Die stond naast 'm... tenminste zoals het ging gok ik dat een groot deel van de kijkers dat nu denktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Ja hij zei : Deze persoon kent denk ik niemand, maar ik wel het is : Dannyquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Noshiba het volgende:
Is dat she die naast sun stond?Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Noshiba het volgende:
Is dat she die naast sun stond?hahahahahahaha .. dat was haar !!#$!$!%$!%!@% pwnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die stond naast 'm... tenminste zoals het ging gok ik dat een groot deel van de kijkers dat nu denkt
Whehe viel me ook op.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef FloggingMolly het volgende:
Lekkere reclame voor naaktfoto's die twee
Dan een ander representatief persoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ik heb al 100 keer gezegd dat ik niet mee wilde
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef FloggingMolly het volgende:
Lekkere reclame voor naaktfoto's die twee
Ik wil me geld terug..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die stond naast 'm... tenminste zoals het ging gok ik dat een groot deel van de kijkers dat nu denkt
Maar nu denkt iedereen wel dat MissyMirjam jou is, hequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ik heb al 100 keer gezegd dat ik niet mee wilde
En dan komt ie straks hier opscheppen over zijn bezoekquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:48 schreef tevebe het volgende:
sun keek niet ns toen Floortje naast m stond. Homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |