Met een beetje mazzel heb je nog een jaar of 70 te gaan, dus je bent nog lang niet op de helft!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je een double whopper terug ziet op je reet, dan ben je niet meer jong..trust me!
Beauty is only skin deepquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je een double whopper terug ziet op je reet, dan ben je niet meer jong..trust me!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry, ik loop tegen de 40 en dan ga je als man een beetje lekken....
Je bent net 30 .quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
Jammer dat ze niet meer singel is.
Moet gelijk in de krant hij heeft een fout ontdekt .quote:
We hebben besloten mijn hoofd op het lichaam van SHE te plakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:29 schreef Shuryalo het volgende:
Krijgen we ook de niet geshopte pics te zien? Airbrush![]()
Shequote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben besloten mijn hopofd op het lichaam van SHE te plakken.
[ afbeelding ]
Jij bent toch die dikke met die camera?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben besloten mijn hoofd op het lichaam van SHE te plakken.
[ afbeelding ]
Al vast bedanktquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:04 schreef SHE het volgende:
Willen de mensen die >200 hadden gedoneerd en speciale verzoekjes hadden zich nog ff melden via PM zodat ik dat even in de planning kan meenemen?
Prupke: je pakketje gaat morgen op de post. Maak je pics met jou erin voor me?![]()
Veel plezier ermee!
Nee, die dikke met een microfoonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Shuryalo het volgende:
[..]
Jij bent toch die dikke met die camera?
Is dit al ergens gepubliceerd?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Danny het volgende:
[..]
je betaling is ontvangen hoor, alleen staat dat allemaal los van de OP die gewoon door users wordt bij gehouden. Na de kerstdagen komt er een lijst online van mensen die hebben toegezegd maar niet betaald en mensen die hebben toegezegd en WEL betaald. Op die manier komen we ook achter dubbelen en fouten, bijvoorbeeld van users die een verkeerde userid (of GEEN userid) hebben ingevuld.
Je hebt natuurlijk een ouwe rotkopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Al vast bedankt
Ik zal wel een fotootje sturen
Kunnen we meteen een heel jaar mensen laten bieden om ze niet te laten publiceren
Aphex Twinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben besloten mijn hoofd op het lichaam van SHE te plakken.
[ afbeelding ]
Je ziet het resultaat welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een ouwe rotkop![]()
Maar ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog maar eens; je hebt een lijf waar ik, en heeeeel veel vrouwen met mij een fucking moord voor doen.
Daar kan geen tiener tegenop
mag niet he. Kaneel en Houtspeer hebben hun 810 en 155 euro nog niet betaald in ieder geval. Kaneel heeft ook nog eens gelogen door anderhalve week geleden te melden dat het was overgemaakt (wat dus niet het geval was). Die zijn beiden gebanned, beiden weten dat ze gebanned zijn maar beiden hebben nog niet op hun ban gereageerd (behalve Houtspeer die met een kloon door wilde posten).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is het wel lachen om de gegevens van die twee wanbetalers te posten en ze dan te gaan lynchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |