Dan moet ik een soort Gif. maken die hakken uitgooit en als een dollevrouwtje Uggs inslaat.quote:
Weet ik veel, ik kan geen braille lezenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef Greys het volgende:
Isa en PF, diehards!
Viev... hoeveel puppels zitten er bij jou uberhaupt nog onder je sloffen?
En jij danquote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef Greys het volgende:
Isa en PF, diehards!
Viev... hoeveel puppels zitten er bij jou uberhaupt nog onder je sloffen?
Ja! Ja! Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef Vivi het volgende:
Bevalt je netbook nog steeds Greysbeeb?
Ik ben ook al vergevorderd in mijn afperspraktijken.
Vertel!!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef Vivi het volgende:
Bevalt je netbook nog steeds Greysbeeb?
Ik ben ook al vergevorderd in mijn afperspraktijken.
Mja, ik ga toch voor de Acer denk ikquote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ja! Jaaaaaaaaaaaa!
Hij typt ook echt als een dolle, ook al issie kleiner!
Er zit alleen in de meeste netbookjes omdat ze klein zijn geen cd/dvd drive.
Wij hebben een externe die we via usb er aan kunnen hangen, maar als je dat niet wilt kan je ook met een usb stickie je foto's van je andere compu halen. En Windows enzo staat er al op, dus die hoef je niet met CD te installeren.
Mijn mama geeft me alles wat ik wil als ik zeg dat ik het leuk vindquote:
Dat moet je toch zelf weten mop!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mja, ik ga toch voor de Acer denk ik.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef Greys het volgende:
Ja ist niks? Had de paus dan toch gelijk?
(![]()
)
Vervangen door de volgende onzinroeper?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil niemand tegen het hoofd stoten, maar de Paus zegt toch soms wel heule rare dingen. Ik vroeg me vandaag af of het niet weer tijd werd 'm te vervangen
Ja dezequote:Op woensdag 24 december 2008 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je toch zelf weten mop!
Is die er ook in het roze?
Als ik een katholieke homo was, dan nam ik mooi afscheid van de kerk. Nou ben ik niet katholiek, dus dat scheeltquote:Op woensdag 24 december 2008 01:09 schreef Isabeau het volgende:
En de paus hoort zich naar het woord van god te schikken als hoofd van de rooms katholieke kerk en in dat licht gezien moet hij wel tegen homoseksualiteit zijn aangezien dat in de bijbel zo staat.
Echwaarjoh? Mag dat ook al nietquote:Maar ja, hij spreekt zich nou nooit uit tegen het eten van varkensvlees of garnalen en dat staat ook in de bijbel.
Staat volgens mij in exact hetzelfde bijbelboek als dat over homoseksualiteit. Ik kan me zo ergeren aan geloofsselectie. Dat je het ene roept: prima, maar dan moet je ook het andere roepen. Je kan toch verdorie niet zelf beslissen welk woord van god er wel en welk woord van god niet op jou van toepassing is?quote:
Ik vind katholieke homo sowieso iets heel raarsquote:Op woensdag 24 december 2008 01:14 schreef ElisaB het volgende:
Als ik een katholieke homo was, dan nam ik mooi afscheid van de kerk. Nou ben ik niet katholiek, dus dat scheelt
Goed nieuws! Pas op de komende week dat het er niet weer bijkomtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:14 schreef ElisaB het volgende:
Ow, over slank gesproken: ik ben de laatste weken weer aan het kwijtraken. Interessant!
Vroeger waren er veel katholieke internaten, niet gemengd. Veel jongens bij elkaar in de puberteit. Go figure...quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind katholieke homo sowieso iets heel raars
Nou ja, een kleinigheidje hou je tochquote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind katholieke homo sowieso iets heel raars
Het had nu toch wel moeten gebeuren; ik vreet me ongans aan bonbonsquote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Goed nieuws! Pas op de komende week dat het er niet weer bijkomt
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219quote:Admiraal_Anaal zondag 21 december 2008
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel3 voor aanmeldenOja en hier [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR even stemmen voor mijn kerstavatar, gewoon omdat het kan
Volgens mij staan de bijbelvertalingen vol met dat soort 'schoonheidsfoutjes'. Kan toch niet waar zijn dat iemand het ooit echt bedoeld heeft zo te schrijven?!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Maarten 't Hart had trouwens in zijn boek over eten een leuk stuk over verboden voedsel volgens de bijbel. Schijnt een bepaalde diersoort in verschillende bijbelvertalingen verschillend te zijn genoemd, beestje staat op 3 plekken in de bijbel en op de ene plaats heet het a en op de ander b etc. En in een andere vertaling was het allemaal beestje a. (volg je het nog?) (en dat was dan weer een beest wat helemaal niet in het midden oosten voorkomt)
Nou ja, hij wilde dus per se weten welk beest dat was, omdat hij het zo slordig zou vinden de hemel te moeten missen omdat hij per ongeluk een verboden beest zou eten. Was best humoristisch geschreven.
Nee, lijkt mij ook niet, maar de bijbel staat wel meer vol met allerlei fouten. Die theologen dan weer proberen te onderbouwen en uit te leggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij staan de bijbelvertalingen vol met dat soort 'schoonheidsfoutjes'. Kan toch niet waar zijn dat iemand het ooit echt bedoeld heeft zo te schrijven?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |