Hmm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik vind risotto maken nu typisch niet een geval van 'het lukt wel als je een goede voorbereiding hebt'. De timing vind ik het lastigst: hoe hoog zet ik mijn vuur, wanneer voeg ik mijn laatste scheut bouillon toe en wanneer zet ik het gas uit? Risotto is al gauw nét te gaar of net niet gaar genoeg, net te soppig of net niet soppig genoeg.
Maar ach, dat is muggenziften, hoor!
Even de PR goed regelen en de sloffen zijn zo goed als binnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Zie je Co, je moet het bruter aanpakken! Je had alleen even een zetje nodig!
Ik vind de lekkerste risotto gewoon een basisrisotto, hoor! Je kunt je risotto sterk verbeteren door goede Parmezaanse kaas te kopen. Dat strooisel uit de supermarkt heeft echt niets met Parmezaan van doen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, ik ga gewoon mijn best doen! En aan Do2 kun je alles voeren, dus hem zal 't niet veel uitmaken. Maar dan heb ik het in ieder geval een keer gedaan, weet ik wat er mis kan gaan en waar ik op moet letten, en dan durf ik misschien eens een écht risottorecept aan.
Tot later Loveli! Ik doe wel een samenvatting dan voor je dan als je terugkomt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Even de PR goed regelen en de sloffen zijn zo goed als binnen.
Zo, nu moet ik nog wat voor mezelf regelen en daarna werken, dus tot ziens over twee topics.
Er staat NIEMAND onder.. Hij is aan het gamen met een koptelefoon op. En ik weet 100% zeker dat de kraan om 12:45 al openstondquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef loveli het volgende:
PF, draai de warme kraan open. En weer dicht. En weer open.
Maar de douche loopt al een uur dus terwijl er niemand onder staat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef P.F het volgende:
Oké en die douche is nog niet uitHier kan ik echt boos om worden
!!!!!!!!!!
Koptelefoon van zijn kop trekken en vragen waarom de douche al een uur loopt misschien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Er staat NIEMAND onder.. Hij is aan het gamen met een koptelefoon op. En ik weet 100% zeker dat de kraan om 12:45 al openstond
Ja ik lag in bed en werd het een beetje zat dat m'n broertje langer dan 15 minuten aan het douchen was (lees:50 minuten) dus wou ik er wat van zeggen, staat er niet eens iemand onderquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de douche loopt al een uur dus terwijl er niemand onder staat?
Fixed!! Je bent een regular Kai van der Linden!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, er is iets mis gegaan met je sigs, dat moet je ook nog even regelen!
I did.. En hij: NEE HOOOR JIJ WAS HET IK DACHT DAT JIJ HET WASquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Koptelefoon van zijn kop trekken en vragen waarom de douche al een uur loopt misschien?
Zullen je ouders je dankbaar voor zijn, als die douche uit gaat.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef P.F het volgende:
[..]
I did.. En hij: NEE HOOOR JIJ WAS HET IK DACHT DAT JIJ HET WAS
Ik: eh, ik sliep...dude! Doe het nu maar uit!
Ja ik ben duf blabla ik doe het zooo![]()
En na 5 minuten heb ik het internet er maar uitgetrokken
Hij meteen naar beneden HEB JIJ DE ROUTER ER UIT GETROKKEN
Dus ik.. eh nee hier doet ie 't ook niet.. Maar doe de douche nu maar uit
Hij: Jaaaa dat toontje staat me echt niet aan ik doe het uit wanneer ik wil
pcies.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heb je de douche niet gewoon meteen zelf uitgedaan zodra je merkte dat er niemand onder stond?
Hoe maak jij jouw risotto? Heb je een recept? Mocht ik het ooit aandurven kan ik dat proberen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de lekkerste risotto gewoon een basisrisotto, hoor! Je kunt je risotto sterk verbeteren door goede Parmezaanse kaas te kopen. Dat strooisel uit de supermarkt heeft echt niets met Parmezaan van doen!
Hm. Daar moeten we het nog maar eens over hebben danquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Fixed!! Je bent een regular Kai van der Linden!!
Ik kan we alles voor hem gaan doen (En ik heb geen zin om doorweekt te zijn er hangt geen douchegordijn en er is geen drempel de badkamervloer is meteen nat, en het leek mij niet echt mijn taakquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heb je de douche niet gewoon meteen zelf uitgedaan zodra je merkte dat er niemand onder stond?
En dan ook nog achter een soort van toepasselijk woordquote:
Het lijkt me toch belangrijker dat die douche gewoon uit komt dan om er een welles-nietes verhaal van te gaan maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan we alles voor hem gaan doen (En ik heb geen zin om doorweekt te zijn er hangt geen douchegordijn en er is geen drempel de badkamervloer is meteen nat, en het leek mij niet echt mijn taak)
Misschien omdat ik anders 40 keer per dag dingen voor hem moet fixen en ergens trek ik de grens
Maar dan mooi en vrouwelijk natuurlijk!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Daar moeten we het nog maar eens over hebben dan
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dan mooi en vrouwelijk natuurlijk!!
Jaa.. ik vind 't ook wel moeilijk waar ik dan de grens trek. Doe ik alles voor hem uit: de lichten, de kraan, het brood beleg in de koelkast, zijn vieze borden in de keuken...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het lijkt me toch belangrijker dat die douche gewoon uit komt dan om er een welles-nietes verhaal van te gaan maken.
Maar ik ben dan ook hele dagen kranen achter mensen aan het dichtdraaien. What a waste.
Nee kijk.. Ik lag in bed... ik viel in slaap ik hoor een uur lang de douche nog steeds.. Ik spring uit bed en zeg er wat van... 2 minuten later is hij nog niet uit.. Ik zeg er WEER wat van en weer nee > Dat is het moment dat ik in actie kom (Maar het was niet meer nodig) Het is niet alsof ik een uur heb staan wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
PF, ik zou voortaan de grens trekken bij dingen die je ouders geld kosten, zoals het nutteloos laten lopen van een douche, een uur lang. Dat je dan toch maar even ingrijpt en het ze verder met je broer laat oplossen.
Die borden zou ik laten staan, dat kost ze niets, snap je?
Dat wilde ik dus ook net zeggen. Ik heb zo'n huisgenoot gehad. Lichten deed ik uit, CV deed ik uit, kranen deed ik uit, maar de spaghettisaus door de hele keuken liet ik zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
PF, ik zou voortaan de grens trekken bij dingen die je ouders geld kosten, zoals het nutteloos laten lopen van een douche, een uur lang. Dat je dan toch maar even ingrijpt en het ze verder met je broer laat oplossen.
Die borden zou ik laten staan, dat kost ze niets, snap je?
Eerst uitdraaien. Dan pas wat van zeggen en welles-nietus discussie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee kijk.. Ik lag in bed... ik viel in slaap ik hoor een uur lang de douche nog steeds.. Ik spring uit bed en zeg er wat van... 2 minuten later is hij nog niet uit.. Ik zeg er WEER wat van en weer nee > Dat is het moment dat ik in actie kom (Maar het was niet meer nodig) Het is niet alsof ik een uur heb staan wachten
Jamie's basis risottoreceptquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe maak jij jouw risotto? Heb je een recept? Mocht ik het ooit aandurven kan ik dat proberen.
Zie je dat het nog kan!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Tussenstand, tussenstand!! Ik heb nu sloffen!! Ik sta op 5!! Helaas is het nu nog niet afgelopen, maar guys: Thank You!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik hou heel erg van je!! Ik loop sws over van liefde op het momentquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef P.F het volgende:
Zo ik heb even tactisch gestemd al ben ik het er niet mee eens
Dank je wel! Dit sla ik op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jamie's basis risottorecept
Stap 1: Verhit de bouillon. Verhit in een andere pan de olijfolie en boter en fruit de ui, de knoflook en de bleekselderij* 15 minuten op heel laag vuur zonder ze te laten verkleuren. Voeg de rijst toe wanneer de groenten zacht zijn en zet het vuur hoger.
Stap 2: Bak de rijst al roerend ongeveer een minuut tot hij enigszins glazig wordt. Voeg er al roerend de vermout of wijn** door. De scherpe kantjes van de alcohol verdwijnen, de rijst absorbeert het smakelijk extract.
Stap 3: Schep de eerste soeplepel hete bouillon met een flinke mespunt zout*** bij de rijst wanneer de wijn ingekookt is. Temper het vuur opdat de rijst niet te snel aan de buitenkant gaar wordt. Blijf lepels bouillon toevoegen en blijf roeren en masseer zo'n beetje het romige zetmeel de rijst uit. Laat iedere lepel bouillon opnemen voor je er de volgende bij schept. Dit duurt al met al ongeveer 15 minuten****. Proef de rijst: is hij gaar? De rijst moet zacht zijn maar nog wel beet hebben. Wanneer de bouillon op is voor de rijst gaar is, kun je nog wat kokend water toevoegen.
Stap 4: Roer er van het vuur de boter en de Parmezaanse kaas door. Doe een deksel op de pan en laat hem 2 minuten staan. Dit is het belangrijkste onderdeel voor perfecte risotto want nu wordt hij onbehoorlijk romig en glad zoals het hoort. Eet de risotto zo snel mogelijk om van de mooie textuur te genieten.
Bron
* Ik gebruik geen bleekselderij.
** Ik gebruik hier droge witte wijn voor, het huismerk van de supermarkt.
*** Doe ik niet. Je moet voorzichtig zijn met zout omdat je al bouillon toevoegt.
**** Dat zal best, maar als jij merkt dat het na 15 minuten nog echt niet gaar is dan moet je gewoon doorgaan!
Ik wil winnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van je!! Ik loop sws over van liefde op het momentMisschien moet ik die energie even in de kerstboodschappen gaan stoppen
Je hebt nog meer stemmen gekregen, van Liejannuh ook!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van je!! Ik loop sws over van liefde op het momentMisschien moet ik die energie even in de kerstboodschappen gaan stoppen
Nou kom. Biecht op. Welke film is het?quote:
Dan is het een heel goede beslissing!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
owh wat houd ik van mn motorecht.. toen ik net naar huis reed wist ik 't zeker, het is mijn kindje en hij verdient het.... ik zou echt ongelukkiger worden als ik het niet zo doen en op een barrel rond zou gaan rijden omdat dat het enige is wat ik dán nog kan betalen.. dan steek ik liever geld in deze operatie...
geen filmquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Greys het volgende:
Nou kom. Biecht op. Welke film is het?
Want je bent een man van weinig woorden vandaag!
Jij kameleon!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen filmgewoon bezig in huis....vandaag ben ik het stille, mysterieuze type
Ik ga m'n broertje ook even overtuigen om te stemmenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef Greys het volgende:
Jeeeeeeeeeeej klonen en stemmerts op Co!
Weer punten er bij!
Ik heb zoveel verschillende kantenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kameleon!
Maar eh... bézig? Als in opruimen enzo?
Jij hebt zo'n fascinerend levenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zag net een chipje die leek op Pacman![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef P.F het volgende:
Tof:
- neen
- SHE
Niet tof:
De rest
Oooooh maar weet je, ik wou graag winnen, maarrr ik denk tactisch en het heeft geen zin om ook campagne te voeren voor een geit met een vlek dan kan ik beter die stemmen allemaal aan jou geven zodat iemand van ons ze wint.. Dus nu heb je nog een campagne leider er bij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEVE LURKERS! (En ik weet dat jullie massaal mee zitten te gluren)
Doe iets terug voor al die lol die je aan deze topics beleeft! Dit is je kans!
Je hoeft niet uit de kast te komen, maar zou je even in dit topic op Conleche willen stemmen?
ZE WIL DIE SLOFFEN!
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
Dit is de avatar van Conleche en ze verdient je stem omdat ze hem zelf getekend heeft:
[ afbeelding ]
Grote dank!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaquote:
Oké goeiequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
En als je dan in Amsterdam komt wonen dan doen we gewoon Co-ouderschap met die sloffen!! De ene week jij en de andere ik!! Is dat wat?
Ik laf je, bolletje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef P.F het volgende:
Tof:
- neen
- SHE
Niet tof:
De rest
Oooooh maar weet je, ik wou graag winnen, maarrr ik denk tactisch en het heeft geen zin om ook campagne te voeren voor een geit met een vlek dan kan ik beter die stemmen allemaal aan jou geven zodat iemand van ons ze wint.. Dus nu heb je nog een campagne leider er bij
ze krijgt bloedverdunners omdat ritmestoornissen (en berhoogde hartslag/vermindrde pompfunctie) hogere kans op stolsels geeft. bij de trombosedienst bleek haar bloed idd helemaal niet goed, dus ze is flink aan de verdunenrs gezet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze bloedverdunners? In verband met die medicijnen?
[..]
Goed dat ze naar de dokter is gegaan! Als ze in het ziekenhuis moet blijven dan is dat maar goed ook. Daar kunnen ze haar hart in de gaten houden en eventueel ingrijpen mocht dat nodig zijn. Het is echt de beste plek voor haar om te zijn als het niet helemaal goed gaat. Het is niet leuk zo met de kerst, maar het is ook wel geruststellend.
ik ga in principe nu voor een nieuwe en laten monteren in de werkplaats, ga daar voor sparenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:14 schreef P.F het volgende:
Ja echt fijn MB! Kijk eens voor tweedehands uitlaten @ MP
doet mijn vader ook vaak
is nie materialistisch, nie! Is een kwestie van weten wat je gelukkig maakt en dat voor jezelf over hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar ik.. argh! waarom ben ik zo materialistischzonder mn motor ben ik geen MoBlo meer
wat fijn maria!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gelukkig Kwakje! Smak voor jou! *mwah*
Oh trouwens, oma is niet meer deliriousHet lag waarschijnlijk aan de medicijnen en ze kan vandaag geopereerd worden! *keeps fingers crossed* Go oma, go oma, go oma!
*yay*quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef kwakveense het volgende:
dankjulliewel allemaal voor t meeleven!!
net telefoon van mn mama dat t allemaal meevalt. bleek een opleving te zijn van de symptomen die ze dus al had, en heeft nu extra medicijnen. (ze was naar de dokter gegaan omdat ik t zei gisteren...ze was wel blij, ze werd heel serieus genomen.)heeft aan alle machines gelegen, en er was niks te zen van een infarct of een verhoogde kans op een infarct, zag er allemaal goed uit verder.... dus ze is weer naar huis.
[..]
ze krijgt bloedverdunners omdat ritmestoornissen (en berhoogde hartslag/vermindrde pompfunctie) hogere kans op stolsels geeft. bij de trombosedienst bleek haar bloed idd helemaal niet goed, dus ze is flink aan de verdunenrs gezet.
idd. geruststellend dat er verder niks nieuws/ergers is.
in t nieuwe jaar krijgt ze een cardioversie, elektrische chokken om t hart weer op een normaal ritme te proberen te krijgen....
Ja, geweldig! Ik ben ook dol op technische gesprekken over auto's, machines en bouwplannenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh en ik vind het altijd zo gaaf als loveli in geheimtaal praat over motoren en uitlaten enzo. Ik snap er geen bal van maar het klinkt heel stoer!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef SHE het volgende:
[..]
*yay*
En met jou gaat het ook goed he?![]()
Ik ben super trots op je en je pakketje komt zeer schnell!
Aaaw arme opa! Dat lijkt me best erg, als je het allemaal nie meer zo weet en dan overstuur raaktquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat fijn maria!!
oude mensen kunnen al zo worden van puur in t ziekenhuis liggen trouwens, meestal gaat t dan weer over als ze lichamelijk wat opknappen.
opa heeft deze week bijvoorbeeld heel hard zitten huilen dat ie van zn vriendin niet meer thuis mocht komen omdat ie de geboorte van t kindje had gemist *koekkoek* (ze is 76)
Hey! *beledigd kijk*quote:
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Syrena het volgende:
Ohhh die sloffen wil ik ook welIk heb vandaag mijn IceSave geld teruggekregen
(het brandt een beetje....)
Wil je haar ajb een beetje extra in de gaten houden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef kwakveense het volgende:
dankjulliewel allemaal voor t meeleven!!
net telefoon van mn mama dat t allemaal meevalt. bleek een opleving te zijn van de symptomen die ze dus al had, en heeft nu extra medicijnen. (ze was naar de dokter gegaan omdat ik t zei gisteren...ze was wel blij, ze werd heel serieus genomen.)heeft aan alle machines gelegen, en er was niks te zen van een infarct of een verhoogde kans op een infarct, zag er allemaal goed uit verder.... dus ze is weer naar huis.
Risotto!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef P.F het volgende:
Oké ik moet een vegetarisch kersthoofdgerecht, nu![]()
Waarom moet ik dit NU bedenken?! Kerststress!!
Dat is weer niet kerst achtig genoegquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Risotto!Of verse pasta met verse pesto!
Dan maak je rode en groene pesto!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is weer niet kerst achtig genoegEn ik heb gezegd dat ik weiger morgen boodschappen te doen
!
feesterige quiches met kaaaaas!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is weer niet kerst achtig genoegEn ik heb gezegd dat ik weiger morgen boodschappen te doen
!
nee?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
Ik had dit nog helemaal niet gezien!![]()
[ afbeelding ]
Heel goed! Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
owh wat houd ik van mn motorecht.. toen ik net naar huis reed wist ik 't zeker, het is mijn kindje en hij verdient het.... ik zou echt ongelukkiger worden als ik het niet zo doen en op een barrel rond zou gaan rijden omdat dat het enige is wat ik dán nog kan betalen.. dan steek ik liever geld in deze operatie...
Hee, keukenprinses!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef Anosmie het volgende:
CousCous met 7 groenten
De Kerstgerechten van Vegatopia
Ik doe bij geitenkaas altijd een honing-mosterddressing.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik zoek een goed recept van een salade met toast en warme geitenkaas. Heb je nog wat in de aanbieding? Voornamelijk wat je nog door de sla moet gooien en wat voor dressing het lekkerst is (honing, of juist weer mosterddressing) want ik kom er niet uit wat ik wil.
Maar Dizzy Missy Lizzy heeft toch ook wel een paar warme sloffen verdiend na alle ellende van deze maand?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:08 schreef P.F het volgende:
Als iedereen conleche op 1 zet en anos op 2 heeft anos ook sloffen
Is dat voor een kamer of zo? Dan zou ik nog niet treuren, misschien wil van de nummers 1, 2 of 3 eentje de kamer wel niet, en dan ben jij daarna als eerste aan de beurt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef P.F het volgende:
Verzameladvertentie
Aantal eenheden 3
Positie 4
Het is wel mijn beste positie ooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat voor een kamer of zo? Dan zou ik nog niet treuren, misschien wil van de nummers 1, 2 of 3 eentje de kamer wel niet, en dan ben jij daarna als eerste aan de beurt!
Er worden hier in Groningen deze week enorm veel huizen in een nieuwe wijk (3 straten) verdeeld. Je moet voor maandag 12 uur gereageerd hebben, dus vanaf 11 uur ga ik kijken waar we de meeste kans op maken! Als we al kans maken, maar goed..
Komt ie:quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, keukenprinses!
Ik zoek een goed recept van een salade met toast en warme geitenkaas. Heb je nog wat in de aanbieding? Voornamelijk wat je nog door de sla moet gooien en wat voor dressing het lekkerst is (honing, of juist weer mosterddressing) want ik kom er niet uit wat ik wil.
Ik bij de lenzenboer en moet nog medicijn bestellen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef neen het volgende:
Ik moet nog een aspraak bij de kapper maken maar ik ben te lui
Whoehahahaha, hoe weet jij hoe het er bij mij thuis aan toe gaat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Komt ie:
Doen:
Probeer met blote handen 2 bruschettas uit de oven te pakken, laat ze vervolgens op de keukenvloer vallen, bij voorkeur met de kaaskant naar beneden, want ze zijn heet. Pak een spatel en til de overige 4 bruschi’s voorzichtig uit de oven en leg ze op of naast het dotje sla op het bord. Drizzle wat honing op de kaas en serveer direct. En pas op dat je bij het verlaten van de keuken niet op de mislukte bruschettas op de vloer stapt.
The end.
Omdat ik ook zo ben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whoehahahaha, hoe weet jij hoe het er bij mij thuis aan toe gaat?.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
SHE!!
Steun hier Yvonne
Steun hier Yvonne
Steun hier Yvonne
Je moet denk ik even boos worden op Yvonne!
Hé, die heb ik ook gezien!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat voor een kamer of zo? Dan zou ik nog niet treuren, misschien wil van de nummers 1, 2 of 3 eentje de kamer wel niet, en dan ben jij daarna als eerste aan de beurt!
Er worden hier in Groningen deze week enorm veel huizen in een nieuwe wijk (3 straten) verdeeld. Je moet voor maandag 12 uur gereageerd hebben, dus vanaf 11 uur ga ik kijken waar we de meeste kans op maken! Als we al kans maken, maar goed..
Hier krijg ik een note voor hč?quote:
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
Ik had dit nog helemaal niet gezien!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het dan toch wel een beetje treurig dat mensen dan commentaar gaan leveren op de manier waarop ze zoveel is afgevallen. Wees blij dát ze is afgevallen zou ik dan zeggen, ze klinkt gelukkiger dan ooit.quote:
In het tweede filmpje in het zwart bij Shownieuws echter....quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef Anosmie het volgende:
Qua kleding zag ze er beter uit toen ze dikker was.
Die glimmende blauwe mumu is echt niet sexy!.
Toch zou er iemand eens moeten uitleggen dat als je dan toch veel bent afgevallen, er ook geen noodzaak voor het dragen van grote zakken/tenten meer is. Trinny & Susanna FTW!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch wel een beetje treurig dat mensen dan commentaar gaan leveren op de manier waarop ze zoveel is afgevallen. Wees blij dát ze is afgevallen zou ik dan zeggen, ze klinkt gelukkiger dan ooit.
(Ik val jou dus niet aan he?Maar dat mens uit het eerste linkje, het tweede heb ik nog niet eens gezien
)
Welnee, humorquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier krijg ik een note voor hč?
Get rid of you inner fatty!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch zou er iemand eens moeten uitleggen dat als je dan toch veel bent afgevallen, er ook geen noodzaak voor het dragen van grote zakken/tenten meer is. Trinny & Susanna FTW!
Voor ons, voor ons! Jullie hebben al een echt huis en zo!quote:
Dat dan weer wel!quote:
Firefox is een browser van Mozillaquote:
Het is schijnbaar mode bij (semi)BN-ers om in elkaars panty te pissen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch wel een beetje treurig dat mensen dan commentaar gaan leveren op de manier waarop ze zoveel is afgevallen. Wees blij dát ze is afgevallen zou ik dan zeggen, ze klinkt gelukkiger dan ooit.
(Ik val jou dus niet aan he?Maar dat mens uit het eerste linkje, het tweede heb ik nog niet eens gezien
)
Voor speciale gelegenheden waarbij ze zich van de kledingkast richting hemelbed lanceert?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Maar heej, ze heeft al een legging gekocht. Met pantermotief. Whoehahahaha!
'Maar wel alleen voor thuis....'
Brace yourself, Mr. Terpstra!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Voor speciale gelegenheden waarbij ze zich van de kledingkast richting hemelbed lanceert?.
Ik browse ook met Firefox, maar ik wist niet wat die stickers warenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Firefox is een browser van Mozilla.
kijk maar
Ik ben een Firefox-fan en ik wil stickers op m'n laptop en pc hebben. Ja, ik wil gewoon even geld uitgeven ja!
![]()
.
I guess!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Voor speciale gelegenheden waarbij ze zich van de kledingkast richting hemelbed lanceert?.
Tja, beetje jammer dat maanden op zakjes leven als de makkelijkste weg wordt afgedaan. Daar kan ik dan weer boos van worden. Want het is echt niet makkelijk en zeker niet makkelijker dan "gewoon" gezond gaan eten en sporten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is schijnbaar mode bij (semi)BN-ers om in elkaars panty te pissen.
"Ik heb ook een afslankboek en dat is beter dus ik stap wel even naar de Telegraaf om te vertellen dat jouw methode kut is. En ongezond. En onverantwoord. En het stinkt!! Dus koop die van mij en niet die van haar!!"
Mensen benaderen elkaar zo negatief..
Het is fokking Kerst. Zeg dat je het geweldig vind voor haar dat ze zoveel is afgevallen en zo gelukkig is. Dergelijke metamorfoses worden tegenwoordig alleen maar bekritisserd ipv becomplimenteerd. Wat leer je de jeugd aan gewoon!
Het is dat we SHE hebben anders werden onze kinderen ook opgevoed tot vette azijnpissende fopcritici.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik zag eenlurker
uit de kast komen en stemmen op Co! Wiehoe! Dankjewel!
Precies. Jezelf heel strikt houden, een ijzeren ruggegraat kweken en jezelf een heel nieuw eet- en leefpatroon aanmeten is absoluut niet makkelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tja, beetje jammer dat maanden op zakjes leven als de makkelijkste weg wordt afgedaan. Daar kan ik dan weer boos van worden. Want het is echt niet makkelijk en zeker niet makkelijker dan "gewoon" gezond gaan eten en sporten.
Dat viel mij ook als eerste opquote:
Oh ik ben jaloers! Ik heb hem nog niet binnen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat viel mij ook als eerste op
En ik heb mijn kerstslankcadeautje binnenEn ik ben zoooooo nieuwsgierig
Moet ik eerst mijn camera reparerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto, Isabeau! Dat was echt het eerste wat ik deed toen mijn pakje binnen was!
Ja ik bedoelde jou! En 'mogen posten' doen we hier niet aan hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Klare het volgende:
[..]
Graag gedaan (als je mij tenminste bedoelde
). Ik trek me heel snel weer terug in de lurkstand...ben echt te dik om hier te mogen posten...dus ooit hoop ik me hier officieel aan te melden)
Ik was een keer de 17e. Werd ik een maand later gebeld, of ik wilde gaan kijken. Dus ik me al voorbereid dat het een wrak van een flat zou zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef P.F het volgende:
Verzameladvertentie
Aantal eenheden 3
Positie 4
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wil je haar ajb een beetje extra in de gaten houden?
water drinken water drinken water drinkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik word gek van de keelpijn...
Wie weet nog een goed huis-tuin-en keuken middeltje?
Heb al strepsils in huis, maar dat werkt voor geen meter.
Nu dus over op de ibuprofen, maar dat werkt ook maar tijdelijk.
Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde jou! En 'mogen posten' doen we hier niet aan hoor!
Hoiquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Wat een vrolijkheid in dit topic, ik word helemaal warm van binnen!
Kwak heeft ook kerst hoor!! We komen waarschijnlijk allemaal een kilo aan!! Is er zo weer af!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Klare het volgende:
[..]
Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagen
Hoi!quote:
Niet meer aan seks denken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik nies m'n ogen er uit
tips daar tegen???
Je tong tegen je gehemelte drukken en niet in fel licht kijken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik nies m'n ogen er uit
tips daar tegen???
Dank je welquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Kwak heeft ook kerst hoor!! We komen waarschijnlijk allemaal een kilo aan!! Is er zo weer af!!
Welkom!
Kun je ze er niet af knippen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:51 schreef P.F het volgende:
Is hier iemand goed in photoshop? Ik wil een leuke foto af laten drukken maar er staan 2 stomme mensen op
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Adelante het volgende:
ohjah, en hebben de zusjes nog mensen die wat tegnwicht kunnen bieden aan de slank dames in het stemtopic?
Zo, jou hebben we lang niet gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:55 schreef mspoez het volgende:
Ik ben niet héél goed maar kan wel even kijken als je wil PF. Als ie niet te ingewikkeld is tenminste!
Zometeen ga ik voor het laatst sportenMijn sportschool heeft de bples die ik altijd volg verplaatst naar half zeven en dat ga ik never halen! Grmbl, ik baal er wel van!
Thank you! Kan ik hem naar je mailen want hij is best groot!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:55 schreef mspoez het volgende:
Ik ben niet héél goed maar kan wel even kijken als je wil PF. Als ie niet te ingewikkeld is tenminste!
Zometeen ga ik voor het laatst sportenMijn sportschool heeft de bples die ik altijd volg verplaatst naar half zeven en dat ga ik never halen! Grmbl, ik baal er wel van!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Klare het volgende:
[..]
Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEVE LURKERS! (En ik weet dat jullie massaal mee zitten te gluren)
.....
Grote dank!![]()
Boh, sowieso een amateur, altijd eerst zoeken op achternaamquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Stom gedoe trouwens in de bieb vanmiddag. Ik kon een boek niet vinden (stond niet op z'n plek), dus ik ging het even vragen.
Ik: "Ik zoek een boek van Harry Mount"
Man tikt in: "Hagim..."
Ik: "Niet Hagim, maar Harry"
Man haalt de 'm' weg
Ik: "Niet Hagi, maar Harry"
Man: "Ik snap je niet?"
Toen zelf maar ingetikt op z'n pc.
Ik weet dat ik geen mooie rollende 'r' heb, maar het is welals je van Harry Hagim maakt
.
En nu ff lekker liggen en dan om 10 uur opstaan? Of moet je ergens heen om het te krijgen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef P.F het volgende:
Oké als ik mijn verjaardags cadeau wil van september moet ik nu tot 11 uur wakker blijven of zo maar ik ben ziekZe hebben het maar kerst cadeau genoemd..
Nou ja 2 wijken verderquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
En nu ff lekker liggen en dan om 10 uur opstaan? Of moet je ergens heen om het te krijgen?
Studie-bitches?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:51 schreef P.F het volgende:
Is hier iemand goed in photoshop? Ik wil een leuke foto af laten drukken maar er staan 2 stomme mensen op
Ik ga rond 27 december weer eens een poging doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vandaag patat gegeten. Veel patat. En een frikandel en een kroket. En mayo en pindasaus.
Vanaf morgen eten we weer gezond!Nou ja, op Tweede kerstdag weer ff niet.
Je had het in september al moeten krijgen toch, ik vind het niet gierig dat je het graag wil hebben. Cadeautjes zijn tof!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja 2 wijken verderIk bedoel meer dat ik mij een beetje gierig voel voor mijn cadeau dat ik ondanks niet zo lekker het toch graag wil krijgen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
Ise, wel enorm van genoten dan hoop ik? Mjam mjam, lekker vette bek!
Dan kan je het idd maar beter in één keer goed doen, toch? Met plenty frikandellen enzo!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik had gewoon al een week trek in patat.
Inderdaad. Ik eet hooguit eens per drie maanden patat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je het idd maar beter in één keer goed doen, toch? Met plenty frikandellen enzo!
Als het goed is ben je dan weer een tijdje van je trek in vette happen af
Stuur maar, ik doe wel even een poging.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee 2 dispuutgenootjes maar het is een leuke stasi foto en zij horen er niet op
Zodra hij binnen is Traag internetquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef kwakveense het volgende:
ah shit, PF, ik roep wel leuk dat ik je wil helpen maar t lukt mij ook niethoe triest! (mn compu werkt evenniet mee, ik krijg jullie niet netjes geselecteerd...)
mis kan chico t proberen?
Dank voor de stem S-star! En prima lijstje!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Graag gedaan
Lijstje:
O: Brinta met banaan
T: gekookt ei
L: krentenbol met pindakaas
T: 200g magere kwark
D: wokgroenten met garnalen
Er is niks zo fijn als sneeuw met kerst, en dan lekker warm binnen zitten met zijn allen en je volproppen met lekker eten.quote:
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij uiteten is vanavond!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
McAbba, moeten we de hulptroepen alarmeren?
Ben je verslonden door je stofzuiger? Ik vind je maar verdacht stil vandaag!
Ik ben ook zeldzaam goedgeluimd vandaag (ondanks dat ik morgen nog bijna allle kerstcadeautjes moet halen) Ik knuffel je graag terug!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er is niks zo fijn als sneeuw met kerst, en dan lekker warm binnen zitten met zijn allen en je volproppen met lekker eten.
Lieve jongens en popjes, het is nog geen kerst maar ik ben zo goedgehumeurd vandaag dat ik jullie allemaal een dikke knuffel wil geven!
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij uiteten is vanavond!!
Knuffelknuffelknuffel!! Ik heb je ook net geskyped!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Godsamme. Heb ik het eten eindelijk klaar, neemt Heer G een telefoontje aan.
Bel dan over tien minuten terug ofzo![]()
/mopper
Sorry. Kan er echt niet tegen
Ben je zeer goedgeluimd vandaag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil Greys ook knuffelen hoor!
Heee ik wil ook geskyped worden! Jullie zijn niet online bij mij!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Knuffelknuffelknuffel!! Ik heb je ook net geskyped!!!
Geskyped? Die staat helemaal niet aan hier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Knuffelknuffelknuffel!! Ik heb je ook net geskyped!!!
Ik heb jou op de een of andere manier niet als contactpersoon!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heee ik wil ook geskyped worden! Jullie zijn niet online bij mij!
Stelletje screeners
Ik heb m ook helemaal niet aan staan!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heee ik wil ook geskyped worden! Jullie zijn niet online bij mij!
Stelletje screeners
Ja, ik had haar al stiekem gespot in het FEEtopicquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Jojoortje! Hihihi.
Kwam je de graftak met de kerstmuts zoeken?
Hier ook! Kan ik zo woest om wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef conleche het volgende:
Overigens herkenbaar. Als ik zeg dat het eten klaar is, gaat hij de haard aansteken, de kaarsjes aandoen en heb ik m'n eten al op eer hij is gaan zitten.
Nee, maar dan kan ik je wel hele verhalen schrijven en ik denk dat je die dan krijgt als je het opendoet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geskyped? Die staat helemaal niet aan hier.
Toch?![]()
Dan moet Greysie ons maar even allebei in een gesprek bonjouren en dan voeg ik je toe!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb jou op de een of andere manier niet als contactpersoon!!
Het is eigenlijk stiekem niet een slowchatreeksquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik had haar al stiekem gespot in het FEEtopic![]()
Wat is dit eigenlijk voor slowchatreeks? Over afvallen enzo?
Mijn mister eet echt súpersnel dus het is nooit koud.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is eigenlijk stiekem niet een slowchatreeks
Maar doe maar gewoon alsof je een dikke bips hebt en kom lekker meebeppen!
Co, ik ga zo even kijken op de Skype!
SHE, om giftig van te worden toch? Zijn eten is echt ALTIJD koud!
Ik begin altijd al een kwartier van te voren te waarschuwen. Als ik bijna klaar ben, vraag ik hem wijn ofzo te doen, dan zijn we tegelijkertijd klaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef conleche het volgende:
Overigens herkenbaar. Als ik zeg dat het eten klaar is, gaat hij de haard aansteken, de kaarsjes aandoen en heb ik m'n eten al op eer hij is gaan zitten.
Ontzettend herkenbaar!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
/mopper
Niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ontzettend herkenbaar!![]()
Ik sta ook altijd in de gang met jas aan, das om en mutsje op te wachten terwijl hij nog een peuk aan het roken is.
Ik zou de telefoonkabel er uittrekkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
/mopper
Heer G rookt sigaren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ontzettend herkenbaar!![]()
Ik sta ook altijd in de gang met jas aan, das om en mutsje op te wachten terwijl hij nog een peuk aan het roken is.
Ja, wat een kutbroertje heb jij trouwens. Jezusquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou de telefoonkabel er uittrekken
Als ik dat zou doen dan zou ik geen relatie meer hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat had weinig zin, het was op zijn mobielquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe, ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen dan zou ik geen relatie meer hebben.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G rookt sigaren.
En die duren nogal lang als je er op moet wachten
Hoax! Ik geloof er niks van dat jij boos kunt kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had weinig zin, het was op zijn mobiel
En na 1 minuut keek ik boos en hij playbackte 'zo klaar' en het werd uiteindelijk 9 minuten.
Grrrrrrr.
Playbacken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En na 1 minuut keek ik boos en hij playbackte 'zo klaar' en het werd uiteindelijk 9 minuten.
Grrrrrrr.
O ik heb blijkbaar een evol eye..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Grrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |