Geskyped? Die staat helemaal niet aan hier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Knuffelknuffelknuffel!! Ik heb je ook net geskyped!!!
Ik heb jou op de een of andere manier niet als contactpersoon!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heee ik wil ook geskyped worden! Jullie zijn niet online bij mij!
Stelletje screeners
Ik heb m ook helemaal niet aan staan!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heee ik wil ook geskyped worden! Jullie zijn niet online bij mij!
Stelletje screeners
Ja, ik had haar al stiekem gespot in het FEEtopicquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Jojoortje! Hihihi.
Kwam je de graftak met de kerstmuts zoeken?
Hier ook! Kan ik zo woest om wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef conleche het volgende:
Overigens herkenbaar. Als ik zeg dat het eten klaar is, gaat hij de haard aansteken, de kaarsjes aandoen en heb ik m'n eten al op eer hij is gaan zitten.
Nee, maar dan kan ik je wel hele verhalen schrijven en ik denk dat je die dan krijgt als je het opendoet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geskyped? Die staat helemaal niet aan hier.
Toch?![]()
Dan moet Greysie ons maar even allebei in een gesprek bonjouren en dan voeg ik je toe!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb jou op de een of andere manier niet als contactpersoon!!
Het is eigenlijk stiekem niet een slowchatreeksquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik had haar al stiekem gespot in het FEEtopic![]()
Wat is dit eigenlijk voor slowchatreeks? Over afvallen enzo?
Mijn mister eet echt súpersnel dus het is nooit koud.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is eigenlijk stiekem niet een slowchatreeks
Maar doe maar gewoon alsof je een dikke bips hebt en kom lekker meebeppen!
Co, ik ga zo even kijken op de Skype!
SHE, om giftig van te worden toch? Zijn eten is echt ALTIJD koud!
Ik begin altijd al een kwartier van te voren te waarschuwen. Als ik bijna klaar ben, vraag ik hem wijn ofzo te doen, dan zijn we tegelijkertijd klaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef conleche het volgende:
Overigens herkenbaar. Als ik zeg dat het eten klaar is, gaat hij de haard aansteken, de kaarsjes aandoen en heb ik m'n eten al op eer hij is gaan zitten.
Ontzettend herkenbaar!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Godsamme. Heb ik het eten eindelijk klaar, neemt Heer G een telefoontje aan.
Bel dan over tien minuten terug ofzo![]()
/mopper
Sorry. Kan er echt niet tegen
Niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ontzettend herkenbaar!![]()
Ik sta ook altijd in de gang met jas aan, das om en mutsje op te wachten terwijl hij nog een peuk aan het roken is.
Ik zou de telefoonkabel er uittrekkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Godsamme. Heb ik het eten eindelijk klaar, neemt Heer G een telefoontje aan.
Bel dan over tien minuten terug ofzo![]()
/mopper
Sorry. Kan er echt niet tegen
Heer G rookt sigaren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ontzettend herkenbaar!![]()
Ik sta ook altijd in de gang met jas aan, das om en mutsje op te wachten terwijl hij nog een peuk aan het roken is.
Ja, wat een kutbroertje heb jij trouwens. Jezusquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou de telefoonkabel er uittrekken
Als ik dat zou doen dan zou ik geen relatie meer hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat had weinig zin, het was op zijn mobielquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe, ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen dan zou ik geen relatie meer hebben.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G rookt sigaren.
En die duren nogal lang als je er op moet wachten
Hoax! Ik geloof er niks van dat jij boos kunt kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had weinig zin, het was op zijn mobiel
En na 1 minuut keek ik boos en hij playbackte 'zo klaar' en het werd uiteindelijk 9 minuten.
Grrrrrrr.
Playbacken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En na 1 minuut keek ik boos en hij playbackte 'zo klaar' en het werd uiteindelijk 9 minuten.
Grrrrrrr.
O ik heb blijkbaar een evol eye..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Grrrrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |