quote:als je me pijpt voor 10 euro doneer ik het. voeg me toe: roel-smeulders@live.nl. Ik wacht op jullie.
quote:ik wil haar neuken voor 50 euro, jaah alles voor et goede doel
quote:Wou! She!`s fokinging geil.... Ik heb me spaarpot gesloopt en ik heb 132.28 over. Dan kan zij mij een genotje brengen! En miss heeft ze ook een zus(je) Xxxx Fred
Mijn god... wat doet MM daar eigenlijk?quote:
MM heeft een paar foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn god... wat doet MM daar eigenlijk?
Beetje slecht dit, niets persoonlijk, maar half nederland denkt nu inderdaad dat MM uit de kleren gaat!![]()
En Sun had ook zijn beste dag niet echt!
Slecht!!!
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef Refragmental het volgende:
maar half nederland denkt nu inderdaad dat MM uit de kleren gaat!
Ok ik blijf wel thuisquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Armageddon het volgende:
Snappen jullie nu waarom ze FOK!, het lelijke mensen forum noemen? Stuur godgloeiende eens iets representatiefs man!
Iets met een publiekelijke consensus.quote:
Ik ben representatiefquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:04 schreef Armageddon het volgende:
Snappen jullie nu waarom ze FOK!, het lelijke mensen forum noemen? Stuur godgloeiende eens iets representatiefs man!
Hell no!quote:
Niet half quoten!quote:
Hey, ik ben ziek jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Poeke het volgende:
fuck zeg...
Hadden we niemand beters dan SunChaser als gezicht van FOK!
QFTquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar Fok! geeft dus 11.111 euro, maar een Rickroll kan er niet vanaf? Wat een vieze teringlijers daar.
Is toch wel het minste wat ze zouden kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar Fok! geeft dus 11.111 euro, maar een Rickroll kan er niet vanaf? Wat een vieze teringlijers daar.
Daar sta ik overigens volledig achter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik had trouwens zelf het idee dat Giel het niet zo heeft op FOK. Maar goed, dat komt mooi uit want ik heb ook een kankerhekel aan Giel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |