quote:De Tussenstand:
¤ 7836,05
Totaal FOK!:
¤ 11676,05
Bovenstaande zijn toegezegde bedragen.
Daadwerkelijk binnengekomen so far:
¤ 9005,34
quote:dr werd ergens gevraagd om een iban nummer voor het buitenland±
quote:
Rekeningnummer: 15 91 40 412
Bank: Rabobank
Het IBAN en de BIC
IBAN: NL58 RABO 0159 1404 12
BIC: RABONL2U
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
de grappenmakers die niet betalen kunnen wmb een permban krijgen. We gaan gewoon uit van de toezeggingen die zijn gedaan. Hebben we in het verleden ook gedaan en dat kwam altijd goed eigenlijk
Dit hele topic is natuurlijk allemaal bedacht door onze mod De_Boswachterquote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef gers het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Luisteraar gaat op FOK! naakt voor geld
zondag 21 december 2008
Haar nickname is SHE en ze is een fanatiek FOK-gangster. Haar stunt: ze gaat naakt voor geld. En dat geld gaat naar Serious Request! Wil je haar naakt zien? Doneer dan geld...
Community-site FOK! draagt jaarlijks een steentje bij aan Serious Request. Dit jaar met diverse veilingen. Ook dit jaar weer. En een bijzonder item dit jaar is de naaktreportage van FOK!ster SHE.
Dit is de aankondiging op FOK!:
"Voor een zo hoog mogelijk bedrag gaat ze uit de kleren en het bedrag wordt door vele FOK!kers samen opgebracht. Ook jij kan je bijdrage nog kenbaar maken. Wat heb jij over voor SHE naakt? Je kunt al vanaf vijf euro meedoen. En dat is goedkoper dan Do in de Playboy!
Ga snel naar het forum en doneer jouw bijdrage voor hulp aan vluchtelingen en SHE naakt. Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie."
quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het gaat zo rap dat het echt een dagtaak wordt om alles bij te houden.
Natuurlijk komt er een uiteindelijke complete lijst met alle donateurs en hun bijdragen. Ook speel ik met het idee om een shot te maken tussen kaartjes met de namen erop van alle mensen die gegeven hebben.
Ik vind jullie allemaal een stel helden, ik laf joe long time en jullie krijgen de groeten van alle verdwaalde vluchtnegers.
x 10
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Sunchaser en Mirjam hebben hebben echt radiohoofden.
Totaal niet representatiefquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Sunchaser en Mirjam hebben hebben echt radiohoofden.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef Refragmental het volgende:
"SHE wil het glazen huis rickrollen"
Inderdaad, ik had echt zo'n "WHYYY??"-gezicht, waarom nou heel Fok! afbeelden met die personen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Totaal niet representatiefdamn waarom was SHE niet meegegaan
of een lekker grietje
Die stond naast 'm... tenminste zoals het ging gok ik dat een groot deel van de kijkers dat nu denktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Ja hij zei : Deze persoon kent denk ik niemand, maar ik wel het is : Dannyquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Noshiba het volgende:
Is dat she die naast sun stond?Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Noshiba het volgende:
Is dat she die naast sun stond?hahahahahahaha .. dat was haar !!#$!$!%$!%!@% pwnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die stond naast 'm... tenminste zoals het ging gok ik dat een groot deel van de kijkers dat nu denkt
Whehe viel me ook op.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef FloggingMolly het volgende:
Lekkere reclame voor naaktfoto's die twee
Dan een ander representatief persoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ik heb al 100 keer gezegd dat ik niet mee wilde
Ik wil me geld terug..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die stond naast 'm... tenminste zoals het ging gok ik dat een groot deel van de kijkers dat nu denkt
Maar nu denkt iedereen wel dat MissyMirjam jou is, hequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
En dan komt ie straks hier opscheppen over zijn bezoekquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
sun keek niet ns toen Floortje naast m stond. Homo
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar nu denkt iedereen wel dat MissyMirjam jou is, he
\quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
Sun stond weer stijf van de zenuwenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
Gelukkig hebben wij het allemaal gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan komt ie straks hier opscheppen over zijn bezoek
Alleen maar aandacht voor het goede doelGielquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:41 schreef Adothehague het volgende:
kom op mensen storten. Ik wil richting de 10K. Iedereen die geen geld stort en wel van fok lid is is een gier.
Hij praatte wel in de derde persoon over 'SHE' maar echt duidelijk was het niet dat daarmee niet MM bedoeld werd... want aangezien MM verder er vooral alleen maar bijstond zal men best ervan uit kunnen zijn gegaan dat zij de dame in kwestie is...quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo?
Heeft Sun het niet uitgelegd?![]()
( ik kon niet meekijken vandaag )
Dat was wel aan zn stem te horenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sun stond weer stijf van de zenuwen
Ik heb het overgemaakt!quote:23-12-2008 15.91.40.412 JH Harwig
Userid: 77744 (User: Chahid)
donatie serious request
Actie: SHE 10,00 EUR
En terecht, jij doet al genoeg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ja, eigenlijk stom dat ie niet ff een fotootje mee had genomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij praatte wel in de derde persoon over 'SHE' maar echt duidelijk was het niet dat daarmee niet MM bedoeld werd... want aangezien MM verder er vooral alleen maar bijstond zal men best ervan uit kunnen zijn gegaan dat zij de dame in kwestie is...
volgens sun wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef maduropa het volgende:
hoorde ik het nu goed dat de dj's bij de shoot erbij mogen zijn?
Wat je met een beetje photoshop al niet kan doen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
foto's zijn zo misleidend.. blijkt maar weer
quote:
Je had gewoon mee moeten gaan tut.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk stom dat ie niet ff een fotootje mee had genomen
Naja, er is exposure geweest, 11K is de deur uit. We mogen trots zijn, op elkaar en vooral op mij
Wat men bij Fok tv vaak vergeet is om vanuit het publiek naar zichzelf te kijken... praten alsof iedereen die kijkt al op de hoogte is. Ook zo kansloos om nicknames te gebruikenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En terecht, jij doet al genoeg.
Maar ik vond de Fok vertegenwoordiging ook niet geheel top.
Oh, nu hebben we je door,quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze mogen erbij zijn, maar dan wel net zo naakt!
Hell no.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je had gewoon mee moeten gaan tut.
Kijk uit wat je zegt met die Giel erbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
zal giel niet zon probleem mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik geloof dat Beelen daar niet zo'n moeite mee heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat een fijn gevoel moet dat zijn, het idee dat er een paar honderd fappende Fok! users zich straks gaan bezighouden met jouwquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, er is exposure geweest, 11K is de deur uit. We mogen trots zijn, op elkaar en vooral op mij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef knep het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt met die Giel erbij.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat Beelen daar niet zo'n moeite mee heeft
GMTA!!1!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
zal giel niet zon probleem mee hebben denk ik
Lijkt me een strak plan. Ik ga wel mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgende keer ga ik wel.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef DrAlban het volgende:
Bericht over FOK!/SHE op 3fm.nl
Zou ie denken dat MM SHE isquote:tjeerd dinsdag 23 december 2008
ze is niet eens knap man kan je wel veel anderen voor krijgen vragen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Sunchaser en SHE
Whehe. Ik moet zeggen dat sun het ook niet echt duidelijk heeft gezegd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Zou ie denken dat MM SHE is
Die reacties:quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef DrAlban het volgende:
Bericht over FOK!/SHE op 3fm.nl
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Zou ie denken dat MM SHE is
Zal wel overlegd zijn dat die 2 heen gingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:55 schreef Potjandorie het volgende:
Gewoon ff vraagje tussendoor, waarom was Danny er niet? Hijs toch de sergeant van fok
Sadnessquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die reacties:
Fred Bakker dinsdag 23 december 2008
Wou! She!`s fokinging geil.... Ik heb me spaarpot gesloopt en ik heb 132.28 over. Dan kan zij mij een genotje brengen! En miss heeft ze ook een zus(je) Xxxx Fred
Ja, nu komen al die rukkertjes erbij. Naja, hopelijk melden ze zich niet aan bij FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die reacties:
Fred Bakker dinsdag 23 december 2008
Wou! She!`s fokinging geil.... Ik heb me spaarpot gesloopt en ik heb 132.28 over. Dan kan zij mij een genotje brengen! En miss heeft ze ook een zus(je) Xxxx Fred
Wat zei ie wel duidelijk? 11111 euri?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef tevebe het volgende:
[..]
Whehe. Ik moet zeggen dat sun het ook niet echt duidelijk heeft gezegd.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef 3lmo het volgende:
Admiraal_Anaal met z'n spam over zijn kerstava.
quote:als je me pijpt voor 10 euro doneer ik het. voeg me toe: roel-smeulders@live.nl. Ik wacht op jullie.
quote:ik wil haar neuken voor 50 euro, jaah alles voor et goede doel
quote:Wou! She!`s fokinging geil.... Ik heb me spaarpot gesloopt en ik heb 132.28 over. Dan kan zij mij een genotje brengen! En miss heeft ze ook een zus(je) Xxxx Fred
Mijn god... wat doet MM daar eigenlijk?quote:
MM heeft een paar foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn god... wat doet MM daar eigenlijk?
Beetje slecht dit, niets persoonlijk, maar half nederland denkt nu inderdaad dat MM uit de kleren gaat!![]()
En Sun had ook zijn beste dag niet echt!
Slecht!!!
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef Refragmental het volgende:
maar half nederland denkt nu inderdaad dat MM uit de kleren gaat!
Ok ik blijf wel thuisquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Armageddon het volgende:
Snappen jullie nu waarom ze FOK!, het lelijke mensen forum noemen? Stuur godgloeiende eens iets representatiefs man!
Iets met een publiekelijke consensus.quote:
Ik ben representatiefquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Armageddon het volgende:
Snappen jullie nu waarom ze FOK!, het lelijke mensen forum noemen? Stuur godgloeiende eens iets representatiefs man!
Hell no!quote:
Niet half quoten!quote:
Hey, ik ben ziek jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Poeke het volgende:
fuck zeg...
Hadden we niemand beters dan SunChaser als gezicht van FOK!
QFTquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar Fok! geeft dus 11.111 euro, maar een Rickroll kan er niet vanaf? Wat een vieze teringlijers daar.
Is toch wel het minste wat ze zouden kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar Fok! geeft dus 11.111 euro, maar een Rickroll kan er niet vanaf? Wat een vieze teringlijers daar.
Daar sta ik overigens volledig achter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik had trouwens zelf het idee dat Giel het niet zo heeft op FOK. Maar goed, dat komt mooi uit want ik heb ook een kankerhekel aan Giel.
Coen had 'm meteen ingestart... Paul ook wel.... Giel is de hele week al saai kwa draaienquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen "Laten we het geld houden :d;d:d;d:D:D", maar dat zou niet stroken met de "liefdadigheid".quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef WurM het volgende:
Beetje jammer van dat halfuur dat ik heb zitten wachten. Geen SHE, geen Rick Ashley...
Waarom niet, de rest van je gehuil vond ik niet interessant.quote:
Boeiuhquote:Het is erg omdat het gewoon niet zo is.
Eh nee, dat doen ze voor she. dus wat is nou het probleem?quote:En tja, laten we eerlijk zijn, MM is niet wat je noemt een classic beauty waar mensen geld voor neerleggen!
Mijn Rickroll SMS was maar half zichtbaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef WurM het volgende:
Beetje jammer van dat halfuur dat ik heb zitten wachten. Geen SHE, geen Rick Astley...
En me andere komt niet doorquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef Rorata het volgende:
Weer een sms gespot op tv, namelijk deze: SHE wil je met me trouwen? Xxx
whehe jah.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik had trouwens zelf het idee dat Giel het niet zo heeft op FOK. Maar goed, dat komt mooi uit want ik heb ook een kankerhekel aan Giel.
Ik had mijnes ook maar half getypt, omdat ik wist dat dat hele stuk tekst er nooit op paste,quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whehe jah.
hijs wel n paar keer gebashed hier
quote:Giel![]()
Ik zou naar Breda reizen en m'n geld terugvragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
Heeft ie mijn Rick niet gedraaid?
Het loeder
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom niet, de rest van je gehuil vond ik niet interessant.
[..]
Boeiuh
[..]
Eh nee, dat doen ze voor she. dus wat is nou het probleem?
Dan moet ik maar nog een SMS-je sturenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik had mijnes ook maar half getypt, omdat ik wist dat dat hele stuk tekst er nooit op paste,
dus ik denk van mij.
Eh nee JOU toch?quote:
Nee, ik begrijp het werkelijk niet. Er zijn namelijk FOKKERS die geld bieden en die weten WEL hoe en wat.quote:Zoals Sun het bracht leek het alsof MM uit de kleren ging... en dat is niet goed om redenen die jij ook wel begrijpt
Ik was bij ''never gonna let you down'' gebleven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar nog een SMS-je sturen
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
De Urkse kantklos vereniging.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Roi het volgende:
Kom we storten dat geld gewoon naar een andere stichting, hadden ze maar Rick Asley moeten draaien
Als je een halve seconde nadenkt dan begrijp je dat je makkelijk meer mensen naar fok had kunnen lokken met een lekker mokkel naast je. En meer mensen op fok betekent meer mensen die donaties kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee JOU toch?
[..]
Nee, ik begrijp het werkelijk niet. Er zijn namelijk FOKKERS die geld bieden en die weten WEL hoe en wat.
Dat betwijfel ik op de eerste plaats en op de tweede plaats, gemiste kans voor wiequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als je een halve seconde nadenkt dan begrijp je dat je makkelijk meer mensen naar fok had kunnen lokken met een lekker mokkel naast je. En meer mensen op fok betekent meer mensen die donaties kunnen doen.
Weggegooide kans.
quote:Maarja, het lijkt wel alsof je het nogal persoonlijk opvat... doe eens niet
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
<object classid="clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" width="610" height="412"><param name="enabled" value="true" /><param name="fullscreen" value="true" /><param name="src" value="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" /><param name="url" value="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" /><param name="width" value="610" /><param name="height" value="412" /><embed type="application/x-mplayer2" autostart="false" enabled="true" fullscreen="true" src="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" width="610" height="412"></embed></object>
Ok dan... ipv van een halve seconde was het misschien beter geweest om 2 of 3 seconden na te denken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik op de eerste plaats en op de tweede plaats, gemiste kans voor wieDan storten die mensen hun geld om een andere reden.
Is het je vrouw ofzo? Dat je het zo ontzettend persoonlijk opvatquote:[..]Als iemand een andere mening toegedaan is is het opeens persoonlijk? Je lijkt het ZELF nogal persoonlijk op te vatten. Als iemand het niet met je eens is voel je je persoonlijk aangevallen blijkbaar.
Zorg zelf voor een beetje eelt op je ziel, huillie.
Voor één keer in mijn leven ben ik het met Arma eens. Fullscreen filmpjes die zelf starten zuigen keihardquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Armageddon het volgende:
Hé fiets, tieft eens op met dat filmpje.
Inderdaad behoorlijk irritant!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Armageddon het volgende:
Hé fiets, tieft eens op met dat filmpje.
Dan moeten we zeker nog een keer doneren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Roi het volgende:
Iedereen dit ff invullen![]()
https://www.seriousrequest2008.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier start niks automatisch op
Maestro, tof dat je dat filmpje erin linkt maar op de een of andere manier start hij elke keer hier fullscreen als ik dit topic laad. Zou je voor de grap die parameter fullscreen eens uit kunnen zetten? Alvast bedanktquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
<object classid="clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" width="610" height="412"><param name="enabled" value="true" /><param name="fullscreen" value="true" /><param name="src" value="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" /><param name="url" value="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" /><param name="width" value="610" /><param name="height" value="412" /><embed type="application/x-mplayer2" autostart="false" enabled="true" fullscreen="true" data-src="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" style="visibility:hidden;" width="610" height="412"></embed></object>
Ja, hier ook. Daarom post ik nu ook maar... op naar de volgende pagina.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:43 schreef Re het volgende:
[..]
![]()
hij start automatisch fullscreen hier
wachtuh wachtuh wachtuh... tis al n uur geleden..... uur plus ook!quote:
Het gaat toch ook om het goede doel!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gestopt met sms'en, van alle sms'en die ik gestuurd heb is er maar 1 op tv geweest
Ook ja, maar wil er ook wel wat van zien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om het goede doel!!
Die heb ik enige tijd geleden al voorbij zien komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb net een Rickroll aan je gegeven per sms
Zo'n 10 min geleden nog eentje, geadresseerd aan SHEquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik enige tijd geleden al voorbij zien komen
Had ook de verkeerde emoticonquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook ja, maar wil er ook wel wat van zien.
Dat is het ook zeker, maar het is vooral dapper van SHE natuurlijk. Die staat vanaf februari belangeloos naakt op internet. Als ik dan naakt zou gaan, was ik daar ook naar dat huis gegaan. Dan zien mensen toch dat zij veel geld heeft opgehaald. Nu zien mensen alleen de naaktfoto's, alsof het iemand dan nog een reet roest dat het voor de vluchtelingen was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja he, wat zou jij zijn?
Ik vind het toch wel dapper van die Sun en Missy..
Kijk even naar het filmpje op de vorige pagina, ze staat naast Sunchaser (die WoW-speler-lookalikequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Draaim0len het volgende:
pass mij een pic van SHE men, gaarne met kleding. ik hou niet van naakt
Je moet het maar zo zien. Het is net als die 5 miljoen die straks naar Afrika gaat. Het verdwijnt in een grote donkere put.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gestopt met sms'en, van alle sms'en die ik gestuurd heb is er maar 1 op tv geweest
]quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kijk even naar het filmpje op de vorige pagina, ze staat naast Sunchaser (die WoW-speler-lookalike)
Just kidding SHE![]()
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Maar goed, dat komt mooi uit want ik heb ook een kankerhekel aan Giel.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien. Het is net als die 5 miljoen die straks naar Afrika gaat. Het verdwijnt in een grote donkere put.
er staat nog iemand boven Gielquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.
Volgens mij niet heurquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Refragmental het volgende:
Wat? Is de rickroll al geweest? Ik ben ook even 5 minuten weg van m'n pc
Johannnnnnnnnnnnnn uit Eindhoven. Die is echt compleet geschift en de grootste aandachtshoer die ik ken iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
er staat nog iemand boven Giel(en ik vind giel best leuk als ik hem hoor )
Johan vlemmix (of hoe je die mafkees zijn naam ook schrijft )
Ok, jij wint.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
er staat nog iemand boven Giel(en ik vind giel best leuk als ik hem hoor )
Johan vlemmix (of hoe je die mafkees zijn naam ook schrijft )
Vreemd, dat irritante berichten op de frontpage me dagelijks te gemoed komen over idioten als Godon en Jolink.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van: Leven en laten levenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vreemd, dat irritante berichten op de frontpage me dagelijks te gemoed komen over idioten als Godon en Jolink.
Hoewel Giel de Frontpage tot op heden nog vrij ongeschonden heeft gelaten.
Giel komt tenminste nog over als iemand met een vorm van verstand, Gordon en Jolink samen zijn het absolute dieptepunt van de complete evolutie op een wereld waar apen en sponsachtigen samen leven.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgend jaar een SHE actie met jou als model?
Ik ben niet gevraagd, maar ik had ook niet gekund neequote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 23:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kon jij niet naar het glazen huis?
Bedankt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef prupke het volgende:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee Awesome, komt er allemaal gewoon nog bij!.
Morgenmiddag samen boodschapjes doen bij de AH SHE?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee Awesome, komt er allemaal gewoon nog bij!.
Rick Astley..quote:
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/3fmquote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef trifko het volgende:
heeft iemand de directe link naar radio 3fm, mijn Safari browser op mijn Macbook pakt em niet. ik wil ook luisteren naar rickroll![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/3fm
?denk ik
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Adothehague het volgende:
ik vond she en danny erg goed overkomen bij de uitzending met giel belen vandaag,
Een connaisseur!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Morgenmiddag samen boodschapjes doen bij de AH SHE?!
daarna koffei bij ledig erf?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Adothehague het volgende:
ik vond she en danny erg goed overkomen bij de uitzending met giel belen vandaag,
Ik was er niet bij hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Adothehague het volgende:
Ik vond je al zo veranderd.quote:
quote:
Zit je nog in de ontkenningsfase?quote:
Waarom doe jij dat eigenlijk niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Prik0 het volgende:
Waarom gaat Danny het bedrag eigenlijk niet verdubbelen!
quote:
het klopt:quote:
Volgens mij heb ik je al een keer gezien bij de AH,quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Een connaisseur!
Ik ben morgen idd in de stad
Ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al een keer gezien bij de AH,
heb nu wat meer stijl haar?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef SHE het volgende:
Nee hoor, nog steeds een flinke bos hout
Dan was het een andere brunettequote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds een flinke bos krullen.
Ik ben bang dat je Sun dan niet moetn hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef Adothehague het volgende:
Mischien is het een leuk idee om Sunchaser naakt te laten gaan voor O.A de fok vrouwen? Ik denk dat die toch ook wel wat over zullen hebben voor het goede doel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |