Ik ook niet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
Ik had dit nog helemaal niet gezien!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het dan toch wel een beetje treurig dat mensen dan commentaar gaan leveren op de manier waarop ze zoveel is afgevallen. Wees blij dát ze is afgevallen zou ik dan zeggen, ze klinkt gelukkiger dan ooit.quote:
In het tweede filmpje in het zwart bij Shownieuws echter....quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef Anosmie het volgende:
Qua kleding zag ze er beter uit toen ze dikker was.
Die glimmende blauwe mumu is echt niet sexy!.
Toch zou er iemand eens moeten uitleggen dat als je dan toch veel bent afgevallen, er ook geen noodzaak voor het dragen van grote zakken/tenten meer is. Trinny & Susanna FTW!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch wel een beetje treurig dat mensen dan commentaar gaan leveren op de manier waarop ze zoveel is afgevallen. Wees blij dát ze is afgevallen zou ik dan zeggen, ze klinkt gelukkiger dan ooit.
(Ik val jou dus niet aan he?Maar dat mens uit het eerste linkje, het tweede heb ik nog niet eens gezien
)
Welnee, humorquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier krijg ik een note voor hè?
Get rid of you inner fatty!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch zou er iemand eens moeten uitleggen dat als je dan toch veel bent afgevallen, er ook geen noodzaak voor het dragen van grote zakken/tenten meer is. Trinny & Susanna FTW!
Voor ons, voor ons! Jullie hebben al een echt huis en zo!quote:
Dat dan weer wel!quote:
Firefox is een browser van Mozillaquote:
Het is schijnbaar mode bij (semi)BN-ers om in elkaars panty te pissen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch wel een beetje treurig dat mensen dan commentaar gaan leveren op de manier waarop ze zoveel is afgevallen. Wees blij dát ze is afgevallen zou ik dan zeggen, ze klinkt gelukkiger dan ooit.
(Ik val jou dus niet aan he?Maar dat mens uit het eerste linkje, het tweede heb ik nog niet eens gezien
)
Voor speciale gelegenheden waarbij ze zich van de kledingkast richting hemelbed lanceert?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Maar heej, ze heeft al een legging gekocht. Met pantermotief. Whoehahahaha!
'Maar wel alleen voor thuis....'
Brace yourself, Mr. Terpstra!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Voor speciale gelegenheden waarbij ze zich van de kledingkast richting hemelbed lanceert?.
Ik browse ook met Firefox, maar ik wist niet wat die stickers warenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Firefox is een browser van Mozilla.
kijk maar
Ik ben een Firefox-fan en ik wil stickers op m'n laptop en pc hebben. Ja, ik wil gewoon even geld uitgeven ja!
![]()
.
I guess!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Voor speciale gelegenheden waarbij ze zich van de kledingkast richting hemelbed lanceert?.
Tja, beetje jammer dat maanden op zakjes leven als de makkelijkste weg wordt afgedaan. Daar kan ik dan weer boos van worden. Want het is echt niet makkelijk en zeker niet makkelijker dan "gewoon" gezond gaan eten en sporten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is schijnbaar mode bij (semi)BN-ers om in elkaars panty te pissen.
"Ik heb ook een afslankboek en dat is beter dus ik stap wel even naar de Telegraaf om te vertellen dat jouw methode kut is. En ongezond. En onverantwoord. En het stinkt!! Dus koop die van mij en niet die van haar!!"
Mensen benaderen elkaar zo negatief..
Het is fokking Kerst. Zeg dat je het geweldig vind voor haar dat ze zoveel is afgevallen en zo gelukkig is. Dergelijke metamorfoses worden tegenwoordig alleen maar bekritisserd ipv becomplimenteerd. Wat leer je de jeugd aan gewoon!
Het is dat we SHE hebben anders werden onze kinderen ook opgevoed tot vette azijnpissende fopcritici.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:14 schreef Greys het volgende:
Ik zag eenlurker
uit de kast komen en stemmen op Co! Wiehoe! Dankjewel!
Precies. Jezelf heel strikt houden, een ijzeren ruggegraat kweken en jezelf een heel nieuw eet- en leefpatroon aanmeten is absoluut niet makkelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tja, beetje jammer dat maanden op zakjes leven als de makkelijkste weg wordt afgedaan. Daar kan ik dan weer boos van worden. Want het is echt niet makkelijk en zeker niet makkelijker dan "gewoon" gezond gaan eten en sporten.
Dat viel mij ook als eerste opquote:
Oh ik ben jaloers! Ik heb hem nog niet binnen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat viel mij ook als eerste op
En ik heb mijn kerstslankcadeautje binnenEn ik ben zoooooo nieuwsgierig
Moet ik eerst mijn camera reparerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto, Isabeau! Dat was echt het eerste wat ik deed toen mijn pakje binnen was!
Ja ik bedoelde jou! En 'mogen posten' doen we hier niet aan hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Klare het volgende:
[..]
Graag gedaan (als je mij tenminste bedoelde
). Ik trek me heel snel weer terug in de lurkstand...ben echt te dik om hier te mogen posten...dus ooit hoop ik me hier officieel aan te melden)
Ik was een keer de 17e. Werd ik een maand later gebeld, of ik wilde gaan kijken. Dus ik me al voorbereid dat het een wrak van een flat zou zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef P.F het volgende:
Verzameladvertentie
Aantal eenheden 3
Positie 4
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wil je haar ajb een beetje extra in de gaten houden?
water drinken water drinken water drinkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:13 schreef -Nienna- het volgende:
Ik word gek van de keelpijn...
Wie weet nog een goed huis-tuin-en keuken middeltje?
Heb al strepsils in huis, maar dat werkt voor geen meter.
Nu dus over op de ibuprofen, maar dat werkt ook maar tijdelijk.
Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde jou! En 'mogen posten' doen we hier niet aan hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |