Gebruik ook in hemelsnaam geen Amerikaanse bronnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef Goelie het volgende:
[..]
ja, dat doen ze met American Medical Association, Office of International Medicine, the American Medical Association Alliance, World Health Organisation, etc.
Het laatste zinnetje op die site is "Bron: dossier Klimaatportaal"...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.hier.info/index.php?fuseaction=home.nieuws&id=517
zoals het laatste zinnetje...
maar eet jy dan ook abrikoos- en appelpitten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Als jij gewoon verantwoord biologisch groenten, fruit, granen en noten eet dan mis je weinig dunkt mij. Dat er in jouw diepvriespizza essentiële stoffen missen is niet zo gek aangezien die tegen een lage kostprijs in elkaar geflanst moeten worden. Dat heeft niks meer met boze opzet te maken dan kosten drukken
ach zolang het nog geen pantoffeldier is....quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef ToT het volgende:
Mensen, s.v.p. minder schelden op elkaar!
Je discussiepartner "zwakzinnige" noemen gaat in mijn ogen te ver.
of gewoon precessiequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef wallofdolls het volgende:
Zelfs zonder gemanipuleerde grafieken kan iedereen wel bedenken dat de aarde zonder menselijke hulp opwarmt. 10000 jaar geleden ofzo (ik ben niet zo goed geïnformeerd) lag de noordpool nog op de Veluwe. Knappe jongen die die opwarming tegenhoudt.
Het schijnt zelfs dat er een ritme is waarin de aarde om de 100000 jaar een bepaalde ellipsvorm om de zon afmaakt waardoor ie soms veel verder en soms veel dichterbij staat waardoor er temperatuursverschillen optreden. Daar heb ik geen bronnen van
De controverse over de hockeystickgrafiek en wat al dies meer zij lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.hier.info/index.php?fuseaction=home.nieuws&id=517
zoals het laatste zinnetje...
Ik weet niet wie of wat jou van alles heeft ingefluisterd tijdens je jeugd, maar mij is nooit verteld dat die pitten giftig zijn hoor..quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar eet jy dan ook abrikoos- en appelpitten?
Het is ons toch juist verteld dat appelpitten giftig zijn? Niets is minder waar. Door deze stelling te verkondigen is er dus doelbewust voor gekozen voor b17 onthouding.
Wees blij dat niet vertelt wordt dat B17 in appelpitten zit, want:quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
Het is ons toch juist verteld dat appelpitten giftig zijn? Niets is minder waar. Door deze stelling te verkondigen is er dus doelbewust voor gekozen voor b17 onthouding.
Gewoon snert en chili con carne eten en je krijgt genoeg binnen.quote:Vitamine B17 komt voornamelijk voor in volgende voedingsmiddelen:
Taugé
Erwten
Bonen
ah vandaar dat hier nog gewoon VIOXX verkocht mocht worden terwijl het in USA accuut van de markt was gehaald van wege bijwerkingen.Dit omdat onze artsen zulke leuk bonussen kregen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruik ook in hemelsnaam geen Amerikaanse bronnenEr is algemeen bekend dat er (zeker in de medische wereld) in de USA een stuk vrijer wordt omgesprongen met cijfertjes, aannames en weet ik allemaal wat. Het is niet voor niks dat de Amerikaanse publicaties dat er iemand gekloond is, of er een medicijn tegen kanker is of de aarde op ontploffen staat vaak met een flinke korrel zout genomen moeten worden.
Uuh, je lichaam kan zelf vitamine B17 aanmaken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef ToT het volgende:
Ik had begrepen dat als je appelpitten eet, je blauwzuur in je maag krijgt. Lijkt me niet helemaal gezond.
Link alleen voor echte mannen.quote:Vitamine B17 is ook bekend onder de naam laetile en is net als vitamine B15, een metavitamine. Dit wil zeggen dat deze vitaminen duidelijke voedingswaarden bezitten, maar ze verwekken geen ziekte bij een tekort eraan. Het B17-vitamine werd in 1958 ontdekt door dezelfde biochemici die het vitamine B15 ontdekten, namelijk vader en zoon E.T. Krebs.
Rol van vitaminen B17 in het lichaam
Vitaminen B17 bevatten blauwzuur. Dit is een giftige stof als ze wordt omgezet in hydrogeencyanide. Een ander enzym zet vervolgens hydrogeencyanide weer om in nuttige stoffen voor ons lichaam. Daarom moeten we ons geen zorgen maken over de giftigheid van blauwzuur.
in pitten van appels zit B17quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, je lichaam kan zelf vitamine B17 aanmaken.
Krijgen we die VIOXX onzin nou alweer? Je snapt echt niet hoe de medische wetenschap in elkaar zit he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ah vandaar dat hier nog gewoon VIOXX verkocht mocht worden terwijl het in USA accuut van de markt was gehaald van wege bijwerkingen.Dit omdat onze artsen zulke leuk bonussen kregen?
Waarom geen USA bronnen zij plempen hun rotzooi gewoon op onze markt?
En? Ik bedoel maar aan te geven dat ik me afvraag waarom je zo nodig B17 binnen zou moeten krijgen?quote:
Vooral als t warm en broeierig isquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef ToT het volgende:
Ik had begrepen dat als je appelpitten eet, je blauwzuur in je maag krijgt. Lijkt me niet helemaal gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |