abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 23 december 2008 @ 13:27:09 #1
70532 loveli
N
pi_64281524
Het vorige deel: Slank # 403 - Met dubbelzinnige smileys

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
crap in = crap out
pi_64281542
Fipo!
pi_64281543
Loveli!! Ik word helemaal warm van binnen!!
pi_64281553
Conleche for president
Fok!bejaarde
pi_64281566
O niemand met een kerstava
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:29:27 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64281621
Ik ga weer even de stad in. Kijken of ik toch nog een trui of vest oid kan scoren en een cadeautje kopen voor Mark (nieuwe rugzak, aangezien hij die van mij altijd jat en dat ben ik zat).
Niet meer actief op Fok!
pi_64281628
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind risotto maken nu typisch niet een geval van 'het lukt wel als je een goede voorbereiding hebt'. De timing vind ik het lastigst: hoe hoog zet ik mijn vuur, wanneer voeg ik mijn laatste scheut bouillon toe en wanneer zet ik het gas uit? Risotto is al gauw nét te gaar of net niet gaar genoeg, net te soppig of net niet soppig genoeg.

Maar ach, dat is muggenziften, hoor!
Hmm.

Nou ja, ik ga gewoon mijn best doen! En aan Do2 kun je alles voeren, dus hem zal 't niet veel uitmaken. Maar dan heb ik het in ieder geval een keer gedaan, weet ik wat er mis kan gaan en waar ik op moet letten, en dan durf ik misschien eens een écht risottorecept aan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:31:01 #9
163650 Greys
pi_64281696
Zie je Co, je moet het bruter aanpakken! Je had alleen even een zetje nodig!
Ik voel me een beetje een Palin

Co for the win!

SHE ook al gestemd?
*Gaat SHE achtervolgen*

Niets gezegd. PuppelPowerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:31:30 #10
163650 Greys
pi_64281718
Oh en Co, er is iets mis gegaan met je sigs, dat moet je ook nog even regelen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:32:25 #11
331 Merel
Be here now.
pi_64281750
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64281761
Ik dacht net godverdomme dat kutbroertje staat al een uur te douchen
staat er niemand onder de douche
pi_64281783
Oké en die douche is nog niet uit Hier kan ik echt boos om worden !!!!!!!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:33:24 #14
163650 Greys
pi_64281795
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:32 schreef Merel het volgende:
tvp
Heb je al gestemd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 23 december 2008 @ 13:34:45 #15
70532 loveli
N
pi_64281845
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Zie je Co, je moet het bruter aanpakken! Je had alleen even een zetje nodig!
Even de PR goed regelen en de sloffen zijn zo goed als binnen.

Zo, nu moet ik nog wat voor mezelf regelen en daarna werken, dus tot ziens over twee topics.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 23 december 2008 @ 13:35:22 #17
70532 loveli
N
pi_64281872
PF, draai de warme kraan open. En weer dicht. En weer open.
crap in = crap out
pi_64281876
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

Nou ja, ik ga gewoon mijn best doen! En aan Do2 kun je alles voeren, dus hem zal 't niet veel uitmaken. Maar dan heb ik het in ieder geval een keer gedaan, weet ik wat er mis kan gaan en waar ik op moet letten, en dan durf ik misschien eens een écht risottorecept aan.
Ik vind de lekkerste risotto gewoon een basisrisotto, hoor! Je kunt je risotto sterk verbeteren door goede Parmezaanse kaas te kopen. Dat strooisel uit de supermarkt heeft echt niets met Parmezaan van doen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:35:49 #19
163650 Greys
pi_64281888
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Even de PR goed regelen en de sloffen zijn zo goed als binnen.

Zo, nu moet ik nog wat voor mezelf regelen en daarna werken, dus tot ziens over twee topics.
Tot later Loveli! Ik doe wel een samenvatting dan voor je dan als je terugkomt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64281912
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef loveli het volgende:
PF, draai de warme kraan open. En weer dicht. En weer open.
Er staat NIEMAND onder.. Hij is aan het gamen met een koptelefoon op. En ik weet 100% zeker dat de kraan om 12:45 al openstond
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:36:24 #21
163650 Greys
pi_64281923
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef P.F het volgende:
Oké en die douche is nog niet uit Hier kan ik echt boos om worden !!!!!!!!!!
Maar de douche loopt al een uur dus terwijl er niemand onder staat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:37:02 #22
163650 Greys
pi_64281964
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Er staat NIEMAND onder.. Hij is aan het gamen met een koptelefoon op. En ik weet 100% zeker dat de kraan om 12:45 al openstond
Koptelefoon van zijn kop trekken en vragen waarom de douche al een uur loopt misschien?
Zullen je ouders je dankbaar voor zijn, als die douche uit gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64281968
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar de douche loopt al een uur dus terwijl er niemand onder staat?
Ja ik lag in bed en werd het een beetje zat dat m'n broertje langer dan 15 minuten aan het douchen was (lees:50 minuten) dus wou ik er wat van zeggen, staat er niet eens iemand onder
pi_64282004
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, er is iets mis gegaan met je sigs, dat moet je ook nog even regelen!
Fixed!! Je bent een regular Kai van der Linden!!
pi_64282048
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Koptelefoon van zijn kop trekken en vragen waarom de douche al een uur loopt misschien?
Zullen je ouders je dankbaar voor zijn, als die douche uit gaat.
I did.. En hij: NEE HOOOR JIJ WAS HET IK DACHT DAT JIJ HET WAS
Ik: eh, ik sliep... dude! Doe het nu maar uit!
Ja ik ben duf blabla ik doe het zooo

En na 5 minuten heb ik het internet er maar uitgetrokken

Hij meteen naar beneden HEB JIJ DE ROUTER ER UIT GETROKKEN

Dus ik.. eh nee hier doet ie 't ook niet.. Maar doe de douche nu maar uit

Hij: Jaaaa dat toontje staat me echt niet aan ik doe het uit wanneer ik wil
pi_64282103
Ik gebruikte de

pi_64282187
Waarom heb je de douche niet gewoon meteen zelf uitgedaan zodra je merkte dat er niemand onder stond?
pi_64282222
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef P.F het volgende:

[..]

I did.. En hij: NEE HOOOR JIJ WAS HET IK DACHT DAT JIJ HET WAS
Ik: eh, ik sliep... dude! Doe het nu maar uit!
Ja ik ben duf blabla ik doe het zooo

En na 5 minuten heb ik het internet er maar uitgetrokken

Hij meteen naar beneden HEB JIJ DE ROUTER ER UIT GETROKKEN

Dus ik.. eh nee hier doet ie 't ook niet.. Maar doe de douche nu maar uit

Hij: Jaaaa dat toontje staat me echt niet aan ik doe het uit wanneer ik wil
Tis net of ik mn oudste twee bezig hoor/zie/lees
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_64282260
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heb je de douche niet gewoon meteen zelf uitgedaan zodra je merkte dat er niemand onder stond?
pcies.....

Maar dat kan niet want hij....
en niettus, zij enzo
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_64282296
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind de lekkerste risotto gewoon een basisrisotto, hoor! Je kunt je risotto sterk verbeteren door goede Parmezaanse kaas te kopen. Dat strooisel uit de supermarkt heeft echt niets met Parmezaan van doen!
Hoe maak jij jouw risotto? Heb je een recept? Mocht ik het ooit aandurven kan ik dat proberen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:45:35 #31
163650 Greys
pi_64282312
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Fixed!! Je bent een regular Kai van der Linden!!
Hm. Daar moeten we het nog maar eens over hebben dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64282325
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan we alles voor hem gaan doen (En ik heb geen zin om doorweekt te zijn er hangt geen douchegordijn en er is geen drempel de badkamervloer is meteen nat, en het leek mij niet echt mijn taak )

Misschien omdat ik anders 40 keer per dag dingen voor hem moet fixen en ergens trek ik de grens Moet ik dan naar hem toe gaan alsof ik zijn moeder ben en boos worden , hij is 19
Hoi de douche stond aan, waarom is dat? En dan zegt hij: Je moet je bek houden/rot op/kut wijf
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:46:24 #33
163650 Greys
pi_64282348
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:40 schreef P.F het volgende:
Ik gebruikte de

En dan ook nog achter een soort van toepasselijk woord

MAAR IS DIE DOUCHE NU UIT?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64282380
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik kan we alles voor hem gaan doen (En ik heb geen zin om doorweekt te zijn er hangt geen douchegordijn en er is geen drempel de badkamervloer is meteen nat, en het leek mij niet echt mijn taak )

Misschien omdat ik anders 40 keer per dag dingen voor hem moet fixen en ergens trek ik de grens
Het lijkt me toch belangrijker dat die douche gewoon uit komt dan om er een welles-nietes verhaal van te gaan maken.

Maar ik ben dan ook hele dagen kranen achter mensen aan het dichtdraaien. What a waste.
pi_64282404
Jaaa de douche is uit Ik wou hem net zelf maar uitdoen maar hij is uiteindelijk nog gaan douchen en nu staat hij uit
pi_64282432
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm. Daar moeten we het nog maar eens over hebben dan
Maar dan mooi en vrouwelijk natuurlijk!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:49:10 #37
163650 Greys
pi_64282458
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar dan mooi en vrouwelijk natuurlijk!!

En niet afvallig naar haar eigen partij! Toevallig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64282472
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het lijkt me toch belangrijker dat die douche gewoon uit komt dan om er een welles-nietes verhaal van te gaan maken.

Maar ik ben dan ook hele dagen kranen achter mensen aan het dichtdraaien. What a waste.
Jaa.. ik vind 't ook wel moeilijk waar ik dan de grens trek. Doe ik alles voor hem uit: de lichten, de kraan, het brood beleg in de koelkast, zijn vieze borden in de keuken...

Of denk ik.. Je bent wel oud genoeg om zelf iets te doen.. Dat ik het zeg dat hij het nu moet doen is meestal voldoende, tenzij hij aan het gamen is, dan ben ik opeens een kutwijf.
pi_64282561
Ik zeg al jaren dat hij game verslaafd is maar niemand wil mij geloven Maar goed.. Je kunt mensen niet veranderen.. Je kunt alleen je eigen mening en visie op deze mensen veranderen...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:53:18 #40
163650 Greys
pi_64282639
PF, ik zou voortaan de grens trekken bij dingen die je ouders geld kosten, zoals het nutteloos laten lopen van een douche, een uur lang. Dat je dan toch maar even ingrijpt en het ze verder met je broer laat oplossen.
Die borden zou ik laten staan, dat kost ze niets, snap je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64282712
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
PF, ik zou voortaan de grens trekken bij dingen die je ouders geld kosten, zoals het nutteloos laten lopen van een douche, een uur lang. Dat je dan toch maar even ingrijpt en het ze verder met je broer laat oplossen.
Nee kijk.. Ik lag in bed... ik viel in slaap ik hoor een uur lang de douche nog steeds.. Ik spring uit bed en zeg er wat van... 2 minuten later is hij nog niet uit.. Ik zeg er WEER wat van en weer nee > Dat is het moment dat ik in actie kom (Maar het was niet meer nodig) Het is niet alsof ik een uur heb staan wachten
pi_64282728
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
Dat wilde ik dus ook net zeggen. Ik heb zo'n huisgenoot gehad. Lichten deed ik uit, CV deed ik uit, kranen deed ik uit, maar de spaghettisaus door de hele keuken liet ik zitten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 13:57:09 #43
163650 Greys
pi_64282794
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee kijk.. Ik lag in bed... ik viel in slaap ik hoor een uur lang de douche nog steeds.. Ik spring uit bed en zeg er wat van... 2 minuten later is hij nog niet uit.. Ik zeg er WEER wat van en weer nee > Dat is het moment dat ik in actie kom (Maar het was niet meer nodig) Het is niet alsof ik een uur heb staan wachten
Eerst uitdraaien. Dan pas wat van zeggen en welles-nietus discussie.
Maar da's mijn bescheiden mening
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:58:30 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64282847
tvpffffff
pi_64282850
Tussenstand, tussenstand!! Ik heb nu sloffen!! Ik sta op 5!! Helaas is het nu nog niet afgelopen, maar guys: Thank You!!!!
pi_64282858
Oké nevermind Ik hoef niet per se meningen wou 't gewoon even vertellen
pi_64282896
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe maak jij jouw risotto? Heb je een recept? Mocht ik het ooit aandurven kan ik dat proberen.
Jamie's basis risottorecept

Stap 1: Verhit de bouillon. Verhit in een andere pan de olijfolie en boter en fruit de ui, de knoflook en de bleekselderij* 15 minuten op heel laag vuur zonder ze te laten verkleuren. Voeg de rijst toe wanneer de groenten zacht zijn en zet het vuur hoger.

Stap 2: Bak de rijst al roerend ongeveer een minuut tot hij enigszins glazig wordt. Voeg er al roerend de vermout of wijn** door. De scherpe kantjes van de alcohol verdwijnen, de rijst absorbeert het smakelijk extract.

Stap 3: Schep de eerste soeplepel hete bouillon met een flinke mespunt zout*** bij de rijst wanneer de wijn ingekookt is. Temper het vuur opdat de rijst niet te snel aan de buitenkant gaar wordt. Blijf lepels bouillon toevoegen en blijf roeren en masseer zo'n beetje het romige zetmeel de rijst uit. Laat iedere lepel bouillon opnemen voor je er de volgende bij schept. Dit duurt al met al ongeveer 15 minuten****. Proef de rijst: is hij gaar? De rijst moet zacht zijn maar nog wel beet hebben. Wanneer de bouillon op is voor de rijst gaar is, kun je nog wat kokend water toevoegen.

Stap 4: Roer er van het vuur de boter en de Parmezaanse kaas door. Doe een deksel op de pan en laat hem 2 minuten staan. Dit is het belangrijkste onderdeel voor perfecte risotto want nu wordt hij onbehoorlijk romig en glad zoals het hoort. Eet de risotto zo snel mogelijk om van de mooie textuur te genieten.

Bron

* Ik gebruik geen bleekselderij.
** Ik gebruik hier droge witte wijn voor, het huismerk van de supermarkt.
*** Doe ik niet. Je moet voorzichtig zijn met zout omdat je al bouillon toevoegt.
**** Dat zal best, maar als jij merkt dat het na 15 minuten nog echt niet gaar is dan moet je gewoon doorgaan!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:01:27 #48
163650 Greys
pi_64282959
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Tussenstand, tussenstand!! Ik heb nu sloffen!! Ik sta op 5!! Helaas is het nu nog niet afgelopen, maar guys: Thank You!!!!
Zie je dat het nog kan!
Wie kunnen we nog meer stalkenlief aankijken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64282966
Zo ik heb even tactisch gestemd al ben ik het er niet mee eens
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:02:09 #50
331 Merel
Be here now.
pi_64282984
Zo moeilijk is risotto toch niet? Ik vind 't heeeeerlijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64282988
*zucht*

*zwijmel*

ik ga 't doen, niet meteen en moet dus even sparen, maar hij krijgt een nieuwe uitlaat...
De rest is niet accuut en laat ik door mijn 'goedkope mannetje' fiksen, die helaas alleen standaard kleine dingen doet en zich niet waagt aan uitlaatsystemen en waterpompen en dat soort dingen

Motor opgehaald en er waren al wat dingen gebeurd, zoals cardanolie en gewone olie en oliefilter. Uitlaat zit vast, dus kan als 't moet nog wel even ergens heen, maar iig niet naar Den Haag ofzo..

maar het is mijn motor mijn schatje mijn álles na René en nadat ik even met de monteur heb staan praten (het is een goede tent, betrouwbare vakbekwame mensen, etc. ik vertrouw ze op hun oordeel) die me vertelde dat op de uitlaat na de motor verder in erg goede staat is en dat dit het enige grote euvel is en dat de motor het écht verdient om een nieuwe uitlaat te krijgen omdat ik er dan nog jaren plezier van zal hebben...

en ik ga 't doen

spaar dus nog even door en dan krijgt mijn kindje een nieuw systeempje
Ja doei.
pi_64283021
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef P.F het volgende:
Zo ik heb even tactisch gestemd al ben ik het er niet mee eens
Ik hou heel erg van je!! Ik loop sws over van liefde op het moment Misschien moet ik die energie even in de kerstboodschappen gaan stoppen
pi_64283023
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jamie's basis risottorecept

Stap 1: Verhit de bouillon. Verhit in een andere pan de olijfolie en boter en fruit de ui, de knoflook en de bleekselderij* 15 minuten op heel laag vuur zonder ze te laten verkleuren. Voeg de rijst toe wanneer de groenten zacht zijn en zet het vuur hoger.

Stap 2: Bak de rijst al roerend ongeveer een minuut tot hij enigszins glazig wordt. Voeg er al roerend de vermout of wijn** door. De scherpe kantjes van de alcohol verdwijnen, de rijst absorbeert het smakelijk extract.

Stap 3: Schep de eerste soeplepel hete bouillon met een flinke mespunt zout*** bij de rijst wanneer de wijn ingekookt is. Temper het vuur opdat de rijst niet te snel aan de buitenkant gaar wordt. Blijf lepels bouillon toevoegen en blijf roeren en masseer zo'n beetje het romige zetmeel de rijst uit. Laat iedere lepel bouillon opnemen voor je er de volgende bij schept. Dit duurt al met al ongeveer 15 minuten****. Proef de rijst: is hij gaar? De rijst moet zacht zijn maar nog wel beet hebben. Wanneer de bouillon op is voor de rijst gaar is, kun je nog wat kokend water toevoegen.

Stap 4: Roer er van het vuur de boter en de Parmezaanse kaas door. Doe een deksel op de pan en laat hem 2 minuten staan. Dit is het belangrijkste onderdeel voor perfecte risotto want nu wordt hij onbehoorlijk romig en glad zoals het hoort. Eet de risotto zo snel mogelijk om van de mooie textuur te genieten.

Bron

* Ik gebruik geen bleekselderij.
** Ik gebruik hier droge witte wijn voor, het huismerk van de supermarkt.
*** Doe ik niet. Je moet voorzichtig zijn met zout omdat je al bouillon toevoegt.
**** Dat zal best, maar als jij merkt dat het na 15 minuten nog echt niet gaar is dan moet je gewoon doorgaan!
Dank je wel! Dit sla ik op.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:03:19 #54
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64283029
tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64283055
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik hou heel erg van je!! Ik loop sws over van liefde op het moment Misschien moet ik die energie even in de kerstboodschappen gaan stoppen
Ik wil winnen Boeohoeee
maar ik trek mijn klonen wel uit de kast
pi_64283090
owh wat houd ik van mn motor echt.. toen ik net naar huis reed wist ik 't zeker, het is mijn kindje en hij verdient het.... ik zou echt ongelukkiger worden als ik het niet zo doen en op een barrel rond zou gaan rijden omdat dat het enige is wat ik dán nog kan betalen.. dan steek ik liever geld in deze operatie...
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:05:19 #57
163650 Greys
pi_64283099
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt nog meer stemmen gekregen, van Liejannuh ook!

Die moet je alleen even overhalen om jou bovenaan te zetten, ipv 'willekeurige volgorde'
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Abbadon het volgende:
tvp
Nou kom. Biecht op. Welke film is het?
Want je bent een man van weinig woorden vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:05:55 #58
163650 Greys
pi_64283118
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
owh wat houd ik van mn motor echt.. toen ik net naar huis reed wist ik 't zeker, het is mijn kindje en hij verdient het.... ik zou echt ongelukkiger worden als ik het niet zo doen en op een barrel rond zou gaan rijden omdat dat het enige is wat ik dán nog kan betalen.. dan steek ik liever geld in deze operatie...
Dan is het een heel goede beslissing!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:07:10 #59
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64283167
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Greys het volgende:

Nou kom. Biecht op. Welke film is het?
Want je bent een man van weinig woorden vandaag!
geen film gewoon bezig in huis....vandaag ben ik het stille, mysterieuze type
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:08:56 #60
163650 Greys
pi_64283228
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

geen film gewoon bezig in huis....vandaag ben ik het stille, mysterieuze type
Jij kameleon!
Maar eh... bézig? Als in opruimen enzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:09:49 #61
163650 Greys
pi_64283265
Jeeeeeeeeeeej klonen en stemmerts op Co!

Weer punten er bij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:09:54 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283266
Yay voor de motor!!

Ik zag net een chipje die leek op Pacman

Go Coooo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64283282
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef Greys het volgende:
Jeeeeeeeeeeej klonen en stemmerts op Co!

Weer punten er bij!
Ik ga m'n broertje ook even overtuigen om te stemmen
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:12:23 #64
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64283363
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij kameleon!
Maar eh... bézig? Als in opruimen enzo?
Ik heb zoveel verschillende kanten

Opruimen enzo, ja...paar dagen genikst, en het was heerlijk...en nu moet het maar eens
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:12:59 #66
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64283385
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zag net een chipje die leek op Pacman

Jij hebt zo'n fascinerend leven
pi_64283412
Ben ik nu heel simpel dat ik helemaal blij word van een paar stomme sloffen??
pi_64283417
Tof:
- neen
- SHE
- mspoez

Niet tof:
De rest
- esse_est

Oooooh maar weet je, ik wou graag winnen, maarrr ik denk tactisch en het heeft geen zin om ook campagne te voeren voor een geit met een vlek dan kan ik beter die stemmen allemaal aan jou geven zodat iemand van ons ze wint.. Dus nu heb je nog een campagne leider er bij

[ Bericht 12% gewijzigd door P.F op 23-12-2008 14:27:10 ]
pi_64283432
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Liejannuh het volgende:
voor de motor van MoBlo!
Ja doei.
pi_64283449
Ja echt fijn MB! Kijk eens voor tweedehands uitlaten @ MP
doet mijn vader ook vaak
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:15:28 #71
163650 Greys
pi_64283486

LIEVE LURKERS! (En ik weet dat jullie massaal mee zitten te gluren )

Doe iets terug voor al die lol die je aan deze topics beleeft! Dit is je kans!
Je hoeft niet uit de kast te komen, maar zou je even in dit topic op Conleche willen stemmen?
ZE WIL DIE SLOFFEN!

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2

Dit is de avatar van Conleche en ze verdient je stem omdat ze hem zelf getekend heeft:

Grote dank!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64283494
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef P.F het volgende:
Tof:
- neen
- SHE

Niet tof:
De rest

Oooooh maar weet je, ik wou graag winnen, maarrr ik denk tactisch en het heeft geen zin om ook campagne te voeren voor een geit met een vlek dan kan ik beter die stemmen allemaal aan jou geven zodat iemand van ons ze wint.. Dus nu heb je nog een campagne leider er bij

En als je dan in Amsterdam komt wonen dan doen we gewoon Co-ouderschap met die sloffen!! De ene week jij en de andere ik!! Is dat wat?
pi_64283515
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Greys het volgende:

Doe iets terug voor al die lol die je aan deze topics beleeft! Dit is je kans!
Je hoeft niet uit de kast te komen, maar zou je even in dit topic op Conleche willen stemmen?
ZE WIL DIE SLOFFEN!

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2

Dit is de avatar van Conleche en ze verdient je stem omdat ze hem zelf getekend heeft:
[ afbeelding ]

Grote dank!

dinsdag 23 december 2008 @ 14:16:46 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283534
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Jij hebt zo'n fascinerend leven
Jaaa Ik haal blijheid uit de kleine dingen

zoals:
- chipjes die op Pacman lijken
- babypandas op tv bij Pandamonium
- kopje hete thee
- hondjes/katjes op straat (da's wel treurig, dan ben ik meteen afgeleid Zo van: "Bla bla, boodschappen, bla, op school laatst, bla - OH KIJK PUPPY "
- op je computerstoel op en neer hoppen terwijl je blije muziekjes luistert via youtube

En ga zo maar door!
pi_64283547
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef conleche het volgende:

[..]

En als je dan in Amsterdam komt wonen dan doen we gewoon Co-ouderschap met die sloffen!! De ene week jij en de andere ik!! Is dat wat?
Oké goeie
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:18:08 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64283588
quote:
Tof:
- neen
- SHE

Niet tof:
De rest

Ik laf je, bolletje.

*boks*
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:18:44 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64283612
dankjulliewel allemaal voor t meeleven!!

net telefoon van mn mama dat t allemaal meevalt. bleek een opleving te zijn van de symptomen die ze dus al had, en heeft nu extra medicijnen. (ze was naar de dokter gegaan omdat ik t zei gisteren...ze was wel blij, ze werd heel serieus genomen.)heeft aan alle machines gelegen, en er was niks te zen van een infarct of een verhoogde kans op een infarct, zag er allemaal goed uit verder.... dus ze is weer naar huis.
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom krijgt ze bloedverdunners? In verband met die medicijnen?
[..]

Goed dat ze naar de dokter is gegaan! Als ze in het ziekenhuis moet blijven dan is dat maar goed ook. Daar kunnen ze haar hart in de gaten houden en eventueel ingrijpen mocht dat nodig zijn. Het is echt de beste plek voor haar om te zijn als het niet helemaal goed gaat. Het is niet leuk zo met de kerst, maar het is ook wel geruststellend.
ze krijgt bloedverdunners omdat ritmestoornissen (en berhoogde hartslag/vermindrde pompfunctie) hogere kans op stolsels geeft. bij de trombosedienst bleek haar bloed idd helemaal niet goed, dus ze is flink aan de verdunenrs gezet.

idd. geruststellend dat er verder niks nieuws/ergers is.

in t nieuwe jaar krijgt ze een cardioversie, elektrische chokken om t hart weer op een normaal ritme te proberen te krijgen....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64283633
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:14 schreef P.F het volgende:
Ja echt fijn MB! Kijk eens voor tweedehands uitlaten @ MP
doet mijn vader ook vaak
ik ga in principe nu voor een nieuwe en laten monteren in de werkplaats, ga daar voor sparen

máár mocht er zich voor die tijd een andere oplossing voordoen (monteur op MF die me wil helpen bijvoorbeeld!) dan is dat ook nog een optie

maar ik.. argh! waarom ben ik zo materialistisch zonder mn motor ben ik geen MoBlo meer
Ja doei.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:20:19 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283678
Gelukkig Kwakje! Smak voor jou! *mwah*

Oh trouwens, oma is niet meer delirious Het lag waarschijnlijk aan de medicijnen en ze kan vandaag geopereerd worden! *keeps fingers crossed* Go oma, go oma, go oma!
pi_64283712
en een fijne opluchting voor Kwak

en ook voor Maria en oma een
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:21:58 #81
163650 Greys
pi_64283749
Co, look at you gooooooooooo! Zie topic!

Kwakje, wat een opluchting toch van je moeder! Ga je toch wat geruster de feestdagen in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:21:59 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283750
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar ik.. argh! waarom ben ik zo materialistisch zonder mn motor ben ik geen MoBlo meer
is nie materialistisch, nie! Is een kwestie van weten wat je gelukkig maakt en dat voor jezelf over hebben

moooootor(bloempje)
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:22:06 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64283757
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gelukkig Kwakje! Smak voor jou! *mwah*

Oh trouwens, oma is niet meer delirious Het lag waarschijnlijk aan de medicijnen en ze kan vandaag geopereerd worden! *keeps fingers crossed* Go oma, go oma, go oma!
wat fijn maria!!

oude mensen kunnen al zo worden van puur in t ziekenhuis liggen trouwens, meestal gaat t dan weer over als ze lichamelijk wat opknappen.

opa heeft deze week bijvoorbeeld heel hard zitten huilen dat ie van zn vriendin niet meer thuis mocht komen omdat ie de geboorte van t kindje had gemist *koekkoek* (ze is 76 )
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:22:08 #84
236335 neen
schone schijn
pi_64283760
Seriously!!!!! Gewoon Blo

[ Bericht 1% gewijzigd door neen op 23-12-2008 14:35:21 ]
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:22:26 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64283778
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef kwakveense het volgende:

net telefoon van mn mama dat t allemaal meevalt. bleek een opleving te zijn van de symptomen die ze dus al had, en heeft nu extra medicijnen. (ze was naar de dokter gegaan omdat ik t zei gisteren...ze was wel blij, ze werd heel serieus genomen.)heeft aan alle machines gelegen, en er was niks te zen van een infarct of een verhoogde kans op een infarct, zag er allemaal goed uit verder.... dus ze is weer naar huis.
[..]

ze krijgt bloedverdunners omdat ritmestoornissen (en berhoogde hartslag/vermindrde pompfunctie) hogere kans op stolsels geeft. bij de trombosedienst bleek haar bloed idd helemaal niet goed, dus ze is flink aan de verdunenrs gezet.

idd. geruststellend dat er verder niks nieuws/ergers is.

in t nieuwe jaar krijgt ze een cardioversie, elektrische chokken om t hart weer op een normaal ritme te proberen te krijgen....
*yay*

En met jou gaat het ook goed he?

Ik ben super trots op je en je pakketje komt zeer schnell!
pi_64283782
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef Merel het volgende:

[..]
Oh en ik vind het altijd zo gaaf als loveli in geheimtaal praat over motoren en uitlaten enzo. Ik snap er geen bal van maar het klinkt heel stoer!
Ja, geweldig! Ik ben ook dol op technische gesprekken over auto's, machines en bouwplannen
Computers doen me dan weer niets
pi_64283787
Ik vind eigenlijk dat Dizzy Missy Lizzy ook wel een paar pantofels heeft verdiend!
Die heeft deze maand haar ellende maand en een paar warme sloffen is dan wel noodzakelijk!

Kortom, ik ga mijn lijstje even aanpassen! Je vindt het vast niet erg als ik jou eruit gooit Principessa!
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:22:39 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64283789
oh en mo, goed idee van je motor. som is iets t gewoon waard! ben blij voor je dat je een keuze gemaakt hebt
pi_64283805
Ah, ik lees goed nieuws zo voor de Kerst! Fijn

Ik heb gestemd En dan ga ik nu even lezen wat er nou met die sloffen is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:23:40 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64283825
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef SHE het volgende:

[..]

*yay*

En met jou gaat het ook goed he?

Ik ben super trots op je en je pakketje komt zeer schnell!
ja, t gaat goed. ik ben blij met mezelf momenteel. en zo langzamerhand gaat er ook weer wat gewcht af, maar das niet eens t belangrijkste...ik voel me gewoon minder hulpeloos en zielig....
pi_64283850
Ohhh die sloffen wil ik ook wel Ik heb vandaag mijn IceSave geld teruggekregen (het brandt een beetje....)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:24:42 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283861
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wat fijn maria!!

oude mensen kunnen al zo worden van puur in t ziekenhuis liggen trouwens, meestal gaat t dan weer over als ze lichamelijk wat opknappen.

opa heeft deze week bijvoorbeeld heel hard zitten huilen dat ie van zn vriendin niet meer thuis mocht komen omdat ie de geboorte van t kindje had gemist *koekkoek* (ze is 76 )
Aaaw arme opa! Dat lijkt me best erg, als je het allemaal nie meer zo weet en dan overstuur raakt
Maar tot nu toe heb ik opluchting en goede hoop voor mijn oma! Ik ga vanaaf (als ze 'bij' is) of morgen langs en chocoladepoppetjes brengen
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:25:18 #93
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64283882
quote:
Tof:
- neen
- SHE

Niet tof:
De rest
Hey! *beledigd kijk*

En Moblo, wat fijn! Hoera voor de motordokters!

Kwak, ritmestoornissen zijn heel eng als je ze hebt maar gelukkig meestal niet heél gevaarlijk. Gelukkig maar dat je moeder thuis is met kerst!
Prrrrr
pi_64283971
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef neen het volgende:
Seriesouly!!!!! Gewoon Blo
!
Ja doei.
pi_64284002
En nog onze tip voor de cheaters:

Als je snel risotto moet maken, werken wij ( ) veel met de magneetronrijst van AH, uit het 1-2-3-4-schap, basmati of pandan. Die is precies 'bouillon-gaar'. Lekker bouillonprutje in de koekepan of braadpan maken met paddestoelen, groente, waar je zin in hebt, en de rijst op het laatst erin mee laten koken. Proeven tot het helemaal gaar is, klaar! Hoef je niet eindeloos te klooien met die rijst.

Maar ik begrijp het als de echte risotto-puristen dit te vulgair vinden
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:28:53 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64284046
ok, ik ben ervandoor. keerstcadeautjes kopen jeeeeeej

tot over een topic ofzo.

oh en greys: ik heb een website gevonden waar je ook mp3s van mp4s (youtube filmpjes) kunt maken:
www.media-convert.com

soms is t een beetje druk, dan kun je kiezen om de link naar je bestand gemaild te kijgen zodra het af is, als er een queue is (gisren was ik 13e in de rij.... duurt dan een half uur ofzo) maar verder is t echt een topsite. je kunt alles van alles maken...
pi_64284229
Dank voor alle slofstemmers en ik hoop dat ik tijdens het boodschappen doe mijn mooie positie ga behouden.

Greys en adjudant PF: carry on!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:33:00 #99
163650 Greys
pi_64284230
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Syrena het volgende:
Ohhh die sloffen wil ik ook wel Ik heb vandaag mijn IceSave geld teruggekregen (het brandt een beetje....)
Wat goed! Gefeliciteerd!

Kwak, dank je voor de link! Ik ga er vanavond op mijn Pink Puppelbook even mee rommelen!

PF Ik heb daarstraks ook mijn oproep in het F&F SC gespamd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64284388
Kwak, wat fijn om te horen dat je je zo goed voelt. .
pi_64284455
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef kwakveense het volgende:

Wil je haar ajb een beetje extra in de gaten houden?
pi_64284511
Oké ik moet een vegetarisch kersthoofdgerecht, nu
Waarom moet ik dit NU bedenken ?! Kerststress!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:40:48 #103
163650 Greys
pi_64284569
Ik had dit nog helemaal niet gezien!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64284570
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef P.F het volgende:
Oké ik moet een vegetarisch kersthoofdgerecht, nu
Waarom moet ik dit NU bedenken ?! Kerststress!!
Risotto! Of verse pasta met verse pesto!
pi_64284625
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Risotto! Of verse pasta met verse pesto!
Dat is weer niet kerst achtig genoeg En ik heb gezegd dat ik weiger morgen boodschappen te doen !
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:43:36 #106
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64284686
voor Kwaks mama!

PF.. vegetarisch als in geen vleesch und geen visch?
Fok!bejaarde
pi_64284706
Klopt helemaal! O en geen Franse kaas... En geen dit en geen dat
pi_64284709
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat is weer niet kerst achtig genoeg En ik heb gezegd dat ik weiger morgen boodschappen te doen !
Dan maak je rode en groene pesto!
Hoezo niet kerstig?
En je maakt gewoon zelf ravioli in de vorm van kerstklokjes ofzo.
pi_64284729
En ik MOET er ook van eten. Ik wil helemaal geen vegetarische kerst Rollade ftw!
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:44:46 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64284741
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef P.F het volgende:

[..]

feesterige quiches met kaaaaas!
pi_64284830
Oh crap, hoofdgerecht. Ik dacht voorgerecht (hmmm champignons ala escargots).
Ik ga even Googlen
pi_64284862
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
nee?

Ja doei.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:49:09 #113
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64284907
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Heel goed! Ik ben trots op je! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64284924
ik ga een voorgerecht maken met sockeye gerookte zalm, hollandse garnalen en gebakken slibtong op een spiesje

nog wat sla (rucola, kan dat?) erbij en voila!
Ja doei.
pi_64284940
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Heel goed! Ik ben trots op je! .

dank je
Ja doei.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:51:12 #116
14746 k_i_m
pi_64284982
En Kwak, fijn dat het meevalt met je moeder!
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:51:28 #117
14746 k_i_m
pi_64285000
Zo, ik ben weer bij na anderhalf uur echt werken .
In my life
Why do I smile
pi_64285061
Hoi
SDB is back

Ik ben weer terug in Nederland, en helaasch zijn er best wel veel kilo's bijgekomen laatste 6 maanden, zo'n 5
Ik heb me zelfs in Engeland in het zweet gewerkt in de sportschool en redelijk veel bewogen maar op de een of andere manier had ik daar toch een ander eetpatroon ofzo.

Dit is de derde dag dat ik weer thuis ben en heb me hier gelijk ingeschreven bij de sportschool tegenover mijn huis. Ik ben wel ziek dus de eerste keer wordt na de kerst.
Opzich hoeft er niet heel veel af, ik wil alleen weer in mijn broeken passen.
Ik ben 1.70, weeg nu 70 en ik wil er 4 kilo af (of eigenlijk gewoon centimeters, zo'n 5 bij heupen en taille).

Oja en Moblo ik kon je evy mp3's niet openen?...
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:54:55 #119
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64285151
tvp
pi_64285172
Hee dank je wel voor het meedenken Ik heb de controle al een beetje weg gegeven maar ik ben bang dat hij iets fiess bedenkt
pi_64285228

Verzameladvertentie
Aantal eenheden 3

Positie 4
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:57:56 #123
14746 k_i_m
pi_64285245
quote:
Hee, keukenprinses!

Ik zoek een goed recept van een salade met toast en warme geitenkaas. Heb je nog wat in de aanbieding? Voornamelijk wat je nog door de sla moet gooien en wat voor dressing het lekkerst is (honing, of juist weer mosterddressing) want ik kom er niet uit wat ik wil .
In my life
Why do I smile
pi_64285340
Jeeee SDB! Ik was je niet vergeten
pi_64285489
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik zoek een goed recept van een salade met toast en warme geitenkaas. Heb je nog wat in de aanbieding? Voornamelijk wat je nog door de sla moet gooien en wat voor dressing het lekkerst is (honing, of juist weer mosterddressing) want ik kom er niet uit wat ik wil .
Ik doe bij geitenkaas altijd een honing-mosterddressing.
pi_64285512
en ik doe bij geitenkaas altijd honing-azijndressing met wat peper (en stukjes appel )
Ja doei.
pi_64285603
Honing mosterddressing is lekker ja
Ik nies m'n ogen uit m'n hoofd. Eetlust weg. Hooray!
pi_64285623
En meestal maak ik dan een witlofsalade, want dat is yummie bij een honing-mosterddressing.
pi_64285634
Als iedereen conleche op 1 zet en anos op 2 heeft anos ook sloffen
pi_64285690
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:08 schreef P.F het volgende:
Als iedereen conleche op 1 zet en anos op 2 heeft anos ook sloffen
Maar Dizzy Missy Lizzy heeft toch ook wel een paar warme sloffen verdiend na alle ellende van deze maand?
pi_64285718
Ja, maar heeft ze nog kans dan?
Het zou wel het derde geluk zijn van al het geluk komt in drieën
pi_64285744
iemand hier nog een tip voor wat ik met die sockeye zalm kan doen (is gerookte zalm dus)

misschien een carpaccioachtig iets? dressingkje, pijnboompitten en rucola? maar wat voor dressing dan?
Ja doei.
pi_64285801
Ik had laatst zalm als carpaccio maar dat was echt veel te machtig! Er zaten ook lekkere halve tomaatjes bij, heel smaakvol
pi_64285839
tomaatjes, is dat lekker met zalm?

en het gaat echt om één plakje zalm hoor zijn drie kleine vishapjes met wat sla als voorgerecht, men moet niet volzitten zeg maar
Ja doei.
pi_64285902
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef P.F het volgende:

Verzameladvertentie
Aantal eenheden 3

Positie 4
Is dat voor een kamer of zo? Dan zou ik nog niet treuren, misschien wil van de nummers 1, 2 of 3 eentje de kamer wel niet, en dan ben jij daarna als eerste aan de beurt!

Er worden hier in Groningen deze week enorm veel huizen in een nieuwe wijk (3 straten) verdeeld. Je moet voor maandag 12 uur gereageerd hebben, dus vanaf 11 uur ga ik kijken waar we de meeste kans op maken! Als we al kans maken, maar goed. .
pi_64285912
Het was een heel smaakvol tomaatje maar niet zongedroogd maar wel qua smaak zo iets.. En idd rucola er bij..
Je kan er gravalax ikea saus bij doen

O en er zaten limoentjes bij maar dat vond ik echt niet lekker!! Citroentjes wel!
pi_64285934
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Is dat voor een kamer of zo? Dan zou ik nog niet treuren, misschien wil van de nummers 1, 2 of 3 eentje de kamer wel niet, en dan ben jij daarna als eerste aan de beurt!

Er worden hier in Groningen deze week enorm veel huizen in een nieuwe wijk (3 straten) verdeeld. Je moet voor maandag 12 uur gereageerd hebben, dus vanaf 11 uur ga ik kijken waar we de meeste kans op maken! Als we al kans maken, maar goed. .
Het is wel mijn beste positie ooit Maar toch jammer !
pi_64285952
ikeasaus.. nee, dank je
Ja doei.
pi_64286011
STEM OP PK had het moeten zijn.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64286048
P.F!
pi_64286230
Nu sta ik kansloos achter
pi_64286381
Kwak, fijn nieuws over je moeder!

Zo, de kerstboodschappen zijn binnen
Morgen alleen nog een beetje schoonmaken en dan ben ik er klaar voor
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:41:57 #143
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64286844
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hee, keukenprinses!

Komt ie:

Bruschetta met geitenkaas en honing + sla voor K_I_M
4 personen

Nodig voor bruschetta:
375 g zachte geitenkaas;
6 sneden pain de campagne;
1 el vloeibare honing

Nodig voor sla:
Zakje sla
1 appel
4 walnoten
1 eetlepel Balsamico azijn
1 a 2 eetlepels olie
1 a 2 eetlepels honing

Doen:
Verwarm de oven voor op 250 graden.
Snijd de geitenkaas in 6 plakken en leg ze op het brood. Zet de kaasbroodjes 4 minuten in de oven. Maak ondertussen de sla aan. Hak de walnoten aan gort en snij de appel voorzichtig in kleine blokjes. Mik de appel en de walnoot door de sla en maak het geheel aan met een dressing van balsamico, olie en honing. Leg op elk bord een dotje sla. Probeer met blote handen 2 bruschettas uit de oven te pakken, laat ze vervolgens op de keukenvloer vallen, bij voorkeur met de kaaskant naar beneden, want ze zijn heet. Pak een spatel en til de overige 4 bruschi’s voorzichtig uit de oven en leg ze op of naast het dotje sla op het bord. Drizzle wat honing op de kaas en serveer direct. En pas op dat je bij het verlaten van de keuken niet op de mislukte bruschettas op de vloer stapt.

The end.
Fok!bejaarde
pi_64286854
Woei! Even volle tas naar binnen gegooid en ga nu weer weg, nog een volle tas halen. (ben tijdelijk zonder auto, dus alles moet op de fiets!) Ik zie dat ik nog steeds goed ga!!!

Dank voor alle nieuwe stemmen!! Ik zag ook weer een lurker!

Ik wist niet dat we er daar zoveel van hadden!
pi_64286885
Kwak en Maria: (relatief) goed nieuws over jullie mama en oma!! Gelukkig maar!
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:44:07 #146
236335 neen
schone schijn
pi_64286934
Ik moet nog een aspraak bij de kapper maken maar ik ben te lui
pi_64287041
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef neen het volgende:
Ik moet nog een aspraak bij de kapper maken maar ik ben te lui
Ik bij de lenzenboer en moet nog medicijn bestellen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:50:53 #148
14746 k_i_m
pi_64287191
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Komt ie:

Doen:
Probeer met blote handen 2 bruschettas uit de oven te pakken, laat ze vervolgens op de keukenvloer vallen, bij voorkeur met de kaaskant naar beneden, want ze zijn heet. Pak een spatel en til de overige 4 bruschi’s voorzichtig uit de oven en leg ze op of naast het dotje sla op het bord. Drizzle wat honing op de kaas en serveer direct. En pas op dat je bij het verlaten van de keuken niet op de mislukte bruschettas op de vloer stapt.

The end.
Whoehahahaha, hoe weet jij hoe het er bij mij thuis aan toe gaat? .
In my life
Why do I smile
pi_64287383
SHE!!

Steun hier Yvonne
Steun hier Yvonne
Steun hier Yvonne

Je moet denk ik even boos worden op Yvonne!
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:56:36 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64287429
Zo, ik ben weer terug uit de stad. Helaas niet geslaagd voor een leuke trui en ook niet voor het cadeautje voor Mark, maar ik heb wel Jippus et Jannica (juist: Jip en Janneke in het Latijn) gekocht . Zo leuk .

En Marks Macbook is binnen dus die is ook helemaal blij nu .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:57:03 #151
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64287450
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:50 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Whoehahahaha, hoe weet jij hoe het er bij mij thuis aan toe gaat? .
Omdat ik ook zo ben.
Gisteren bekant mn hand verbrand omdat ik even de braadslee met grillende groentes naar t midden van de oven wilde schuiven. Braadslee heet! *te wild hand uit oven rukt* bovenkant oven ook heet!
2 burns for the price of one!
Fok!bejaarde
pi_64287476
nice
Ja doei.
  Admin dinsdag 23 december 2008 @ 15:59:30 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64287539
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
SHE!!

Steun hier Yvonne
Steun hier Yvonne
Steun hier Yvonne

Je moet denk ik even boos worden op Yvonne!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:00:17 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64287568
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hé, die heb ik ook gezien!
The love you take is equal to the love you make.
pi_64287666
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hier krijg ik een note voor hč?
pi_64287695
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

yo
Ja doei.
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:05:57 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64287793
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ook niet! .
Ik wil meer foto's zien!
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 16:14:06 #158
163650 Greys
pi_64288073
Vakantieeeeeeeeee!
Nou ja, maandag weer werken, maar goed, toch een minivakantie

Ik zag een lurker uit de kast komen en stemmen op Co! Wiehoe! Dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64288093
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil meer foto's zien!
ik ook
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 16:21:27 #160
163650 Greys
pi_64288320
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 16:22:43 #161
163650 Greys
pi_64288367
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:23:03 #162
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64288384
Fok!bejaarde
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:24:52 #163
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64288462
Qua kleding zag ze er beter uit toen ze dikker was.
Die glimmende blauwe mumu is echt niet sexy! .
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 16:25:00 #164
163650 Greys
pi_64288465
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:23 schreef Anosmie het volgende:
Vik!

Klik!
Nog een keer!
Ik vind het dan toch wel een beetje treurig dat mensen dan commentaar gaan leveren op de manier waarop ze zoveel is afgevallen. Wees blij dát ze is afgevallen zou ik dan zeggen, ze klinkt gelukkiger dan ooit.

(Ik val jou dus niet aan he? Maar dat mens uit het eerste linkje, het tweede heb ik nog niet eens gezien )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 16:25:34 #165
163650 Greys
pi_64288493
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef Anosmie het volgende:
Qua kleding zag ze er beter uit toen ze dikker was.
Die glimmende blauwe mumu is echt niet sexy! .
In het tweede filmpje in het zwart bij Shownieuws echter....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:28:51 #166
14746 k_i_m
pi_64288609
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het dan toch wel een beetje treurig dat mensen dan commentaar gaan leveren op de manier waarop ze zoveel is afgevallen. Wees blij dát ze is afgevallen zou ik dan zeggen, ze klinkt gelukkiger dan ooit.

(Ik val jou dus niet aan he? Maar dat mens uit het eerste linkje, het tweede heb ik nog niet eens gezien )
Toch zou er iemand eens moeten uitleggen dat als je dan toch veel bent afgevallen, er ook geen noodzaak voor het dragen van grote zakken/tenten meer is. Trinny & Susanna FTW!
In my life
Why do I smile
  Admin dinsdag 23 december 2008 @ 16:29:09 #167
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64288626
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Hier krijg ik een note voor hč?
Welnee, humor
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:30:02 #168
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64288684
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Toch zou er iemand eens moeten uitleggen dat als je dan toch veel bent afgevallen, er ook geen noodzaak voor het dragen van grote zakken/tenten meer is. Trinny & Susanna FTW!
Get rid of you inner fatty!
Fok!bejaarde
pi_64288770
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hé, die heb ik ook gezien!
Voor ons, voor ons! Jullie hebben al een echt huis en zo! . Wij zitten hier nog op twee kamertjes in een studentenhuis. .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 16:31:56 #170
163650 Greys
pi_64288792
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Get rid of you inner fatty!
Dat dan weer wel!

Maar heej, ze heeft al een legging gekocht. Met pantermotief. Whoehahahaha!
'Maar wel alleen voor thuis....'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:32:24 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64288808
Thanks anosmie en Greys .

Ik heb net even Firefox-stickers besteld .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 16:33:57 #172
163650 Greys
pi_64288877
Wat zijn Firefox-stickers?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:37:14 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64289025
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:33 schreef Greys het volgende:
Wat zijn Firefox-stickers?
Firefox is een browser van Mozilla .

kijk maar

Ik ben een Firefox-fan en ik wil stickers op m'n laptop en pc hebben . Ja, ik wil gewoon even geld uitgeven ja! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:37:37 #174
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64289045
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is schijnbaar mode bij (semi)BN-ers om in elkaars panty te pissen.
"Ik heb ook een afslankboek en dat is beter dus ik stap wel even naar de Telegraaf om te vertellen dat jouw methode kut is. En ongezond. En onverantwoord. En het stinkt!! Dus koop die van mij en niet die van haar!!"

Mensen benaderen elkaar zo negatief. .

Het is fokking Kerst. Zeg dat je het geweldig vind voor haar dat ze zoveel is afgevallen en zo gelukkig is. Dergelijke metamorfoses worden tegenwoordig alleen maar bekritisserd ipv becomplimenteerd. Wat leer je de jeugd aan gewoon!
Het is dat we SHE hebben anders werden onze kinderen ook opgevoed tot vette azijnpissende fopcritici.
Fok!bejaarde
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:39:25 #175
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64289120
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat dan weer wel!

Maar heej, ze heeft al een legging gekocht. Met pantermotief. Whoehahahaha!
'Maar wel alleen voor thuis....'
Voor speciale gelegenheden waarbij ze zich van de kledingkast richting hemelbed lanceert? .
Fok!bejaarde
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:40:06 #176
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64289149
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Voor speciale gelegenheden waarbij ze zich van de kledingkast richting hemelbed lanceert? .
Brace yourself, Mr. Terpstra!
Fok!bejaarde
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:40:44 #177
236335 neen
schone schijn
pi_64289181
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:40 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Brace yourself, Mr. Terpstra!
He, niet zo over mij he
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 16:42:37 #178
163650 Greys
pi_64289266
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Firefox is een browser van Mozilla .

kijk maar

Ik ben een Firefox-fan en ik wil stickers op m'n laptop en pc hebben . Ja, ik wil gewoon even geld uitgeven ja! .
Ik browse ook met Firefox, maar ik wist niet wat die stickers waren
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef Anosmie het volgende:

[..]

I guess!
*ziet het voor zich*
*probeert het beeld te wissen*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:43:38 #179
14746 k_i_m
pi_64289305
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:37 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Het is schijnbaar mode bij (semi)BN-ers om in elkaars panty te pissen.
"Ik heb ook een afslankboek en dat is beter dus ik stap wel even naar de Telegraaf om te vertellen dat jouw methode kut is. En ongezond. En onverantwoord. En het stinkt!! Dus koop die van mij en niet die van haar!!"

Mensen benaderen elkaar zo negatief. .

Het is fokking Kerst. Zeg dat je het geweldig vind voor haar dat ze zoveel is afgevallen en zo gelukkig is. Dergelijke metamorfoses worden tegenwoordig alleen maar bekritisserd ipv becomplimenteerd. Wat leer je de jeugd aan gewoon!
Het is dat we SHE hebben anders werden onze kinderen ook opgevoed tot vette azijnpissende fopcritici.
Tja, beetje jammer dat maanden op zakjes leven als de makkelijkste weg wordt afgedaan. Daar kan ik dan weer boos van worden. Want het is echt niet makkelijk en zeker niet makkelijker dan "gewoon" gezond gaan eten en sporten.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:46:40 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64289422
hellow

ik ben ook weer @ home, was druk vandaag...

nu aan het wachten op moeder en zus en we gaan straks lekker mijn zijn 3tjes uit eten gezellie.

voor iedereen dikke knuffels enzo
(geen tijd om bij te lezen nog steeds*)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:46:43 #181
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_64289424
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:14 schreef Greys het volgende:

Ik zag een lurker uit de kast komen en stemmen op Co! Wiehoe! Dankjewel!
Graag gedaan (als je mij tenminste bedoelde ). Ik trek me heel snel weer terug in de lurkstand...ben echt te dik om hier te mogen posten...dus ooit hoop ik me hier officieel aan te melden)
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:47:10 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64289445
Ik heb een kadootje gekregen van vriend.
Christian Dior, pure poison
Heerlijk spul is dat, ooooh zo lief he, ik krijg anders nooit kadootjes dus ik ben hier superblij mee
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:47:57 #183
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64289479
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Tja, beetje jammer dat maanden op zakjes leven als de makkelijkste weg wordt afgedaan. Daar kan ik dan weer boos van worden. Want het is echt niet makkelijk en zeker niet makkelijker dan "gewoon" gezond gaan eten en sporten.
Precies. Jezelf heel strikt houden, een ijzeren ruggegraat kweken en jezelf een heel nieuw eet- en leefpatroon aanmeten is absoluut niet makkelijk.

Je tanden op elkaar laten naaien. Dat is makkelijk. Of roepen dat je zware botten hebt!
Fok!bejaarde
pi_64289500
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een mooi topicnummer!
Dat viel mij ook als eerste op

En ik heb mijn kerstslankcadeautje binnen En ik ben zoooooo nieuwsgierig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:50:18 #185
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64289569
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat viel mij ook als eerste op

En ik heb mijn kerstslankcadeautje binnen En ik ben zoooooo nieuwsgierig
Oh ik ben jaloers! Ik heb hem nog niet binnen!

Big John de kalkoen is wel binnen overigens. En als ik goed mik en prop past ie precies in de oven. .
Fok!bejaarde
pi_64289601
Foto, Isabeau! Dat was echt het eerste wat ik deed toen mijn pakje binnen was!
pi_64289725
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto, Isabeau! Dat was echt het eerste wat ik deed toen mijn pakje binnen was!
Moet ik eerst mijn camera repareren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64289821
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Klare het volgende:
Hoi Klare.
pi_64289834
Pure poison
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 17:00:22 #190
163650 Greys
pi_64290019
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Klare het volgende:

[..]

Graag gedaan (als je mij tenminste bedoelde ). Ik trek me heel snel weer terug in de lurkstand...ben echt te dik om hier te mogen posten...dus ooit hoop ik me hier officieel aan te melden)
Ja ik bedoelde jou! En 'mogen posten' doen we hier niet aan hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64290028
Hee, Poison! Dat had één van de leukere exen van mijn vader altijd op. Die hield ook niet van Kerst (net als mijn moeder), maar ipv het land te ontvluchten gaf ze dan maar een zevengangendiner bij haar thuis met allerlei gasten en veel drank. Na zo'n kerstdiner raakte het ook aan met mijn eerste vriendje, we sliepen altijd samen in bed met 1 meter ertussen (als zijnde Beste Vrienden), maar toen hadden we dus zoveel wijn op dat we eindelijk elkaar aan durfden te raken.
Memories...
pi_64290213
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef P.F het volgende:

Verzameladvertentie
Aantal eenheden 3

Positie 4
Ik was een keer de 17e. Werd ik een maand later gebeld, of ik wilde gaan kijken. Dus ik me al voorbereid dat het een wrak van een flat zou zijn Gaan kijken, twee wc's! Badkamer met ligbad! Twee slaapkamers!

Dag later kon ik gaan tekenen voor het contract. En ik woon er nog steeds. Dus het kan echt Hou hoop!

Ik heb wel keilelijke tegels in badkamer, wc en de open keuken, maar boeiuh
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:12:49 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64290400
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wil je haar ajb een beetje extra in de gaten houden?
zal ik doen (doe ik stiekem toch al omdat ze zoveel te zwaar is dat ik t eng vind...)
pi_64290421
Ik word gek van de keelpijn...

Wie weet nog een goed huis-tuin-en keuken middeltje?
Heb al strepsils in huis, maar dat werkt voor geen meter.
Nu dus over op de ibuprofen, maar dat werkt ook maar tijdelijk.
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:17:58 #195
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64290589
oh en ik ben weer terug, en erica terpstra is tof.

cadeautjes gekocht: lekker luchtje voor mn lieve mama, een mooie trui voor mn papa en een blackadder dvd box voor mn broertje.

tee leggings voor mezelf en twee tubes vetcreme (die ga ik ook inpakken en tussen de kerstcadeautjes stoppen muhahaha)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 17:18:29 #196
163650 Greys
pi_64290606
Nienna, dat oranje met paarse pakje dat je zelfs in de supermarkt kunt kopen.
Die tabletten. Shit, hoe heet het ook alweer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:19:31 #197
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64290648
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik word gek van de keelpijn...

Wie weet nog een goed huis-tuin-en keuken middeltje?
Heb al strepsils in huis, maar dat werkt voor geen meter.
Nu dus over op de ibuprofen, maar dat werkt ook maar tijdelijk.
water drinken water drinken water drinken

en op iets zuigen (of t een kiezeltje is of een srepsil maakt niet zo veel uit)
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:19:36 #198
14746 k_i_m
pi_64290651
Trachitol.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:20:15 #199
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64290671
oh en trachitol ja!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 17:20:53 #200
163650 Greys
pi_64290696
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Trachitol.
Die bedoelde ik ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:27:21 #201
14746 k_i_m
pi_64290919
Dat weet ik toch .
In my life
Why do I smile
pi_64291030
Waterijsjes zijn ook lekker en idd Ibu werkt ook best. Die trachitol werkt bij mij voor geen meter. En als je het idee hebt dat het een bacteriele infectie is: Antibiotica. Vorig jaar, ik verging echt van de pijn en de arts wilde het niet voorschrijven heb ik zo'n stampij gemaakt dat ik het toch kreeg en het hielp direct!!

Ik snap best dat ze het niet voor ieder wissewasje vooerschrijven hoor, maar come on, m'n hele keel zat onder de rommel en het was duidelijker aan 1 kant, afijn zelfs een leek wist dat dit bacterieel moest zijn.

Ik heb 7km gerend. Heerlijk!
pi_64291092
O en Klare, wij doen hier eigenlijk niet echt heel streng aan minimum gewichten hoor!! Je mag best meeposten!! Tenslotte willen we allemaal gezonder leven en of er nu 1, 2 of 20 kilo af moet, dat maakt eigenlijk voor het principe niet uit!! En dank je wel voor je stem!!!
pi_64291093
Thanks allemaal...
Bij mij is het vaak een voorbode van een fikse verkoudheid, ik hoop dat die pas NA de kerstdagen komt dan.

Co, het is ook heerlijk weer om te rennen volgens mij.
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:34:12 #205
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_64291137
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde jou! En 'mogen posten' doen we hier niet aan hoor!
Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagen
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:34:50 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64291151
Stom gedoe trouwens in de bieb vanmiddag. Ik kon een boek niet vinden (stond niet op z'n plek), dus ik ging het even vragen.
Ik: "Ik zoek een boek van Harry Mount"
Man tikt in: "Hagim..."
Ik: "Niet Hagim, maar Harry"
Man haalt de 'm' weg
Ik: "Niet Hagi, maar Harry"
Man: "Ik snap je niet?"

Toen zelf maar ingetikt op z'n pc .
Ik weet dat ik geen mooie rollende 'r' heb, maar het is wel als je van Harry Hagim maakt .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:35:22 #207
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64291171
Wat een vrolijkheid in dit topic, ik word helemaal warm van binnen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64291181
KIM!! Jouw geitenkaas salade bracht mij op een idee! Ik ga kleine porties maken van de salade die ik altijd in Cap d'Agde nam! Beetje het recept wat Anos postte en daar nog bij: hardgekookt ei, tomaat, witlofblaadjes en uitgebakken spekjes!! (en het stokbrood voorbakken in de boter )

Menu is rond!! Alleen toetje weet ik nog steeds niet zeker. Ik heb advocaat en boerenjongens gekocht. Ik ga daar eens op googelen....
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:36:25 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64291202
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Wat een vrolijkheid in dit topic, ik word helemaal warm van binnen!
Hoi . Hoe is het met jou? .
Niet meer actief op Fok!
pi_64291232
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Klare het volgende:

[..]

Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagen
Kwak heeft ook kerst hoor!! We komen waarschijnlijk allemaal een kilo aan!! Is er zo weer af!!
Welkom!
pi_64291305
Ik nies m'n ogen er uit
tips daar tegen???
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:39:41 #212
148689 Muis006
pi_64291311
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi . Hoe is het met jou? .
Hoi!

Goed hoor, ben gisteren en vandaag weer op pad geweest voor kerst.. Alle cadeaus zijn nu eindelijk gekocht en het zijn er schandalig veel . Ik weet niet hoeveel, maar onder de kerstboom + binnen een straal van 70 cm rond de kerstboom is geen ruimte meer. En verder heb ik veel zin in kerst en veel geen zin in wat daarna komt dus ik focus me maar op deze week!

En met jou?
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:40:20 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64291337
Ik ben zo krampachtig aan 't proberen rond de 73 te blijven, maar ik laat het ook maar even gaan met de kerstdagen. Probeer er wel wat op te letten, maar goed, vandaag ben ik dan 73, morgen weer 73,5 etc. Er is geen beginnen aan . Dodag eet ik buitenshuis, vrijdag ook en dan trek ik weer een paar dagen de teugels strak aan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:40:51 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64291351
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik nies m'n ogen er uit
tips daar tegen???
Niet meer aan seks denken.

Seksuele gedachten kunnen leiden tot niesbui
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:43:35 #215
148689 Muis006
pi_64291427
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik nies m'n ogen er uit
tips daar tegen???
Je tong tegen je gehemelte drukken en niet in fel licht kijken!
pi_64291573
Seks is echt het laatste waar ik nu aan denk
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:48:16 #217
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_64291578
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Kwak heeft ook kerst hoor!! We komen waarschijnlijk allemaal een kilo aan!! Is er zo weer af!!
Welkom!
Dank je wel
Ik ga zo nog richting sportschool, voel ik me iets minder schuldig als ik 1ste kerstdag een lekker toetje neem. En na de kerst echt aan m'n dicipline werken, daar gaat het gewoon mis, ik eet/snoep zonder na te denken.
pi_64291678
Is hier iemand goed in photoshop? Ik wil een leuke foto af laten drukken maar er staan 2 stomme mensen op
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:53:48 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64291756
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:51 schreef P.F het volgende:
Is hier iemand goed in photoshop? Ik wil een leuke foto af laten drukken maar er staan 2 stomme mensen op
Kun je ze er niet af knippen?
Nee, je moet ze vast wegpoetsen?
Niet meer actief op Fok!
pi_64291765
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Adelante het volgende:
ohjah, en hebben de zusjes nog mensen die wat tegnwicht kunnen bieden aan de slank dames in het stemtopic?
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:55:00 #221
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64291794
Ik ben niet héél goed maar kan wel even kijken als je wil PF. Als ie niet te ingewikkeld is tenminste!

Zometeen ga ik voor het laatst sporten Mijn sportschool heeft de bples die ik altijd volg verplaatst naar half zeven en dat ga ik never halen! Grmbl, ik baal er wel van!
Prrrrr
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:56:04 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64291826
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:55 schreef mspoez het volgende:
Ik ben niet héél goed maar kan wel even kijken als je wil PF. Als ie niet te ingewikkeld is tenminste!

Zometeen ga ik voor het laatst sporten Mijn sportschool heeft de bples die ik altijd volg verplaatst naar half zeven en dat ga ik never halen! Grmbl, ik baal er wel van!
Zo, jou hebben we lang niet gezien .
Niet meer actief op Fok!
pi_64291849
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:55 schreef mspoez het volgende:

Thank you! Kan ik hem naar je mailen want hij is best groot!
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:01:11 #224
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64291971
Ik ben weer wakker, Vik, maar ik was er wel hoor.
Prrrrr
pi_64292056
Nog één dagje werken en dan lekker kerst!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:08:36 #226
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64292229
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Klare het volgende:

[..]

hej, wat leuk!! gewoon meeposten hoor! mijn dikke kont wordt hier ook getolereerd!

jij bent dus al niet meer obees!! *applaus*

maarreh, ik haal je heus niet in voor kerst... ik ga met kerst namelijk ook gewoon lekker eten en genieten, en me vooral niet schuldig voelen over een toetje en een chocolaatje
pi_64292461
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Greys het volgende:

.....
Grote dank!

Graag gedaan

Lijstje:
O: Brinta met banaan
T: gekookt ei
L: krentenbol met pindakaas
T: 200g magere kwark
D: wokgroenten met garnalen

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 18:20:19 #228
163650 Greys
pi_64292618
Shining!

Wat een goed lijstje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64292701
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Stom gedoe trouwens in de bieb vanmiddag. Ik kon een boek niet vinden (stond niet op z'n plek), dus ik ging het even vragen.
Ik: "Ik zoek een boek van Harry Mount"
Man tikt in: "Hagim..."
Ik: "Niet Hagim, maar Harry"
Man haalt de 'm' weg
Ik: "Niet Hagi, maar Harry"
Man: "Ik snap je niet?"

Toen zelf maar ingetikt op z'n pc .
Ik weet dat ik geen mooie rollende 'r' heb, maar het is wel als je van Harry Hagim maakt .
Boh, sowieso een amateur, altijd eerst zoeken op achternaam
Ik had laatst van een andere vestiging de mevrouw aan de lijn die uit Kroatie komt. Die moest een videoband hebben, maar ik kon haar echt gewoon NIET verstaan. Uiteindelijk had ze wel een nummer, bleek het The Wave te zijn. Dat had ik er echt nooit uit opgemaakt

Mijn lijstje is bagger vandaag, ik heb een recept uit het topic van de perfecte aardappelgratin gemaakt. 200 ml room Oa. En het was me toch lekker En de wederhelft is lactose-intolerant ik heb hem niet gezegd hoeveel en wat er in zat Hij heeft wel meer last van melk dan room.
pi_64292745
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:20 schreef Greys het volgende:
Shining!

Wat een goed lijstje!
Allemaal door de inspiratie die ik hier tijdens het lurken opdoe !
pi_64292759
Ik heb wel veel beweging gehad vandaag, ons archief uitgemest en met bakken tijdschriften gesleept. Ik was kletsnat van het zweet en had echt een rooie kop Was helemaal vergeten hoe dat voelde, échte inspanning.

En nu ben ik dus doodmoe
pi_64292791
Oké als ik mijn verjaardags cadeau wil van september moet ik nu tot 11 uur wakker blijven of zo maar ik ben ziek Ze hebben het maar kerst cadeau genoemd..
pi_64292826
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef P.F het volgende:
Oké als ik mijn verjaardags cadeau wil van september moet ik nu tot 11 uur wakker blijven of zo maar ik ben ziek Ze hebben het maar kerst cadeau genoemd..
En nu ff lekker liggen en dan om 10 uur opstaan? Of moet je ergens heen om het te krijgen?
pi_64292827
Ik heb vandaag patat gegeten. Veel patat. En een frikandel en een kroket. En mayo en pindasaus.

Vanaf morgen eten we weer gezond! Nou ja, op Tweede kerstdag weer ff niet.
pi_64292877
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

En nu ff lekker liggen en dan om 10 uur opstaan? Of moet je ergens heen om het te krijgen?
Nou ja 2 wijken verder Ik bedoel meer dat ik mij een beetje gierig voel voor mijn cadeau dat ik ondanks niet zo lekker het toch graag wil krijgen
  Vis een optie? dinsdag 23 december 2008 @ 18:27:16 #236
70532 loveli
N
pi_64292892
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:51 schreef P.F het volgende:
Studie-bitches?
crap in = crap out
pi_64292893
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vandaag patat gegeten. Veel patat. En een frikandel en een kroket. En mayo en pindasaus.

Vanaf morgen eten we weer gezond! Nou ja, op Tweede kerstdag weer ff niet.
Ik ga rond 27 december weer eens een poging doen En ondertussen maar de schade proberen te beperken, ik heb me al voorgenomen om maar weinig op te scheppen van alles. En maar 1 stukje van alle gebak te nemen Tja, Kerst en bourgondische Limburgers
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 18:27:45 #238
163650 Greys
pi_64292914
Shining, je mag wel vaker uit de kast komen hoor, gezellig!

Ise, wel enorm van genoten dan hoop ik? Mjam mjam, lekker vette bek!

Paaskonijn! Kom 's op het matje!
Waarom doe jij zo lelijk in het avatartopic!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64292951
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Studie-bitches?
Nee 2 dispuutgenootjes maar het is een leuke stasi foto en zij horen er niet op
pi_64292959
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja 2 wijken verder Ik bedoel meer dat ik mij een beetje gierig voel voor mijn cadeau dat ik ondanks niet zo lekker het toch graag wil krijgen
Je had het in september al moeten krijgen toch, ik vind het niet gierig dat je het graag wil hebben. Cadeautjes zijn tof!
pi_64292996
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
Ise, wel enorm van genoten dan hoop ik? Mjam mjam, lekker vette bek!
Ik had gewoon al een week trek in patat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 18:32:00 #242
163650 Greys
pi_64293095
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik had gewoon al een week trek in patat.
Dan kan je het idd maar beter in één keer goed doen, toch? Met plenty frikandellen enzo!
Als het goed is ben je dan weer een tijdje van je trek in vette happen af
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64293126
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan kan je het idd maar beter in één keer goed doen, toch? Met plenty frikandellen enzo!
Als het goed is ben je dan weer een tijdje van je trek in vette happen af
Inderdaad. Ik eet hooguit eens per drie maanden patat.
pi_64293307
Argh ik ben zo slecht in photoshop, ik dacht dat het veel gemakkelijker zou zijn!
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:39:31 #245
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64293346
pf, kan ik t voor je proberen? stuur maar naar <weg!>

hebbes! (oh nu weet ik je naam! wat een mooie naam!)

[ Bericht 43% gewijzigd door kwakveense op 23-12-2008 18:44:40 ]
pi_64293454
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee 2 dispuutgenootjes maar het is een leuke stasi foto en zij horen er niet op
Stuur maar, ik doe wel even een poging.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:43:35 #247
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64293480
Die hakken zijn trouwens wel super op die foto PF. Moowj hoor.
Prrrrr
pi_64293495
Stasifoto?
pi_64293641
Beterschap aan de zieken .
DML heeft een baan en is jarig Gefeliciteerd!
Kwak, opluchting van je moeder, goed dat je zo aandrong.
Maria, ook een opluchting van je oma! Is ze alweer bij en heb je dr chocolade gegeven?
En Moblo, balen van je motor, maar wat lief/leuk dat je het er toch voor over hebt . Jouw kindje

Zo. Ik ben nu écht ziek. Heb koorts, loop hele dag te hoesten, mijn longen doen pijn, snipverkouden en keelontsteking. En ik bén al aan de antibiotica, als ik morgenmiddag geen verbetering heb, moet ik terug naar de huisarts. Ik wil niet ziek zijn, ik moet op wintersport .

Goed nieuws: ik heb een helm en kniebeschermers voor tijdens het boarden gekocht .

Eetlijstje:
O: Bak brinta Op laatste happen na, ik kreeg het niet meer weg
T: -
L: Stukje vlechtbrood met boter
T: Een minihapje van een tosti
D: Paar happen macaroni met rode saus. Paar plakjes komkommer. Klein bakje vla met handje cruesli.

Ik ga SHE inhalen met snel dun worden vrees ik . Ik eet nog steeds als een dood vogeltje.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:49:06 #250
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64293662
ah shit, PF, ik roep wel leuk dat ik je wil helpen maar t lukt mij ook niet hoe triest! (mn compu werkt evenniet mee, ik krijg jullie niet netjes geselecteerd...)

mis kan chico t proberen?
pi_64293704
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef kwakveense het volgende:
ah shit, PF, ik roep wel leuk dat ik je wil helpen maar t lukt mij ook niet hoe triest! (mn compu werkt evenniet mee, ik krijg jullie niet netjes geselecteerd...)

mis kan chico t proberen?
Zodra hij binnen is Traag internet ga ik er inderdaad mee aan de gang .
pi_64294024
Ik heb hem ook gemaild met mijn gmail
pi_64294043
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Graag gedaan

Lijstje:
O: Brinta met banaan
T: gekookt ei
L: krentenbol met pindakaas
T: 200g magere kwark
D: wokgroenten met garnalen

Dank voor de stem S-star! En prima lijstje!

Ik kan van de slofzenuwen niks meer eten en was 500 gram afgevallen, die ga ik maar eens updaten nu!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:02:44 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64294062
slankmeisjes, ik ga lekker op de bank hangen de rest van de avond onder een dekentje. ernkomt hier ook ineens keelpijn opzetten

Elf kijken, en daarna Harry Potter 1
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:04:05 #255
148689 Muis006
pi_64294095
Ik wil sneeuw!
pi_64294165
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil sneeuw!
Ik ook!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:07:31 #257
163650 Greys
pi_64294199
Dat lijkt mij ook wel wat Muis!

Ik ben vandaag maar vast aan het oefenen met een fricandeau, alvast voor 2e Kerstdag repeteren
En dat is maar goed ook, want die 'braadtijd' van 45-50 minuten die werd aangeraden slaat dus ECHT nergens op, dan is ie nog half rauw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:08:14 #258
163650 Greys
pi_64294211
McAbba, moeten we de hulptroepen alarmeren?
Ben je verslonden door je stofzuiger? Ik vind je maar verdacht stil vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:08:58 #259
148689 Muis006
pi_64294243
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook!
Er is niks zo fijn als sneeuw met kerst, en dan lekker warm binnen zitten met zijn allen en je volproppen met lekker eten.

Lieve jongens en popjes, het is nog geen kerst maar ik ben zo goedgehumeurd vandaag dat ik jullie allemaal een dikke knuffel wil geven!
pi_64294327
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
McAbba, moeten we de hulptroepen alarmeren?
Ben je verslonden door je stofzuiger? Ik vind je maar verdacht stil vandaag!
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij uiteten is vanavond!!
pi_64294373
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Er is niks zo fijn als sneeuw met kerst, en dan lekker warm binnen zitten met zijn allen en je volproppen met lekker eten.

Lieve jongens en popjes, het is nog geen kerst maar ik ben zo goedgehumeurd vandaag dat ik jullie allemaal een dikke knuffel wil geven!
Ik ben ook zeldzaam goedgeluimd vandaag (ondanks dat ik morgen nog bijna allle kerstcadeautjes moet halen) Ik knuffel je graag terug!!

Gelukkig dat ik niet 30 dagen in de maand zo klef ben, want dan werden jullie me snel zat
pi_64294412
Ik geloof wel dat Secret Santa me is vergeten!!
pi_64294433
Ik heb ook nog niets, maar geen nood het is nog niet de 27e!
pi_64294532
Lijstjes

O - Yoghurt/frambozen/bran flakes
L - Broodje/ei/bacon (hmmmm)
T - Geen
Gym - heel hard lopen vanwege bacon (hmmmm)
D - Kip kebab en rijst en tomaten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:19:26 #265
163650 Greys
pi_64294568
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik weet uit betrouwbare bron dat hij uiteten is vanavond!!
Nou vooruit dan maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:21:44 #266
163650 Greys
pi_64294644
Godsamme. Heb ik het eten eindelijk klaar, neemt Heer G een telefoontje aan.
Bel dan over tien minuten terug ofzo

/mopper

Sorry. Kan er echt niet tegen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:22:25 #267
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64294669
Hoooi!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:25:07 #268
163650 Greys
pi_64294764
Hai Boem!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:25:25 #269
148689 Muis006
pi_64294774
Snel Co, Greys moet een knuffel!

* Muis006 knuffelt Greysie
pi_64294796
Aha hier zitten de conlechestemmen
Noot noot.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:26:50 #271
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64294822
Ik wil Greys ook knuffelen hoor !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_64294840
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Greys het volgende:

/mopper

Knuffelknuffelknuffel!! Ik heb je ook net geskyped!!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:27:35 #273
148689 Muis006
pi_64294848
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil Greys ook knuffelen hoor !
Ben je zeer goedgeluimd vandaag?
Want dan mag het!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:28:09 #274
148689 Muis006
pi_64294871
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Heee ik wil ook geskyped worden! Jullie zijn niet online bij mij!
Stelletje screeners
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:28:15 #275
163650 Greys
pi_64294876
Tha Slankies to the rescue!
Maar er zijn ergere dingen hoor, had gewoon even een zeikmoment

Jojoortje! Hihihi.
Kwam je de graftak met de kerstmuts zoeken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64294888
Overigens herkenbaar. Als ik zeg dat het eten klaar is, gaat hij de haard aansteken, de kaarsjes aandoen en heb ik m'n eten al op eer hij is gaan zitten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:28:57 #277
163650 Greys
pi_64294900
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Geskyped? Die staat helemaal niet aan hier.
Toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64294906
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Stelletje screeners
Ik heb jou op de een of andere manier niet als contactpersoon!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:29:42 #279
163650 Greys
pi_64294925
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Stelletje screeners
Ik heb m ook helemaal niet aan staan!
Dus ik weet niet wie Co heeft zitten Skypen, maar ik was het niet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64294928
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Greys het volgende:

Jojoortje! Hihihi.
Kwam je de graftak met de kerstmuts zoeken?
Ja, ik had haar al stiekem gespot in het FEEtopic
Wat is dit eigenlijk voor slowchatreeks? Over afvallen enzo?
Noot noot.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:30:00 #281
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64294932
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef conleche het volgende:
Overigens herkenbaar. Als ik zeg dat het eten klaar is, gaat hij de haard aansteken, de kaarsjes aandoen en heb ik m'n eten al op eer hij is gaan zitten.
Hier ook! Kan ik zo woest om worden
pi_64294936
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Geskyped? Die staat helemaal niet aan hier.
Toch?
Nee, maar dan kan ik je wel hele verhalen schrijven en ik denk dat je die dan krijgt als je het opendoet!

Denk ik
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:30:35 #283
148689 Muis006
pi_64294955
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb jou op de een of andere manier niet als contactpersoon!!
Dan moet Greysie ons maar even allebei in een gesprek bonjouren en dan voeg ik je toe!
Greys, hup !
pi_64294966
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Hier ook! Kan ik zo woest om worden
Das het voordeel van eeuwen bij elkaar zijn. Ik eet nu rustig door. Ik hou van wárm eten!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:32:13 #285
163650 Greys
pi_64295007
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, ik had haar al stiekem gespot in het FEEtopic
Wat is dit eigenlijk voor slowchatreeks? Over afvallen enzo?
Het is eigenlijk stiekem niet een slowchatreeks
Maar doe maar gewoon alsof je een dikke bips hebt en kom lekker meebeppen!

Co, ik ga zo even kijken op de Skype!

SHE, om giftig van te worden toch? Zijn eten is echt ALTIJD koud!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:33:12 #286
148689 Muis006
pi_64295038
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is eigenlijk stiekem niet een slowchatreeks
Maar doe maar gewoon alsof je een dikke bips hebt en kom lekker meebeppen!

Co, ik ga zo even kijken op de Skype!

SHE, om giftig van te worden toch? Zijn eten is echt ALTIJD koud!
Mijn mister eet echt súpersnel dus het is nooit koud.
Volgens mij zou hij het niet eens merken als het koud is
pi_64295052
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef conleche het volgende:
Ik begin altijd al een kwartier van te voren te waarschuwen. Als ik bijna klaar ben, vraag ik hem wijn ofzo te doen, dan zijn we tegelijkertijd klaar.

* Cacao is een professional.

Zo ook wanneer we ergens echt op tijd moeten zijn, of als hij me wegbrengt naar de trein, dan zeg ik gewoon dat ik uiterlijk de trein moet van 12.00 uur, terwijl dat dan bijvoorbeeld 12.15 uur is.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:33:46 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64295058
Hoi .

En doei, want ik heb even geen internet, want Mark gaat allemaal nieuw spul installeren . Dus ga ik maar even naar Nip/Tuck kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_64295113
quote:

/mopper

Ontzettend herkenbaar!

Ik sta ook altijd in de gang met jas aan, das om en mutsje op te wachten terwijl hij nog een peuk aan het roken is.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:36:25 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64295134
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ontzettend herkenbaar!

Ik sta ook altijd in de gang met jas aan, das om en mutsje op te wachten terwijl hij nog een peuk aan het roken is.
Niet herkenbaar.
Mark staat meestal op mij te wachten . Ik ben echt ontzettend traag als ik weg moet .
Niet meer actief op Fok!
pi_64295157
quote:

/mopper

Ik zou de telefoonkabel er uittrekken
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:37:59 #292
163650 Greys
pi_64295194
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ontzettend herkenbaar!

Heer G rookt sigaren.
En die duren nogal lang als je er op moet wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:38:13 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64295201
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, wat een kutbroertje heb jij trouwens. Jezus
Sowieso: wie laat de douchekraan nou aanstaan? .

Alsof er niet al genoeg water verspild wordt. Ik las dat vanmiddag en toen zei ik tegen Mark: "Zullen wij ook even afspreken dat we écht geen licht aan laten in ruimtes waar niemand is?" .
Niet meer actief op Fok!
pi_64295204
quote:

[..]

Als ik dat zou doen dan zou ik geen relatie meer hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:38:44 #295
163650 Greys
pi_64295217
quote:

[..]

Dat had weinig zin, het was op zijn mobiel
En na 1 minuut keek ik boos en hij playbackte 'zo klaar' en het werd uiteindelijk 9 minuten.
Grrrrrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:38:53 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64295224
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als ik dat zou doen dan zou ik geen relatie meer hebben.
Whehe, ik ook niet.

O wacht, die heb ik al niet
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:39:21 #297
148689 Muis006
pi_64295248
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Heer G rookt sigaren.
En die duren nogal lang als je er op moet wachten
Herkenbaar!
Als ik met mijn vader ergens naartoe ga en hij zegt "ik pak even een kop koffie en rook nog even een sigaar", weet ik dat ik in ieder geval nog 3 kwartier heb
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:39:42 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64295263
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Greys het volgende:

[..]

En na 1 minuut keek ik boos en hij playbackte 'zo klaar' en het werd uiteindelijk 9 minuten.
Grrrrrrr.
Hoax! Ik geloof er niks van dat jij boos kunt kijken.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:39:56 #299
148689 Muis006
pi_64295271
quote:

[..]

Grrrrrrr.
Playbacken!
Playbacken is zoooooooo homo
pi_64295289
quote:

[..]

Grrrrrrr.
O ik heb blijkbaar een evol eye..
Als hij opeens buiten staat te roken (iiee roken is bah als ik niet rook) omdat ik even drinken ben halen voor ons en ik zie hem door het raam en dan kijk ik blijkbaar zo: x evol^2
en dan is hij binnen 0.04 seconden binnen. Telefoontjes zijn ook zo afgekapt

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:40:37 #301
163650 Greys
pi_64295292
Oh voor degenen die het mee hadden gekregen:
We gaan de foto morgenavond in het lijstje geven aan zijn broer, tijdens het afscheid nemen.
Dan kan hij eventueel nog beslissen om hem alsnog op de mail te krijgen om hem tijdens de uitvaart te gebruiken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')