quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Jij wilde vrolijk met hem meelullen ? Blijf dan maar lekker thuis iddquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Min-e het volgende:
Clio, ik wil het risico niet lopen van de eiffeltoren af te worden gegooid!
Echt helemaal zelf?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef Min-e het volgende:
En vandaag heb ik manti gemaakt, das echt wel turks!!!
(nee er is nog niemand doodgegaan)
Discussieren over stomme dingenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij wilde vrolijk met hem meelullen ? Blijf dan maar lekker thuis idd
Er staat toch nergens dat alleen turken mogen reageren?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef DeRuphelman het volgende:sorry waarom dit topic? dit vind ik discriminerend
dit vind ik nogal hypocriet zegik ga toch ook geen topic maken alleen voor mensen die niet van buitenlandse afkomst zijn?
We zijn allemaal nederlandsen dan krijg je nog dat mensen zich apart afscheiden van de nederlandse cultuur als aparte cultuur en dat zelfs in een topic
![]()
sorry ben echt geen turken/marokanen-basher ofzo vind het alleen raar dat er een topic is enkel voor een bepaalde groep mensen
waarom niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef DeRuphelman het volgende:
ik ga toch ook geen topic maken alleen voor mensen die niet van buitenlandse afkomst zijn?
Dan heb jij gewoon altijd gelijk. Scheelt mij veel discussies.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Discussieren over stomme dingen![]()
HOe moet dat nou als we gaan trouwen
whahahaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef DeRuphelman het volgende:sorry waarom dit topic? dit vind ik discriminerend
dit vind ik nogal hypocriet zegik ga toch ook geen topic maken alleen voor mensen die niet van buitenlandse afkomst zijn?
We zijn allemaal nederlandsen dan krijg je nog dat mensen zich apart afscheiden van de nederlandse cultuur als aparte cultuur en dat zelfs in een topic
![]()
sorry ben echt geen turken/moslim-basher ofzo vind het alleen raar dat er een topic is enkel voor een bepaalde groep mensen
Precies zoals ik het graag heb!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon altijd gelijk. Scheelt mij veel discussies.
ik voel me niet achtergesteld, ik neem alleen waar dat er een bepaald onderscheid word gemaakt dat eigenlijk niet nodig is.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat alleen turken mogen reageren?
Waarom voel je je zo achtergesteld?
je woont in Nederland neem k aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
whahaha
Bepaal jij dat ik nederlands ben ?
Ga je gang. In ieder geval is elke pool al eentje teveel he.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
dan hadden we ook even goed een topic kunnen maken over hoeveel poolse Fokkers we wel niet hebben op Fok
mag ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ik voel me niet achtergesteld, ik neem alleen waar dat er een bepaald onderscheid word gemaakt dat eigenlijk niet nodig is.
dan hadden we ook even goed een topic kunnen maken over hoeveel poolse Fokkers we wel niet hebben op Fok
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
je woont in Nederland neem k aan?ja dan ben je Nederlands. Zo niet, nou nog een leuke vakantie kom volgend jaar nog eens terug
Damn fckin' newbie, je moet het nog lerenquote:Geregistreerd op: dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:46
Laatste bezoek: 22 seconden geleden.
Aantal posts: 321 (gemiddeld 6 per dag)
Ik ga pas weg als ik genoeg heb leeggetrokken uit de staatskas. Hoe moet ik m'n huisje betalen in Turkije anders?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
je woont in Nederland neem k aan?ja dan ben je Nederlands. Zo niet, nou nog een leuke vakantie kom volgend jaar nog eens terug
is niet halalquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Damn fckin' newbie, je moet het nog leren
En onze reeks nummer 123 valt je nu pas op?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:04 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
beste jongen ik heb al meerdere accounts op FOK gehad weet je
dus nee ik ben geen newbie
dus ook niks geen boompje of extra gezelligheid in huis tijdens de kerstdagen?quote:
Even voor de duidelijkheid: er wordt nergens onderscheid in gemaakt, slechts een bepaalde interesse, in dit geval "turken" wordt aangeboord. Zoals er overal zoveel topics worden geopend met een expositie van verschillende aandachtsgebieden.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ik voel me niet achtergesteld, ik neem alleen waar dat er een bepaald onderscheid word gemaakt dat eigenlijk niet nodig is.
Ik ga proberen een kerstliedje op te zetten die avond..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus ook niks geen boompje of extra gezelligheid in huis tijdens de kerstdagen?
en niet te vergeten dat turkse vrouwen mooi en erg lekker zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: er wordt nergens onderscheid in gemaakt, slechts een bepaalde interesse, in dit geval "turken" wordt aangeboord. Zoals er overal zoveel topics worden geopend met een expositie van verschillende aandachtsgebieden.
Als je mee wilt praten doe je gewoon lekker mee, en niet gelijk gaan janken, hier wordt geen onderscheid gemaakt, deze vind slechts plaats in jouw nauwe visie.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ga proberen een kerstliedje op te zetten die avond..
Ik heb geen idee, maar ben dan ook een slechte turk.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik me afvroeg. heb je geen turks-christelijke kerstliedjes?
WE HADDEN HET OVER PARIJS EN ETEN!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers.
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic
Ik ben geen Turken-Moslim basher.
Dat jullie kerst/oud en nieuw niets vinden omdat het niet bij jullie cultuur hoort.... OK
Maar heb dan wel respect voor waar je woont. In Nederland.
Daar steek je vuurwerk af op ouderjaarsnacht en dat doe je veilig.
Dat gooi je niet naar mensen en huisdieren.
Vooral dat laatste is nogal stoer in het cultuur van de moslims.
"KIJK!!!!!!! Daar heb je een kat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...." BENG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of bij ieder ander dier.
Jullie hebben je feestjes al gehad, waarbij jullie alle respect van de NEDERLANDERS hebt gehad.
Doe dan ook iets terug aan dat respect, als jullie nog serieus genomen willen worden.
Laat je vuurwerk thuis en gooi het niet naar bejaarden, kinderen en huisdieren.
Wil je dan toch stoer zijn, gooi het naar een volwassen vent, die iets terug kan doen.
hoezo slecht?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben dan ook een slechte turk.
Ik wilde zeggen van dat ik best wel 5 nitraten in je mond wilde stoppen echter.....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat jullie kerst/oud en nieuw niets vinden omdat het niet bij jullie cultuur hoort.... OK
"KIJK!!!!!!! Daar heb je een kat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...." BENG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of bij ieder ander dier.
Jullie hebben je feestjes al gehad, waarbij jullie alle respect van de NEDERLANDERS hebt gehad.
Doe dan ook iets terug aan dat respect, als jullie nog serieus genomen willen worden.
Wil je dan toch stoer zijn, gooi het naar een volwassen vent, die iets terug kan doen.
Jij bent ook een bejaardequote:Geboortedatum: 25-03-1965
Ik wil eigelijk durum doner....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Min-e het volgende:
Saban, ben je de Mac vergeten?
Neequote:Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook van die "vrouwen"?
Ergens een psycholoog aanwezig voor dit sexueel gefrustreerde mannetje ?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of bij ieder ander dier.
liefde gaat door de maag.quote:
Sambal noemen ze datquote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef Min-e het volgende:
Ik moet om 7 uur op, opschieten dan! Voor mij ook 1 portie, zonder die hete saus.
Maar goed dat ik van Clio virtuele patat heb gekregen. Als ik afhankelijk van jou was geweest had ik verrekt van de honger hier.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef saban het volgende:
Uhh nu ik me bedenk, richting A'dam is me een beetje te ver...
kan je wel turks praten dan? want dat klinkt wel heel schattig met die 'stju' en 'tsjoe' klanken.quote:
Ik zal je beter vertellen. Als je met Clio ergens wat gaat eten, hij bestelt een bord voor 6 personen waar je met zn 2 voor gaat zitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar goed dat ik van Clio virtuele patat heb gekregen. Als ik afhankelijk van jou was geweest had ik verrekt van de honger hier.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je wel turks praten? want dat klinkt wel heel schattig met die 'stju' en 'tsjoe' klanken.
Maakt niet uit, zit toch snel vol.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zal je beter vertellen. Als je met Clio ergens wat gaat eten, hij bestelt een bord voor 6 personen waar je met zn 2 voor gaat zitten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zal je beter vertellen. Als je met Clio ergens wat gaat eten, hij bestelt een bord voor 6 personen waar je met zn 2 voor gaat zitten.
Ik wil het best voor je vertalen, maar dan nog ???? begrijp het ook niet. Zal wel zo'n vreemd garpje zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
ow, maar dat is vals. ik wil wel begrijpen wat er geschreven wordt!
Er was iemand die ging in de wasbak pissen toen we doner aan het vreten waren.. Iemand die dat zag reageerde wel erg geschrokken. Niet dat ik het dagelijks doe ofzo, maar die kerel hoorde of zag zoiets voor het eerst volgens mijquote:
Leuke nickname!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:48 schreef 20.45 het volgende:
Wordt er nou eten besteld of gegeten? ik lust ook wel wat hoor:)
Ik wil eigelijk nu gaan maar R'dam is me te ver, bij mij in de stad hebben ze na 12 uur niks meerquote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
Morgen als ik wakker ben gelijk een broodje durum doner bestellen en eten .
Neejoh, lekker een kapsalon halen op de Hofplein..heerlijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef saban het volgende:
[..]
Ik wil eigelijk nu gaan maar R'dam is me te ver, bij mij in de stad hebben ze na 12 uur niks meer
Wat is het leven ook zo hardquote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef saban het volgende:
[..]
Ik wil eigelijk nu gaan maar R'dam is me te ver, bij mij in de stad hebben ze na 12 uur niks meer
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat ik blind een willekeurige burger king/mc donald in belgie aanklik op m'n navigatie en er dan heenrijd, lekker gezellig.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef saban het volgende:
[..]
Voor donors moet je in het ziekenhuis zijn hoorsquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
gelukkig kan ik hier in den haag tot diep in de nacht op veel plekken terecht voor dönnor
Klik even een Doner zaak in, koop een Durum doner en klik daarna mijn adres inquote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat ik blind een willekeurige burger king/mc donald in belgie aanklik op m'n navigatie en er dan heenrijd, lekker gezellig.
Den-Haag is maar 15 min rijden, niet eens eigelijk, echter welk zaak is nou goed en welk nietquote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
gelukkig kan ik hier in den haag tot diep in de nacht op veel plekken terecht voor dönnor
dus ik gebruikte een 'n' te veel, so sue mequote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Voor donors moet je in het ziekenhuis zijn hoors
Daar lopen toch alleen Amanda maar en homofiele Turken?quote:
Heb je die simpele persoon ook weer....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar lopen toch alleen Amanda maar en homofiele Turken?
Je weet wel, die respectlose gasten die op een topic geen normaal antwoord kunnen geven.
Van die Turken die geen antwoord kunnen geven op een vraag van een Nederlander. En daarbij denken dat ze er de Capuchaaso mee kunnen maken, die door de moderatie goedgekeurd gaan worden.
Oeh, op de weimarstraat tegenover de appie H zit een onwijs goede! Eerlijk gezegd vergeet ik telkens hoe die zaak heetquote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef saban het volgende:
[..]
Den-Haag is maar 15 min rijden, niet eens eigelijk, echter welk zaak is nou goed en welk niet
eh, geen idee waar je het over hebt eigenlijk. In ieder geval niet over de Turken in dit topic. Die zijn chillquote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je weet wel, die respectlose gasten die op een topic geen normaal antwoord kunnen geven.
Van die Turken die geen antwoord kunnen geven op een vraag van een Nederlander. En daarbij denken dat ze er de Capuchaaso mee kunnen maken, die door de moderatie goedgekeurd gaan worden.
Het is Doner.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
dus ik gebruikte een 'n' te veel, so sue me
Ben nou eenmaal alleen maar een Turkenvriendinnetje, geen Turk
Hey, trek jezelf eens af ofzo, wellicht helpt het om wat te relaxen ?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ah, thanks. Maarreh, waarom staan in veel Turkse bakkers enzo hier in den haag (en we hebben er tigquote:
Ik denk dat jij het verkeerd hebt er zal altijd döner staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, thanks. Maarreh, waarom staan in veel Turkse bakkers enzo hier in den haag (en we hebben er tig) toch vaak donor?
Serieuze vraag overigens, voordat iemand denkt leuk te gaan zijn
slaap zachtquote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef Min-e het volgende:
Voor de rest: trusten!
Dat zal me aan mijn bibs oxideren.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:59 schreef saban het volgende:
LekkerSimpel: We zijn eigelijk bezig met voorbereidingen om Nederland in te nemen..
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het verkeerd hebt er zal altijd döner staan.
Neem je je bril ook mee wanneer je naar de bakker gaat of niet ?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, thanks. Maarreh, waarom staan in veel Turkse bakkers enzo hier in den haag (en we hebben er tig) toch vaak donor?
Serieuze vraag overigens, voordat iemand denkt leuk te gaan zijn
Lekker droog weerquote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Neem je je bril ook mee wanneer je naar de bakker gaat of niet ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zal me aan mijn bibs oxideren.
Ik heb verschrikkelijke leuke en gezellige buren, van allerlei nationaliteiten.
We hebben met die mensen leuke feesten en afspraken in de buurt.
Iets wat sommigen zich niet kunnen voorstellen.
Maar Nederland is NEDERLAND en die buren voelen zich te gast.
Iets wat vele allochtonen zijn vergeten. Dat ze hier ooit te gast zijn gekomen.
Hier is nog een harmonie met de allochtonen. Komt misschien ook wel dat ze hier allemaal werken en geen hangjongeren zijn en dat de ouders hun kinderen naar school schoppen.
Noem het sociale controle....
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Neem je je bril ook mee wanneer je naar de bakker gaat of niet ?
Oh, daarnet waren we nederlanders en nu zijn we weer gasten, drollie.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zal me aan mijn bibs oxideren.
Ik heb verschrikkelijke leuke en gezellige buren, van allerlei nationaliteiten.
We hebben met die mensen leuke feesten en afspraken in de buurt.
Iets wat sommigen zich niet kunnen voorstellen.
Maar Nederland is NEDERLAND en die buren voelen zich te gast.
Iets wat vele allochtonen zijn vergeten. Dat ze hier ooit te gast zijn gekomen.
Hier is nog een harmonie met de allochtonen. Komt misschien ook wel dat ze hier allemaal werken en geen hangjongeren zijn en dat de ouders hun kinderen naar school schoppen.
Noem het sociale controle....
Vals loeder! Ik ga met Clio trouwenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef saban het volgende:
Mine: Ik wil best wel met je afspreken hoor, maar beetje druk deze dagen, PM maar terug wanneer jij kan.
Zie PMquote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vals loeder! Ik ga met Clio trouwen
Ga je nu verklappen dat ik alleen maar uit ben op sex ?quote:
Staat ergens dat ik jullie Nederlanders noem?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh, daarnet waren we nederlanders en nu zijn we weer gasten, drollie.
Jij denkt dat je de allochtonen een plezier doet ofzo en ze daarom maar moeten gedragen omdat jij dat vind ?
Ik snap de link niet met de TT en sex, wat je trouwens schrijft als seks.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ga je nu verklappen dat ik alleen maar uit ben op sex ?
puhlease, niet hier. is nergens voor nodig mi.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat ergens dat ik jullie Nederlanders noem?
En ten tweede IK vind niets.....
NEDERLAND vindt iets en dat heet integratie.....
Ik ben NEDERLAND niet...
Schrijf balkenende anders een brief, die neemt zelfs kneusjes serieus.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat ergens dat ik jullie Nederlanders noem?
En ten tweede IK vind niets.....
NEDERLAND vindt iets en dat heet integratie.....
Ik ben NEDERLAND niet...
FP?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals in de FP onderbouw je je antwoord weer heel goed.
Zonder toevoeging.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:52 schreef Isegrim het volgende:
Hoi,
Wat betekent 'katkisiz'? Ik koop altijd 'katkisiz' yoghurt bij de Turk en vroeg me af wat dat woord betekent.
Turken weten nog hoe je echte yoghurt maakt. Lekker dik en romig en niet zo zurig als die vieze Hollandse meuk.
Kan het ook zijn hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Aha, dank.Ik had gegokt op 'halfvol' ofzo, want het staat wel op die met 3,5% vet en niet op die met 10% vet.
,
Is dat zo?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef xminator het volgende:
Komt een einde aan Turkse moderators-invasie.
zargon en guyfawkes kappen ermee/worden gekickt
ne oluyor![]()
Gelukkig maar dat we niet aan kerst doen!!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef zarGon het volgende:
Die verdomde kerstliedjes elk jaar weer.
Mine, PM me jouw MSN eensquote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we niet aan kerst doen!!
Hij vroeg om mijn hulp! En ik ben best hulpvaardig...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoek jij je mannetjes met behulp van internet?
Oh ja! Klopt.quote:
Incontinentieproblemen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hij vroeg om mijn hulp! En ik ben best hulpvaardig...
Even kijken, je hebt niet gemailtquote:Op donderdag 25 december 2008 01:51 schreef saban het volgende:
[..]
Oh ja! Klopt.
Ben 'm alleen alweer kwijt...
Via welk adres had ik je gemailt?
Hmm, hoe moet ik m dan terug vinden?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Even kijken, je hebt niet gemailt
Ik leef mee met saban.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Daar weet ik geen oplossing voor, sorry
Jeez, kan je wel iets zelf?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:54 schreef saban het volgende:
[..]
Hmm, hoe moet ik m dan terug vinden?
Is dat ook direct je MSN?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jeez, kan je wel iets zelf?
Kijk maar tussen je pms daar had ik toen mijn mailadres naartoe gestuurd
Heerlijk. Wat dacht ik toch met mijn zotte kop.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
HOest met het leven na het modschap?
Had je zoveel gedronken?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heerlijk. Wat dacht ik toch met mijn zotte kop.
Ach lieverd, het leven is al zo zwaarquote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik drink zoveel om jou te kunnen vergeten, maar niets helpt.
Joh, waarom denk je dat ik een zwartkijker ben?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ach lieverd, het leven is al zo zwaar
Eigenlijk denk ik dat niet, volgens mij ben jij juist een positivist in hart en nierenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat ik een zwartkijker ben?
De maatschappij verhardt. Zelfs in een virtuelequote:Op donderdag 25 december 2008 12:47 schreef Min-e het volgende:
Heb net maar even wat oude topics gelezen. Viel me gelijk op dat jullie "vroeger" liever waren. What happened??
Stuur even wat deze kant op, let wel alleen maar de oprechte en lieve!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar nu ga ik een biertje scoren met allemaal lieve mensen
Hè shit, waarom lees ik dit nu pasquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef Min-e het volgende:
Stuur even wat deze kant op, let wel alleen maar de oprechte en lieve!
Nog niet helemaal. Vanavond moet er weer een hoop pils naar binnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
en? hebben jullie de kerst overleeft? nog leuke liedjes gezongen, gedraait? lekker gegeten met familie?
je hebt nog 3 kwartier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Vanavond moet er weer een hoop pils naar binnen
Ik ben al 2 dagen aan het eten, zoals het hoort met kerst. Dus ja, heb het meegevierd!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
en? hebben jullie de kerst overleeft? nog leuke liedjes gezongen, gedraait? lekker gegeten met familie?
Kerst in Parijsquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond hem mooi!quote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef ClioSporT het volgende:
Zit meer achter dan je denkt... Hoe vond je m'n kerstboodschap ?
Dan heb je nieuwe boxen nodig.. Ik zeg toch best duidelijk ... parijsquote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef xminator het volgende:
Het is niet echt duidelijk, ik hoor alleen: 'kutbmfrl..'
parijs is ook kut, zeker als je op een terrasje gaat zitten en bediend wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef Min-e het volgende:
KutParijs?!
Wie gaat er dan ook met dit weer buiten zitten?!quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
parijs is ook kut, zeker als je op een terrasje gaat zitten en bediend wordt.
Je hebt goed verwarmende kachels en het is gewoon gezellig.quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met dit weer buiten zitten?!
Zo kut was was het dus ook weer niet..quote:Op zondag 28 december 2008 23:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je hebt goed verwarmende kachels en het is gewoon gezellig.
ehh. parijs is de stad waar je onbeschoft behandeld wordt, waar je ook bent en wat je ook bestelt.quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met dit weer buiten zitten?!
Mwah.. Ja/Nee. Ander persoon, ander geslacht en het had best gezellig kunnen zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zo kut was was het dus ook weer niet..
Dus ik ben een aangebrande pizza met 3 stukjes kip van 18 euro.quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehh. parijs is de stad waar je onbeschoft behandeld wordt, waar je ook bent en wat je ook bestelt.
kom op gozert, de wereld bestaat niet alleen uit seks. in nederland is het wat dat betreft veel leuker. trouwens kerst! dat is niet seks.quote:Op zondag 28 december 2008 23:21 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mwah.. Ja/Nee. Ander persoon, ander geslacht en het had best gezellig kunnen zijn.
nee, dat ben jij niet.quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dus ik ben een aangebrande pizza met 3 stukjes kip van 18 euro.
Heel eerlijk dacht ik meer aan gezellig winkelen, beetje eten, drinken, eifeltoren, fototjes maken en de vele kerstkraampjes langsgaan. Ik heb het allemaal wel gedaan hoor, maar tis gewoon een beetje anders als je samen met een kerel bent.quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op gozert, de wereld bestaat niet alleen uit seks. in nederland is het wat dat betreft veel leuker. trouwens kerst! dat is niet seks.
ja parijs is een romantische stad. maar dan nog kan je je behoorlijk geïrriteerd voelen als persoon. parijsenaren zijn gewoon klootzakken. daarnaast zijn er in de buitenwijken genoeg warme dames om te versieren, waar je geen 50 euro per kwartier voor hoeft te betalen. gewoon een klein knus kroegje induiken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heel eerlijk dacht ik meer aan gezellig winkelen, beetje eten, drinken, eifeltoren, fototjes maken en de vele kerstkraampjes langsgaan. Ik heb het allemaal wel gedaan hoor, maar tis gewoon een beetje anders als je samen met een kerel bent.
nou ja zeg! ik doe het met een negerin, die zijn dus prima.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
Ja, negerinnen of aziaten.
Die je elke morgen begroet met gunaydin?quote:Op zondag 28 december 2008 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja zeg! ik doe het met een negerin, die zijn dus prima.
dat is op weg naar mijn werk. trouwens sorry dat ik niet heb gereageerd na mijn vraag over kerst en jouw antwoord...quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die je elke morgen begroet met gunaydin?
Welk wijf wilt in de ochtend op weg naar werk sucuk ? Dan ga ik daar zowiezo nooit solliciteren.quote:
ik heb het vaak over eten met hun, ze werken op een turkse bank. maar ik werk niet zo vaak.quote:Op zondag 28 december 2008 23:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Welk wijf wilt in de ochtend op weg naar werk sucuk ? Dan ga ik daar zowiezo nooit solliciteren.
Het was kerst, tijd van vergiffenis enzo.quote:Op zondag 28 december 2008 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is op weg naar mijn werk. trouwens sorry dat ik niet heb gereageerd na mijn vraag over kerst en jouw antwoord...![]()
ja ok, maar toch. ik had liever toen een antwoord gegeven. anyhow, we maken het wel een keer goed.quote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het was kerst, tijd van vergiffenis enzo.
en is dat slecht? ze praten zo schattig, kan ik uren naar luisteren. net vogeltjes die tsjilpen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef ClioSporT het volgende:
Turkse bank.. Zijn vaak echte turkse trutjes.
Dit zeg je om mij op stang te jagen hè?quote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef ClioSporT het volgende:
Turkse bank.. Zijn vaak echte turkse trutjes.
huh. Werk je bij een bank dan.quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit zeg je om mij op stang te jagen hè?
ik wil niks doen, ik wil naar ze luisteren. is een genot vrouwelijk turks...quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef ClioSporT het volgende:
De meeste trutjes die ik ken zijn slecht ja. Ligt er maar aan wat je ermee wilt doen, het kan opzich ook goed uitpakken.
Versta je het wel? Of gaat dat te snel?quote:Op zondag 28 december 2008 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil niks doen, ik wil naar ze luisteren. is een genot vrouwelijk turks...
