Dat lijkt me ook vreselijk als je het weetquote:Op woensdag 24 december 2008 17:21 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedenk me opeens dat dit wel eens de laatste kerst voor een kennis van mij kan zijn, wat zou dat zijn voor hem en zijn gezin (vrouw en 2 jonge kinderen).
daar wil je idd niet eens aan denkenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vreselijk als je het weet![]()
Net als dat ik me vanmiddag weer afvroeg hoe P. zijn vrouw en kindjes er bij zullen zitten met deze Kerstdagen. Als hij zaterdag gecremeerd wordt. Ik kan het me gewoon niet vóórstellen hoe dat moet voelen en als ik het me probeer voor te stellen word ik al helemaal naar.
Thanks hunquote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef conleche het volgende:
Greys: gedekte kleuren en you're fine!!
Iedereen gezellig aan de uitgebreide Kerstdis en zelf krijg je geen hap door je keelquote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar wil je idd niet eens aan denken
Idd. En het klopt ook gewoon niet! Het zou niet mogen kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar wil je idd niet eens aan denken
Nou ja Greys, dat hoort toch ook bij het leven.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen gezellig aan de uitgebreide Kerstdis en zelf krijg je geen hap door je keel![]()
Nou ja. Sorry. Een vrolijker onderwerp graag
Vrolijk onderwerp: ik eet straks spinazie. Is goed voor de gezondheid enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen gezellig aan de uitgebreide Kerstdis en zelf krijg je geen hap door je keel![]()
Nou ja. Sorry. Een vrolijker onderwerp graag
In je gewone kloffie kan prima, veel mensen gaan tenslotte van het werk af gelijk even door.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
Euh help heel even: als je naar het afscheid nemen van iemand gaat, is dat ook doorgaans in het zwart? Of alleen tijdens de uitvaartdienst zelf?
Komt van de broer van de tante van de buurvrouw van Kimquote:Op woensdag 24 december 2008 17:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Hey op welke zender komt die Muppet-kerstflick dan?
D'r blindengeleiderat?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt van de broer van de tante van de buurvrouw van Kim.
Wat let je?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:33 schreef neen het volgende:
ik heb zo'n zin om vanavond Feliz Navidad te zingen in de kroeg
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:34 schreef mspoez het volgende:
Mijn broertje uit het buitenland komt vanavond thuis
You and me bothquote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
D'r blindengeleiderat?
En fijn dat je het even meldt, ik was me ook al rot aan het zoeken in de TVgids.
Wat romantisch! (het eerste gedeelte danquote:Op woensdag 24 december 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
Normaal gaan Heer G en ik altijd in hetzelfde restaurantje uit eten op Kerstavond als waar we elkaar (ook op Kerstavond dus!) hebben ontmoet. Dit is dus voor het eerst dat we een heel andere Kerstavond hebben, er valt weinig te vieren natuurlijk. En dan moet ie straks ook nog naar Brokeback Heaumeaus kijken later op de avond, dus zal ie wel met een koptelefoon op Top Gear gaan kijken
Ja he?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat romantisch! (het eerste gedeelte dan![]()
) .
Jullie mogen voor kerst allemaal wel een onsje van mijquote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo mogelijk nog minder tieten..
ze zijn gewoon nog net niet geimplodeerd
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie mogen voor kerst allemaal wel een onsje van mij
Van mij ook! Wel twee onsjes ook!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie mogen voor kerst allemaal wel een onsje van mij
Gezellig dat jullie er ook allemaal zijn danquote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
D'r blindengeleiderat?
En fijn dat je het even meldt, ik was me ook al rot aan het zoeken in de TVgids.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:52 schreef Vivi het volgende:
Evi l k is ook wel een goeie nick voor jou!
Laatst was Home Alone 3 op tv, wat een kutfilm... alleen die Home Alone's met die drugsgebruiker zijn leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Vroeger kwam Home Alone er altijd voor op kerstavond (één van beide), maar ik moest altijd naar de kerstnachtdienst !@#$%. En nu ik niet meer naar de kerstnachtdienst móet komt 'ie natuurlijk niet meer.
Home alone's met drugsgebruiker? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:29 schreef neen het volgende:
[..]
Laatst was Home Alone 3 op tv, wat een kutfilm... alleen die Home Alone's met die drugsgebruiker zijn leuk.
Ja, die gast is later helemaal verslingerd geraakt aan de drugs.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Home alone's met drugsgebruiker? Waar heb je het over?.
Ik bedoel Home Alone 1 & 2 met Macaulay Culkin als Kevin McCallister.
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 18:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
misschien bedoel je die zwerver? onder die brug? met de witte bonen in tomatensaus?
maar ik heb geen kerstboomquote:Op woensdag 24 december 2008 18:59 schreef mspoez het volgende:
Onder de kerstboom leggen en foto maken KP en dan die foto hier neerzetten, genieten we meeheeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |