quote:De Tussenstand:
€ 7836,05
Totaal FOK!:
€ 11676,05
Bovenstaande zijn toegezegde bedragen.
Daadwerkelijk binnengekomen so far:
€ 9005,34
quote:dr werd ergens gevraagd om een iban nummer voor het buitenland±
quote:
Rekeningnummer: 15 91 40 412
Bank: Rabobank
Het IBAN en de BIC
IBAN: NL58 RABO 0159 1404 12
BIC: RABONL2U
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
de grappenmakers die niet betalen kunnen wmb een permban krijgen. We gaan gewoon uit van de toezeggingen die zijn gedaan. Hebben we in het verleden ook gedaan en dat kwam altijd goed eigenlijk
Dit hele topic is natuurlijk allemaal bedacht door onze mod De_Boswachterquote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef gers het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Luisteraar gaat op FOK! naakt voor geld
zondag 21 december 2008
Haar nickname is SHE en ze is een fanatiek FOK-gangster. Haar stunt: ze gaat naakt voor geld. En dat geld gaat naar Serious Request! Wil je haar naakt zien? Doneer dan geld...
Community-site FOK! draagt jaarlijks een steentje bij aan Serious Request. Dit jaar met diverse veilingen. Ook dit jaar weer. En een bijzonder item dit jaar is de naaktreportage van FOK!ster SHE.
Dit is de aankondiging op FOK!:
"Voor een zo hoog mogelijk bedrag gaat ze uit de kleren en het bedrag wordt door vele FOK!kers samen opgebracht. Ook jij kan je bijdrage nog kenbaar maken. Wat heb jij over voor SHE naakt? Je kunt al vanaf vijf euro meedoen. En dat is goedkoper dan Do in de Playboy!
Ga snel naar het forum en doneer jouw bijdrage voor hulp aan vluchtelingen en SHE naakt. Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie."
quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het gaat zo rap dat het echt een dagtaak wordt om alles bij te houden.
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.
x 10
neequote:Op woensdag 24 december 2008 11:01 schreef Trevland het volgende:
Weet iemand of RIck al gedraait is?
Ja, wat was dat nou weer voor kutactiequote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef jellyrose het volgende:
Maar daarnet werd wel SHE's plaatje gedraaid!edit: Maar niet Rick dus.. het was Faith No More
![]()
En nogmaals: chapeau, chapeau.. ik vind het echt supertof van je SHE
Hmm, nou ja, ik zou t gedaan hebben voor de foto's. Maar helaas , te laat..quote:Op woensdag 24 december 2008 12:19 schreef Ulreazj het volgende:
Als niks meer veranderd is sinds laatste update, kon je toch gisterenmiddag donaten.
Ik doe met je meequote:
lees de 2e post in het topic.... PM naar a_aquote:Op woensdag 24 december 2008 12:37 schreef Ryoga het volgende:
hmm mijn transactie van een paar dagen terug is eergister afgerond zie ik, maar ksta er nog niet bijMaar ik blijf hopen dat het nog op tijd gezien wordt
Die quoten we nog een keer voor de blinde mensen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef Danny het volgende:
je kunt in nog tot 18:00 vanavond (dan gaan ze het huis uit) hier je donatie toezeggen. Na de kerstdagen maak ik de hele handel over naar 3FM
Alles wat je dus nog biedt en overmaakt gaat gewoon nog mee
thx, helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
lees de 2e post in het topic.... PM naar a_a
je betaling is ontvangen hoor, alleen staat dat allemaal los van de OP die gewoon door users wordt bij gehouden. Na de kerstdagen komt er een lijst online van mensen die hebben toegezegd maar niet betaald en mensen die hebben toegezegd en WEL betaald. Op die manier komen we ook achter dubbelen en fouten, bijvoorbeeld van users die een verkeerde userid (of GEEN userid) hebben ingevuld.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:37 schreef Ryoga het volgende:
hmm mijn transactie van een paar dagen terug is eergister afgerond zie ik, maar ksta er nog niet bijMaar ik blijf hopen dat het nog op tijd gezien wordt
kloptquote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef Zw0rld het volgende:
Danny,
De mijne moet ook binnen zijn
ID:44359
Tnx. Als het goed is kan ik vandaag rond 17:00 mijn donatie doen, dus we doen ons best.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef Danny het volgende:
je kunt in nog tot 18:00 vanavond (dan gaan ze het huis uit) hier je donatie toezeggen. Na de kerstdagen maak ik de hele handel over naar 3FM
Alles wat je dus nog biedt en overmaakt gaat gewoon nog mee
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik sta nog niet eens de lijst. Ik heb 3 topics geleden al 10 euro overgemaakt.
beiden zijn binnen, maar nogmaals;quote:Op woensdag 24 december 2008 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik sta er ook nog niet in, gisteravond overgemaakt.
9.57
't Gaat erom dat 't binnen is, dus dat is mooi.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:47 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
beiden zijn binnen, maar nogmaals;
ik doe de OP niet
De op is een initiatief van users. Ik heb naast het lokaal bijhouden van alle toezeggingen en daadwerkelijk ontvangen bedragen geen tijd om ook nog de OP bij te gaan houden. Die is voor mij van ernstig ondergeschikt belang, aangezien we hier met grote geldbedragen te maken hebben
Dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 14:49 schreef boem-dikkie het volgende:
't Gaat erom dat 't binnen is, dus dat is mooi.
Nee, maar dat is mijn schuld hoor..want als ze 'm vandaag hadden gedraaid was het niet meer tof. Dat had Giel gisteren moeten doen.quote:
Even sporten,foto en daarna weer naar de Macquote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, maar dat is mijn schuld hoor..want als ze 'm vandaag hadden gedraaid was het niet meer tof. Dat had Giel gisteren moeten doen.
Maarrr, ze hebben het goedgemaakt door Midlife crisis voor me te draaien.![]()
Dan gaan we nu maar eens even 2 maanden sporten ; eens kijken of deze dertiger nog een beetje fortuinlijk op de kan
Alleen voor donateurs. Al zul je natuurlijk wel van die zielepoten hebben die ze daarna openbaar zullen maken. Ik hoop het niet, maar ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
En de fotos worden openbaar of alleen voor de donateurs?
Dat is neit echt tegen te houden denk ik met zo'n lijst mensen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alleen voor donateurs. Al zul je natuurlijk wel van die zielepoten hebben die ze daarna openbaar zullen maken. Ik hoop het niet, maar ja.
Kijk eens naar de OP.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel mensen hebben gedoneerd voor SHE eigenlijk?
staat er nog niet opquote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overschrijfkaart heb ik maandagavond in de bus gedaan. Nog een wonder dat ik de bank gehaald had want ik had op weg er naartoe even een klapband bij 120km/u.
Overschrijfwatquote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overschrijfkaart heb ik maandagavond in de bus gedaan. Nog een wonder dat ik de bank gehaald had want ik had op weg er naartoe even een klapband bij 120km/u.
Dat vermoeden had ik al wel, het was ook slechts ter bevestiging/verzekering/whatever.quote:
Je leeft nog. Fijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Zo'n papiertje van de bank waarop je een geldbedrag, omschrijving, bankrekening, naam en handtekening noteert zodat de bank geld van jouw rekening op een andere rekening zet.quote:
Daar staat lang niet iedereen in. En ik ben te lui om ze allemaal te tellen.quote:
Tuurlijk. Ik wil jouw foto's nog zienwil de actie nog steunen.quote:
360+ mensen dat is best wel veel en dan ruim 7000 euro ophalen. Dat is ongeveer 20 euro per user. Fok! is toch best wel vrijgevig.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Danny het volgende:
met dubbelen ertussen (want die zijn er ongetwijfeld) 362 tot nu toe.
Fok!user overlijdt onderweg naar de bank. Wat een actie voor het goede doel allemaal niet teweeg kan brengen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Faith no More 14.gifquote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
Maarrr, ze hebben het goedgemaakt door Midlife crisis voor me te draaien.![]()
Oh... Dan 13.gif.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Danny het volgende:
[..]
was het niet midlife crisis van robert long?
SHE is van Aznavour!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Walter81 het volgende:
Niemand trouwens, die het nummer SHE van Elvis Costello heeft aangevraagd?
Inderdaad. Ik wist dat het niet origineel van Costello was, maar niet van wie dan wel...quote:
Vast niet. Er komen nog wel meer topics over dit onderwerp. Bijvoorbeeld over wat vind je van de foto´squote:
Hij voelt zich er een pietsie ongemakkelijk onder, de wetenschap dat er straks foto's zijn van mij in vol ornaat. Maar hij kent me goed genoeg om te weten dat het uiterst smaakvol zal zijn en hij zich nergens voor hoeft te schamen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef THE_CORE het volgende:
Vind het eigenlijk een hele strakke en blijkbaar erg succesvolle Fok! SR-Actie van je SHE!![]()
SHE
![]()
Wat vind 'HE' er eigenlijk van dat je naakt gaat voor deze Fok! SR-Actie?
Als ik HE was, dan zou ik trots op je zijn dat je zoveel lef toont.
Hoor ik daar een kalender?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we nu vast de actie voor volgend jaar beginnen? Foksters peilen en zo? Kunnen we lang van te voren gaan inzamelen, moet je eens opletten hoeveel geld er dan binnenkomt.
Als het goed is kun je erbijquote:Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand het slotje van de openingspost halen zodat ik hem kan aanpassen?
Top hij is aangepastquote:
Dat is een goed idee. Wie wil er op de FOK! naaktkalender 2010? Zowel mannen als vrouwen.quote:
Hehehehe, "wij doneren 134.444 vanwege de naaktfoto's van Jojoortje, SHE en vele andere Fok!sters."quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we nu vast de actie voor volgend jaar beginnen? Foksters peilen en zo? Kunnen we lang van te voren gaan inzamelen, moet je eens opletten hoeveel geld er dan binnenkomt.
De eerste Man meld zich aan. Maar wel dan een mooie Foto door een goede Fotograaf geschoten.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Wie wil er op de FOK! naaktkalender 2010? Zowel mannen als vrouwen.
Wie jij of ik?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:30 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
De eerste Man meld zich aan. Maar wel dan een mooie Foto door een goede Fotograaf geschoten.![]()
Wie meer?
Mezelf natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie jij of ik?
Mij naakt dat wil niemand zien.
Ik ga er ook vanuit dat het Smaakvolle Mooie foto's worden, absoluut geen KPD-niveau. Meer zoiets als Playboy.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij voelt zich er een pietsie ongemakkelijk onder, de wetenschap dat er straks foto's zijn van mij in vol ornaat. Maar hij kent me goed genoeg om te weten dat het uiterst smaakvol zal zijn en hij zich nergens voor hoeft te schamen.
maar volgend jaar moet ik mijn muil houden van 'm
Tuurlijk. Gelukkig dat ik zelf niet hoef.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:41 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Mezelf natuurlijk.![]()
Mag ik dan Mister Januari 2010 zijn?
Ik ben heel sexy met make-upquote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Twee kalenders dan. 1 met mannen en 1 met vrouwen. Ik zit niet zo te wachten op een blote FOKker boven mijn bedje
Ja, dat zei Gary Glitter ook. Nee, laat maar.quote:
Je fobo bevestigt mijn vermoedens alleen maarquote:Op woensdag 24 december 2008 20:24 schreef WurM het volgende:
Pff, als je niet eens de moeite neemt om mn fobo te checken, dan laat ook maar hoor
Jee, weer een view erbijquote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je fobo bevestigt mijn vermoedens alleen maar
Dan is er op de laatste dag echt nog flink wat opgehaald, pfew!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, 5,6 mln. En dat mede dankzij FOK!!!!!!!
We mogen trots zijn op iedereen die er aan heeft meegewerkt om dit mogelijk te maken!
Ik heb je profiel bekeken, je bent een Man. Daarom geef ik je nu geen view extra.quote:
oh mijn god, dat is al zóóó vaak gezegd..quote:Op woensdag 24 december 2008 21:22 schreef snorfiets het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de foto's..
hoe zit dat?
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursusquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh mijn god, dat is al zóóó vaak gezegd..
Is ook een belangrijk issue..quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef sander4444 het volgende:
[..]
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursus
eerste permban????quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Schrap mij maar van die lijst, had het geld bij nader inzien hard nodig voor andere dingen. Helaas, vond het een goede actie.
Geen vast inkomen
Nou vooruit, daar wil ik wel van verliezenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/-dalai-
Sexy modderfokker
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef sander4444 het volgende:
[..]
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursus
en hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef 2cv het volgende:
Overigens, complimenten aan SHE dat ze dit doet/durft !
klopt, Malmö is nou niet bepaald de meest welvarende stad in Zweden. Ook is het natuurlijk zo dat het pas de 1e keer is en wat de grootste factor is, is de afstand. In Nederland kan iedereen binnen max 3 uur bij het glazen huis zijn en ik denk dat heel veel mensen toch zelf het opgehaalde bedrag willen langsbrengen. In Zweden zijn de afstanden zo groot, zeker omdat Malmö helemaal in het zuiden ligt, dat dit voor veel mensen gewoon niet te doen isquote:Op donderdag 25 december 2008 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De desbetreffende radiozender had best Göteborg of Stockholm kunnen opteren.
Beetje lastig he aangezien het al overgemaakt is.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Schrap mij maar van die lijst, had het geld bij nader inzien hard nodig voor andere dingen. Helaas, vond het een goede actie.
Geen vast inkomen
Hee Sun,quote:
Bedrag toegezegd en niet betaald.quote:
jaquote:Op donderdag 25 december 2008 12:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee Sun,
Was het nog gelukt eigenlijk om Giel Beelen een account te geven, zoals hij aan je vroeg in dat YouTube filmpje?
Misschien stond het wel al ergens, maar dan heb ik er wellicht langs heen gelezen.
neuh, er is wel een schatting gemaakt van wat er nog binnen moet komen en wat er al binnen was. Rekening wordt wel gehouden met mensen die afhaken en het zit er dik in dat FOK! nog bij moet lappen om die 11,111 te halen maar dat is niet anders. We hadden op zeker kunnen spelen door 10.000 toe te zeggen aan Giel, maar 11,111 bekt net ff wat lekkerder. Momenteel is er € 10542,42 binnen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:41 schreef beertenderrr het volgende:
als iedereen dat zou doen zou Danny flink in z'n portemonnee moeten tasten. Volgend jaar misschien verstandiger om het over te maken via ideal (o.i.d.) op een fok! serious request rekening.
ik hou die lijst in de OP dan ook niet bij. Je donatie is wel binnen overigens.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:00 schreef lucky_m3 het volgende:
He Danny, is de 10 euro van mij al binnen? ik zie mezelf nl niet in de lijst staan
Das mooi, das het belangerijkstequote:Op donderdag 25 december 2008 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik hou die lijst in de OP dan ook niet bij. Je donatie is wel binnen overigens.
je kunt toch niet zomaar met geld in de lucht gaan zwaaien, om vervolgens niet te betalen?quote:
Je kunt tr beter omdraaien: wanneer kun jij storten?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:33 schreef NatteBever het volgende:
Ff snel vraagje hoor: tot wanneer kan je storten?
Ergens volgende weekquote:Op donderdag 25 december 2008 19:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kunt tr beter omdraaien: wanneer kun jij storten?
Inderdaad pathetic dat die kerel niet eens de toegezegde 10 euro kan missen - en nodig heeft voor veel belangrijkere dingenquote:Op donderdag 25 december 2008 16:31 schreef Danny het volgende:
Hagelkaas: niet betalen = permban. Je zegt geld toe, FOK! doneert dat en dan ga je zeggen 'lekker puh, ik betaal niet'. Prima, maar dan ben je wmb ook niet echt welkom meer op FOK!
Dus of je maakt alsnog je 10 euro over, of je account stopt op korte termijn met werken.
Nou...quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef 2cv het volgende:
Ik zal vast niet de enige zijn die met overschrijfkaarten werkt
Als dat niet het geval is: laat mij in de waan a.u.b..quote:Op donderdag 25 december 2008 22:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Inderdaad pathetic dat die kerel niet eens de toegezegde 10 euro kan missen - en nodig heeft voor veel belangrijkere dingen![]()
[..]
Nou...
pardon?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Becherovka het volgende:
Zeg komt er nog wat te rukken of hoe zit dat godverdomme.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Becherovka het volgende:
FOK!tv Cribs (pilot)quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Becherovka het volgende:
Wat je ook kan doen is de bedragen pas meetellen als ze gestort zijn, en niet uitgaan van toegezegde bedragen. Flauw idd om iets toe te zeggen en dan achteraf niets over te maken.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:41 schreef beertenderrr het volgende:als iedereen dat zou doen zou Danny flink in z'n portemonnee moeten tasten. Volgend jaar misschien verstandiger om het over te maken via ideal (o.i.d.) op een fok! serious request rekening.
Dat kan, maar is niet handig. Dat zou duizenden euro's schelen. Als je geld toezegt moet je gewoon betalen. We zijn gvd geen kleuterklas. Overigens heeft Hagelkaas alsnog toegezegd te zullen betalen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:02 schreef Borizzz het volgende:
Wat je ook kan doen is de bedragen pas meetellen als ze gestort zijn, en niet uitgaan van toegezegde bedragen.
same herequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:20 schreef eNaSnI het volgende:
Mocht het ondanks alle toezeggingen en permban's niet lukken om iig de € 11.111 bij mekaar te krijgen, wil ik nog wel een beetje bijdragen.
solidariteitquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:20 schreef eNaSnI het volgende:
Mocht het ondanks alle toezeggingen en permban's niet lukken om iig de € 11.111 bij mekaar te krijgen, wil ik nog wel een beetje bijdragen.
Idem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:20 schreef eNaSnI het volgende:
Dat komt omdat de OP niet bijgewerkt wordt nav bankafschriften maar nav toezeggingen. Daarover moest even een PM gestuurd worden naar de TS in kwestie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef Fredened het volgende:
Hmm, ik heb inmiddels 2 weken geleden al gedoneerd, maar donde esta mijn naam in de lijst?!?!?
Nicequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:53 schreef RonaldV het volgende:
Volgens de OP heeft SHE net geen 8000 Euro bij elkaar. Maar die is al een tijdje niet bijgewerkt, dus ik doe even de aanname dat ze daar inmiddels overheen gegaan is, en de 9000 nadert, of daar zelfs al overheen is. Ik heb gezegd dat ik voor elke 1000 Euro een tientje zou bijdragen. Dat brengt mijn donatie uiteindelijk op
[ afbeelding ]
Kan je ook op je rekeningafschrift zienquote:Op zondag 28 december 2008 12:08 schreef Pien85 het volgende:
Ik had me eigenlijk voorgenomen dit niet te gaan vragen, maar goed...
Is mijn betaling goed aangekomen, Danny?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Byte_Me het volgende:
eind februari
dat worden heel wat koude douches dan
Barraquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een mededeling voor mensen die NIET in de openingspost staat: Ik kan de openingspost niet meer bijwerken, sta je niet in de openingspost dan betekent dat niet dat je betaling niet is binnengekomen. De openingspost en de binnengekomen betaling staan los van elkaar. Wil je weten of je betaling doet binnen is gekomen heb dan geduld tot de complete lijst door Danny geplaatst wordt of stuur een PM naar Danny want hij gaat over de geldzaken
quote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat de shoot op 29 februari gaat plaats vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef Byte_Me het volgende:
is er al een datum gepland voor de shoot?
Ik krijg geen papieren afschriften meer, t is overgemaakt, dat weet ik, maar ik vroeg me af of het nog ergens in de lucht hangt, of dat het inmiddels is aangekomen enzo.quote:Op zondag 28 december 2008 12:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Kan je ook op je rekeningafschrift zien
Als je neerzet hoeveel je mist is er vast een manier om die paar honderd euro ook bij elkaar te krijgen onder ons.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef Danny het volgende:
Iedereen die nog niet had overgemaakt of waarvan ik de overboeking niet zo 1,2,3 heb terug kunnen vinden heeft een PM van me ontvangen.
2 users hebben inmiddels een ban totdat betaald is. Dat zijn houtspeer, die voor 155 euro een kleurtje op het forum had gekocht, en Kaneel, die voor 800 euro een levenslang FOK!pimp abonnement had gekocht.
Van ongeveer 20 mensen heb ik de betaling niet kunnen verifiëren. Hieronder zijn ook nog een paar forse bedragen (oa een van 300 euro). Ik hoop dat ook die bedragen nog binnen komen. Zoals het er nu naar uitziet zal FOK! alsnog zelf tot 11.111 moeten gaan aanvullen omdat we dat op een paar honderd euro na niet gaan halen.
Het bedrag dat in totaal is binnengekomen is € 10.792,70
Ik heb besloten het overmaken naar het rode kruis nog even uit te stellen tot iedereen of betaald heeft of gebanned is. Een weekje of 2 zou voldoende moeten zijn om de rest op te lossen. Ik hou jullie iig op de hoogte. Zodra ik van iedereen tegenbericht heb ga ik hier de lijst met donateurs neerzetten (dat doe ik nu nog niet omdat al duidelijk is dat ik hier en daar een verkeerd userid heb genoteerd.
User a met id 2130050 met een donatie van 10,- kan ik genoteerd hebben als user b met id 2310050 met een donatie van 10,- Vanzelfsprekend betekent dat een mistelling van 10 euro. Dat moet eerst kloppend zijn voordat mensen hier donatiecredits gaan krijgen terwijl ze helemaal niet gedoneerd hebben.
lijkt me wel een goed idee, als we gewoon zeg 5 of 10 euro pp toezeggen tot het gat gedicht is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
Als je neerzet hoeveel je mist is er vast een manier om die paar honderd euro ook bij elkaar te krijgen onder ons.
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
lijkt me wel een goed idee, als we gewoon zeg 5 of 10 euro pp toezeggen tot het gat gedicht is.
Mij mag je vast noteren.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn donatie was gvd verkeerd gekoppeld door die klootzak van een Danny !!! Incompetente dildo![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:34 schreef Misstique het volgende:
En ik maar denken dat we flink hoger zaten dan die 11.111 euro.
ik denk dat kaneel er vanuit ging dat static hem weer ging overbiedenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Damn wat een sadfucks die gasten die eerst honderden euro's beloven en vervolgens niks dokken
had 'ie dan eerst ff goed moeten nadenkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik denk dat kaneel er vanuit ging dat static hem weer ging overbieden
Hier, als in: het Feedbackforum?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef Danny het volgende:
Zodra ik van iedereen tegenbericht heb ga ik hier de lijst met donateurs neerzetten (dat doe ik nu nog niet omdat al duidelijk is dat ik hier en daar een verkeerd userid heb genoteerd.
Tuukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:08 schreef aaipod het volgende:
Als er geen 11,111 wordt gehaald en ik help ook met aanvullen, kwalificeer ik dan nog voor de porno?
Static had de eerste loting toch gewonnen? Die was iig gesloten. Ik dacht dat dit om de tweede ronde ging.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik denk dat kaneel er vanuit ging dat static hem weer ging overbieden
Nope, static stopte ineens.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef SunChaser het volgende:
Static had de eerste loting toch gewonnen? Die was iig gesloten. Ik dacht dat dit om de tweede ronde ging.
Er komt morgenvroeg een busje met Molukkers langs die je van je bed lichten.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:01 schreef 2cv het volgende:
Even voor de zekerheid: krijg je vanzelf bericht (PM dus) als het vermoeden bestaat dat er iets van je betaleing niet klopt of moet je dat op het forum lezen ?
Blij dat ik vannacht niet in mijn bed slaap.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er komt morgenvroeg een busje met Molukkers langs die je van je bed lichten.
quote:Jasper woensdag 24 december 2008
Dit is duidelijk een gozer!!!
quote:Gamma woensdag 24 december 2008
ik weet het niet zeker, maar volgens mij is SHE een transseksueel en of het hele zaakje er al af is vraag ik mij af, dus misschien staat de winnaar nog een 'flinke' verrassing te wachten............ ps naaktfotos kosten tegenwoordig toch nix meer????? waarom zou je bieden??? bied dan op de veiling die je nog een nuttig aandenken geeft aan serious request 08
dat klopt, maar jouw betaling is ontvangen.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:01 schreef 2cv het volgende:
Even voor de zekerheid: krijg je vanzelf bericht (PM dus) als het vermoeden bestaat dat er iets van je betaleing niet klopt of moet je dat op het forum lezen ?
uiteraard. is ontvangen ook trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:50 schreef Asgard het volgende:
Ik heb net ook ff 5 euro overgemaakt, telt die nog?
nope, je betaling was goed doorgekomen hierquote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef B0770 het volgende:
Dus, ik hoef verder niet meer te vermelden dat ik een tientje over heb gemaakt voor het goede doel?
kaneel won de eerste met een bod van 800 euro, static had de tweede met een bod van 700 euro (die overigens WEL is ontvangen, duh...)quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Static had de eerste loting toch gewonnen? Die was iig gesloten. Ik dacht dat dit om de tweede ronde ging.
rond de 370 hebben meebetaald aan de SHE shoot. Het totaal ligt rond de 400. Zodra de betalingen e.d. rond zijn heb ik een exact aantal.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef Ryoga het volgende:
ik vraag me wel af hoe groot het aantal users precies is dat gedoneerd heeft voor de actie van SHEwas er iemand al zo ijverig om te tellen?
Haha !quote:Op woensdag 31 december 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Internethelden
Ik swaffel ze helemaal stuk. En hun moeders erbij
Topquote:Op woensdag 31 december 2008 13:07 schreef Danny het volgende:
[..]
uiteraard. is ontvangen ook trouwens.
het bedrag is nog niet overgemaakt naar het rode kruis dus ik denk het wel... wel snel zijn hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 13:43 schreef arjanhulst666 het volgende:
Is het nog steeds mogelijk op mee te doen?
Die lui snappen het niet. Het gaat puur en alleen om het goede doel ! ! !quote:
FE-BRU-A-RI!!!!!!quote:
Is pas een keer of 15 gemeld in diverse topics, geeft niet.quote:
Waar is die 7 man voor nodig? Dat mogen dan wel een zooi topfoto's worden die zijn weerga niet kennen. 7 man crew voor een fotoshoot is hoogst ongebruikelijk namelijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef SHE het volgende:
Eind feb, begin maart ergens de shoot.
En ja, dan pas. Het heeft voorbereiding nodig en bovendien is er een kleine 7 man aan crew bij gemoeid. Dus alleen al de agenda's passend maken kost wat moeite.
Daarbij ga ik ook nog op wintersport en moet ik dat nog ergens inplannen.
Geduld dus.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef SHE het volgende:
Daarbij ga ik ook nog op wintersport en moet ik dat nog ergens inplannen.
Geduld dus.
FOK!tv maakt ook een repo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:25 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Waar is die 7 man voor nodig? Dat mogen dan wel een zooi topfoto's worden die zijn weerga niet kennen. 7 man crew voor een fotoshoot is hoogst ongebruikelijk namelijk
Ik heb nog nooit een bleek lijf gehadquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat worden mooie foto's, bleek lijf, zongebruinde kop tot aan je hals, en een witte zonnebril afdruk
Jij bent toch nog steeds jong?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:44 schreef SHE het volgende:
[..]
FOK!tv maakt ook een repo.
Shoot zelf zijn er maar 2; fotograaf + licht.
Overigens is dat niet ongebruikelijk. Ik heb behoorlijk wat fotoshoots gedaan in mijn leven, toen ik nog jong en frivool wasen ik werkte standaard met zo'n 5/6 man.
Een visagist, een kapper, een stylist, een fotograaf, licht, en soms nog extra lui voor lokatie.
achter de schermen was er nog een topic waarin geld bijeen werd gesprokkeld voor 3fm. Hierin ging het om een gangbang.quote:
Ssssssstttt!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
achter de schermen was er nog een topic waarin geld bijeen werd gesprokkeld voor 3fm. Hierin ging het om een gangbang.
Sorry, ik loop tegen de 40 en dan ga je als man een beetje lekken....quote:
Met een beetje mazzel heb je nog een jaar of 70 te gaan, dus je bent nog lang niet op de helft!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je een double whopper terug ziet op je reet, dan ben je niet meer jong..trust me!
Beauty is only skin deepquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je een double whopper terug ziet op je reet, dan ben je niet meer jong..trust me!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry, ik loop tegen de 40 en dan ga je als man een beetje lekken....
Je bent net 30 .quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
Jammer dat ze niet meer singel is.
Moet gelijk in de krant hij heeft een fout ontdekt .quote:
We hebben besloten mijn hoofd op het lichaam van SHE te plakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:29 schreef Shuryalo het volgende:
Krijgen we ook de niet geshopte pics te zien? Airbrush![]()
Shequote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben besloten mijn hopofd op het lichaam van SHE te plakken.
[ afbeelding ]
Jij bent toch die dikke met die camera?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben besloten mijn hoofd op het lichaam van SHE te plakken.
[ afbeelding ]
Al vast bedanktquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:04 schreef SHE het volgende:
Willen de mensen die >200 hadden gedoneerd en speciale verzoekjes hadden zich nog ff melden via PM zodat ik dat even in de planning kan meenemen?
Prupke: je pakketje gaat morgen op de post. Maak je pics met jou erin voor me?![]()
Veel plezier ermee!
Nee, die dikke met een microfoonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Shuryalo het volgende:
[..]
Jij bent toch die dikke met die camera?
Is dit al ergens gepubliceerd?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Danny het volgende:
[..]
je betaling is ontvangen hoor, alleen staat dat allemaal los van de OP die gewoon door users wordt bij gehouden. Na de kerstdagen komt er een lijst online van mensen die hebben toegezegd maar niet betaald en mensen die hebben toegezegd en WEL betaald. Op die manier komen we ook achter dubbelen en fouten, bijvoorbeeld van users die een verkeerde userid (of GEEN userid) hebben ingevuld.
Je hebt natuurlijk een ouwe rotkopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Al vast bedankt
Ik zal wel een fotootje sturen
Kunnen we meteen een heel jaar mensen laten bieden om ze niet te laten publiceren
Aphex Twinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben besloten mijn hoofd op het lichaam van SHE te plakken.
[ afbeelding ]
Je ziet het resultaat welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een ouwe rotkop![]()
Maar ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog maar eens; je hebt een lijf waar ik, en heeeeel veel vrouwen met mij een fucking moord voor doen.
Daar kan geen tiener tegenop
mag niet he. Kaneel en Houtspeer hebben hun 810 en 155 euro nog niet betaald in ieder geval. Kaneel heeft ook nog eens gelogen door anderhalve week geleden te melden dat het was overgemaakt (wat dus niet het geval was). Die zijn beiden gebanned, beiden weten dat ze gebanned zijn maar beiden hebben nog niet op hun ban gereageerd (behalve Houtspeer die met een kloon door wilde posten).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is het wel lachen om de gegevens van die twee wanbetalers te posten en ze dan te gaan lynchen.
Daar heeft die persoon recht op.quote:
Schrale troost, je bent niet de enigequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry, ik loop tegen de 40 en dan ga je als man een beetje lekken....
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef Danny het volgende:
[..]
mag niet he. Kaneel en Houtspeer hebben hun 810 en 155 euro nog niet betaald in ieder geval. Kaneel heeft ook nog eens gelogen door anderhalve week geleden te melden dat het was overgemaakt (wat dus niet het geval was). Die zijn beiden gebanned, beiden weten dat ze gebanned zijn maar beiden hebben nog niet op hun ban gereageerd (behalve Houtspeer die met een kloon door wilde posten).
ik zeg: mobiliseer een ploegje, en haal dat geld alsnog opquote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef Vojnovitsj het volgende:
[..]
damn wat een zielige shit. Zeg dan niets toe.
Ik denk het niet...quote:
Het lijkt me dat het die persoon gewoon om het goede doel ging idd en niet om de foto's.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik denk het niet...
Anders zou ze de vraag niet stellen
Misschien wil die persoon niet eens de fotos zien. (om wat voor reden dan ook (lees jaloerse vriendin/vrouw/man/vriend/partner)
dat denk ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het die persoon gewoon om het goede doel ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |