Fok!user overlijdt onderweg naar de bank. Wat een actie voor het goede doel allemaal niet teweeg kan brengen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef 2cv het volgende:
Overschrijfkaart heb ik maandagavond in de bus gedaan. Nog een wonder dat ik de bank gehaald had want ik had op weg er naartoe even een klapband bij 120km/u.
Faith no More 14.gifquote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef SHE het volgende:
Maarrr, ze hebben het goedgemaakt door Midlife crisis voor me te draaien.![]()
Oh... Dan 13.gif.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Danny het volgende:
[..]
was het niet midlife crisis van robert long?
SHE is van Aznavour!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Walter81 het volgende:
Niemand trouwens, die het nummer SHE van Elvis Costello heeft aangevraagd?
Inderdaad. Ik wist dat het niet origineel van Costello was, maar niet van wie dan wel...quote:
Vast niet. Er komen nog wel meer topics over dit onderwerp. Bijvoorbeeld over wat vind je van de foto´squote:
Hij voelt zich er een pietsie ongemakkelijk onder, de wetenschap dat er straks foto's zijn van mij in vol ornaat. Maar hij kent me goed genoeg om te weten dat het uiterst smaakvol zal zijn en hij zich nergens voor hoeft te schamen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef THE_CORE het volgende:
Vind het eigenlijk een hele strakke en blijkbaar erg succesvolle Fok! SR-Actie van je SHE!![]()
SHE
![]()
Wat vind 'HE' er eigenlijk van dat je naakt gaat voor deze Fok! SR-Actie?
Als ik HE was, dan zou ik trots op je zijn dat je zoveel lef toont.
Hoor ik daar een kalender?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we nu vast de actie voor volgend jaar beginnen? Foksters peilen en zo? Kunnen we lang van te voren gaan inzamelen, moet je eens opletten hoeveel geld er dan binnenkomt.
Als het goed is kun je erbijquote:Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand het slotje van de openingspost halen zodat ik hem kan aanpassen?
Top hij is aangepastquote:
Dat is een goed idee. Wie wil er op de FOK! naaktkalender 2010? Zowel mannen als vrouwen.quote:
Hehehehe, "wij doneren 134.444 vanwege de naaktfoto's van Jojoortje, SHE en vele andere Fok!sters."quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we nu vast de actie voor volgend jaar beginnen? Foksters peilen en zo? Kunnen we lang van te voren gaan inzamelen, moet je eens opletten hoeveel geld er dan binnenkomt.
De eerste Man meld zich aan. Maar wel dan een mooie Foto door een goede Fotograaf geschoten.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Wie wil er op de FOK! naaktkalender 2010? Zowel mannen als vrouwen.
Wie jij of ik?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:30 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
De eerste Man meld zich aan. Maar wel dan een mooie Foto door een goede Fotograaf geschoten.![]()
Wie meer?
Mezelf natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie jij of ik?
Mij naakt dat wil niemand zien.
Ik ga er ook vanuit dat het Smaakvolle Mooie foto's worden, absoluut geen KPD-niveau. Meer zoiets als Playboy.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij voelt zich er een pietsie ongemakkelijk onder, de wetenschap dat er straks foto's zijn van mij in vol ornaat. Maar hij kent me goed genoeg om te weten dat het uiterst smaakvol zal zijn en hij zich nergens voor hoeft te schamen.
maar volgend jaar moet ik mijn muil houden van 'm
Tuurlijk. Gelukkig dat ik zelf niet hoef.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:41 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Mezelf natuurlijk.![]()
Mag ik dan Mister Januari 2010 zijn?
Ik ben heel sexy met make-upquote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Twee kalenders dan. 1 met mannen en 1 met vrouwen. Ik zit niet zo te wachten op een blote FOKker boven mijn bedje
Ja, dat zei Gary Glitter ook. Nee, laat maar.quote:
Je fobo bevestigt mijn vermoedens alleen maarquote:Op woensdag 24 december 2008 20:24 schreef WurM het volgende:
Pff, als je niet eens de moeite neemt om mn fobo te checken, dan laat ook maar hoor
Jee, weer een view erbijquote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je fobo bevestigt mijn vermoedens alleen maar
Dan is er op de laatste dag echt nog flink wat opgehaald, pfew!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, 5,6 mln. En dat mede dankzij FOK!!!!!!!
We mogen trots zijn op iedereen die er aan heeft meegewerkt om dit mogelijk te maken!
Ik heb je profiel bekeken, je bent een Man. Daarom geef ik je nu geen view extra.quote:
oh mijn god, dat is al zóóó vaak gezegd..quote:Op woensdag 24 december 2008 21:22 schreef snorfiets het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de foto's..
hoe zit dat?
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursusquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh mijn god, dat is al zóóó vaak gezegd..
Is ook een belangrijk issue..quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef sander4444 het volgende:
[..]
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursus
eerste permban????quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Schrap mij maar van die lijst, had het geld bij nader inzien hard nodig voor andere dingen. Helaas, vond het een goede actie.
Geen vast inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |