quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Jij wilde vrolijk met hem meelullen ? Blijf dan maar lekker thuis iddquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Min-e het volgende:
Clio, ik wil het risico niet lopen van de eiffeltoren af te worden gegooid!
Echt helemaal zelf?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef Min-e het volgende:
En vandaag heb ik manti gemaakt, das echt wel turks!!!
(nee er is nog niemand doodgegaan)
Discussieren over stomme dingenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij wilde vrolijk met hem meelullen ? Blijf dan maar lekker thuis idd
Er staat toch nergens dat alleen turken mogen reageren?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef DeRuphelman het volgende:sorry waarom dit topic? dit vind ik discriminerend
dit vind ik nogal hypocriet zegik ga toch ook geen topic maken alleen voor mensen die niet van buitenlandse afkomst zijn?
We zijn allemaal nederlandsen dan krijg je nog dat mensen zich apart afscheiden van de nederlandse cultuur als aparte cultuur en dat zelfs in een topic
![]()
sorry ben echt geen turken/marokanen-basher ofzo vind het alleen raar dat er een topic is enkel voor een bepaalde groep mensen
waarom niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef DeRuphelman het volgende:
ik ga toch ook geen topic maken alleen voor mensen die niet van buitenlandse afkomst zijn?
Dan heb jij gewoon altijd gelijk. Scheelt mij veel discussies.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Discussieren over stomme dingen![]()
HOe moet dat nou als we gaan trouwen
whahahaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef DeRuphelman het volgende:sorry waarom dit topic? dit vind ik discriminerend
dit vind ik nogal hypocriet zegik ga toch ook geen topic maken alleen voor mensen die niet van buitenlandse afkomst zijn?
We zijn allemaal nederlandsen dan krijg je nog dat mensen zich apart afscheiden van de nederlandse cultuur als aparte cultuur en dat zelfs in een topic
![]()
sorry ben echt geen turken/moslim-basher ofzo vind het alleen raar dat er een topic is enkel voor een bepaalde groep mensen
Precies zoals ik het graag heb!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon altijd gelijk. Scheelt mij veel discussies.
ik voel me niet achtergesteld, ik neem alleen waar dat er een bepaald onderscheid word gemaakt dat eigenlijk niet nodig is.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat alleen turken mogen reageren?
Waarom voel je je zo achtergesteld?
je woont in Nederland neem k aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
whahaha
Bepaal jij dat ik nederlands ben ?
Ga je gang. In ieder geval is elke pool al eentje teveel he.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
dan hadden we ook even goed een topic kunnen maken over hoeveel poolse Fokkers we wel niet hebben op Fok
mag ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ik voel me niet achtergesteld, ik neem alleen waar dat er een bepaald onderscheid word gemaakt dat eigenlijk niet nodig is.
dan hadden we ook even goed een topic kunnen maken over hoeveel poolse Fokkers we wel niet hebben op Fok
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
je woont in Nederland neem k aan?ja dan ben je Nederlands. Zo niet, nou nog een leuke vakantie kom volgend jaar nog eens terug
Damn fckin' newbie, je moet het nog lerenquote:Geregistreerd op: dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:46
Laatste bezoek: 22 seconden geleden.
Aantal posts: 321 (gemiddeld 6 per dag)
Ik ga pas weg als ik genoeg heb leeggetrokken uit de staatskas. Hoe moet ik m'n huisje betalen in Turkije anders?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:02 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
je woont in Nederland neem k aan?ja dan ben je Nederlands. Zo niet, nou nog een leuke vakantie kom volgend jaar nog eens terug
is niet halalquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Damn fckin' newbie, je moet het nog leren
En onze reeks nummer 123 valt je nu pas op?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:04 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
beste jongen ik heb al meerdere accounts op FOK gehad weet je
dus nee ik ben geen newbie
dus ook niks geen boompje of extra gezelligheid in huis tijdens de kerstdagen?quote:
Even voor de duidelijkheid: er wordt nergens onderscheid in gemaakt, slechts een bepaalde interesse, in dit geval "turken" wordt aangeboord. Zoals er overal zoveel topics worden geopend met een expositie van verschillende aandachtsgebieden.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ik voel me niet achtergesteld, ik neem alleen waar dat er een bepaald onderscheid word gemaakt dat eigenlijk niet nodig is.
Ik ga proberen een kerstliedje op te zetten die avond..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus ook niks geen boompje of extra gezelligheid in huis tijdens de kerstdagen?
en niet te vergeten dat turkse vrouwen mooi en erg lekker zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: er wordt nergens onderscheid in gemaakt, slechts een bepaalde interesse, in dit geval "turken" wordt aangeboord. Zoals er overal zoveel topics worden geopend met een expositie van verschillende aandachtsgebieden.
Als je mee wilt praten doe je gewoon lekker mee, en niet gelijk gaan janken, hier wordt geen onderscheid gemaakt, deze vind slechts plaats in jouw nauwe visie.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ga proberen een kerstliedje op te zetten die avond..
Ik heb geen idee, maar ben dan ook een slechte turk.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik me afvroeg. heb je geen turks-christelijke kerstliedjes?
WE HADDEN HET OVER PARIJS EN ETEN!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers.
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic
Ik ben geen Turken-Moslim basher.
Dat jullie kerst/oud en nieuw niets vinden omdat het niet bij jullie cultuur hoort.... OK
Maar heb dan wel respect voor waar je woont. In Nederland.
Daar steek je vuurwerk af op ouderjaarsnacht en dat doe je veilig.
Dat gooi je niet naar mensen en huisdieren.
Vooral dat laatste is nogal stoer in het cultuur van de moslims.
"KIJK!!!!!!! Daar heb je een kat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...." BENG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of bij ieder ander dier.
Jullie hebben je feestjes al gehad, waarbij jullie alle respect van de NEDERLANDERS hebt gehad.
Doe dan ook iets terug aan dat respect, als jullie nog serieus genomen willen worden.
Laat je vuurwerk thuis en gooi het niet naar bejaarden, kinderen en huisdieren.
Wil je dan toch stoer zijn, gooi het naar een volwassen vent, die iets terug kan doen.
hoezo slecht?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben dan ook een slechte turk.
Ik wilde zeggen van dat ik best wel 5 nitraten in je mond wilde stoppen echter.....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat jullie kerst/oud en nieuw niets vinden omdat het niet bij jullie cultuur hoort.... OK
"KIJK!!!!!!! Daar heb je een kat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...." BENG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of bij ieder ander dier.
Jullie hebben je feestjes al gehad, waarbij jullie alle respect van de NEDERLANDERS hebt gehad.
Doe dan ook iets terug aan dat respect, als jullie nog serieus genomen willen worden.
Wil je dan toch stoer zijn, gooi het naar een volwassen vent, die iets terug kan doen.
Jij bent ook een bejaardequote:Geboortedatum: 25-03-1965
Ik wil eigelijk durum doner....quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Min-e het volgende:
Saban, ben je de Mac vergeten?
Neequote:Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook van die "vrouwen"?
Ergens een psycholoog aanwezig voor dit sexueel gefrustreerde mannetje ?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of bij ieder ander dier.
liefde gaat door de maag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |