quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tegen de idioterie van algemeen geaccepteerde werkelijkheid ga ik niet tegen in.
Ik denk het niet, je bron zegt: The WHO advocates continued use of thiomersal-containing vaccines in developing countries because of their effectiveness, safety, low cost, wide availability and logistical suitability in this setting.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik de wiki zo zie en doorklik op bron [1] dan likt het dat erop dat ze Thimerasol gaan weren uit de vaccins in de toekomst.
[..]
Bron.
het komt toch bij mensen in het systeem. Besef wel dat ik voor 2004 ook gewoon een janboerenlul was die geloofde dat de overheid eerlijke informatie verschaft. Dat industrie er voor de mens is. Hoe naief was ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zou ik idd ook wel een bronvermelding van willen zien.
Lambiekje, serieus: een beetje paranoia is gezond; het houdt je scherp. Men moet niet zomaar alles accepteren wat er gezegd wordt, maar jij lijkt ALLES te slikken wat mensen tegen de gevestigde orde roepen. Dit lijkt me alles behalve gezond. Jouw hele wereldbeeld is echt enorm paranoïde. Als je je nou op 1 of 2 dingen zou focussen en daar tegen zou strijden....okay! Maar jeez: BNW, de Twin Towers, illuminati, Vrijmetselaars, de Bilderberg groep, de BigFarma enz enz enz enz enz...... Je bent echt een Don Quichotte die tegen windmolens vecht. Doe alsjeblieft een stapje terug joh, denk aan je bloeddruk. Ook al ZOU je op de helft van je punten gelijk hebben, dan nog zul je weinig mensen weten te overtuigen doordat je OVERAL tegenaan schopt.
Stel prioriteiten; wat vind je belangrijk in het leven om je druk over te maken en waarover wil je mensen ECHT wakker schudden? Wat is nog enigszins tastbaar en hard aan te tonen met neutrale bronnen i.p.v. met obscure sites van onbekende mensen die naam willen maken?
De wereld IS verrot, dat staat onomstotelijk vast, maar jij kunt niet in je eentje de hele gevestigde orde omver werpen.
Juist. Zij baseren hun eigen realiteit op de realiteit die door televisie aan hun gegeven is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het komt toch bij mensen in het systeem. Besef wel dat ik voor 2004 ook gewoon een janboerenlul was die geloofde dat de overheid eerlijke informatie verschaft. Dat industrie er voor de mens is. Hoe naief was ik.
Het enige complot wat ik toen geloofde was JFK.
Overigens is al die zaken interconnected met elkaar. 911/Codex/Irak/Olie/AIDS/Hitler/Banken het is niet los te zien. Als je kijkt naar de lezing over de codex moet WO2, WTO, 911 er wel bijgehaald worden om het beeld goed te krijgen. Een spil in dit gedoe is toch wel Rumsfeld.
Jij vind dat wereld al verrot is, met het oppervlakkige marginale, wat besproken wordt in MSM. Moet je nagaan hoe verrotter dan verrot het systeem werkelijk is !?
Mensen willen hun wereldbeeld niet aanpassen. Mensen houden zich vast aan een beeld wat geschetst is op de middelbareschool. Men wil niet open staan voor alternatieve oogpunten.
Yup, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Goelie het volgende:
[..]
Juist. Zij baseren hun eigen realiteit op de realiteit die door televisie aan hun gegeven is.
Of ze het nou willen of niet. Het enige wat telt is dat ze veel geld binnen slepen. Zoals elk bedrijf. Op het moment dat ze kunnen aantonen dat klachten van mensen verdwijnen door het gebruik van hun middelen en er vallen niet acuut doden doen ze in principe niks foutquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:57 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en de volgende vraag; wat is het grote doel volgens de TS: denkt de TS werkelijk dat er een grote farmaceutisch bedrijf is dat willens en wetens kinderen aantoonbaar vergiftigt (volgens de TS) voor een paar extra dollars?
Zo ja, waarom zouden deze bedrijven zulke grote risico`s lopen?
Tuurlijk johquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Goelie het volgende:
[..]
Juist. Zij baseren hun eigen realiteit op de realiteit die door televisie aan hun gegeven is.
Het meeste van wat wij zeggen wordt pas algemeen geaccepteerde kennis als het na 20 of 30 jaar ergens op de vierde pagina van de kranten komt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef The_End het volgende:
Dit gaat gewoon echt nergens meer over. Er is geen enkele sprake van een discussie.
Ironisch genoeg zullen hoogstwaarschijnlijk Goelie en Lambiekje degene zijn met het meeste kwik en lood in hun lichaam...
Nog even de link erbij; je vergeet er steeds op te reageren Labieltje:
http://www.hpa.org.uk/web/HPAweb&HPAwebStandard/HPAweb_C/1195733835814
dat heb ik destijds gemist op TV:)quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Goelie het volgende:
[..]
Ach joh,
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3366087071189201879
Dat was dan ook alleen te zien op AT5quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat heb ik destijds gemist op TV:)
Zie censuur in NL
Dat gaat over ontwikkelingslanden... Daar gebruiken ze maagden om van Aids te genezen, om het maar even lekker in het extreme te trekken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef Goelie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, je bron zegt: The WHO advocates continued use of thiomersal-containing vaccines in developing countries because of their effectiveness, safety, low cost, wide availability and logistical suitability in this setting.
nou wat is jouw informatiebron ANP?!quote:
Nee mafkees; jullie verhalen komen pas NADAT er iets in de kranten is geweest. Mensen zoals jij denken altijd dat ze het zelf bedacht hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Goelie het volgende:
Het meeste van wat wij zeggen wordt pas algemeen geaccepteerde kennis als het na 20 of 30 jaar ergens op de vierde pagina van de kranten komt.
JOOOEEEEEHOOOOEEEE:quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Lambiekje het volgende:
nou wat is jouw informatiebron ANP?!
Hier gaat het nu over, niet die andere samenzwering rotzooi. Hoe betrouwbaar vind je zelf je bronnen? Ze komen uit 2003. 5 jaar is voor de farmaceutische wereld ongeveer een mensenleven, zo snel ontwikkeld die wereld zich...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Goelie het volgende:
[..]
Het meeste van wat wij zeggen wordt pas algemeen geaccepteerde kennis als het na 20 of 30 jaar ergens op de vierde pagina van de kranten komt.
Baby food mercury concern
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/2931565.stm
Mercury levels in baby food 'too high'
http://www.guardian.co.uk(...)h.healthandwellbeing
Albino maagden waren helemaal in volgens mij.. hehequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat gaat over ontwikkelingslanden... Daar gebruiken ze maagden om van Aids te genezen, om het maat even lekker in het extreme te trekken.
Zal je nog tegenvallen, triest genoegquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef Goelie het volgende:
[..]
Albino maagden waren helemaal in volgens mij.. hehe
Maar dat gebeurt vast niet op zo'n massale schaal als de World Health Organization dat doet.
De neerwaatste lijn tot verwaarloosbaar was al opgetreden voor dat het vaccine op de markt kwam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef The_End het volgende:
[..]
JOOOEEEEEHOOOOEEEE:
http://www.hpa.org.uk/web/HPAweb&HPAwebStandard/HPAweb_C/1195733835814
Je ziet het steeds over het hoofd!
nee russische miskraamplacenta's en foetusen op je gezicht smeren dat is goed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef SpecialK het volgende:
albino maagden neuken en daarna opeten dan wordt je piemel ook nog eens 50 cm lang van.
heb ik gehoord.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
De neerwaatste lijn tot verwaarloosbaar was al opgetreden voor dat het vaccine op de markt kwam.
Vaccine is dus volkomen nutteloos. Eerder kwalijk dan dat het preventeert.
En hoe de fuck kan jij dan wel aan de goede cijfers komen?quote:Het is een officieel instituut wat sowieso cijfers verdraait. Net zo als bv KNMI/NASA temparaturen manipuleert om een Global Warming kunnen te bewijzen.
je bent nog niet zo op de hoogte van mijn topics begrijp ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind op zich de logica van het inbrengen van de oorzaken van ziektes om het lichaam er antistoffen voor te laten maken nog wel de meest ethisch verantwoorde.
Medicijnen daarentegen.
Als je ziet hoe kwistig er met antidepressiva wordt gestrooid door artsen. Onder het mom van: "je mist een stofje in je hoofd" (serotonine bijv). Terwijl je dan serotonine heropnameremmers krijgt, wat dus helemaal niks van die stof toevoegt maar alleen de levensduur er van verlengt (waardoor je dus al helemaal geen vrolijke pieken meer krijgt).
Het roept vraagtekens op hoe bepaalde farmaceutische bedrijven en artsen hun producten aan de man brengen. Laat ik het zo zeggen.
Ik ben het er mee eens dat er veel voorkomen kan worden door juiste voeding en gedrag (stress veroorzaakt ook éel veel lichamelijke klachten) en dergelijke. Vaccinatie lijkt mij ook ok. En medicijnen horen alleen gebruikt te worden om tijdelijk onmenselijk leed te verzachten.
Ik denk dat TS gewoon een beetje zenuwachtig is om de naderende kerstdagen
Zit wel wat in, tegenwoordig worden er veel te snel medicijnen voorgeschreven dan strikt noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind op zich de logica van het inbrengen van de oorzaken van ziektes om het lichaam er antistoffen voor te laten maken nog wel de meest ethisch verantwoorde.
Medicijnen daarentegen.
Als je ziet hoe kwistig er met antidepressiva wordt gestrooid door artsen. Onder het mom van: "je mist een stofje in je hoofd" (serotonine bijv). Terwijl je dan serotonine heropnameremmers krijgt, wat dus helemaal niks van die stof toevoegt maar alleen de levensduur er van verlengt (waardoor je dus al helemaal geen vrolijke pieken meer krijgt).
Het roept vraagtekens op hoe bepaalde farmaceutische bedrijven en artsen hun producten aan de man brengen. Laat ik het zo zeggen.
Ik ben het er mee eens dat er veel voorkomen kan worden door juiste voeding en gedrag (stress veroorzaakt ook éel veel lichamelijke klachten) en dergelijke. Vaccinatie lijkt mij ook ok. En medicijnen horen alleen gebruikt te worden om tijdelijk onmenselijk leed te verzachten.
De grafiekjes en bronnen die jij aanhaalt vertellen natuurlijk wél de waarheid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
Het is een officieel instituut wat sowieso cijfers verdraait. Net zo als bv KNMI/NASA temparaturen manipuleert om een Global Warming kunnen te bewijzen.
De enige oplossing voor een ziekte is je lichaam zo sterk maken dat ie het zelf oplost. Medicijnen hebben daar doorgaans weinig mee van doen en verbloemen de uitingen waardoor de oorzaak ook weg lijktquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:34 schreef Goelie het volgende:
Het gaat er om dat een algehele oplossing voor een ziekte of virus, voor een farmaceutisch bedrijf veel minder winstgevend is dan een genezingsproces van een paar jaar, of in veel gevallen het simpelweg uitstellen en onderdrukken van de ziekteverschijnselen, zoals bij bijvoorbeeld AIDS remmers.
In die gevallen is er wel een lange lijdensweg voor de patiënt, maar wordt er wel het meeste geld verdiend.
De hoeveelheid geld die momenteel verdiend wordt in bijvoorbeeld de kanker industrie is absurd hoog. Er zijn miljoenen kanker patiënten wereldwijd, die jaren lang dagelijks een grote hoeveelheid dure medicijnen nemen.
Het geld wat kan worden verdiend met een algehele oplossing voor deze ziektes, is een klein bedrag vergeleken met wat grote farmaceutisch industriële bedrijven nu jaarlijks aan al die patiënten verdienen.
Alternatieve bronnen die bijv charts hebben opgespeurd in oude publicaties en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen. Manipulaties manipulaties.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef The_End het volgende:
[..]
Kan je niet rekenen?
[..]
En hoe de fuck kan jij dan wel aan de goede cijfers komen?
Waar zijn die dan? Waarom gebruik je die niet in dit topic?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
Alternatieve bronnen die bijv charts hebben opgespeurd in oude publicaties en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen. Manipulaties manipulaties.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
Zit wel wat in
Ik denk dat TS gewoon zijn hoofd gestoten heeft aan een voorbij razende intercity...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
Een open deur, en waarschijnlijk aan dovemansoren gericht in jouw geval, maar als je dat zo stellig beweert, neem ik aan dat je hier ook de bijbehorende gegevens/grafieken bij hebt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alternatieve bronnen die bijv charts hebben opgespeurd in oude publicaties en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen. Manipulaties manipulaties.
Doe eens?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen.
waarom wordt er dan een vitamine tekort veroorzaakt. Waarom wordt B17 onthouden uit ons voedsel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
De enige oplossing voor een ziekte is je lichaam zo sterk maken dat ie het zelf oplost. Medicijnen hebben daar doorgaans weinig mee van doen en verbloemen de uitingen waardoor de oorzaak ook weg lijkt
Je bent niet zo op de hoogte van de realiteit geloof ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je bent nog niet zo op de hoogte van mijn topics begrijp ik.
Ze hebben oude charts opgespeurd in de media die ons allemaal voorliegt? Kortom, ze gebruiken foute charts om hun gelijk aan te geven ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als jij gewoon verantwoord biologisch groenten, fruit, granen en noten eet dan mis je weinig dunkt mij. Dat er in jouw diepvriespizza essentiële stoffen missen is niet zo gek aangezien die tegen een lage kostprijs in elkaar geflanst moeten worden. Dat heeft niks meer met boze opzet te maken dan kosten drukkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom wordt er dan een vitamine tekort veroorzaakt. Waarom wordt B17 onthouden uit ons voedsel.
Ons afweersysteem wordt ondermijnt door het slechte voedsel? En dan hebben we weer meer medicijnen nodig om gezond te blijven volgens hun standaarden.
Voedselindustrie en farmaceutische industrie spelen twee handen op een buik. Het is een win-win situatie voor hun. Monsanto als spil tussen de 2 industrieën.
ja, dat doen ze met American Medical Association, Office of International Medicine, the American Medical Association Alliance, World Health Organisation, etc.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Meer snert en chili con carne eten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
waarom wordt er dan een vitamine tekort veroorzaakt. Waarom wordt B17 onthouden uit ons voedsel.
Link alleen voor echte mannen.quote:Vitamine B17 komt voornamelijk voor in volgende voedingsmiddelen:
Taugé
Erwten
Bonen
Juist. Ik denk dat het een complot van de supermarkten is want die zetten hun winkels helemaal vol met diepvriespizza's, broodjes bapao en mora frikadellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meer snert en chili con carne eten!
[..]
Link alleen voor echte mannen.
Gebruik ook in hemelsnaam geen Amerikaanse bronnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef Goelie het volgende:
[..]
ja, dat doen ze met American Medical Association, Office of International Medicine, the American Medical Association Alliance, World Health Organisation, etc.
Het laatste zinnetje op die site is "Bron: dossier Klimaatportaal"...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.hier.info/index.php?fuseaction=home.nieuws&id=517
zoals het laatste zinnetje...
maar eet jy dan ook abrikoos- en appelpitten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als jij gewoon verantwoord biologisch groenten, fruit, granen en noten eet dan mis je weinig dunkt mij. Dat er in jouw diepvriespizza essentiële stoffen missen is niet zo gek aangezien die tegen een lage kostprijs in elkaar geflanst moeten worden. Dat heeft niks meer met boze opzet te maken dan kosten drukken
ach zolang het nog geen pantoffeldier is....quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef ToT het volgende:
Mensen, s.v.p. minder schelden op elkaar!
Je discussiepartner "zwakzinnige" noemen gaat in mijn ogen te ver.
of gewoon precessiequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef wallofdolls het volgende:
Zelfs zonder gemanipuleerde grafieken kan iedereen wel bedenken dat de aarde zonder menselijke hulp opwarmt. 10000 jaar geleden ofzo (ik ben niet zo goed geïnformeerd) lag de noordpool nog op de Veluwe. Knappe jongen die die opwarming tegenhoudt.
Het schijnt zelfs dat er een ritme is waarin de aarde om de 100000 jaar een bepaalde ellipsvorm om de zon afmaakt waardoor ie soms veel verder en soms veel dichterbij staat waardoor er temperatuursverschillen optreden. Daar heb ik geen bronnen van
De controverse over de hockeystickgrafiek en wat al dies meer zij lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.hier.info/index.php?fuseaction=home.nieuws&id=517
zoals het laatste zinnetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |