nee russische miskraamplacenta's en foetusen op je gezicht smeren dat is goed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef SpecialK het volgende:
albino maagden neuken en daarna opeten dan wordt je piemel ook nog eens 50 cm lang van.
heb ik gehoord.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
De neerwaatste lijn tot verwaarloosbaar was al opgetreden voor dat het vaccine op de markt kwam.
Vaccine is dus volkomen nutteloos. Eerder kwalijk dan dat het preventeert.
En hoe de fuck kan jij dan wel aan de goede cijfers komen?quote:Het is een officieel instituut wat sowieso cijfers verdraait. Net zo als bv KNMI/NASA temparaturen manipuleert om een Global Warming kunnen te bewijzen.
je bent nog niet zo op de hoogte van mijn topics begrijp ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind op zich de logica van het inbrengen van de oorzaken van ziektes om het lichaam er antistoffen voor te laten maken nog wel de meest ethisch verantwoorde.
Medicijnen daarentegen.
Als je ziet hoe kwistig er met antidepressiva wordt gestrooid door artsen. Onder het mom van: "je mist een stofje in je hoofd" (serotonine bijv). Terwijl je dan serotonine heropnameremmers krijgt, wat dus helemaal niks van die stof toevoegt maar alleen de levensduur er van verlengt (waardoor je dus al helemaal geen vrolijke pieken meer krijgt).
Het roept vraagtekens op hoe bepaalde farmaceutische bedrijven en artsen hun producten aan de man brengen. Laat ik het zo zeggen.
Ik ben het er mee eens dat er veel voorkomen kan worden door juiste voeding en gedrag (stress veroorzaakt ook éel veel lichamelijke klachten) en dergelijke. Vaccinatie lijkt mij ook ok. En medicijnen horen alleen gebruikt te worden om tijdelijk onmenselijk leed te verzachten.
Ik denk dat TS gewoon een beetje zenuwachtig is om de naderende kerstdagen
Zit wel wat in, tegenwoordig worden er veel te snel medicijnen voorgeschreven dan strikt noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind op zich de logica van het inbrengen van de oorzaken van ziektes om het lichaam er antistoffen voor te laten maken nog wel de meest ethisch verantwoorde.
Medicijnen daarentegen.
Als je ziet hoe kwistig er met antidepressiva wordt gestrooid door artsen. Onder het mom van: "je mist een stofje in je hoofd" (serotonine bijv). Terwijl je dan serotonine heropnameremmers krijgt, wat dus helemaal niks van die stof toevoegt maar alleen de levensduur er van verlengt (waardoor je dus al helemaal geen vrolijke pieken meer krijgt).
Het roept vraagtekens op hoe bepaalde farmaceutische bedrijven en artsen hun producten aan de man brengen. Laat ik het zo zeggen.
Ik ben het er mee eens dat er veel voorkomen kan worden door juiste voeding en gedrag (stress veroorzaakt ook éel veel lichamelijke klachten) en dergelijke. Vaccinatie lijkt mij ook ok. En medicijnen horen alleen gebruikt te worden om tijdelijk onmenselijk leed te verzachten.
De grafiekjes en bronnen die jij aanhaalt vertellen natuurlijk wél de waarheid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
Het is een officieel instituut wat sowieso cijfers verdraait. Net zo als bv KNMI/NASA temparaturen manipuleert om een Global Warming kunnen te bewijzen.
De enige oplossing voor een ziekte is je lichaam zo sterk maken dat ie het zelf oplost. Medicijnen hebben daar doorgaans weinig mee van doen en verbloemen de uitingen waardoor de oorzaak ook weg lijktquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:34 schreef Goelie het volgende:
Het gaat er om dat een algehele oplossing voor een ziekte of virus, voor een farmaceutisch bedrijf veel minder winstgevend is dan een genezingsproces van een paar jaar, of in veel gevallen het simpelweg uitstellen en onderdrukken van de ziekteverschijnselen, zoals bij bijvoorbeeld AIDS remmers.
In die gevallen is er wel een lange lijdensweg voor de patiënt, maar wordt er wel het meeste geld verdiend.
De hoeveelheid geld die momenteel verdiend wordt in bijvoorbeeld de kanker industrie is absurd hoog. Er zijn miljoenen kanker patiënten wereldwijd, die jaren lang dagelijks een grote hoeveelheid dure medicijnen nemen.
Het geld wat kan worden verdiend met een algehele oplossing voor deze ziektes, is een klein bedrag vergeleken met wat grote farmaceutisch industriële bedrijven nu jaarlijks aan al die patiënten verdienen.
Alternatieve bronnen die bijv charts hebben opgespeurd in oude publicaties en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen. Manipulaties manipulaties.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef The_End het volgende:
[..]
Kan je niet rekenen?
[..]
En hoe de fuck kan jij dan wel aan de goede cijfers komen?
Waar zijn die dan? Waarom gebruik je die niet in dit topic?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
Alternatieve bronnen die bijv charts hebben opgespeurd in oude publicaties en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen. Manipulaties manipulaties.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
Zit wel wat in
Ik denk dat TS gewoon zijn hoofd gestoten heeft aan een voorbij razende intercity...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
Een open deur, en waarschijnlijk aan dovemansoren gericht in jouw geval, maar als je dat zo stellig beweert, neem ik aan dat je hier ook de bijbehorende gegevens/grafieken bij hebt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alternatieve bronnen die bijv charts hebben opgespeurd in oude publicaties en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen. Manipulaties manipulaties.
Doe eens?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en als je het legt langs de charts die nu gebruikt worden, zie je dat meetgegevens van de jaren 70, 80 hebben veranderd om andere gemiddeldes te kunnen bewerkstelligen.
waarom wordt er dan een vitamine tekort veroorzaakt. Waarom wordt B17 onthouden uit ons voedsel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
De enige oplossing voor een ziekte is je lichaam zo sterk maken dat ie het zelf oplost. Medicijnen hebben daar doorgaans weinig mee van doen en verbloemen de uitingen waardoor de oorzaak ook weg lijkt
Je bent niet zo op de hoogte van de realiteit geloof ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je bent nog niet zo op de hoogte van mijn topics begrijp ik.
Ze hebben oude charts opgespeurd in de media die ons allemaal voorliegt? Kortom, ze gebruiken foute charts om hun gelijk aan te geven ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als jij gewoon verantwoord biologisch groenten, fruit, granen en noten eet dan mis je weinig dunkt mij. Dat er in jouw diepvriespizza essentiële stoffen missen is niet zo gek aangezien die tegen een lage kostprijs in elkaar geflanst moeten worden. Dat heeft niks meer met boze opzet te maken dan kosten drukkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom wordt er dan een vitamine tekort veroorzaakt. Waarom wordt B17 onthouden uit ons voedsel.
Ons afweersysteem wordt ondermijnt door het slechte voedsel? En dan hebben we weer meer medicijnen nodig om gezond te blijven volgens hun standaarden.
Voedselindustrie en farmaceutische industrie spelen twee handen op een buik. Het is een win-win situatie voor hun. Monsanto als spil tussen de 2 industrieën.
ja, dat doen ze met American Medical Association, Office of International Medicine, the American Medical Association Alliance, World Health Organisation, etc.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Meer snert en chili con carne eten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
waarom wordt er dan een vitamine tekort veroorzaakt. Waarom wordt B17 onthouden uit ons voedsel.
Link alleen voor echte mannen.quote:Vitamine B17 komt voornamelijk voor in volgende voedingsmiddelen:
Taugé
Erwten
Bonen
Juist. Ik denk dat het een complot van de supermarkten is want die zetten hun winkels helemaal vol met diepvriespizza's, broodjes bapao en mora frikadellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meer snert en chili con carne eten!
[..]
Link alleen voor echte mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |