oh mijn god, dat is al zķķķ vaak gezegd..quote:Op woensdag 24 december 2008 21:22 schreef snorfiets het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de foto's..
hoe zit dat?
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursusquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh mijn god, dat is al zķķķ vaak gezegd..
Is ook een belangrijk issue..quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef sander4444 het volgende:
[..]
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursus
eerste permban????quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Schrap mij maar van die lijst, had het geld bij nader inzien hard nodig voor andere dingen. Helaas, vond het een goede actie.
Geen vast inkomen
Nou vooruit, daar wil ik wel van verliezenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/-dalai-
Sexy modderfokker
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef sander4444 het volgende:
[..]
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursus
en hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef 2cv het volgende:
Overigens, complimenten aan SHE dat ze dit doet/durft !
klopt, Malmö is nou niet bepaald de meest welvarende stad in Zweden. Ook is het natuurlijk zo dat het pas de 1e keer is en wat de grootste factor is, is de afstand. In Nederland kan iedereen binnen max 3 uur bij het glazen huis zijn en ik denk dat heel veel mensen toch zelf het opgehaalde bedrag willen langsbrengen. In Zweden zijn de afstanden zo groot, zeker omdat Malmö helemaal in het zuiden ligt, dat dit voor veel mensen gewoon niet te doen isquote:Op donderdag 25 december 2008 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De desbetreffende radiozender had best Göteborg of Stockholm kunnen opteren.
Beetje lastig he aangezien het al overgemaakt is.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Schrap mij maar van die lijst, had het geld bij nader inzien hard nodig voor andere dingen. Helaas, vond het een goede actie.
Geen vast inkomen
Hee Sun,quote:
Bedrag toegezegd en niet betaald.quote:
jaquote:Op donderdag 25 december 2008 12:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee Sun,
Was het nog gelukt eigenlijk om Giel Beelen een account te geven, zoals hij aan je vroeg in dat YouTube filmpje?
Misschien stond het wel al ergens, maar dan heb ik er wellicht langs heen gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |