Ik wil me geld terug..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die stond naast 'm... tenminste zoals het ging gok ik dat een groot deel van de kijkers dat nu denkt
Maar nu denkt iedereen wel dat MissyMirjam jou is, hequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ik heb al 100 keer gezegd dat ik niet mee wilde
En dan komt ie straks hier opscheppen over zijn bezoekquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
sun keek niet ns toen Floortje naast m stond. Homo
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef FloggingMolly het volgende:
Lekkere reclame voor naaktfoto's die twee
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar nu denkt iedereen wel dat MissyMirjam jou is, he
\quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
Sun stond weer stijf van de zenuwenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
Gelukkig hebben wij het allemaal gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan komt ie straks hier opscheppen over zijn bezoek
Alleen maar aandacht voor het goede doelGielquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:41 schreef Adothehague het volgende:
kom op mensen storten. Ik wil richting de 10K. Iedereen die geen geld stort en wel van fok lid is is een gier.
Hij praatte wel in de derde persoon over 'SHE' maar echt duidelijk was het niet dat daarmee niet MM bedoeld werd... want aangezien MM verder er vooral alleen maar bijstond zal men best ervan uit kunnen zijn gegaan dat zij de dame in kwestie is...quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo?
Heeft Sun het niet uitgelegd?![]()
( ik kon niet meekijken vandaag )
Dat was wel aan zn stem te horenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sun stond weer stijf van de zenuwen
Ik heb het overgemaakt!quote:23-12-2008 15.91.40.412 JH Harwig
Userid: 77744 (User: Chahid)
donatie serious request
Actie: SHE 10,00 EUR
En terecht, jij doet al genoeg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ik heb al 100 keer gezegd dat ik niet mee wilde
Ja, eigenlijk stom dat ie niet ff een fotootje mee had genomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij praatte wel in de derde persoon over 'SHE' maar echt duidelijk was het niet dat daarmee niet MM bedoeld werd... want aangezien MM verder er vooral alleen maar bijstond zal men best ervan uit kunnen zijn gegaan dat zij de dame in kwestie is...
volgens sun wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef maduropa het volgende:
hoorde ik het nu goed dat de dj's bij de shoot erbij mogen zijn?
Wat je met een beetje photoshop al niet kan doen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
foto's zijn zo misleidend.. blijkt maar weer
quote:
Je had gewoon mee moeten gaan tut.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk stom dat ie niet ff een fotootje mee had genomen
Naja, er is exposure geweest, 11K is de deur uit. We mogen trots zijn, op elkaar en vooral op mij
Wat men bij Fok tv vaak vergeet is om vanuit het publiek naar zichzelf te kijken... praten alsof iedereen die kijkt al op de hoogte is. Ook zo kansloos om nicknames te gebruikenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En terecht, jij doet al genoeg.
Maar ik vond de Fok vertegenwoordiging ook niet geheel top.
Oh, nu hebben we je door,quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze mogen erbij zijn, maar dan wel net zo naakt!
Hell no.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je had gewoon mee moeten gaan tut.
Kijk uit wat je zegt met die Giel erbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
zal giel niet zon probleem mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik geloof dat Beelen daar niet zo'n moeite mee heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |