Kijk eens naar de OP.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel mensen hebben gedoneerd voor SHE eigenlijk?
staat er nog niet opquote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overschrijfkaart heb ik maandagavond in de bus gedaan. Nog een wonder dat ik de bank gehaald had want ik had op weg er naartoe even een klapband bij 120km/u.
Overschrijfwatquote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overschrijfkaart heb ik maandagavond in de bus gedaan. Nog een wonder dat ik de bank gehaald had want ik had op weg er naartoe even een klapband bij 120km/u.
Dat vermoeden had ik al wel, het was ook slechts ter bevestiging/verzekering/whatever.quote:
Je leeft nog. Fijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Zo'n papiertje van de bank waarop je een geldbedrag, omschrijving, bankrekening, naam en handtekening noteert zodat de bank geld van jouw rekening op een andere rekening zet.quote:
Daar staat lang niet iedereen in. En ik ben te lui om ze allemaal te tellen.quote:
Tuurlijk. Ik wil jouw foto's nog zienwil de actie nog steunen.quote:
360+ mensen dat is best wel veel en dan ruim 7000 euro ophalen. Dat is ongeveer 20 euro per user. Fok! is toch best wel vrijgevig.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Danny het volgende:
met dubbelen ertussen (want die zijn er ongetwijfeld) 362 tot nu toe.
Fok!user overlijdt onderweg naar de bank. Wat een actie voor het goede doel allemaal niet teweeg kan brengen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Faith no More 14.gifquote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
Maarrr, ze hebben het goedgemaakt door Midlife crisis voor me te draaien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |