Hmm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik vind risotto maken nu typisch niet een geval van 'het lukt wel als je een goede voorbereiding hebt'. De timing vind ik het lastigst: hoe hoog zet ik mijn vuur, wanneer voeg ik mijn laatste scheut bouillon toe en wanneer zet ik het gas uit? Risotto is al gauw nét te gaar of net niet gaar genoeg, net te soppig of net niet soppig genoeg.
Maar ach, dat is muggenziften, hoor!
Even de PR goed regelen en de sloffen zijn zo goed als binnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Zie je Co, je moet het bruter aanpakken! Je had alleen even een zetje nodig!
Ik vind de lekkerste risotto gewoon een basisrisotto, hoor! Je kunt je risotto sterk verbeteren door goede Parmezaanse kaas te kopen. Dat strooisel uit de supermarkt heeft echt niets met Parmezaan van doen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, ik ga gewoon mijn best doen! En aan Do2 kun je alles voeren, dus hem zal 't niet veel uitmaken. Maar dan heb ik het in ieder geval een keer gedaan, weet ik wat er mis kan gaan en waar ik op moet letten, en dan durf ik misschien eens een écht risottorecept aan.
Tot later Loveli! Ik doe wel een samenvatting dan voor je dan als je terugkomt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Even de PR goed regelen en de sloffen zijn zo goed als binnen.
Zo, nu moet ik nog wat voor mezelf regelen en daarna werken, dus tot ziens over twee topics.
Er staat NIEMAND onder.. Hij is aan het gamen met een koptelefoon op. En ik weet 100% zeker dat de kraan om 12:45 al openstondquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef loveli het volgende:
PF, draai de warme kraan open. En weer dicht. En weer open.
Maar de douche loopt al een uur dus terwijl er niemand onder staat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef P.F het volgende:
Oké en die douche is nog niet uitHier kan ik echt boos om worden
!!!!!!!!!!
Koptelefoon van zijn kop trekken en vragen waarom de douche al een uur loopt misschien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Er staat NIEMAND onder.. Hij is aan het gamen met een koptelefoon op. En ik weet 100% zeker dat de kraan om 12:45 al openstond
Ja ik lag in bed en werd het een beetje zat dat m'n broertje langer dan 15 minuten aan het douchen was (lees:50 minuten) dus wou ik er wat van zeggen, staat er niet eens iemand onderquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de douche loopt al een uur dus terwijl er niemand onder staat?
Fixed!! Je bent een regular Kai van der Linden!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, er is iets mis gegaan met je sigs, dat moet je ook nog even regelen!
I did.. En hij: NEE HOOOR JIJ WAS HET IK DACHT DAT JIJ HET WASquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Koptelefoon van zijn kop trekken en vragen waarom de douche al een uur loopt misschien?
Zullen je ouders je dankbaar voor zijn, als die douche uit gaat.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef P.F het volgende:
[..]
I did.. En hij: NEE HOOOR JIJ WAS HET IK DACHT DAT JIJ HET WAS
Ik: eh, ik sliep...dude! Doe het nu maar uit!
Ja ik ben duf blabla ik doe het zooo![]()
En na 5 minuten heb ik het internet er maar uitgetrokken
Hij meteen naar beneden HEB JIJ DE ROUTER ER UIT GETROKKEN
Dus ik.. eh nee hier doet ie 't ook niet.. Maar doe de douche nu maar uit
Hij: Jaaaa dat toontje staat me echt niet aan ik doe het uit wanneer ik wil
pcies.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heb je de douche niet gewoon meteen zelf uitgedaan zodra je merkte dat er niemand onder stond?
Hoe maak jij jouw risotto? Heb je een recept? Mocht ik het ooit aandurven kan ik dat proberen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind de lekkerste risotto gewoon een basisrisotto, hoor! Je kunt je risotto sterk verbeteren door goede Parmezaanse kaas te kopen. Dat strooisel uit de supermarkt heeft echt niets met Parmezaan van doen!
Hm. Daar moeten we het nog maar eens over hebben danquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Fixed!! Je bent een regular Kai van der Linden!!
Ik kan we alles voor hem gaan doen (En ik heb geen zin om doorweekt te zijn er hangt geen douchegordijn en er is geen drempel de badkamervloer is meteen nat, en het leek mij niet echt mijn taakquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heb je de douche niet gewoon meteen zelf uitgedaan zodra je merkte dat er niemand onder stond?
En dan ook nog achter een soort van toepasselijk woordquote:
Het lijkt me toch belangrijker dat die douche gewoon uit komt dan om er een welles-nietes verhaal van te gaan maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan we alles voor hem gaan doen (En ik heb geen zin om doorweekt te zijn er hangt geen douchegordijn en er is geen drempel de badkamervloer is meteen nat, en het leek mij niet echt mijn taak)
Misschien omdat ik anders 40 keer per dag dingen voor hem moet fixen en ergens trek ik de grens
Maar dan mooi en vrouwelijk natuurlijk!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Daar moeten we het nog maar eens over hebben dan
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dan mooi en vrouwelijk natuurlijk!!
Jaa.. ik vind 't ook wel moeilijk waar ik dan de grens trek. Doe ik alles voor hem uit: de lichten, de kraan, het brood beleg in de koelkast, zijn vieze borden in de keuken...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het lijkt me toch belangrijker dat die douche gewoon uit komt dan om er een welles-nietes verhaal van te gaan maken.
Maar ik ben dan ook hele dagen kranen achter mensen aan het dichtdraaien. What a waste.
Nee kijk.. Ik lag in bed... ik viel in slaap ik hoor een uur lang de douche nog steeds.. Ik spring uit bed en zeg er wat van... 2 minuten later is hij nog niet uit.. Ik zeg er WEER wat van en weer nee > Dat is het moment dat ik in actie kom (Maar het was niet meer nodig) Het is niet alsof ik een uur heb staan wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
PF, ik zou voortaan de grens trekken bij dingen die je ouders geld kosten, zoals het nutteloos laten lopen van een douche, een uur lang. Dat je dan toch maar even ingrijpt en het ze verder met je broer laat oplossen.
Die borden zou ik laten staan, dat kost ze niets, snap je?
Dat wilde ik dus ook net zeggen. Ik heb zo'n huisgenoot gehad. Lichten deed ik uit, CV deed ik uit, kranen deed ik uit, maar de spaghettisaus door de hele keuken liet ik zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
PF, ik zou voortaan de grens trekken bij dingen die je ouders geld kosten, zoals het nutteloos laten lopen van een douche, een uur lang. Dat je dan toch maar even ingrijpt en het ze verder met je broer laat oplossen.
Die borden zou ik laten staan, dat kost ze niets, snap je?
Eerst uitdraaien. Dan pas wat van zeggen en welles-nietus discussie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee kijk.. Ik lag in bed... ik viel in slaap ik hoor een uur lang de douche nog steeds.. Ik spring uit bed en zeg er wat van... 2 minuten later is hij nog niet uit.. Ik zeg er WEER wat van en weer nee > Dat is het moment dat ik in actie kom (Maar het was niet meer nodig) Het is niet alsof ik een uur heb staan wachten
Jamie's basis risottoreceptquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe maak jij jouw risotto? Heb je een recept? Mocht ik het ooit aandurven kan ik dat proberen.
Zie je dat het nog kan!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Tussenstand, tussenstand!! Ik heb nu sloffen!! Ik sta op 5!! Helaas is het nu nog niet afgelopen, maar guys: Thank You!!!!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |