Ja, hier ook. Daarom post ik nu ook maar... op naar de volgende pagina.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:43 schreef Re het volgende:
[..]
![]()
hij start automatisch fullscreen hier
wachtuh wachtuh wachtuh... tis al n uur geleden..... uur plus ook!quote:
Het gaat toch ook om het goede doel!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gestopt met sms'en, van alle sms'en die ik gestuurd heb is er maar 1 op tv geweest
Ook ja, maar wil er ook wel wat van zien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om het goede doel!!
Die heb ik enige tijd geleden al voorbij zien komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb net een Rickroll aan je gegeven per sms
Zo'n 10 min geleden nog eentje, geadresseerd aan SHEquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik enige tijd geleden al voorbij zien komen
Had ook de verkeerde emoticonquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook ja, maar wil er ook wel wat van zien.
Dat is het ook zeker, maar het is vooral dapper van SHE natuurlijk. Die staat vanaf februari belangeloos naakt op internet. Als ik dan naakt zou gaan, was ik daar ook naar dat huis gegaan. Dan zien mensen toch dat zij veel geld heeft opgehaald. Nu zien mensen alleen de naaktfoto's, alsof het iemand dan nog een reet roest dat het voor de vluchtelingen was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja he, wat zou jij zijn?
Ik vind het toch wel dapper van die Sun en Missy..
Kijk even naar het filmpje op de vorige pagina, ze staat naast Sunchaser (die WoW-speler-lookalikequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Draaim0len het volgende:
pass mij een pic van SHE men, gaarne met kleding. ik hou niet van naakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |