Wat een fijn gevoel moet dat zijn, het idee dat er een paar honderd fappende Fok! users zich straks gaan bezighouden met jouwquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk stom dat ie niet ff een fotootje mee had genomen
Naja, er is exposure geweest, 11K is de deur uit. We mogen trots zijn, op elkaar en vooral op mij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
Ja, eigenlijk stom dat ie niet ff een fotootje mee had genomen
Naja, er is exposure geweest, 11K is de deur uit. We mogen trots zijn, op elkaar en vooral op mij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef knep het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt met die Giel erbij.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat Beelen daar niet zo'n moeite mee heeft
GMTA!!1!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
zal giel niet zon probleem mee hebben denk ik
Lijkt me een strak plan. Ik ga wel mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgende keer ga ik wel.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef DrAlban het volgende:
Bericht over FOK!/SHE op 3fm.nl
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Zou ie denken dat MM SHE isquote:tjeerd dinsdag 23 december 2008
ze is niet eens knap man kan je wel veel anderen voor krijgen vragen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Sunchaser en SHE
Whehe. Ik moet zeggen dat sun het ook niet echt duidelijk heeft gezegd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Zou ie denken dat MM SHE is
Die reacties:quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef DrAlban het volgende:
Bericht over FOK!/SHE op 3fm.nl
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Zou ie denken dat MM SHE is
Zal wel overlegd zijn dat die 2 heen gingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:55 schreef Potjandorie het volgende:
Gewoon ff vraagje tussendoor, waarom was Danny er niet? Hijs toch de sergeant van fok
Sadnessquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die reacties:
Fred Bakker dinsdag 23 december 2008
Wou! She!`s fokinging geil.... Ik heb me spaarpot gesloopt en ik heb 132.28 over. Dan kan zij mij een genotje brengen! En miss heeft ze ook een zus(je) Xxxx Fred
Ja, nu komen al die rukkertjes erbij. Naja, hopelijk melden ze zich niet aan bij FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die reacties:
Fred Bakker dinsdag 23 december 2008
Wou! She!`s fokinging geil.... Ik heb me spaarpot gesloopt en ik heb 132.28 over. Dan kan zij mij een genotje brengen! En miss heeft ze ook een zus(je) Xxxx Fred
Wat zei ie wel duidelijk? 11111 euri?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef tevebe het volgende:
[..]
Whehe. Ik moet zeggen dat sun het ook niet echt duidelijk heeft gezegd.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef 3lmo het volgende:
Admiraal_Anaal met z'n spam over zijn kerstava.
quote:als je me pijpt voor 10 euro doneer ik het. voeg me toe: roel-smeulders@live.nl. Ik wacht op jullie.
quote:ik wil haar neuken voor 50 euro, jaah alles voor et goede doel
quote:Wou! She!`s fokinging geil.... Ik heb me spaarpot gesloopt en ik heb 132.28 over. Dan kan zij mij een genotje brengen! En miss heeft ze ook een zus(je) Xxxx Fred
Mijn god... wat doet MM daar eigenlijk?quote:
MM heeft een paar foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn god... wat doet MM daar eigenlijk?
Beetje slecht dit, niets persoonlijk, maar half nederland denkt nu inderdaad dat MM uit de kleren gaat!![]()
En Sun had ook zijn beste dag niet echt!
Slecht!!!
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef Refragmental het volgende:
maar half nederland denkt nu inderdaad dat MM uit de kleren gaat!
Ok ik blijf wel thuisquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Armageddon het volgende:
Snappen jullie nu waarom ze FOK!, het lelijke mensen forum noemen? Stuur godgloeiende eens iets representatiefs man!
Iets met een publiekelijke consensus.quote:
Ik ben representatiefquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Armageddon het volgende:
Snappen jullie nu waarom ze FOK!, het lelijke mensen forum noemen? Stuur godgloeiende eens iets representatiefs man!
Hell no!quote:
Niet half quoten!quote:
Hey, ik ben ziek jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Poeke het volgende:
fuck zeg...
Hadden we niemand beters dan SunChaser als gezicht van FOK!
QFTquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar Fok! geeft dus 11.111 euro, maar een Rickroll kan er niet vanaf? Wat een vieze teringlijers daar.
Is toch wel het minste wat ze zouden kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar Fok! geeft dus 11.111 euro, maar een Rickroll kan er niet vanaf? Wat een vieze teringlijers daar.
Daar sta ik overigens volledig achter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik had trouwens zelf het idee dat Giel het niet zo heeft op FOK. Maar goed, dat komt mooi uit want ik heb ook een kankerhekel aan Giel.
Coen had 'm meteen ingestart... Paul ook wel.... Giel is de hele week al saai kwa draaienquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen "Laten we het geld houden :d;d:d;d:D:D", maar dat zou niet stroken met de "liefdadigheid".quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef WurM het volgende:
Beetje jammer van dat halfuur dat ik heb zitten wachten. Geen SHE, geen Rick Ashley...
Waarom niet, de rest van je gehuil vond ik niet interessant.quote:
Boeiuhquote:Het is erg omdat het gewoon niet zo is.
Eh nee, dat doen ze voor she. dus wat is nou het probleem?quote:En tja, laten we eerlijk zijn, MM is niet wat je noemt een classic beauty waar mensen geld voor neerleggen!
Mijn Rickroll SMS was maar half zichtbaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef WurM het volgende:
Beetje jammer van dat halfuur dat ik heb zitten wachten. Geen SHE, geen Rick Astley...
En me andere komt niet doorquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:58 schreef Rorata het volgende:
Weer een sms gespot op tv, namelijk deze: SHE wil je met me trouwen? Xxx
whehe jah.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik had trouwens zelf het idee dat Giel het niet zo heeft op FOK. Maar goed, dat komt mooi uit want ik heb ook een kankerhekel aan Giel.
Ik had mijnes ook maar half getypt, omdat ik wist dat dat hele stuk tekst er nooit op paste,quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whehe jah.
hijs wel n paar keer gebashed hier
quote:Giel![]()
Ik zou naar Breda reizen en m'n geld terugvragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
Heeft ie mijn Rick niet gedraaid?
Het loeder
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom niet, de rest van je gehuil vond ik niet interessant.
[..]
Boeiuh
[..]
Eh nee, dat doen ze voor she. dus wat is nou het probleem?
Dan moet ik maar nog een SMS-je sturenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik had mijnes ook maar half getypt, omdat ik wist dat dat hele stuk tekst er nooit op paste,
dus ik denk van mij.
Eh nee JOU toch?quote:
Nee, ik begrijp het werkelijk niet. Er zijn namelijk FOKKERS die geld bieden en die weten WEL hoe en wat.quote:Zoals Sun het bracht leek het alsof MM uit de kleren ging... en dat is niet goed om redenen die jij ook wel begrijpt
Ik was bij ''never gonna let you down'' gebleven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar nog een SMS-je sturen
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
De Urkse kantklos vereniging.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Roi het volgende:
Kom we storten dat geld gewoon naar een andere stichting, hadden ze maar Rick Asley moeten draaien
Als je een halve seconde nadenkt dan begrijp je dat je makkelijk meer mensen naar fok had kunnen lokken met een lekker mokkel naast je. En meer mensen op fok betekent meer mensen die donaties kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee JOU toch?
[..]
Nee, ik begrijp het werkelijk niet. Er zijn namelijk FOKKERS die geld bieden en die weten WEL hoe en wat.
Dat betwijfel ik op de eerste plaats en op de tweede plaats, gemiste kans voor wiequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als je een halve seconde nadenkt dan begrijp je dat je makkelijk meer mensen naar fok had kunnen lokken met een lekker mokkel naast je. En meer mensen op fok betekent meer mensen die donaties kunnen doen.
Weggegooide kans.
quote:Maarja, het lijkt wel alsof je het nogal persoonlijk opvat... doe eens niet
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
<object classid="clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" width="610" height="412"><param name="enabled" value="true" /><param name="fullscreen" value="true" /><param name="src" value="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" /><param name="url" value="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" /><param name="width" value="610" /><param name="height" value="412" /><embed type="application/x-mplayer2" autostart="false" enabled="true" fullscreen="true" src="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" width="610" height="412"></embed></object>
Ok dan... ipv van een halve seconde was het misschien beter geweest om 2 of 3 seconden na te denken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik op de eerste plaats en op de tweede plaats, gemiste kans voor wieDan storten die mensen hun geld om een andere reden.
Is het je vrouw ofzo? Dat je het zo ontzettend persoonlijk opvatquote:[..]Als iemand een andere mening toegedaan is is het opeens persoonlijk? Je lijkt het ZELF nogal persoonlijk op te vatten. Als iemand het niet met je eens is voel je je persoonlijk aangevallen blijkbaar.
Zorg zelf voor een beetje eelt op je ziel, huillie.
Voor één keer in mijn leven ben ik het met Arma eens. Fullscreen filmpjes die zelf starten zuigen keihardquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Armageddon het volgende:
Hé fiets, tieft eens op met dat filmpje.
Inderdaad behoorlijk irritant!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Armageddon het volgende:
Hé fiets, tieft eens op met dat filmpje.
Dan moeten we zeker nog een keer doneren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Roi het volgende:
Iedereen dit ff invullen![]()
https://www.seriousrequest2008.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier start niks automatisch op
Maestro, tof dat je dat filmpje erin linkt maar op de een of andere manier start hij elke keer hier fullscreen als ik dit topic laad. Zou je voor de grap die parameter fullscreen eens uit kunnen zetten? Alvast bedanktquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
<object classid="clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" width="610" height="412"><param name="enabled" value="true" /><param name="fullscreen" value="true" /><param name="src" value="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" /><param name="url" value="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" /><param name="width" value="610" /><param name="height" value="412" /><embed type="application/x-mplayer2" autostart="false" enabled="true" fullscreen="true" data-src="http://files.fok.nl/FOK!SR/sr08-fok-20081223-2141.wmv" style="visibility:hidden;" width="610" height="412"></embed></object>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |