abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64280798
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

tegen de idioterie van algemeen geaccepteerde werkelijkheid ga ik niet tegen in.
Teamlead, ga je ook nog eens optreden tegen dit soort opmerkingen?
pi_64280823
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Als ik de wiki zo zie en doorklik op bron [1] dan likt het dat erop dat ze Thimerasol gaan weren uit de vaccins in de toekomst.
[..]

Bron.
Ik denk het niet, je bron zegt: The WHO advocates continued use of thiomersal-containing vaccines in developing countries because of their effectiveness, safety, low cost, wide availability and logistical suitability in this setting.
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:13:32 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64280992
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Daar zou ik idd ook wel een bronvermelding van willen zien.

Lambiekje, serieus: een beetje paranoia is gezond; het houdt je scherp. Men moet niet zomaar alles accepteren wat er gezegd wordt, maar jij lijkt ALLES te slikken wat mensen tegen de gevestigde orde roepen. Dit lijkt me alles behalve gezond. Jouw hele wereldbeeld is echt enorm paranoïde. Als je je nou op 1 of 2 dingen zou focussen en daar tegen zou strijden....okay! Maar jeez: BNW, de Twin Towers, illuminati, Vrijmetselaars, de Bilderberg groep, de BigFarma enz enz enz enz enz...... Je bent echt een Don Quichotte die tegen windmolens vecht. Doe alsjeblieft een stapje terug joh, denk aan je bloeddruk. Ook al ZOU je op de helft van je punten gelijk hebben, dan nog zul je weinig mensen weten te overtuigen doordat je OVERAL tegenaan schopt.
Stel prioriteiten; wat vind je belangrijk in het leven om je druk over te maken en waarover wil je mensen ECHT wakker schudden? Wat is nog enigszins tastbaar en hard aan te tonen met neutrale bronnen i.p.v. met obscure sites van onbekende mensen die naam willen maken?
De wereld IS verrot, dat staat onomstotelijk vast, maar jij kunt niet in je eentje de hele gevestigde orde omver werpen.
het komt toch bij mensen in het systeem. Besef wel dat ik voor 2004 ook gewoon een janboerenlul was die geloofde dat de overheid eerlijke informatie verschaft. Dat industrie er voor de mens is. Hoe naief was ik.
Het enige complot wat ik toen geloofde was JFK.

Overigens is al die zaken interconnected met elkaar. 911/Codex/Irak/Olie/AIDS/Hitler/Banken het is niet los te zien. Als je kijkt naar de lezing over de codex moet WO2, WTO, 911 er wel bijgehaald worden om het beeld goed te krijgen. Een spil in dit gedoe is toch wel Rumsfeld.

Jij vind dat wereld al verrot is, met het oppervlakkige marginale, wat besproken wordt in MSM. Moet je nagaan hoe verrotter dan verrot het systeem werkelijk is !?

Mensen willen hun wereldbeeld niet aanpassen. Mensen houden zich vast aan een beeld wat geschetst is op de middelbareschool. Men wil niet open staan voor alternatieve oogpunten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 23-12-2008 13:18:37 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64281237
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het komt toch bij mensen in het systeem. Besef wel dat ik voor 2004 ook gewoon een janboerenlul was die geloofde dat de overheid eerlijke informatie verschaft. Dat industrie er voor de mens is. Hoe naief was ik.
Het enige complot wat ik toen geloofde was JFK.

Overigens is al die zaken interconnected met elkaar. 911/Codex/Irak/Olie/AIDS/Hitler/Banken het is niet los te zien. Als je kijkt naar de lezing over de codex moet WO2, WTO, 911 er wel bijgehaald worden om het beeld goed te krijgen. Een spil in dit gedoe is toch wel Rumsfeld.

Jij vind dat wereld al verrot is, met het oppervlakkige marginale, wat besproken wordt in MSM. Moet je nagaan hoe verrotter dan verrot het systeem werkelijk is !?

Mensen willen hun wereldbeeld niet aanpassen. Mensen houden zich vast aan een beeld wat geschetst is op de middelbareschool. Men wil niet open staan voor alternatieve oogpunten.
Juist. Zij baseren hun eigen realiteit op de realiteit die door televisie aan hun gegeven is.
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:22:04 #105
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64281330
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Goelie het volgende:

[..]

Juist. Zij baseren hun eigen realiteit op de realiteit die door televisie aan hun gegeven is.
Yup, dat zal het zijn
zzz
pi_64281476
Dit gaat gewoon echt nergens meer over. Er is geen enkele sprake van een discussie.

Ironisch genoeg zullen hoogstwaarschijnlijk Goelie en Lambiekje degene zijn met het meeste kwik en lood in hun lichaam...

Nog even de link erbij; je vergeet er steeds op te reageren :
http://www.hpa.org.uk/web/HPAweb&HPAwebStandard/HPAweb_C/1195733835814

[ Bericht 23% gewijzigd door ToT op 23-12-2008 13:38:55 ]
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:33:01 #107
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64281778
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:57 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en de volgende vraag; wat is het grote doel volgens de TS: denkt de TS werkelijk dat er een grote farmaceutisch bedrijf is dat willens en wetens kinderen aantoonbaar vergiftigt (volgens de TS) voor een paar extra dollars?

Zo ja, waarom zouden deze bedrijven zulke grote risico`s lopen?
Of ze het nou willen of niet. Het enige wat telt is dat ze veel geld binnen slepen. Zoals elk bedrijf. Op het moment dat ze kunnen aantonen dat klachten van mensen verdwijnen door het gebruik van hun middelen en er vallen niet acuut doden doen ze in principe niks fout
pi_64281977
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Goelie het volgende:

[..]

Tuurlijk joh
pi_64282149
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef The_End het volgende:
Dit gaat gewoon echt nergens meer over. Er is geen enkele sprake van een discussie.

Ironisch genoeg zullen hoogstwaarschijnlijk Goelie en Lambiekje degene zijn met het meeste kwik en lood in hun lichaam...

Nog even de link erbij; je vergeet er steeds op te reageren Labieltje :
Het meeste van wat wij zeggen wordt pas algemeen geaccepteerde kennis als het na 20 of 30 jaar ergens op de vierde pagina van de kranten komt.

Baby food mercury concern
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/2931565.stm

Mercury levels in baby food 'too high'
http://www.guardian.co.uk(...)h.healthandwellbeing

Hijack 'suspects' alive and well
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1559151.stm

Cuba 'plane bomber' was CIA agent
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4535661.stm

U.S. Military Wanted to Provoke War With Cuba
Book: U.S. Military Drafted Plans to Terrorize U.S. Cities to Provoke War With Cuba
http://abcnews.go.com/US/story?id=92662

Etcetera.
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:43:02 #110
52357 Lambiekje
pi_64282209
quote:
dat heb ik destijds gemist op TV:)

Zie censuur in NL
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64282251
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat heb ik destijds gemist op TV:)

Zie censuur in NL
Dat was dan ook alleen te zien op AT5
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:44:33 #112
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64282268
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef Goelie het volgende:

[..]

Ik denk het niet, je bron zegt: The WHO advocates continued use of thiomersal-containing vaccines in developing countries because of their effectiveness, safety, low cost, wide availability and logistical suitability in this setting.
Dat gaat over ontwikkelingslanden... Daar gebruiken ze maagden om van Aids te genezen, om het maar even lekker in het extreme te trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bravebart op 23-12-2008 13:56:39 ]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:46:39 #113
52357 Lambiekje
pi_64282355
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk joh
nou wat is jouw informatiebron ANP?!
pi_64282366
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Goelie het volgende:
Het meeste van wat wij zeggen wordt pas algemeen geaccepteerde kennis als het na 20 of 30 jaar ergens op de vierde pagina van de kranten komt.
Nee mafkees; jullie verhalen komen pas NADAT er iets in de kranten is geweest. Mensen zoals jij denken altijd dat ze het zelf bedacht hebben.
pi_64282394
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Lambiekje het volgende:
nou wat is jouw informatiebron ANP?!
JOOOEEEEEHOOOOEEEE:

Je ziet het steeds over het hoofd!
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:47:44 #116
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64282403
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Goelie het volgende:

[..]

Baby food mercury concern
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/2931565.stm

Mercury levels in baby food 'too high'
http://www.guardian.co.uk(...)h.healthandwellbeing
Hier gaat het nu over, niet die andere samenzwering rotzooi. Hoe betrouwbaar vind je zelf je bronnen? Ze komen uit 2003. 5 jaar is voor de farmaceutische wereld ongeveer een mensenleven, zo snel ontwikkeld die wereld zich...
pi_64282428
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:44 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat gaat over ontwikkelingslanden... Daar gebruiken ze maagden om van Aids te genezen, om het maat even lekker in het extreme te trekken.
Albino maagden waren helemaal in volgens mij.. hehe
Maar dat gebeurt vast niet op zo'n massale schaal als de World Health Organization dat doet.
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:49:57 #118
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64282496
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef Goelie het volgende:

[..]

Albino maagden waren helemaal in volgens mij.. hehe
Maar dat gebeurt vast niet op zo'n massale schaal als de World Health Organization dat doet.
Zal je nog tegenvallen, triest genoeg Maar dat was maar een voorbeeld, ik probeerde aan te geven dat de WHO het dus alleen in ontwikkelingslanden toestaat. En dus absoluut niet in de westerse wereld...
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:50:37 #119
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_64282520
albino maagden neuken en daarna opeten dan wordt je piemel ook nog eens 50 cm lang van.

heb ik gehoord.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:51:52 #120
52357 Lambiekje
pi_64282574
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef The_End het volgende:

[..]

JOOOEEEEEHOOOOEEEE:

Je ziet het steeds over het hoofd!
De neerwaatste lijn tot verwaarloosbaar was al opgetreden voor dat het vaccine op de markt kwam.
Vaccine is dus volkomen nutteloos. Eerder kwalijk dan dat het preventeert.

Het is een officieel instituut wat sowieso cijfers verdraait. Net zo als bv KNMI/NASA temparaturen manipuleert om een Global Warming kunnen te bewijzen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:53:03 #121
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64282624
Ik vind op zich de logica van het inbrengen van de oorzaken van ziektes om het lichaam er antistoffen voor te laten maken nog wel de meest ethisch verantwoorde.

Medicijnen daarentegen.

Als je ziet hoe kwistig er met antidepressiva wordt gestrooid door artsen. Onder het mom van: "je mist een stofje in je hoofd" (serotonine bijv). Terwijl je dan serotonine heropnameremmers krijgt, wat dus helemaal niks van die stof toevoegt maar alleen de levensduur er van verlengt (waardoor je dus al helemaal geen vrolijke pieken meer krijgt).

Het roept vraagtekens op hoe bepaalde farmaceutische bedrijven en artsen hun producten aan de man brengen. Laat ik het zo zeggen.

Ik ben het er mee eens dat er veel voorkomen kan worden door juiste voeding en gedrag (stress veroorzaakt ook éel veel lichamelijke klachten) en dergelijke. Vaccinatie lijkt mij ook ok. En medicijnen horen alleen gebruikt te worden om tijdelijk onmenselijk leed te verzachten.

Ik denk dat TS gewoon een beetje zenuwachtig is om de naderende kerstdagen
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:54:00 #122
52357 Lambiekje
pi_64282668
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef SpecialK het volgende:
albino maagden neuken en daarna opeten dan wordt je piemel ook nog eens 50 cm lang van.

heb ik gehoord.
nee russische miskraamplacenta's en foetusen op je gezicht smeren dat is goed.
pi_64282761
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
De neerwaatste lijn tot verwaarloosbaar was al opgetreden voor dat het vaccine op de markt kwam.
Vaccine is dus volkomen nutteloos. Eerder kwalijk dan dat het preventeert.
Kan je niet rekenen?
quote:
Het is een officieel instituut wat sowieso cijfers verdraait. Net zo als bv KNMI/NASA temparaturen manipuleert om een Global Warming kunnen te bewijzen.
En hoe de fuck kan jij dan wel aan de goede cijfers komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 23-12-2008 14:14:59 ]
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:56:34 #124
52357 Lambiekje
pi_64282776
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind op zich de logica van het inbrengen van de oorzaken van ziektes om het lichaam er antistoffen voor te laten maken nog wel de meest ethisch verantwoorde.

Medicijnen daarentegen.

Als je ziet hoe kwistig er met antidepressiva wordt gestrooid door artsen. Onder het mom van: "je mist een stofje in je hoofd" (serotonine bijv). Terwijl je dan serotonine heropnameremmers krijgt, wat dus helemaal niks van die stof toevoegt maar alleen de levensduur er van verlengt (waardoor je dus al helemaal geen vrolijke pieken meer krijgt).

Het roept vraagtekens op hoe bepaalde farmaceutische bedrijven en artsen hun producten aan de man brengen. Laat ik het zo zeggen.

Ik ben het er mee eens dat er veel voorkomen kan worden door juiste voeding en gedrag (stress veroorzaakt ook éel veel lichamelijke klachten) en dergelijke. Vaccinatie lijkt mij ook ok. En medicijnen horen alleen gebruikt te worden om tijdelijk onmenselijk leed te verzachten.

je bent nog niet zo op de hoogte van mijn topics begrijp ik.
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:57:12 #125
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64282796
quote:

Medicijnen daarentegen.

Zit wel wat in, tegenwoordig worden er veel te snel medicijnen voorgeschreven dan strikt noodzakelijk is.
pi_64282808
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
De grafiekjes en bronnen die jij aanhaalt vertellen natuurlijk wél de waarheid.
Mên. Hoe oogklepperig kun je zijn. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:58:32 #127
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64282849
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:34 schreef Goelie het volgende:
Het gaat er om dat een algehele oplossing voor een ziekte of virus, voor een farmaceutisch bedrijf veel minder winstgevend is dan een genezingsproces van een paar jaar, of in veel gevallen het simpelweg uitstellen en onderdrukken van de ziekteverschijnselen, zoals bij bijvoorbeeld AIDS remmers.

In die gevallen is er wel een lange lijdensweg voor de patiënt, maar wordt er wel het meeste geld verdiend.
De hoeveelheid geld die momenteel verdiend wordt in bijvoorbeeld de kanker industrie is absurd hoog. Er zijn miljoenen kanker patiënten wereldwijd, die jaren lang dagelijks een grote hoeveelheid dure medicijnen nemen.

Het geld wat kan worden verdiend met een algehele oplossing voor deze ziektes, is een klein bedrag vergeleken met wat grote farmaceutisch industriële bedrijven nu jaarlijks aan al die patiënten verdienen.
De enige oplossing voor een ziekte is je lichaam zo sterk maken dat ie het zelf oplost. Medicijnen hebben daar doorgaans weinig mee van doen en verbloemen de uitingen waardoor de oorzaak ook weg lijkt
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:59:03 #128
52357 Lambiekje
pi_64282865
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef The_End het volgende:

[..]

Kan je niet rekenen?
[..]

En hoe de fuck kan jij dan wel aan de goede cijfers komen?
Alternatieve bronnen die bijv charts hebben opgespeurd in oude publicaties en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen. Manipulaties manipulaties.

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 23-12-2008 14:15:30 ]
pi_64282939
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
Alternatieve bronnen die bijv charts hebben opgespeurd in oude publicaties en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen. Manipulaties manipulaties.
Waar zijn die dan? Waarom gebruik je die niet in dit topic?

Waarom laat je niet een 'officiele grafiek' zien en eentje met 'echte gegevens' (en hoe ze aan die data komen)?
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:01:17 #130
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64282950
quote:
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
Zit wel wat in
pi_64283002
quote:
Ik denk dat TS gewoon zijn hoofd gestoten heeft aan een voorbij razende intercity...
pi_64283016
quote:

[..]

Een open deur, en waarschijnlijk aan dovemansoren gericht in jouw geval, maar als je dat zo stellig beweert, neem ik aan dat je hier ook de bijbehorende gegevens/grafieken bij hebt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:03:04 #133
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64283018
quote:

[..]

en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen.
Doe eens?
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:03:17 #134
52357 Lambiekje
pi_64283025
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

De enige oplossing voor een ziekte is je lichaam zo sterk maken dat ie het zelf oplost. Medicijnen hebben daar doorgaans weinig mee van doen en verbloemen de uitingen waardoor de oorzaak ook weg lijkt
waarom wordt er dan een vitamine tekort veroorzaakt. Waarom wordt B17 onthouden uit ons voedsel.
Ons afweersysteem wordt ondermijnt door het slechte voedsel? En dan hebben we weer meer medicijnen nodig om gezond te blijven volgens hun standaarden.

Voedselindustrie en farmaceutische industrie spelen twee handen op een buik. Het is een win-win situatie voor hun. Monsanto als spil tussen de 2 industrieën.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:04:46 #135
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64283078
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je bent nog niet zo op de hoogte van mijn topics begrijp ik.
Je bent niet zo op de hoogte van de realiteit geloof ik.

Niemand dwingt jou om naar de farmaceutische pijpen te dansen.
pi_64283108
quote:

[..]

Ze hebben oude charts opgespeurd in de media die ons allemaal voorliegt? Kortom, ze gebruiken foute charts om hun gelijk aan te geven ?
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:07:57 #137
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64283194
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom wordt er dan een vitamine tekort veroorzaakt. Waarom wordt B17 onthouden uit ons voedsel.
Ons afweersysteem wordt ondermijnt door het slechte voedsel? En dan hebben we weer meer medicijnen nodig om gezond te blijven volgens hun standaarden.

Voedselindustrie en farmaceutische industrie spelen twee handen op een buik. Het is een win-win situatie voor hun. Monsanto als spil tussen de 2 industrieën.
Als jij gewoon verantwoord biologisch groenten, fruit, granen en noten eet dan mis je weinig dunkt mij. Dat er in jouw diepvriespizza essentiële stoffen missen is niet zo gek aangezien die tegen een lage kostprijs in elkaar geflanst moeten worden. Dat heeft niks meer met boze opzet te maken dan kosten drukken
pi_64283227
quote:

[..]

ja, dat doen ze met American Medical Association, Office of International Medicine, the American Medical Association Alliance, World Health Organisation, etc.
pi_64283267
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
Meer snert en chili con carne eten!
quote:
Vitamine B17 komt voornamelijk voor in volgende voedingsmiddelen:
Taugé
Erwten
Bonen
Link alleen voor echte mannen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:12:19 #140
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64283358
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Meer snert en chili con carne eten!
[..]

Link alleen voor echte mannen.
Juist. Ik denk dat het een complot van de supermarkten is want die zetten hun winkels helemaal vol met diepvriespizza's, broodjes bapao en mora frikadellen

dinsdag 23 december 2008 @ 14:12:25 #141
52357 Lambiekje
pi_64283365
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Doe eens?
http://www.hier.info/index.php?fuseaction=home.nieuws&id=517
zoals het laatste zinnetje...
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:14:07 #142
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64283434
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef Goelie het volgende:

[..]

ja, dat doen ze met American Medical Association, Office of International Medicine, the American Medical Association Alliance, World Health Organisation, etc.
Gebruik ook in hemelsnaam geen Amerikaanse bronnen Er is algemeen bekend dat er (zeker in de medische wereld) in de USA een stuk vrijer wordt omgesprongen met cijfertjes, aannames en weet ik allemaal wat. Het is niet voor niks dat de Amerikaanse publicaties dat er iemand gekloond is, of er een medicijn tegen kanker is of de aarde op ontploffen staat vaak met een flinke korrel zout genomen moeten worden.
pi_64283539
Mensen, s.v.p. minder schelden op elkaar!
Je discussiepartner "zwakzinnige" noemen gaat in mijn ogen te ver.
pi_64283586
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het laatste zinnetje op die site is "Bron: dossier Klimaatportaal"...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:18:37 #145
52357 Lambiekje
pi_64283605
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Als jij gewoon verantwoord biologisch groenten, fruit, granen en noten eet dan mis je weinig dunkt mij. Dat er in jouw diepvriespizza essentiële stoffen missen is niet zo gek aangezien die tegen een lage kostprijs in elkaar geflanst moeten worden. Dat heeft niks meer met boze opzet te maken dan kosten drukken
maar eet jy dan ook abrikoos- en appelpitten?

Het is ons toch juist verteld dat appelpitten giftig zijn? Niets is minder waar. Door deze stelling te verkondigen is er dus doelbewust voor gekozen voor b17 onthouding.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:18:46 #146
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64283613
Zelfs zonder gemanipuleerde grafieken kan iedereen wel bedenken dat de aarde zonder menselijke hulp opwarmt. 10000 jaar geleden ofzo (ik ben niet zo goed geïnformeerd) lag de noordpool nog op de Veluwe. Knappe jongen die die opwarming tegenhoudt.

Het schijnt zelfs dat er een ritme is waarin de aarde om de 100000 jaar een bepaalde ellipsvorm om de zon afmaakt waardoor ie soms veel verder en soms veel dichterbij staat waardoor er temperatuursverschillen optreden. Daar heb ik geen bronnen van
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:19:17 #147
52357 Lambiekje
pi_64283628
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef ToT het volgende:
Mensen, s.v.p. minder schelden op elkaar!
Je discussiepartner "zwakzinnige" noemen gaat in mijn ogen te ver.
ach zolang het nog geen pantoffeldier is....
ik heb het gelezen het doet me niets.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:20:35 #148
52357 Lambiekje
pi_64283689
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef wallofdolls het volgende:
Zelfs zonder gemanipuleerde grafieken kan iedereen wel bedenken dat de aarde zonder menselijke hulp opwarmt. 10000 jaar geleden ofzo (ik ben niet zo goed geïnformeerd) lag de noordpool nog op de Veluwe. Knappe jongen die die opwarming tegenhoudt.

Het schijnt zelfs dat er een ritme is waarin de aarde om de 100000 jaar een bepaalde ellipsvorm om de zon afmaakt waardoor ie soms veel verder en soms veel dichterbij staat waardoor er temperatuursverschillen optreden. Daar heb ik geen bronnen van
of gewoon precessie
pi_64283692
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Lambiekje het volgende:
De controverse over de hockeystickgrafiek en wat al dies meer zij lijkt me duidelijk.
Maar wat heeft dit met vaccineren te maken?
Omdat een oud-politicus voor zijn film feiten naar zijn hand zet heeft vaccinatie geen zin?
pi_64283720
Ik had begrepen dat als je appelpitten eet, je blauwzuur in je maag krijgt. Lijkt me niet helemaal gezond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')