Kijk eens naar de OP.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel mensen hebben gedoneerd voor SHE eigenlijk?
staat er nog niet opquote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overschrijfkaart heb ik maandagavond in de bus gedaan. Nog een wonder dat ik de bank gehaald had want ik had op weg er naartoe even een klapband bij 120km/u.
Overschrijfwatquote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overschrijfkaart heb ik maandagavond in de bus gedaan. Nog een wonder dat ik de bank gehaald had want ik had op weg er naartoe even een klapband bij 120km/u.
Dat vermoeden had ik al wel, het was ook slechts ter bevestiging/verzekering/whatever.quote:
Je leeft nog. Fijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Zo'n papiertje van de bank waarop je een geldbedrag, omschrijving, bankrekening, naam en handtekening noteert zodat de bank geld van jouw rekening op een andere rekening zet.quote:
Daar staat lang niet iedereen in. En ik ben te lui om ze allemaal te tellen.quote:
Tuurlijk. Ik wil jouw foto's nog zienwil de actie nog steunen.quote:
360+ mensen dat is best wel veel en dan ruim 7000 euro ophalen. Dat is ongeveer 20 euro per user. Fok! is toch best wel vrijgevig.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Danny het volgende:
met dubbelen ertussen (want die zijn er ongetwijfeld) 362 tot nu toe.
Fok!user overlijdt onderweg naar de bank. Wat een actie voor het goede doel allemaal niet teweeg kan brengen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Faith no More 14.gifquote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
Maarrr, ze hebben het goedgemaakt door Midlife crisis voor me te draaien.![]()
Oh... Dan 13.gif.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Danny het volgende:
[..]
was het niet midlife crisis van robert long?
SHE is van Aznavour!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Walter81 het volgende:
Niemand trouwens, die het nummer SHE van Elvis Costello heeft aangevraagd?
Inderdaad. Ik wist dat het niet origineel van Costello was, maar niet van wie dan wel...quote:
Vast niet. Er komen nog wel meer topics over dit onderwerp. Bijvoorbeeld over wat vind je van de foto´squote:
Hij voelt zich er een pietsie ongemakkelijk onder, de wetenschap dat er straks foto's zijn van mij in vol ornaat. Maar hij kent me goed genoeg om te weten dat het uiterst smaakvol zal zijn en hij zich nergens voor hoeft te schamen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef THE_CORE het volgende:
Vind het eigenlijk een hele strakke en blijkbaar erg succesvolle Fok! SR-Actie van je SHE!![]()
SHE
![]()
Wat vind 'HE' er eigenlijk van dat je naakt gaat voor deze Fok! SR-Actie?
Als ik HE was, dan zou ik trots op je zijn dat je zoveel lef toont.
Hoor ik daar een kalender?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we nu vast de actie voor volgend jaar beginnen? Foksters peilen en zo? Kunnen we lang van te voren gaan inzamelen, moet je eens opletten hoeveel geld er dan binnenkomt.
Als het goed is kun je erbijquote:Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand het slotje van de openingspost halen zodat ik hem kan aanpassen?
Top hij is aangepastquote:
Dat is een goed idee. Wie wil er op de FOK! naaktkalender 2010? Zowel mannen als vrouwen.quote:
Hehehehe, "wij doneren 134.444 vanwege de naaktfoto's van Jojoortje, SHE en vele andere Fok!sters."quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we nu vast de actie voor volgend jaar beginnen? Foksters peilen en zo? Kunnen we lang van te voren gaan inzamelen, moet je eens opletten hoeveel geld er dan binnenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |