abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64282988
*zucht*

*zwijmel*

ik ga 't doen, niet meteen en moet dus even sparen, maar hij krijgt een nieuwe uitlaat...
De rest is niet accuut en laat ik door mijn 'goedkope mannetje' fiksen, die helaas alleen standaard kleine dingen doet en zich niet waagt aan uitlaatsystemen en waterpompen en dat soort dingen

Motor opgehaald en er waren al wat dingen gebeurd, zoals cardanolie en gewone olie en oliefilter. Uitlaat zit vast, dus kan als 't moet nog wel even ergens heen, maar iig niet naar Den Haag ofzo..

maar het is mijn motor mijn schatje mijn álles na René en nadat ik even met de monteur heb staan praten (het is een goede tent, betrouwbare vakbekwame mensen, etc. ik vertrouw ze op hun oordeel) die me vertelde dat op de uitlaat na de motor verder in erg goede staat is en dat dit het enige grote euvel is en dat de motor het écht verdient om een nieuwe uitlaat te krijgen omdat ik er dan nog jaren plezier van zal hebben...

en ik ga 't doen

spaar dus nog even door en dan krijgt mijn kindje een nieuw systeempje
Ja doei.
pi_64283021
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef P.F het volgende:
Zo ik heb even tactisch gestemd al ben ik het er niet mee eens
Ik hou heel erg van je!! Ik loop sws over van liefde op het moment Misschien moet ik die energie even in de kerstboodschappen gaan stoppen
pi_64283023
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jamie's basis risottorecept

Stap 1: Verhit de bouillon. Verhit in een andere pan de olijfolie en boter en fruit de ui, de knoflook en de bleekselderij* 15 minuten op heel laag vuur zonder ze te laten verkleuren. Voeg de rijst toe wanneer de groenten zacht zijn en zet het vuur hoger.

Stap 2: Bak de rijst al roerend ongeveer een minuut tot hij enigszins glazig wordt. Voeg er al roerend de vermout of wijn** door. De scherpe kantjes van de alcohol verdwijnen, de rijst absorbeert het smakelijk extract.

Stap 3: Schep de eerste soeplepel hete bouillon met een flinke mespunt zout*** bij de rijst wanneer de wijn ingekookt is. Temper het vuur opdat de rijst niet te snel aan de buitenkant gaar wordt. Blijf lepels bouillon toevoegen en blijf roeren en masseer zo'n beetje het romige zetmeel de rijst uit. Laat iedere lepel bouillon opnemen voor je er de volgende bij schept. Dit duurt al met al ongeveer 15 minuten****. Proef de rijst: is hij gaar? De rijst moet zacht zijn maar nog wel beet hebben. Wanneer de bouillon op is voor de rijst gaar is, kun je nog wat kokend water toevoegen.

Stap 4: Roer er van het vuur de boter en de Parmezaanse kaas door. Doe een deksel op de pan en laat hem 2 minuten staan. Dit is het belangrijkste onderdeel voor perfecte risotto want nu wordt hij onbehoorlijk romig en glad zoals het hoort. Eet de risotto zo snel mogelijk om van de mooie textuur te genieten.

Bron

* Ik gebruik geen bleekselderij.
** Ik gebruik hier droge witte wijn voor, het huismerk van de supermarkt.
*** Doe ik niet. Je moet voorzichtig zijn met zout omdat je al bouillon toevoegt.
**** Dat zal best, maar als jij merkt dat het na 15 minuten nog echt niet gaar is dan moet je gewoon doorgaan!
Dank je wel! Dit sla ik op.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:03:19 #54
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64283029
tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64283055
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik hou heel erg van je!! Ik loop sws over van liefde op het moment Misschien moet ik die energie even in de kerstboodschappen gaan stoppen
Ik wil winnen Boeohoeee
maar ik trek mijn klonen wel uit de kast
pi_64283090
owh wat houd ik van mn motor echt.. toen ik net naar huis reed wist ik 't zeker, het is mijn kindje en hij verdient het.... ik zou echt ongelukkiger worden als ik het niet zo doen en op een barrel rond zou gaan rijden omdat dat het enige is wat ik dán nog kan betalen.. dan steek ik liever geld in deze operatie...
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:05:19 #57
163650 Greys
pi_64283099
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt nog meer stemmen gekregen, van Liejannuh ook!

Die moet je alleen even overhalen om jou bovenaan te zetten, ipv 'willekeurige volgorde'
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Abbadon het volgende:
tvp
Nou kom. Biecht op. Welke film is het?
Want je bent een man van weinig woorden vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:05:55 #58
163650 Greys
pi_64283118
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
owh wat houd ik van mn motor echt.. toen ik net naar huis reed wist ik 't zeker, het is mijn kindje en hij verdient het.... ik zou echt ongelukkiger worden als ik het niet zo doen en op een barrel rond zou gaan rijden omdat dat het enige is wat ik dán nog kan betalen.. dan steek ik liever geld in deze operatie...
Dan is het een heel goede beslissing!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:07:10 #59
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64283167
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Greys het volgende:

Nou kom. Biecht op. Welke film is het?
Want je bent een man van weinig woorden vandaag!
geen film gewoon bezig in huis....vandaag ben ik het stille, mysterieuze type
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:08:56 #60
163650 Greys
pi_64283228
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

geen film gewoon bezig in huis....vandaag ben ik het stille, mysterieuze type
Jij kameleon!
Maar eh... bézig? Als in opruimen enzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:09:49 #61
163650 Greys
pi_64283265
Jeeeeeeeeeeej klonen en stemmerts op Co!

Weer punten er bij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:09:54 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283266
Yay voor de motor!!

Ik zag net een chipje die leek op Pacman

Go Coooo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64283282
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef Greys het volgende:
Jeeeeeeeeeeej klonen en stemmerts op Co!

Weer punten er bij!
Ik ga m'n broertje ook even overtuigen om te stemmen
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:12:23 #64
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64283363
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij kameleon!
Maar eh... bézig? Als in opruimen enzo?
Ik heb zoveel verschillende kanten

Opruimen enzo, ja...paar dagen genikst, en het was heerlijk...en nu moet het maar eens
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:12:59 #66
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64283385
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zag net een chipje die leek op Pacman

Jij hebt zo'n fascinerend leven
pi_64283412
Ben ik nu heel simpel dat ik helemaal blij word van een paar stomme sloffen??
pi_64283417
Tof:
- neen
- SHE
- mspoez

Niet tof:
De rest
- esse_est

Oooooh maar weet je, ik wou graag winnen, maarrr ik denk tactisch en het heeft geen zin om ook campagne te voeren voor een geit met een vlek dan kan ik beter die stemmen allemaal aan jou geven zodat iemand van ons ze wint.. Dus nu heb je nog een campagne leider er bij

[ Bericht 12% gewijzigd door P.F op 23-12-2008 14:27:10 ]
pi_64283432
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Liejannuh het volgende:
voor de motor van MoBlo!
Ja doei.
pi_64283449
Ja echt fijn MB! Kijk eens voor tweedehands uitlaten @ MP
doet mijn vader ook vaak
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:15:28 #71
163650 Greys
pi_64283486

LIEVE LURKERS! (En ik weet dat jullie massaal mee zitten te gluren )

Doe iets terug voor al die lol die je aan deze topics beleeft! Dit is je kans!
Je hoeft niet uit de kast te komen, maar zou je even in dit topic op Conleche willen stemmen?
ZE WIL DIE SLOFFEN!

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2

Dit is de avatar van Conleche en ze verdient je stem omdat ze hem zelf getekend heeft:

Grote dank!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64283494
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef P.F het volgende:
Tof:
- neen
- SHE

Niet tof:
De rest

Oooooh maar weet je, ik wou graag winnen, maarrr ik denk tactisch en het heeft geen zin om ook campagne te voeren voor een geit met een vlek dan kan ik beter die stemmen allemaal aan jou geven zodat iemand van ons ze wint.. Dus nu heb je nog een campagne leider er bij

En als je dan in Amsterdam komt wonen dan doen we gewoon Co-ouderschap met die sloffen!! De ene week jij en de andere ik!! Is dat wat?
pi_64283515
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Greys het volgende:

LIEVE LURKERS! (En ik weet dat jullie massaal mee zitten te gluren )

Doe iets terug voor al die lol die je aan deze topics beleeft! Dit is je kans!
Je hoeft niet uit de kast te komen, maar zou je even in dit topic op Conleche willen stemmen?
ZE WIL DIE SLOFFEN!

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2

Dit is de avatar van Conleche en ze verdient je stem omdat ze hem zelf getekend heeft:
[ afbeelding ]

Grote dank!

dinsdag 23 december 2008 @ 14:16:46 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283534
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Jij hebt zo'n fascinerend leven
Jaaa Ik haal blijheid uit de kleine dingen

zoals:
- chipjes die op Pacman lijken
- babypandas op tv bij Pandamonium
- kopje hete thee
- hondjes/katjes op straat (da's wel treurig, dan ben ik meteen afgeleid Zo van: "Bla bla, boodschappen, bla, op school laatst, bla - OH KIJK PUPPY "
- op je computerstoel op en neer hoppen terwijl je blije muziekjes luistert via youtube

En ga zo maar door!
pi_64283547
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef conleche het volgende:

[..]

En als je dan in Amsterdam komt wonen dan doen we gewoon Co-ouderschap met die sloffen!! De ene week jij en de andere ik!! Is dat wat?
Oké goeie
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:18:08 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64283588
quote:
Tof:
- neen
- SHE

Niet tof:
De rest

Ik laf je, bolletje.

*boks*
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:18:44 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64283612
dankjulliewel allemaal voor t meeleven!!

net telefoon van mn mama dat t allemaal meevalt. bleek een opleving te zijn van de symptomen die ze dus al had, en heeft nu extra medicijnen. (ze was naar de dokter gegaan omdat ik t zei gisteren...ze was wel blij, ze werd heel serieus genomen.)heeft aan alle machines gelegen, en er was niks te zen van een infarct of een verhoogde kans op een infarct, zag er allemaal goed uit verder.... dus ze is weer naar huis.
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom krijgt ze bloedverdunners? In verband met die medicijnen?
[..]

Goed dat ze naar de dokter is gegaan! Als ze in het ziekenhuis moet blijven dan is dat maar goed ook. Daar kunnen ze haar hart in de gaten houden en eventueel ingrijpen mocht dat nodig zijn. Het is echt de beste plek voor haar om te zijn als het niet helemaal goed gaat. Het is niet leuk zo met de kerst, maar het is ook wel geruststellend.
ze krijgt bloedverdunners omdat ritmestoornissen (en berhoogde hartslag/vermindrde pompfunctie) hogere kans op stolsels geeft. bij de trombosedienst bleek haar bloed idd helemaal niet goed, dus ze is flink aan de verdunenrs gezet.

idd. geruststellend dat er verder niks nieuws/ergers is.

in t nieuwe jaar krijgt ze een cardioversie, elektrische chokken om t hart weer op een normaal ritme te proberen te krijgen....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64283633
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:14 schreef P.F het volgende:
Ja echt fijn MB! Kijk eens voor tweedehands uitlaten @ MP
doet mijn vader ook vaak
ik ga in principe nu voor een nieuwe en laten monteren in de werkplaats, ga daar voor sparen

máár mocht er zich voor die tijd een andere oplossing voordoen (monteur op MF die me wil helpen bijvoorbeeld!) dan is dat ook nog een optie

maar ik.. argh! waarom ben ik zo materialistisch zonder mn motor ben ik geen MoBlo meer
Ja doei.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:20:19 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283678
Gelukkig Kwakje! Smak voor jou! *mwah*

Oh trouwens, oma is niet meer delirious Het lag waarschijnlijk aan de medicijnen en ze kan vandaag geopereerd worden! *keeps fingers crossed* Go oma, go oma, go oma!
pi_64283712
en een fijne opluchting voor Kwak

en ook voor Maria en oma een
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:21:58 #81
163650 Greys
pi_64283749
Co, look at you gooooooooooo! Zie topic!

Kwakje, wat een opluchting toch van je moeder! Ga je toch wat geruster de feestdagen in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:21:59 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283750
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar ik.. argh! waarom ben ik zo materialistisch zonder mn motor ben ik geen MoBlo meer
is nie materialistisch, nie! Is een kwestie van weten wat je gelukkig maakt en dat voor jezelf over hebben

moooootor(bloempje)
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:22:06 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64283757
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gelukkig Kwakje! Smak voor jou! *mwah*

Oh trouwens, oma is niet meer delirious Het lag waarschijnlijk aan de medicijnen en ze kan vandaag geopereerd worden! *keeps fingers crossed* Go oma, go oma, go oma!
wat fijn maria!!

oude mensen kunnen al zo worden van puur in t ziekenhuis liggen trouwens, meestal gaat t dan weer over als ze lichamelijk wat opknappen.

opa heeft deze week bijvoorbeeld heel hard zitten huilen dat ie van zn vriendin niet meer thuis mocht komen omdat ie de geboorte van t kindje had gemist *koekkoek* (ze is 76 )
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:22:08 #84
236335 neen
schone schijn
pi_64283760
Seriously!!!!! Gewoon Blo

[ Bericht 1% gewijzigd door neen op 23-12-2008 14:35:21 ]
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:22:26 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64283778
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef kwakveense het volgende:
dankjulliewel allemaal voor t meeleven!!

net telefoon van mn mama dat t allemaal meevalt. bleek een opleving te zijn van de symptomen die ze dus al had, en heeft nu extra medicijnen. (ze was naar de dokter gegaan omdat ik t zei gisteren...ze was wel blij, ze werd heel serieus genomen.)heeft aan alle machines gelegen, en er was niks te zen van een infarct of een verhoogde kans op een infarct, zag er allemaal goed uit verder.... dus ze is weer naar huis.
[..]

ze krijgt bloedverdunners omdat ritmestoornissen (en berhoogde hartslag/vermindrde pompfunctie) hogere kans op stolsels geeft. bij de trombosedienst bleek haar bloed idd helemaal niet goed, dus ze is flink aan de verdunenrs gezet.

idd. geruststellend dat er verder niks nieuws/ergers is.

in t nieuwe jaar krijgt ze een cardioversie, elektrische chokken om t hart weer op een normaal ritme te proberen te krijgen....
*yay*

En met jou gaat het ook goed he?

Ik ben super trots op je en je pakketje komt zeer schnell!
pi_64283782
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef Merel het volgende:

[..]
Oh en ik vind het altijd zo gaaf als loveli in geheimtaal praat over motoren en uitlaten enzo. Ik snap er geen bal van maar het klinkt heel stoer!
Ja, geweldig! Ik ben ook dol op technische gesprekken over auto's, machines en bouwplannen
Computers doen me dan weer niets
pi_64283787
Ik vind eigenlijk dat Dizzy Missy Lizzy ook wel een paar pantofels heeft verdiend!
Die heeft deze maand haar ellende maand en een paar warme sloffen is dan wel noodzakelijk!

Kortom, ik ga mijn lijstje even aanpassen! Je vindt het vast niet erg als ik jou eruit gooit Principessa!
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:22:39 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64283789
oh en mo, goed idee van je motor. som is iets t gewoon waard! ben blij voor je dat je een keuze gemaakt hebt
pi_64283805
Ah, ik lees goed nieuws zo voor de Kerst! Fijn

Ik heb gestemd En dan ga ik nu even lezen wat er nou met die sloffen is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:23:40 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64283825
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef SHE het volgende:

[..]

*yay*

En met jou gaat het ook goed he?

Ik ben super trots op je en je pakketje komt zeer schnell!
ja, t gaat goed. ik ben blij met mezelf momenteel. en zo langzamerhand gaat er ook weer wat gewcht af, maar das niet eens t belangrijkste...ik voel me gewoon minder hulpeloos en zielig....
pi_64283850
Ohhh die sloffen wil ik ook wel Ik heb vandaag mijn IceSave geld teruggekregen (het brandt een beetje....)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:24:42 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64283861
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wat fijn maria!!

oude mensen kunnen al zo worden van puur in t ziekenhuis liggen trouwens, meestal gaat t dan weer over als ze lichamelijk wat opknappen.

opa heeft deze week bijvoorbeeld heel hard zitten huilen dat ie van zn vriendin niet meer thuis mocht komen omdat ie de geboorte van t kindje had gemist *koekkoek* (ze is 76 )
Aaaw arme opa! Dat lijkt me best erg, als je het allemaal nie meer zo weet en dan overstuur raakt
Maar tot nu toe heb ik opluchting en goede hoop voor mijn oma! Ik ga vanaaf (als ze 'bij' is) of morgen langs en chocoladepoppetjes brengen
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:25:18 #93
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64283882
quote:
Tof:
- neen
- SHE

Niet tof:
De rest
Hey! *beledigd kijk*

En Moblo, wat fijn! Hoera voor de motordokters!

Kwak, ritmestoornissen zijn heel eng als je ze hebt maar gelukkig meestal niet heél gevaarlijk. Gelukkig maar dat je moeder thuis is met kerst!
Prrrrr
pi_64283971
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef neen het volgende:
Seriesouly!!!!! Gewoon Blo
!
Ja doei.
pi_64284002
En nog onze tip voor de cheaters:

Als je snel risotto moet maken, werken wij ( ) veel met de magneetronrijst van AH, uit het 1-2-3-4-schap, basmati of pandan. Die is precies 'bouillon-gaar'. Lekker bouillonprutje in de koekepan of braadpan maken met paddestoelen, groente, waar je zin in hebt, en de rijst op het laatst erin mee laten koken. Proeven tot het helemaal gaar is, klaar! Hoef je niet eindeloos te klooien met die rijst.

Maar ik begrijp het als de echte risotto-puristen dit te vulgair vinden
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:28:53 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64284046
ok, ik ben ervandoor. keerstcadeautjes kopen jeeeeeej

tot over een topic ofzo.

oh en greys: ik heb een website gevonden waar je ook mp3s van mp4s (youtube filmpjes) kunt maken:
www.media-convert.com

soms is t een beetje druk, dan kun je kiezen om de link naar je bestand gemaild te kijgen zodra het af is, als er een queue is (gisren was ik 13e in de rij.... duurt dan een half uur ofzo) maar verder is t echt een topsite. je kunt alles van alles maken...
pi_64284229
Dank voor alle slofstemmers en ik hoop dat ik tijdens het boodschappen doe mijn mooie positie ga behouden.

Greys en adjudant PF: carry on!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 14:33:00 #99
163650 Greys
pi_64284230
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Syrena het volgende:
Ohhh die sloffen wil ik ook wel Ik heb vandaag mijn IceSave geld teruggekregen (het brandt een beetje....)
Wat goed! Gefeliciteerd!

Kwak, dank je voor de link! Ik ga er vanavond op mijn Pink Puppelbook even mee rommelen!

PF Ik heb daarstraks ook mijn oproep in het F&F SC gespamd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64284388
Kwak, wat fijn om te horen dat je je zo goed voelt. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')