Je moet het maar zo zien. Het is net als die 5 miljoen die straks naar Afrika gaat. Het verdwijnt in een grote donkere put.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gestopt met sms'en, van alle sms'en die ik gestuurd heb is er maar 1 op tv geweest
]quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kijk even naar het filmpje op de vorige pagina, ze staat naast Sunchaser (die WoW-speler-lookalike)
Just kidding SHE![]()
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Maar goed, dat komt mooi uit want ik heb ook een kankerhekel aan Giel.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien. Het is net als die 5 miljoen die straks naar Afrika gaat. Het verdwijnt in een grote donkere put.
er staat nog iemand boven Gielquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.
Volgens mij niet heurquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Refragmental het volgende:
Wat? Is de rickroll al geweest? Ik ben ook even 5 minuten weg van m'n pc
Johannnnnnnnnnnnnn uit Eindhoven. Die is echt compleet geschift en de grootste aandachtshoer die ik ken iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
er staat nog iemand boven Giel(en ik vind giel best leuk als ik hem hoor )
Johan vlemmix (of hoe je die mafkees zijn naam ook schrijft )
Ok, jij wint.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef prupke het volgende:
er staat nog iemand boven Giel(en ik vind giel best leuk als ik hem hoor )
Johan vlemmix (of hoe je die mafkees zijn naam ook schrijft )
Vreemd, dat irritante berichten op de frontpage me dagelijks te gemoed komen over idioten als Godon en Jolink.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Giel is de grootste aandachtshoer van het westelijk halfrond. Bij hem vergeleken zijn Gordon en Joling verlegen muurbloempjes.
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van: Leven en laten levenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vreemd, dat irritante berichten op de frontpage me dagelijks te gemoed komen over idioten als Godon en Jolink.
Hoewel Giel de Frontpage tot op heden nog vrij ongeschonden heeft gelaten.
Giel komt tenminste nog over als iemand met een vorm van verstand, Gordon en Jolink samen zijn het absolute dieptepunt van de complete evolutie op een wereld waar apen en sponsachtigen samen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |