Ja, hier ook. Daarom post ik nu ook maar... op naar de volgende pagina.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:43 schreef Re het volgende:
[..]
![]()
hij start automatisch fullscreen hier
wachtuh wachtuh wachtuh... tis al n uur geleden..... uur plus ook!quote:
Het gaat toch ook om het goede doel!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gestopt met sms'en, van alle sms'en die ik gestuurd heb is er maar 1 op tv geweest
Ook ja, maar wil er ook wel wat van zien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om het goede doel!!
Die heb ik enige tijd geleden al voorbij zien komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb net een Rickroll aan je gegeven per sms
Zo'n 10 min geleden nog eentje, geadresseerd aan SHEquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik enige tijd geleden al voorbij zien komen
Had ook de verkeerde emoticonquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook ja, maar wil er ook wel wat van zien.
Dat is het ook zeker, maar het is vooral dapper van SHE natuurlijk. Die staat vanaf februari belangeloos naakt op internet. Als ik dan naakt zou gaan, was ik daar ook naar dat huis gegaan. Dan zien mensen toch dat zij veel geld heeft opgehaald. Nu zien mensen alleen de naaktfoto's, alsof het iemand dan nog een reet roest dat het voor de vluchtelingen was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja he, wat zou jij zijn?
Ik vind het toch wel dapper van die Sun en Missy..
Kijk even naar het filmpje op de vorige pagina, ze staat naast Sunchaser (die WoW-speler-lookalikequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Draaim0len het volgende:
pass mij een pic van SHE men, gaarne met kleding. ik hou niet van naakt
Je moet het maar zo zien. Het is net als die 5 miljoen die straks naar Afrika gaat. Het verdwijnt in een grote donkere put.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gestopt met sms'en, van alle sms'en die ik gestuurd heb is er maar 1 op tv geweest
]quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kijk even naar het filmpje op de vorige pagina, ze staat naast Sunchaser (die WoW-speler-lookalike)
Just kidding SHE![]()
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Maar goed, dat komt mooi uit want ik heb ook een kankerhekel aan Giel.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien. Het is net als die 5 miljoen die straks naar Afrika gaat. Het verdwijnt in een grote donkere put.
er staat nog iemand boven Gielquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.
Volgens mij niet heurquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Refragmental het volgende:
Wat? Is de rickroll al geweest? Ik ben ook even 5 minuten weg van m'n pc
Johannnnnnnnnnnnnn uit Eindhoven. Die is echt compleet geschift en de grootste aandachtshoer die ik ken iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
er staat nog iemand boven Giel(en ik vind giel best leuk als ik hem hoor )
Johan vlemmix (of hoe je die mafkees zijn naam ook schrijft )
Ok, jij wint.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
er staat nog iemand boven Giel(en ik vind giel best leuk als ik hem hoor )
Johan vlemmix (of hoe je die mafkees zijn naam ook schrijft )
Vreemd, dat irritante berichten op de frontpage me dagelijks te gemoed komen over idioten als Godon en Jolink.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van: Leven en laten levenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vreemd, dat irritante berichten op de frontpage me dagelijks te gemoed komen over idioten als Godon en Jolink.
Hoewel Giel de Frontpage tot op heden nog vrij ongeschonden heeft gelaten.
Giel komt tenminste nog over als iemand met een vorm van verstand, Gordon en Jolink samen zijn het absolute dieptepunt van de complete evolutie op een wereld waar apen en sponsachtigen samen leven.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgend jaar een SHE actie met jou als model?
Ik ben niet gevraagd, maar ik had ook niet gekund neequote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 23:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kon jij niet naar het glazen huis?
Bedankt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef prupke het volgende:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee Awesome, komt er allemaal gewoon nog bij!.
Morgenmiddag samen boodschapjes doen bij de AH SHE?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee Awesome, komt er allemaal gewoon nog bij!.
Rick Astley..quote:
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/3fmquote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef trifko het volgende:
heeft iemand de directe link naar radio 3fm, mijn Safari browser op mijn Macbook pakt em niet. ik wil ook luisteren naar rickroll![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/3fm
?denk ik
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Adothehague het volgende:
ik vond she en danny erg goed overkomen bij de uitzending met giel belen vandaag,
Een connaisseur!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Morgenmiddag samen boodschapjes doen bij de AH SHE?!
daarna koffei bij ledig erf?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Adothehague het volgende:
ik vond she en danny erg goed overkomen bij de uitzending met giel belen vandaag,
Ik was er niet bij hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Adothehague het volgende:
Ik vond je al zo veranderd.quote:
quote:
Zit je nog in de ontkenningsfase?quote:
Waarom doe jij dat eigenlijk niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Prik0 het volgende:
Waarom gaat Danny het bedrag eigenlijk niet verdubbelen!
quote:
het klopt:quote:
Volgens mij heb ik je al een keer gezien bij de AH,quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Een connaisseur!
Ik ben morgen idd in de stad
Ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al een keer gezien bij de AH,
heb nu wat meer stijl haar?
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef SHE het volgende:
Nee hoor, nog steeds een flinke bos hout
Dan was het een andere brunettequote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds een flinke bos krullen.
Ik ben bang dat je Sun dan niet moetn hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef Adothehague het volgende:
Mischien is het een leuk idee om Sunchaser naakt te laten gaan voor O.A de fok vrouwen? Ik denk dat die toch ook wel wat over zullen hebben voor het goede doel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |