Wil je haar ajb een beetje extra in de gaten houden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef kwakveense het volgende:
dankjulliewel allemaal voor t meeleven!!
net telefoon van mn mama dat t allemaal meevalt. bleek een opleving te zijn van de symptomen die ze dus al had, en heeft nu extra medicijnen. (ze was naar de dokter gegaan omdat ik t zei gisteren...ze was wel blij, ze werd heel serieus genomen.)heeft aan alle machines gelegen, en er was niks te zen van een infarct of een verhoogde kans op een infarct, zag er allemaal goed uit verder.... dus ze is weer naar huis.
Risotto!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef P.F het volgende:
Oké ik moet een vegetarisch kersthoofdgerecht, nu![]()
Waarom moet ik dit NU bedenken?! Kerststress!!
Dat is weer niet kerst achtig genoegquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Risotto!Of verse pasta met verse pesto!
Dan maak je rode en groene pesto!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is weer niet kerst achtig genoegEn ik heb gezegd dat ik weiger morgen boodschappen te doen
!
feesterige quiches met kaaaaas!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is weer niet kerst achtig genoegEn ik heb gezegd dat ik weiger morgen boodschappen te doen
!
nee?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
Ik had dit nog helemaal niet gezien!![]()
[ afbeelding ]
Heel goed! Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
owh wat houd ik van mn motorecht.. toen ik net naar huis reed wist ik 't zeker, het is mijn kindje en hij verdient het.... ik zou echt ongelukkiger worden als ik het niet zo doen en op een barrel rond zou gaan rijden omdat dat het enige is wat ik dán nog kan betalen.. dan steek ik liever geld in deze operatie...
Hee, keukenprinses!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef Anosmie het volgende:
CousCous met 7 groenten
De Kerstgerechten van Vegatopia
Ik doe bij geitenkaas altijd een honing-mosterddressing.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik zoek een goed recept van een salade met toast en warme geitenkaas. Heb je nog wat in de aanbieding? Voornamelijk wat je nog door de sla moet gooien en wat voor dressing het lekkerst is (honing, of juist weer mosterddressing) want ik kom er niet uit wat ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |