Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde jou! En 'mogen posten' doen we hier niet aan hoor!
Hoiquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Wat een vrolijkheid in dit topic, ik word helemaal warm van binnen!
Kwak heeft ook kerst hoor!! We komen waarschijnlijk allemaal een kilo aan!! Is er zo weer af!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Klare het volgende:
[..]
Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagen
Hoi!quote:
Niet meer aan seks denken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik nies m'n ogen er uit
tips daar tegen???
Je tong tegen je gehemelte drukken en niet in fel licht kijken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef P.F het volgende:
Ik nies m'n ogen er uit
tips daar tegen???
Dank je welquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Kwak heeft ook kerst hoor!! We komen waarschijnlijk allemaal een kilo aan!! Is er zo weer af!!
Welkom!
Kun je ze er niet af knippen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:51 schreef P.F het volgende:
Is hier iemand goed in photoshop? Ik wil een leuke foto af laten drukken maar er staan 2 stomme mensen op
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Adelante het volgende:
ohjah, en hebben de zusjes nog mensen die wat tegnwicht kunnen bieden aan de slank dames in het stemtopic?
Zo, jou hebben we lang niet gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:55 schreef mspoez het volgende:
Ik ben niet héél goed maar kan wel even kijken als je wil PF. Als ie niet te ingewikkeld is tenminste!
Zometeen ga ik voor het laatst sportenMijn sportschool heeft de bples die ik altijd volg verplaatst naar half zeven en dat ga ik never halen! Grmbl, ik baal er wel van!
Thank you! Kan ik hem naar je mailen want hij is best groot!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:55 schreef mspoez het volgende:
Ik ben niet héél goed maar kan wel even kijken als je wil PF. Als ie niet te ingewikkeld is tenminste!
Zometeen ga ik voor het laatst sportenMijn sportschool heeft de bples die ik altijd volg verplaatst naar half zeven en dat ga ik never halen! Grmbl, ik baal er wel van!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Klare het volgende:
[..]
Straks krijg ik SHE achter me aan. Ik doe wel een stiekem 'wedstrijdje' met Kwak. We zelfde lengte en bijna zelfde gewicht....1 ben 1 kg lichter...nogwel...Na de kerst heeft Kwak me verslagen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEVE LURKERS! (En ik weet dat jullie massaal mee zitten te gluren)
.....
Grote dank!![]()
Boh, sowieso een amateur, altijd eerst zoeken op achternaamquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Stom gedoe trouwens in de bieb vanmiddag. Ik kon een boek niet vinden (stond niet op z'n plek), dus ik ging het even vragen.
Ik: "Ik zoek een boek van Harry Mount"
Man tikt in: "Hagim..."
Ik: "Niet Hagim, maar Harry"
Man haalt de 'm' weg
Ik: "Niet Hagi, maar Harry"
Man: "Ik snap je niet?"
Toen zelf maar ingetikt op z'n pc.
Ik weet dat ik geen mooie rollende 'r' heb, maar het is welals je van Harry Hagim maakt
.
En nu ff lekker liggen en dan om 10 uur opstaan? Of moet je ergens heen om het te krijgen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef P.F het volgende:
Oké als ik mijn verjaardags cadeau wil van september moet ik nu tot 11 uur wakker blijven of zo maar ik ben ziekZe hebben het maar kerst cadeau genoemd..
Nou ja 2 wijken verderquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
En nu ff lekker liggen en dan om 10 uur opstaan? Of moet je ergens heen om het te krijgen?
Studie-bitches?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:51 schreef P.F het volgende:
Is hier iemand goed in photoshop? Ik wil een leuke foto af laten drukken maar er staan 2 stomme mensen op
Ik ga rond 27 december weer eens een poging doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vandaag patat gegeten. Veel patat. En een frikandel en een kroket. En mayo en pindasaus.
Vanaf morgen eten we weer gezond!Nou ja, op Tweede kerstdag weer ff niet.
Je had het in september al moeten krijgen toch, ik vind het niet gierig dat je het graag wil hebben. Cadeautjes zijn tof!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja 2 wijken verderIk bedoel meer dat ik mij een beetje gierig voel voor mijn cadeau dat ik ondanks niet zo lekker het toch graag wil krijgen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:27 schreef Greys het volgende:
Ise, wel enorm van genoten dan hoop ik? Mjam mjam, lekker vette bek!
Dan kan je het idd maar beter in één keer goed doen, toch? Met plenty frikandellen enzo!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik had gewoon al een week trek in patat.
Inderdaad. Ik eet hooguit eens per drie maanden patat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je het idd maar beter in één keer goed doen, toch? Met plenty frikandellen enzo!
Als het goed is ben je dan weer een tijdje van je trek in vette happen af
Stuur maar, ik doe wel even een poging.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee 2 dispuutgenootjes maar het is een leuke stasi foto en zij horen er niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |