heel erg...
pi_64316553
Morgen gaat Big John in de oven en ben ik vanaf 3 uur in de keuken. Denk ik. Daarna 3 dagen weekend! Slááááááááááápen en mn huis fatsoeneren.
Fok!bejaarde
  woensdag 24 december 2008 @ 10:00:40 #156
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64316592
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:54 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dan kun je vandaag mooi alvast lijstjes maken van wat bij elkaar hoort en bedenken hoe laat je met wat moet gaan beginnen.
Ik weet toch van gekkigheid helega niet meer wat er allemaal in ligt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64316650
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Maar je weet wel wat je wilt maken toch?
Dan maak je per gerecht een lijstje met hoeveel je van wat nodig hebt en hoe je het moet maken.
Dan zet je het 's ochtends allemaal per gerecht klaar en is het een kwestie van alles even maken.
pi_64316666
Goeiemorgen
pi_64316670
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mijn koelkast zit ook zo onnatuurlijk vol. Hij glimt helemaal van trots gewoon. Normaalgesproken liggen er 5 appels, wat aldilineatjes en een verdwaalde plak kaas in. Nu puilt ie uit zn voegjes.

En ik heb 3 x verteld wat we gaan eten en ik vergeet steeds de helft op te noemen. En dat mijn collega's dan al zeggen: Jeuzus! Hoeveel mensen komen er wel niet?!
Fok!bejaarde
  woensdag 24 december 2008 @ 10:06:54 #160
14746 k_i_m
pi_64316708
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar je weet wel wat je wilt maken toch?
Dan maak je per gerecht een lijstje met hoeveel je van wat nodig hebt en hoe je het moet maken.
Dan zet je het 's ochtends allemaal per gerecht klaar en is het een kwestie van alles even maken.
Ik maak niet alles. Mijn wederhelft doet ook een gedeelte, én hij heeft de meeste boodschappen gedaan. Dus mijn verwarring is wel een beetje verklaarbaar .
In my life
Why do I smile
  woensdag 24 december 2008 @ 10:09:31 #161
33954 ElisaB
pi_64316753
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Aventura het volgende:
Is dat Sky Radio
Gelukkig werk ik niet bij jou op kantoor
Nee cultuurbarbaar, dat is 3FM - Serious Request
pi_64316779
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik maak niet alles. Mijn wederhelft doet ook een gedeelte, én hij heeft de meeste boodschappen gedaan. Dus mijn verwarring is wel een beetje verklaarbaar .
Ow! Maar dan is het ook zijn probleem.
pi_64316811
3FM
Ja doei.
pi_64317194
Aww wat een lieve lurkers hebben we toch hier, zie ik in het kerstavatar stemtopic

En Liejannuh die voor mij persoonlijk campagne voert
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64317341
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kan je misschien googlen op de klachten + oefeningen? Soms vind je dan oefeningen die de fysio je gewoonlijk gegeven had.
M'n huisgenoot studeert sportgezondheid, en die heeft me oefeningen gegeven. En dan denk ik: "Nou hmm, 't voelt goed, laat ik weer gaan hardlopen," en dan heb ik daarna weer een week best veel pijn. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 24 december 2008 @ 10:34:37 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64317377
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee cultuurbarbaar, dat is 3FM - Serious Request
Ik schrok al
  woensdag 24 december 2008 @ 10:42:56 #167
33954 ElisaB
pi_64317594
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Aventura het volgende:

Ik schrok al
Gekkie
  woensdag 24 december 2008 @ 10:46:05 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64317677
Al die afko's ook. Werk net 3 maanden bij een nieuw bedrijf en ook daar vliegen ze me om de oren. GHZ, IxD, SEO...

Anyways, ik ga even een rondvraag doen of 3FM hier ook aan mag
pi_64317752
SHE, ze draaien een liedje voor je op 3FM!
  woensdag 24 december 2008 @ 10:48:40 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64317761
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Staat volgens mij in exact hetzelfde bijbelboek als dat over homoseksualiteit. Ik kan me zo ergeren aan geloofsselectie. Dat je het ene roept: prima, maar dan moet je ook het andere roepen. Je kan toch verdorie niet zelf beslissen welk woord van god er wel en welk woord van god niet op jou van toepassing is?
De Bijbel zit zo bomvol tegenstrijdigheden dat je wel keuzes móet maken.
Nu zit ik me weer kwaad te maken hierover, terwijl ik net zo goedgemutst wakker werd.
Ennnn bedankt hè! .

Ben net pas wakker. Zo even een bakje Brinta eten en dan even een paar boodschapjes halen voor de komende dagen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 december 2008 @ 10:49:02 #171
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64317772
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Trust Poez! (Komt je alter ego nu niet meer terug?)
Niet meer nodig, Ex heeft alweer een andere ware liefde en zal mij niet meer zoeken vermoed ik, en daarbij, ben wel uitgepraat over hem ook

ElisaB, kennen wij elkaar al? Hoi, ik ben poeZ.

Wat betreft kerststress; als je het allemaal een beetje laat gebeuren en je niet te vee zorgen maakt komt het meestal best goed, er zijn altijd wel helpende handjes op het juiste moment (wel aannemen en niet zeggen 'nee het lukt wel'!!) en ach, dan zit je wat later aan tafel... Komt best in orde Kim, jij kan dat toch!
Prrrrr
pi_64317793
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef Liejannuh het volgende:
SHE, ze draaien een liedje voor je op 3FM!
de rickroll??
pi_64317813
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:49 schreef conleche het volgende:

[..]

de rickroll??
Beter, Faith No More.
pi_64317851
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie gisteren ook Harry Potter gekeken? Vanavond komt er weer een, en morgenavond weer, en vrijdagavond weer!!

[ afbeelding ]
Jaaaa. Tenminste, ik heb het deels gezien. Bij het derde reclameblok had ik het wel gehad , en ik moest ook eigenlijk douchen, maar was te moe om op te staan. Maar dat accent van sommige mensen .
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

M'n huisgenoot studeert sportgezondheid, en die heeft me oefeningen gegeven. En dan denk ik: "Nou hmm, 't voelt goed, laat ik weer gaan hardlopen," en dan heb ik daarna weer een week best veel pijn. .
Vraag hem om een bepaalde rustperiode. Mijn eigen fysio deed dat ook: zoveel weken oefeningen én niet sporten, en daarna oefeningen met sporten. Met mijn knie was het 3 maanden rust, met mn enkel was ik eigenwijs maar deed het na 6 weken geen pijn meer. Voor kneuzingen houden ze ongeveer 3 weken niet sporten aan, vond ik ergens op internet. Doe voorzichtig he .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64317875
Jah kutje..

Ik zat net een lijstje te maken met dingen die ik allemaal nog moet doen he..
Strijken, keuken uitsoppen, stofzuigen, stoffen, afwassen & mn nagels lakken..
En dat past net niet tussen het eten en het moment dat we de kroeg induiken vanavond.
Fok!bejaarde
  woensdag 24 december 2008 @ 10:53:40 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64317908
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Beter, Faith No More.
You want it all but you can't have it?

Epic
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64317915
*Lijstje verfrummeld*

*nieuw blaadje pakt*

- Nagels lakken

Zo. Nu past het wel. .
Fok!bejaarde
  woensdag 24 december 2008 @ 10:55:38 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64317976
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

God, ik wilde dat het kon! Ik mis het nog elke dag. Helaas heb ik al last van m'n scheenbeen als ik alleen maar even een kort sprintje trek naar de trein. Ik had zo gehoopt dat het met rust over zou gaan, maar het duurt al meer dan een half uur jaar ondertussen...
Dan zou ik een keer naar het spreekuur van de fysio gaan als ik jou was (gratis voor RUG-studenten, je vindt de fysio in het pand van de ACLO). Het is heel goed mogelijk dat je een verkeerde looptechniek hebt.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 december 2008 @ 10:56:46 #179
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64317995
En intussen kan dan man afwassen, stofzuigen en stoffen. Strijken kan best morgenochtend. Goed geregeld Anos!
Prrrrr
  woensdag 24 december 2008 @ 10:58:14 #180
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64318051
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie gisteren ook Harry Potter gekeken? Vanavond komt er weer een, en morgenavond weer, en vrijdagavond weer!!
jup en daarna harry potter 5 op film 3 (die hoort allang weer van mn tv af te zijn, maar ziggo int geen rekeningen en ik heb nog steeds alle kanalen...hmmm) en tegelijk in arry potter 7 zitten lezen.

soms heb ik ineens zon behoefte om me daar helemaal in onder te dompelen, lekker fantasiewereldje, dat lukt me bijna met geen enkel ander boek ofzo...

ik moet me aankleden en naar een ander durp voor foto's voor mn visum. heb zó geen zin, ik wil de hele dag binnen blijven!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:00:02 #181
14746 k_i_m
pi_64318108
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

You want it all but you can't have it?

Epic
If you don't make a friend now
One might make you
So learn
The gentle art of making enemies

King for a day
In my life
Why do I smile
  woensdag 24 december 2008 @ 11:01:42 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64318154
Lekker dan. Ik wil vanavond naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk, maar ik kan nergens vinden hoe laat die begint (er zijn er 2 geloof ik).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:04:31 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64318212
oh lijstje:

11 uur: pannenkoekies met zoetstof
13 uur: pannenkoekies met bacon
15 uur: pannenkoekie met zoetstof
17 uur: volkorenpasta met bolognese saus en een frisse salade
19 uur: pannenkoekie met bacon of zoetstof
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64318349
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef Isabeau het volgende:
En de paus hoort zich naar het woord van god te schikken als hoofd van de rooms katholieke kerk en in dat licht gezien moet hij wel tegen homoseksualiteit zijn aangezien dat in de bijbel zo staat.

Maar ja, hij spreekt zich nou nooit uit tegen het eten van varkensvlees of garnalen en dat staat ook in de bijbel.
Het staat nog altijd niet expliciet in de bijbel, dacht ik.

Greys, wat een gave netbook! Ik wil ook!

En verder ben ik net naar de kapper geweest en zit mijn haar echt geweldig nu Ik heb een bos krullen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_64318350
pompompompom
Ja doei.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:10:20 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64318370
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
pompompompom
Hoi.

Verveel je je?
Niet meer actief op Fok!
pi_64318395
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef mspoez het volgende:
En intussen kan dan man afwassen, stofzuigen en stoffen. Strijken kan best morgenochtend. Goed geregeld Anos!
Als ik een man had dan had hij ook mn nagels mogen lakken. Ik kook al.

.
Fok!bejaarde
pi_64318429
quote:
Op woensdag 24 december 2008 02:16 schreef Isabeau het volgende:
En hier in dit bijbelboek zegt god met wie je wel en geen seks mag hebben, en dus sowieso niet met iemand van hetzelfde geslacht. En dat vertelt de paus dan weer. maar hoor je die man ooit prediken dat het een zonde is om seks te hebben met je ongestelde vrouw? neuh, dát doet hij weer niet en dat doen vast ook heel veel katholieken. Rare selectiviteit.
[..]

En nu hou ik op bijbelboeken te citeren in een slank topic

Ik wilde alleen deels de paus verdedigen dat hij eigenlijk wel moet vinden wat hij zei, maar dat hij het op zich niet hoeft uit te spreken omdat hij al die andere dingen ook nooit uitspreekt.
Welk bijbelboek is dat? Ik meen me te herinneren dat homosexualiteit niet expliciet verboden is in de bijbel, maar dat heb ik dan blijkbaar mis.
pi_64318453
En oh ja, ik heb gisteren ook Harry Potter gekeken. En vanavond ga ik denk ik weer kijken.

Wat eigenlijk niet eens hoeft, want ik heb alle 5 de delen op DVD. En ik kijk ze nooit
pi_64318464
O wat attent van mijn kat, hij heeft een half dwergkonijntje meegenomen voor de kerst
  woensdag 24 december 2008 @ 11:14:22 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64318496
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Welk bijbelboek is dat? Ik meen me te herinneren dat homosexualiteit niet expliciet verboden is in de bijbel, maar dat heb ik dan blijkbaar mis.
Uit een ander topic:

(Leviticus 18:22-23) Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging.

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

(1 Korinthiers 6:9-10) Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.

(1 Timotheus 1:9-10) En hij dit weet, dat den rechtvaardigen de wet niet is gezet, maar den onrechtvaardigen en den halsstarrigen, den goddelozen en den zondaren, den onheiligen en den ongoddelijken, den vadermoorders en den moedermoorders, den doodslagers, Den hoereerders, dien, die bij mannen liggen, den mensendieven, den leugenaars, den meinedigen, en zo er iets anders tegen de gezonde leer is;

(Romeinen 1:27-32) En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende. En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen; Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid; Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam; Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen; Dewelken, daar zij het recht Gods weten, namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:15:07 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64318521
Ik vind Harry Potter niks.
Lord of the Rings .
Maar de enige echte kerstfilms zijn Home alone 1 en 2 .
Niet meer actief op Fok!
pi_64318554
Ik ben weer goed op de hoogte merk ik.

Het was trouwens ook wel te merken op mijn (christelijke) middelbare school. De godsdienstleraar zei ooit zoiets, meen ik me te herinneren. Echt, hoe bekrompen sommige mensen denken. Er waren serieus mensen die dachten dat het een ziekte was en dat je ervan genezen kon worden.

pi_64318590
Misschien stomme opmerking ... maar over de bijbel en dat sommige regels wel en andere niet worden gehouden ... in het oude testament staan regels (over eten, over leven, over offers) die in het nieuwe testament komen te vervallen, vanwege dood van jezus ... maar homoseksualiteit wordt nog wél genoemd in het nieuwe (zie hierboven, romeinen is sowieso nieuwe testament) ...

Zou het daar aan liggen?
pi_64318615
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Harry Potter niks.
Lord of the Rings .
Maar de enige echte kerstfilms zijn Home alone 1 en 2 .
Ik hou van fantasy en heb derhalve de hele HP serie verslonden. Ik heb ze zowel in het Engels als het Nederlands (de hele serie compleet) Evenals Lord of the Rings

Maar bij ons stond altijd deze film op met Kerst, die ik er dus ook mee associeer:

Ernest Saves Christmas. Afschuwelijk slechte film
pi_64318620
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef Ewelina het volgende:
En oh ja, ik heb gisteren ook Harry Potter gekeken. En vanavond ga ik denk ik weer kijken.

Wat eigenlijk niet eens hoeft, want ik heb alle 5 de delen op DVD. En ik kijk ze nooit
Dan zou ik hem liever op dvd kijken, heb je geen reclames tussendoor . Ik heb ze zelf ook, deel 1 tm 4, maar de eerste delen in het Nederlands . En daar kan ik echt niet tegen (had klein broertje dat nog niet kon lezen).
pi_64318629
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uit een ander topic:

(Leviticus 18:22-23) Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging.

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

Een man mag wel meerdere vrouwen hebben, maar een triootje zit er dan weer niet in.
Fok!bejaarde
pi_64318654
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef P.F het volgende:
O wat attent van mijn kat, hij heeft een half dwergkonijntje meegenomen voor de kerst
Een halve?
pi_64318659
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan zou ik hem liever op dvd kijken, heb je geen reclames tussendoor . Ik heb ze zelf ook, deel 1 tm 4, maar de eerste delen in het Nederlands . En daar kan ik echt niet tegen (had klein broertje dat nog niet kon lezen).
Nou, ik zat gister wel te vloeken toen ik dacht dat Hart van Nederland tussen de film door zou worden uitgezonden (dat heeft SBS6 een tijd gedaan ).

Maar soms vind ik een korte pauze wel fijn.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:20:20 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64318677
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben weer goed op de hoogte merk ik.

Het was trouwens ook wel te merken op mijn (christelijke) middelbare school. De godsdienstleraar zei ooit zoiets, meen ik me te herinneren. Echt, hoe bekrompen sommige mensen denken. Er waren serieus mensen die dachten dat het een ziekte was en dat je ervan genezen kon worden.

Mensen denken dat je genezen bent als je onder druk van de buitenwereld besluit om toch met iemand van het andere geslacht te leven. Dat een homoseksueel daar dood ongelukkig van wordt maakt immers niet uit.
Walgelijk. Ik heb een hoop schrijnende verhalen gehoord in m'n leven. Een familielid van mij (tante van m'n moeder oid) was ook lesbisch, maar dat wist niemand. Zij is op een gegeven moment met haar man naar Australië verhuisd en 2 of 3 weken per jaar kwam een vriendin uit Nederland op bezoek. Later bleek dat ze een relatie met elkaar hadden en dat zij die enkele weken dat die vriendin kwam echt nodig had om er weer tegenaan te kunnen. Echt zo triest om te horen .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')