Nou vooruit, daar wil ik wel van verliezenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/-dalai-
Sexy modderfokker
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef sander4444 het volgende:
[..]
heb dat ook even gemist, maybe een korte opfriscursus
en hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef 2cv het volgende:
Overigens, complimenten aan SHE dat ze dit doet/durft !
klopt, Malmö is nou niet bepaald de meest welvarende stad in Zweden. Ook is het natuurlijk zo dat het pas de 1e keer is en wat de grootste factor is, is de afstand. In Nederland kan iedereen binnen max 3 uur bij het glazen huis zijn en ik denk dat heel veel mensen toch zelf het opgehaalde bedrag willen langsbrengen. In Zweden zijn de afstanden zo groot, zeker omdat Malmö helemaal in het zuiden ligt, dat dit voor veel mensen gewoon niet te doen isquote:Op donderdag 25 december 2008 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De desbetreffende radiozender had best Göteborg of Stockholm kunnen opteren.
Beetje lastig he aangezien het al overgemaakt is.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Hagelkaas het volgende:
Schrap mij maar van die lijst, had het geld bij nader inzien hard nodig voor andere dingen. Helaas, vond het een goede actie.
Geen vast inkomen
Hee Sun,quote:
Bedrag toegezegd en niet betaald.quote:
jaquote:Op donderdag 25 december 2008 12:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee Sun,
Was het nog gelukt eigenlijk om Giel Beelen een account te geven, zoals hij aan je vroeg in dat YouTube filmpje?
Misschien stond het wel al ergens, maar dan heb ik er wellicht langs heen gelezen.
neuh, er is wel een schatting gemaakt van wat er nog binnen moet komen en wat er al binnen was. Rekening wordt wel gehouden met mensen die afhaken en het zit er dik in dat FOK! nog bij moet lappen om die 11,111 te halen maar dat is niet anders. We hadden op zeker kunnen spelen door 10.000 toe te zeggen aan Giel, maar 11,111 bekt net ff wat lekkerder. Momenteel is er ¤ 10542,42 binnen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:41 schreef beertenderrr het volgende:
als iedereen dat zou doen zou Danny flink in z'n portemonnee moeten tasten. Volgend jaar misschien verstandiger om het over te maken via ideal (o.i.d.) op een fok! serious request rekening.
ik hou die lijst in de OP dan ook niet bij. Je donatie is wel binnen overigens.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:00 schreef lucky_m3 het volgende:
He Danny, is de 10 euro van mij al binnen? ik zie mezelf nl niet in de lijst staan
Das mooi, das het belangerijkstequote:Op donderdag 25 december 2008 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik hou die lijst in de OP dan ook niet bij. Je donatie is wel binnen overigens.
je kunt toch niet zomaar met geld in de lucht gaan zwaaien, om vervolgens niet te betalen?quote:
Je kunt tr beter omdraaien: wanneer kun jij storten?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:33 schreef NatteBever het volgende:
Ff snel vraagje hoor: tot wanneer kan je storten?
Ergens volgende weekquote:Op donderdag 25 december 2008 19:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kunt tr beter omdraaien: wanneer kun jij storten?
Inderdaad pathetic dat die kerel niet eens de toegezegde 10 euro kan missen - en nodig heeft voor veel belangrijkere dingenquote:Op donderdag 25 december 2008 16:31 schreef Danny het volgende:
Hagelkaas: niet betalen = permban. Je zegt geld toe, FOK! doneert dat en dan ga je zeggen 'lekker puh, ik betaal niet'. Prima, maar dan ben je wmb ook niet echt welkom meer op FOK!
Dus of je maakt alsnog je 10 euro over, of je account stopt op korte termijn met werken.
Nou...quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef 2cv het volgende:
Ik zal vast niet de enige zijn die met overschrijfkaarten werkt
Als dat niet het geval is: laat mij in de waan a.u.b..quote:Op donderdag 25 december 2008 22:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Inderdaad pathetic dat die kerel niet eens de toegezegde 10 euro kan missen - en nodig heeft voor veel belangrijkere dingen![]()
[..]
Nou...
pardon?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Becherovka het volgende:
Zeg komt er nog wat te rukken of hoe zit dat godverdomme.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Becherovka het volgende:
FOK!tv Cribs (pilot)quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Becherovka het volgende:
Wat je ook kan doen is de bedragen pas meetellen als ze gestort zijn, en niet uitgaan van toegezegde bedragen. Flauw idd om iets toe te zeggen en dan achteraf niets over te maken.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:41 schreef beertenderrr het volgende:als iedereen dat zou doen zou Danny flink in z'n portemonnee moeten tasten. Volgend jaar misschien verstandiger om het over te maken via ideal (o.i.d.) op een fok! serious request rekening.
Dat kan, maar is niet handig. Dat zou duizenden euro's schelen. Als je geld toezegt moet je gewoon betalen. We zijn gvd geen kleuterklas. Overigens heeft Hagelkaas alsnog toegezegd te zullen betalen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:02 schreef Borizzz het volgende:
Wat je ook kan doen is de bedragen pas meetellen als ze gestort zijn, en niet uitgaan van toegezegde bedragen.
same herequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:20 schreef eNaSnI het volgende:
Mocht het ondanks alle toezeggingen en permban's niet lukken om iig de ¤ 11.111 bij mekaar te krijgen, wil ik nog wel een beetje bijdragen.
solidariteitquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:20 schreef eNaSnI het volgende:
Mocht het ondanks alle toezeggingen en permban's niet lukken om iig de ¤ 11.111 bij mekaar te krijgen, wil ik nog wel een beetje bijdragen.
Idem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:20 schreef eNaSnI het volgende:
Dat komt omdat de OP niet bijgewerkt wordt nav bankafschriften maar nav toezeggingen. Daarover moest even een PM gestuurd worden naar de TS in kwestie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef Fredened het volgende:
Hmm, ik heb inmiddels 2 weken geleden al gedoneerd, maar donde esta mijn naam in de lijst?!?!?
Nicequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:53 schreef RonaldV het volgende:
Volgens de OP heeft SHE net geen 8000 Euro bij elkaar. Maar die is al een tijdje niet bijgewerkt, dus ik doe even de aanname dat ze daar inmiddels overheen gegaan is, en de 9000 nadert, of daar zelfs al overheen is. Ik heb gezegd dat ik voor elke 1000 Euro een tientje zou bijdragen. Dat brengt mijn donatie uiteindelijk op
[ afbeelding ]
Kan je ook op je rekeningafschrift zienquote:Op zondag 28 december 2008 12:08 schreef Pien85 het volgende:
Ik had me eigenlijk voorgenomen dit niet te gaan vragen, maar goed...
Is mijn betaling goed aangekomen, Danny?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Byte_Me het volgende:
eind februari
dat worden heel wat koude douches dan
Barraquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een mededeling voor mensen die NIET in de openingspost staat: Ik kan de openingspost niet meer bijwerken, sta je niet in de openingspost dan betekent dat niet dat je betaling niet is binnengekomen. De openingspost en de binnengekomen betaling staan los van elkaar. Wil je weten of je betaling doet binnen is gekomen heb dan geduld tot de complete lijst door Danny geplaatst wordt of stuur een PM naar Danny want hij gaat over de geldzaken
quote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat de shoot op 29 februari gaat plaats vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef Byte_Me het volgende:
is er al een datum gepland voor de shoot?
Ik krijg geen papieren afschriften meer, t is overgemaakt, dat weet ik, maar ik vroeg me af of het nog ergens in de lucht hangt, of dat het inmiddels is aangekomen enzo.quote:Op zondag 28 december 2008 12:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Kan je ook op je rekeningafschrift zien
Als je neerzet hoeveel je mist is er vast een manier om die paar honderd euro ook bij elkaar te krijgen onder ons.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef Danny het volgende:
Iedereen die nog niet had overgemaakt of waarvan ik de overboeking niet zo 1,2,3 heb terug kunnen vinden heeft een PM van me ontvangen.
2 users hebben inmiddels een ban totdat betaald is. Dat zijn houtspeer, die voor 155 euro een kleurtje op het forum had gekocht, en Kaneel, die voor 800 euro een levenslang FOK!pimp abonnement had gekocht.
Van ongeveer 20 mensen heb ik de betaling niet kunnen verifiëren. Hieronder zijn ook nog een paar forse bedragen (oa een van 300 euro). Ik hoop dat ook die bedragen nog binnen komen. Zoals het er nu naar uitziet zal FOK! alsnog zelf tot 11.111 moeten gaan aanvullen omdat we dat op een paar honderd euro na niet gaan halen.
Het bedrag dat in totaal is binnengekomen is ¤ 10.792,70
Ik heb besloten het overmaken naar het rode kruis nog even uit te stellen tot iedereen of betaald heeft of gebanned is. Een weekje of 2 zou voldoende moeten zijn om de rest op te lossen. Ik hou jullie iig op de hoogte. Zodra ik van iedereen tegenbericht heb ga ik hier de lijst met donateurs neerzetten (dat doe ik nu nog niet omdat al duidelijk is dat ik hier en daar een verkeerd userid heb genoteerd.
User a met id 2130050 met een donatie van 10,- kan ik genoteerd hebben als user b met id 2310050 met een donatie van 10,- Vanzelfsprekend betekent dat een mistelling van 10 euro. Dat moet eerst kloppend zijn voordat mensen hier donatiecredits gaan krijgen terwijl ze helemaal niet gedoneerd hebben.
lijkt me wel een goed idee, als we gewoon zeg 5 of 10 euro pp toezeggen tot het gat gedicht is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
Als je neerzet hoeveel je mist is er vast een manier om die paar honderd euro ook bij elkaar te krijgen onder ons.
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
lijkt me wel een goed idee, als we gewoon zeg 5 of 10 euro pp toezeggen tot het gat gedicht is.
Mij mag je vast noteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |