abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2008 @ 01:55:35 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64312591
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik kan nergens de naam van dat beest vinden en ik vond het nog wel zo'n grappige naam
Ik heb ook even zitten zoeken, maar vind het ook niet.

Nou ja, op naar een slanke woensdag dan maar!

Truste allen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64312617
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 24 december 2008 @ 02:07:18 #103
236335 neen
schone schijn
pi_64312881
Bweheheh, m'n pa zit op badminton en vroeg of ik meeging.... ik dus mee en heb me tot bloedens aan toe (kutgrip op racket ) kapot zitten slaan en gelopen of die shuttles. Daarna ging ik dus nazitten met hem en die andere gasten gevolg: rondjes B & F en nu ben ik zu hause.

Sporten = FAIL
het lijkt niet wat het is
pi_64312885
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef ElisaB het volgende:

Ik heb ook even zitten zoeken, maar vind het ook niet.

Nou ja, op naar een slanke woensdag dan maar!

Truste allen!
In dit bijbelboek staat dus wat je als christen wel en niet kan eten wat beesten betreft, maar niemand die zich daar ooit aan houdt. Maar wel blijven roepen dat homoseksualiteit niet mag omdat dat in de bijbel staat
quote:
Deuteronomium 14 (Het Boek)

3-5 U mag geen dieren eten, die ik onrein heb verklaard. Dit zijn de dieren, die u mag eten: de os, het schaap, de geit, het hert, de gazelle, het damhert, de steenbok, de antiloop, de berggeit en het wilde schaap.

6Elk dier dat geheel gespleten hoeven heeft en bovendien zijn voedsel herkauwt, mag worden gegeten,

7maar als het dier één van deze beide kenmerken niet heeft, mag u het niet eten. De kameel, de haas en de klipdas mag u daarom niet eten. Zij herkauwen hun voedsel, maar hebben geen gespleten hoeven en zijn dus onrein.

8Varkens hebben wel gespleten hoeven, maar herkauwen niet; daarom mogen zij niet worden gegeten. U mag zelfs de kadavers van dergelijke dieren niet aanraken.

9Alleen zeedieren met vinnen en schubben mogen worden gegeten;

10alle andere soorten zijn onrein.

11U mag alle vogels eten,

12behalve de arend, de lammergier, de zeearend,

13de wouw, de gier,

14alle soorten kraaien en raven,

15de struisvogel, de katuil, de meeuw en alle soorten sperwers,

16de steenuil, de oehoe en de witte uil,

17pelikaan, de aasgier en de aalscholver,

18de ooievaar en alle soorten reigers, de hop en de vleermuis.

19-20 Met enkele uitzonderingen (a) zijn alle gevleugelde insekten onrein voor u en mogen niet worden gegeten.

21Eet niets dat een natuurlijke dood is gestorven. Een buitenlander die bij u woont, mag daarvan echter wel eten. U mag het hem geven of verkopen maar zelf niet eten, want u bent heilig voor de HERE, uw God. Kook een jonge geit niet in de melk van zijn moeder.
En het was geloof ik één van de vogelsoorten die steeds van naam veranderde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 december 2008 @ 02:08:45 #105
236335 neen
schone schijn
pi_64312917
Over vogels gesproken.... voor kerst heb ik vandaag eendenborst besteld dat leek me wel oke, maar wat kun je daar voor lekkers mee maken? Iemand tips? Want de rest van de ingredienten moet ik evt. morgen halen
het lijkt niet wat het is
pi_64313063
En hier in dit bijbelboek zegt god met wie je wel en geen seks mag hebben, en dus sowieso niet met iemand van hetzelfde geslacht. En dat vertelt de paus dan weer. maar hoor je die man ooit prediken dat het een zonde is om seks te hebben met je ongestelde vrouw? neuh, dát doet hij weer niet en dat doen vast ook heel veel katholieken. Rare selectiviteit.
quote:
Leviticus 18
1-2 De HERE gaf Mozes toen opdracht het volgende aan het volk Israël door te geven:

3Ik ben de HERE, uw God, handel daarom niet als het volk van Egypte, waar u zo lang hebt gewoond of als het volk van Kanaän, waarheen Ik u ga brengen.

4-5 Gehoorzaam alleen mijn wetten en voer deze nauwgezet uit, want Ik ben de HERE, uw God. Als u ze gehoorzaamt, zult u leven. Ik ben de HERE.

6Niemand van u mag geslachtsgemeenschap hebben met een bloedverwant, want Ik ben de HERE.

7Een zoon mag met zijn moeder geen geslachtsgemeenschap hebben, want daardoor wordt zijn vader onteerd,

8noch met één van zijn vaders andere vrouwen,

9ook niet met zijn zuster of halfzuster, ongeacht of zij een dochter van de vader of de moeder is en in hetzelfde huis of elders is geboren.

10U mag geen geslachtsgemeenschap hebben met uw kleindochter, want zij is een naaste bloedverwant.

11U mag geen geslachtsgemeenschap hebben met een halfzuster,

12ook niet met uw vaders zuster, want zij is een naaste bloedverwant van uw vader;

13ook niet met uw tante van moederszijde, want zij is een naaste bloedverwant van uw moeder;

14ook niet met uw tante, de vrouw van uw vaders broer.

15U mag geen geslachtsgemeenschap hebben met uw schoondochter;

16evenmin met de vrouw van uw broer, want daardoor wordt uw broer onteerd. (A)

17U mag geen geslachtsgemeenschap hebben met een moeder èn haar dochter of kleindochter, want zij zijn naaste bloedverwanten. Zoiets doen, betekent bloedschande en dat is een vreselijke zonde.

18U mag niet de zuster van uw vrouw als tweede vrouw nemen. Het zou onverdraaglijk voor haar zijn als u geslachtsgemeenschap met haar zuster zou hebben.

19U mag geen geslachtsgemeenschap hebben met een vrouw die ongesteld is.

20En met de vrouw van uw naaste mag u geen geslachtsgemeenschap hebben, anders zult u zichzelf verontreinigen.

21U zult geen van uw kinderen aan Moloch geven door ze op zijn altaar te verbranden; ontwijd de naam van uw God niet, want Ik ben de HERE.

22Homosexualiteit is streng verboden, het is een gruwelijke zonde in de ogen van de HERE.

23Een man zal geen sexuele gemeenschap hebben met een vrouwelijk dier, want daarmee verontreinigt hij zich. Een vrouw mag nooit gemeenschap hebben met een mannelijk dier; dat is een schandelijke perversiteit.
En nu hou ik op bijbelboeken te citeren in een slank topic

Ik wilde alleen deels de paus verdedigen dat hij eigenlijk wel moet vinden wat hij zei, maar dat hij het op zich niet hoeft uit te spreken omdat hij al die andere dingen ook nooit uitspreekt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 december 2008 @ 07:46:12 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64314821
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoho, je vergeet haar belangrijkste features.

[ afbeelding ]

Dat is beter .

Wtf
pi_64314983
Goeiemorgen!

Als het goed is wordt mijn pakketje vandaag bij iemand afgeleverd! Dat zegt de tracker iig..
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64315094
goedemorgen
Ja doei.
pi_64315127
ze hebben 'n foto gemaakt van mn werk voor op het intranet, best leuk geworden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

vandaag een kort dagje, dtot kwart over 12 Dus zo maar eens even wat gaan doen.
René is alweer wat beter zei hij, dus hoop dat hij iig uit bed is als ik terug kom.

Ga nog even wat fruit halen bij de appie straks en wat lekkere bruchetta-mix bij de Xenos. Vanavond restje pasta van gisteren met daarbij een vers gebakken ciabatta met pesto en bruchettamix dus.

Lijstje:

O: twee knackebrod met filet americain en een eitje
T: mandarijntjes
L: knackebrod of brood met slankie smeerkaas
T: fruit
D: pasta met tomatensaus en ciabatta, misschien nog een lekkere bouillon vooraf..
Ja doei.
pi_64315271
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 24 december 2008 @ 08:52:31 #113
33954 ElisaB
pi_64315448
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
ze hebben 'n foto gemaakt van mn werk voor op het intranet, best leuk geworden:
Wat een mooie gulle lach
pi_64315482
Goedemorgen.
pi_64315552
tvpipo!

Ontzettend weinig geslapen en dat op ongeveer de drukste dag van het jaar Zal je altijd zien!
pi_64315581
Viev, jij bent echt met recht de grappigste !

Dat tekeningetje!

SHE, wordt het niet tijd voor een nieuwe ava?
  woensdag 24 december 2008 @ 09:01:53 #117
33954 ElisaB
pi_64315592
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef conleche het volgende:
Ontzettend weinig geslapen en dat op ongeveer de drukste dag van het jaar Zal je altijd zien!
Op de drukste dag van het jaar moet je ook niet slapen, maar druk zijn
pi_64315615
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Op de drukste dag van het jaar moet je ook niet slapen, maar druk zijn
Je hebt gelijk! Ik sleep mijn lijf uit bed! Even een koude douche (so not) en aan de slag!
pi_64315706
dank je Elisa
Ja doei.
pi_64315743
Ha. Hahahaha. Ik moet vanmiddag naar Zernike fietsen (andere kant van de stad, hier in Groningen, waar onderwijsgebouwen staan én het sportcentrum van de uni) om m'n borg te betalen voor de cursus Pilates die ik wil gaan doen. Omdat het een half uur fietsen is, dacht ik dat het wel een goed idee zou zijn om dat te combineren met een lesje bodyfit. Lees ik net op de site dat er in de kerstvakantie geen lessen zijn!

Maar ik moet blij zijn dat ik niet had bedacht te gaan zwemmen. Dan had ik daar kwart voor 8 vanochtend al gestaan, voor niets.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64315749
Oh nee! De balie blijkt ook dicht te zijn! Gaat m'n dagplanning.
pi_64315816
hier in het universitair sportcentrum is het aanbod in de vakanties ook om te huilen

en de lessen die er zijn vallen onder uitslaaptijd
Ja doei.
pi_64315866
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
hier in het universitair sportcentrum is het aanbod in de vakanties ook om te huilen

en de lessen die er zijn vallen onder uitslaaptijd
Net die ene keer dat ik besluit te gaan sporten zijn ze dicht. .

Nu moet ik m'n dagschema omgooien en dat kost altijd wat moeite. Eerst maar eens douchen denk ik, dat zou ik anders na het sporten doen...
pi_64315876
ga hardlopen
Ja doei.
pi_64315972
Hardlopen is tof!
Sla het alleen nu even over omdat ik vrees dat mijn longen het tijdelijk niet overleven.
pi_64315973
WTF: niet veel slapen is goed voor het afvallen!! Ik sta nu weer op 58,9!! Kerstbonus!
pi_64315982
naais

ik heb zin om weer te gaan hardlopen
Ja doei.
pi_64315991
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
ga hardlopen
God, ik wilde dat het kon! Ik mis het nog elke dag. Helaas heb ik al last van m'n scheenbeen als ik alleen maar even een kort sprintje trek naar de trein. Ik had zo gehoopt dat het met rust over zou gaan, maar het duurt al meer dan een half uur jaar ondertussen...
pi_64316004
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
naais

ik heb zin om weer te gaan hardlopen
Doen dan! Ik vind het nog steeds leuk! Het maakt je hoofd zo lekker leeg!
pi_64316013
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

God, ik wilde dat het kon! Ik mis het nog elke dag. Helaas heb ik al last van m'n scheenbeen als ik alleen maar even een kort sprintje trek naar de trein. Ik had zo gehoopt dat het met rust over zou gaan, maar het duurt al meer dan een half uur ondertussen...
Misschien nog een kwartiertje wachten
pi_64316022
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Doen dan! Ik vind het nog steeds leuk! Het maakt je hoofd zo lekker leeg!
vanaf 1 januari weer

daarbij zit ik nu op mn werk dus gaat wat lastig...

maar René heeft beloofd mee te gaan vanaf 't nieuwe jaar weer want kan vaak alleen 's avonds nu en in het donker hier vind ik toch niet zo geweldig
Ja doei.
pi_64316030
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

God, ik wilde dat het kon! Ik mis het nog elke dag. Helaas heb ik al last van m'n scheenbeen als ik alleen maar even een kort sprintje trek naar de trein. Ik had zo gehoopt dat het met rust over zou gaan, maar het duurt al meer dan een half uur ondertussen...
half jaar neem ik aan?

-O_
Ja doei.
pi_64316034
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien nog een kwartiertje wachten
Ik realiseerde het me net maar je was me weer te snel af! .
pi_64316048
Maar serieus, wel vervelend, dat scheenbeen, niks wat je kan doen?
pi_64316076
Goeiemorgen .

Tas inpakken, kranten bezorgen, sloffen kopen, kamer opruimen ... druk dagje, gelukkig kwam ik al íets helderder uit mijn bed dan eerdere dagen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64316112
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:30 schreef conleche het volgende:
Maar serieus, wel vervelend, dat scheenbeen, niks wat je kan doen?
Fysiotherapie zou kunnen helpen, maar daar ben ik niet voor verzekerd dus dan is dat nogal duur. .
pi_64316140
Goeiemorgen Poppetjes!

Het is de morgen voor de avond voor Kerstochtend !

* Fijne kerstgedachtes rondstrooit*
Fok!bejaarde
pi_64316145
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Fysiotherapie zou kunnen helpen, maar daar ben ik niet voor verzekerd dus dan is dat nogal duur. .
Kan je misschien googlen op de klachten + oefeningen? Soms vind je dan oefeningen die de fysio je gewoonlijk gegeven had.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 24 december 2008 @ 09:41:17 #139
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64316215
*gaap*
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64316229
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef k_i_m het volgende:
*gaap*
bijna 'weekend'
Ja doei.
pi_64316247
*Topic optuigt*

Fok!bejaarde
  woensdag 24 december 2008 @ 09:43:12 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64316249
Het is uitgestorven op mijn werk. Het was ook al uitgestorven op Utrecht Centraal, en op het Amstelstation. En in de bus en in de trein ook. Ik ben de enige die werkt
pi_64316278

. Gezellig he. .
Fok!bejaarde
pi_64316292
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef Aventura het volgende:
Het is uitgestorven op mijn werk. Het was ook al uitgestorven op Utrecht Centraal, en op het Amstelstation. En in de bus en in de trein ook. Ik ben de enige die werkt
Ik werk ook!

Nou ja.. ik zit in ieder geval op mn werk. Dat telt toch ook?
Fok!bejaarde
  woensdag 24 december 2008 @ 09:48:40 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64316349
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:45 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik werk ook!

Nou ja.. ik zit in ieder geval op mn werk. Dat telt toch ook?
Ik ben ook fysiek aanwezig ja . Moet zo wel dingen doen, maar nu even niet (hence het Fokgedrag, daar kom ik op een normale werkdag echt niet aan toe).
  woensdag 24 december 2008 @ 09:50:35 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64316399
Hebben jullie gisteren ook Harry Potter gekeken? Vanavond komt er weer een, en morgenavond weer, en vrijdagavond weer!!

woensdag 24 december 2008 @ 09:52:19 #147
14746 k_i_m
pi_64316436
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bijna 'weekend'
Niet .

Morgen als de razende neten alles opruimen thuis, dan om half 4 al ( . ) naar mijn schoonouders. De volgende dag als de razende neten schoonmaken en het diner voorbereiden want dan staan mijn ouders om 6 uur op de stoep .

En we hebben twee uitpuilende koelkasten met vreten en dat moet ik allemaal organiseren en wat bij elkaar hoort bij elkaar stoppen, want anders snap ik het niet meer . En ik ben zo moeoeoeoeeee .
In my life
Why do I smile
  woensdag 24 december 2008 @ 09:52:59 #148
14746 k_i_m
pi_64316453
quote:
Hier ook. Er staan 6 auto's op de parkeerplaats . En vandaag is de hele afdeling hier aanwezig .
In my life
Why do I smile
pi_64316457
quote:
Ik ben ook fysiek aanwezig!
Tot nu toe heb ik het slank topic bijgelezen, de CUL SC gelezen, koffie gezet, gekeken of mn H&M bestelling nu eindelijk al eens wordt geleverd (ik vrees het ergste, want hij is nog steeds manco ), koffie gedronken, de deur open gedaan en een salaris berekend.
Ik vrees dat er niet veel meer gaat gebeuren vandaag.
pi_64316465

kerst
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')