Het valt eigenlijk wel mee.quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef ClioSporT het volgende:
Ik hoor je niet eens spreken en ik weet nu al dat je Turks nergens op lijkt
nee ik versta het niet. maar het klintk wel heel erg lief!quote:Op zondag 28 december 2008 23:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Versta je het wel? Of gaat dat te snel?
Ik had ooit een ned collega die zei na een geprek dat ik met een turk in het turks had gevoerd, dat ze kon horen dat ik slechter turks spreek dan de meeste andere turken
Ik vind Turkse meisjes die Frans praten wel lief.quote:Op zondag 28 december 2008 23:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik versta het niet. maar het klintk wel heel erg lief!
beetje zoals vogeltjes.
Scroll dan maar even een paginaatje terugquote:Op zondag 28 december 2008 23:56 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik vind Turkse meisjes die Frans praten wel lief.
Ja had ik al gezien. Weet alleen niet wat het betekendquote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Scroll dan maar even een paginaatje terug
Ik was hopeloos slecht in wiskunde, maar talen was wel leuk.quote:Op maandag 29 december 2008 00:01 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb Frans de dag dat het mogelijk was direct laten vallen op school, maar nu klinkt het ineens best wel cool.
Heel veel.quote:
:quote:Op maandag 29 december 2008 00:13 schreef ClioSporT het volgende:
Jeetje, euh als jij het zegt.. Jij hebt altijd gelijk, je weet.
Ik ook, morgenochtend 1e deel examen doen voor m'n motorrijbewijs, zucht.quote:Op maandag 29 december 2008 00:18 schreef Min-e het volgende:
Ik weet ook dat het voor mij tijd is om mijn bed op te zoeken, trusten.
tres bien aussie.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef ClioSporT het volgende:
Tres bien, et toi
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halalquote:Op maandag 29 december 2008 22:14 schreef ClioSporT het volgende:
Ik krijg wel Hannibal gevoelens bij het luisteren van dit liedje, mine mag ik een stukje van je eten..
lekker durum donerquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:35 schreef ClioSporT het volgende:
Dus als ik je ritueel slacht en daarna opeet is het wel halal ?
Benimle sevismek istermisin 2008quote:Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef zquing het volgende:
hoe wens ik een meisje een gelukkig nieuwjaar in 't turks?
Dat betekent trouwens:quote:Op woensdag 31 december 2008 17:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Benimle sevismek istermisin 2008
serieus?!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat betekent trouwens:
Wil je met me neuken 2008.
Helaas wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
serieus?!![]()
ik dacht al, waar blijft de reactie...
wat is 'sorry, iemand maakte een grapje' in het turks?quote:
Cevap versene inek!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is 'sorry, iemand maakte een grapje' in het turks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt iemand gelukkig Nieuwjaar gewenst?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
wat is 'sorry, iemand maakte een grapje' in het turks?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Cevap versene inek!
Lees de spoiler.
ja naar een ex-vriendinnetje dat op een turkse bank in nederland werkt. aha , dank voor de rest, zal het gelijk even posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
Dus NIET het gedeelte wat buiten de spoiler staat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja naar een ex-vriendinnetje dat op een turkse bank in nederland werkt. aha , dank voor de rest, zal het gelijk even posten.
te laat. gvdr! en ze is al zo snel op haar teentjes getrapt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus NIET het gedeelte wat buiten de spoiler staat.
ha! ze snapte het! met dank aan je spoilertekst. denk ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:46 schreef IHVK het volgende:
Sterkte dan.
Zoveelste Sertab imitatie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef Da.Rock het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2009 mensen!!
En wat denken jullie hiervan?
Want?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch turkser dan ik denk, de cv staat op 25 graden.
5 graden erbij en de ventilator kan weer aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch turkser dan ik denk, de cv staat op 25 graden.
MIjn genen zorgen ervoor dat mijn lichaam niet goed functioneert onder de invloed van kou.quote:
Samsun?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
MIjn genen zorgen ervoor dat mijn lichaam niet goed functioneert onder de invloed van kou.
Dat terwijl mijn voorouders uit het noorden van Turkije komen.
IHVK we gaan het redden!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef IHVK het volgende:
Nog een laatste opmerking voor we definitief afscheid nemen van deel 123 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |