Volgens mij is sirolf met iets bezig. Tochquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik vast beginnen
New kids on the block - Tonight JJH&Rudedeltadude
Pink Floyd - Another brick in the Wall JJH
Kan iemand iets handigs met de OP doen?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:51 schreef DaMook het volgende:
Ik heb Bianca ryan en Katy Pery aangevraagd. Denk dat ik de jeremy's en krezip nog ga aanvragen
.
Ik vind hem ook wel leuk wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:53 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe meer ik em hoor, hoe vetter.
Nieuwe versie: Peuk!
Mag van mij wel de Serious Request anthem 2008 worden, alleen moeten ze niet als een stelletje zoutzakken blijven staan . . .quote:
Bizar inderdaad dat ze daar maar als een stel zombies blijven staan op zo'n vette plaat. Beetje meer pit zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag van mij wel de Serious Request anthem 2008 worden, alleen moeten ze niet als een stelletje zoutzakken blijven staan . . .![]()
Lekker laten etenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:55 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu ECHT boodschappen doen, m'n boter loopt de koelkast uit en m'n hamster is zichzelf aan het opvreten.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:55 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu ECHT boodschappen doen, m'n boter loopt de koelkast uit en m'n hamster is zichzelf aan het opvreten.
Idd ja.... Da's het verschil met de heren van vorig jaar...quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag van mij wel de Serious Request anthem 2008 worden, alleen moeten ze niet als een stelletje zoutzakken blijven staan . . .![]()
Lijkt me een slim plan dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:55 schreef Cee het volgende:
Aldus Domienquote:@michielveenstra Kan er niets over zeggen, we willen het eerst vijftien keer checken.. Het is waanzinnig voor de tweede dag.
Gewoon aanvragen. Als ze 'm graag willen draaien, halen ze 'm wel ergens vandaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:56 schreef weirdofm het volgende:
weet iemand of ze de 'Last Train To London" hebben?
ik kan hem online niet aanvragen, maar ik begreep dat het werkelijke database veel groter is?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja.... Da's het verschil met de heren van vorig jaar...
Niks mis meequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:57 schreef 3FMaster het volgende:
Ze is even op de venster bank aan het zitten
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:57 schreef miss_bleu het volgende:
sow net bod gedaan op de easypack tas
Mooi paars is niet fout.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke in de vensterbank!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke in de vensterbank!
[ link | afbeelding ]
Annemerie ofzo heet ze toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef -Hans- het volgende:
Toch is die chick van Leaf niet heel verkeerd
Annemarie Brohm schijnt haar naam te zijn. Die mag inderdaad wel even langskomen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Annemerie ofzo heet ze toch?
Mag bij mij ook wel een nachtje langskomen,![]()
Nope, die is niet van onsquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ergens in Tilburg![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)gens_scheuren__.html
uuhhm okay.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, die is niet van ons. Een van de weinige grotere steden waar we nog niet zitten.
Eenschquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Coen zit er echt als een dood zaadje bij. Man, kom es in beweging. Wees es enthousiast!
Misschien met The Cock wat extra peper in zn sapjes doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Coen zit er echt als een dood zaadje bij. Man, kom es in beweging. Wees es enthousiast!
Slecht tot nauwelijks geslapen vannacht. Denk dat 'ie morgen wat activer is wanneer hij eens goed kan maffen . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ergens in Tilburg![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)gens_scheuren__.html
Ik hoop 't...quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Slecht tot nauwelijks geslapen vannacht. Denk dat 'ie morgen wat activer is wanneer hij eens goed kan maffen . . .
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks for the tip! Ik wilde er vanmiddag even naar toe rijden maar ik denk dat ik toch maar op de fiets ga!
YW ! Ik zou dan ook maar op de fiets gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks for the tip! Ik wilde er vanmiddag even naar toe rijden maar ik denk dat ik toch maar op de fiets ga!
Klopt! Nog een klein stukje code.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is sirolf met iets bezig. Toch
Topquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt! Nog een klein stukje code.
Nou, als je d'r toch bijna bent, mag je mij er bij zetten:quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt! Nog een klein stukje code.
Word jij echt blij van zo'n depri nummer als dit?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:11 schreef JJH het volgende:
Loosing my religion!
Top, hier maken ze me wel een beetje blij mee!
Tot straksquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er tijdelijk vantussen. Even sigaretten halen en daarna op de bank hangen en mischien een tukje doen van een uurtje
.
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er tijdelijk vantussen. Even sigaretten halen en daarna op de bank hangen en mischien een tukje doen van een uurtje
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Glazen huis kun je dus huren via Boels.. altijd handig om te weten.
Mwah, er zijn ergere deprinummersquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Word jij echt blij van zo'n depri nummer als dit?
Heb je een "Moral support team" nodigquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, als je d'r toch bijna bent, mag je mij er bij zetten:
Blur - The Universal, gedraaid op zaterdag 20 december om 0.53.
(En voor de complete volledigheid, ik had 'm vrijdagochtend om kwart voor 7 aangevraagd. Kan je een beetje bijhouden hoe lang het duurt voor zo'n request er door gaat).![]()
En nu ga ik echt boodschappen doen. KOM OP CEE JE KAN HET.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het leven is groter
Het is groter dan jij
En jij bent mij niet
Hoe ver ik zou willen gaan
De afstand in je ogen
Oh nee, ik heb teveel gezegd
Ik heb het allemaal verzonnen
Altijd leuk om teksten te vertalenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het leven is groter
Het is groter dan jij
En jij bent mij niet
Hoe ver ik zou willen gaan
De afstand in je ogen
Oh nee, ik heb teveel gezegd
Ik heb het allemaal verzonnen
Hoi Tha_Dark ! ook weer van de partijquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:13 schreef tha_dark het volgende:
Hoi Hans!
Leuk voor feestjes en partijtjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Glazen huis kun je dus huren via Boels.. altijd handig om te weten.
Niet dat ik blij van het nummer word, wel het feit dat ze hem draaien!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Word jij echt blij van zo'n depri nummer als dit?
Nee hoor!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je een "Moral support team" nodig![]()
Beste lied van R.E.M is Near Wild Heaven. Prachtig nummer! Misschien ga ik die wel aanvragen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Neh dat is zo zeurderig... Imitation of Life
Dat is wel coolquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:14 schreef gateway het volgende:
Annemarie van Leaf is gaafWaren hier met Paaspop Zieuwent dit jaar
na het optreden liep de hele band gewoon in de zaal, gezellig mee bier te drinken! en foto's te maken! sta ook op de foto met haar
Haha, absoluutquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuk voor feestjes en partijtjes
zeker wel!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Het is absoluut niet favo muziek maar dat zijn wel strakke acties om gewoon gezellig me te drinken.
Ook al, misschien kun je wel met Cee mee!quote:
nee ze hebben het in zweden niet zo op duiters. En hij kleptte net duitsquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:17 schreef Krambo het volgende:
In Zweden vinden ze Timur ook niet leuk ....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook al, misschien kun je wel met Cee mee!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef RHCPeter het volgende:
Goedemiddag!! 3fm serious request opstaan bij het opruimen van mijn kamer is relaxed!!
Die woorden zijn idd wijs. Mogen we er over pratenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef Cee het volgende:
Ahh, dit liedje werd 2 jaar geleden voor me gedraaid bij SR!
En met deze wijze woorden ga ik nu echt boodschappen doen.
Vannacht waren het niet zo'n engeltjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef Sirolf het volgende:
Engeltjes bij de brievenbus!
[ link | afbeelding ]
Ik kan hier niet op antwoorden want ik ben nu dus boodschappen doen (eigenlijk).quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die woorden zijn idd wijs. Mogen we er over praten?
Ja, ik wilde vannacht nog even gaan posten hier maar ik was in slaap gevallen bij de tv.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Tha_Dark ! ook weer van de partij
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:23 schreef Sersjee het volgende:
O help, die moeilijk kijkende coltrui...
In slaap gevallen bij de tv?! Ok.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, ik wilde vannacht nog even gaan posten hier maar ik was in slaap gevallen bij de tv.
Misschien dan vannacht!
Ja zondagnacht zorg ik sowieso dat ik erbij ben!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In slaap gevallen bij de tv?! Ok.
Ik vind het echt jammer dat niet vanavond Happy Hardcore avond is.. Dan zie je vast allemaal van die dronken gasten buiten staan hakkuuh
Je ne sais pas. Zal hier/op de radio vast gemeld worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef weirdofm het volgende:
is er al meer bekend over dat grote bedrag wat er gedoneerd is.
tuurlijk wel, paul is toch van 2 tot 6?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In slaap gevallen bij de tv?! Ok.
Ik vind het echt jammer dat niet vanavond Happy Hardcore avond is.. Dan zie je vast allemaal van die dronken gasten buiten staan hakkuuh
Het is maar een half uurtje dus ik misschien ook wel. Heb wel zin in wat Happy Hardcorequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja zondagnacht zorg ik sowieso dat ik erbij ben!
Zondag om 00:00 een half uur lang. Misschien tussen 2 en 6 een Happy Hardcore plaatje, maar vast niet heel veel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:25 schreef weirdofm het volgende:
[..]
tuurlijk wel, paul is toch van 2 tot 6?
Die zijn hartstikke gevaarlijk hoor!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:32 schreef 3FMaster het volgende:
Een luchtballon van de luchtmacht? Zo winnen we de oorlog wel![]()
Jaaquote:
kun je de dubbele melding in de log ongedaan maken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
Het request-systeempje is af!
Voer je request, samen met je nickname en e-mailadres in op http://fok.3fmfan.nl/requests/ en je krijgt een mailtje als iemand 'm als gedraaid markeert.
Zojuist al gedaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:36 schreef weirdofm het volgende:
[..]
kun je de dubbele melding in de log ongedaan maken?
Mijn nummers staan erinquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
Voer je request, samen met je nickname en e-mailadres in op http://fok.3fmfan.nl/requests/ en je krijgt een mailtje als iemand 'm als gedraaid markeert.
De mijne staan erin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:39 schreef Kolomo het volgende:
Katy Perry van DaMook heb ik al twee keer gehoord... maar ik neem aan dat hij pas gemarkeerd moet worden als het nu nog gebeurt?
Geen idee, is ook niets op te zien op de normale webcam ( http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx ).quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:40 schreef weirdofm het volgende:
weet trouwens iemand iets over de verbouwing van de studio? die nu kennelijk aan de gang is?
Ah okeequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:41 schreef Kolomo het volgende:
Liquido - Narcotic is vannacht ook langsgekomen (Remzz)
In ieder geval voor 2 uur, want ik heb 'm ook nog gehoord (en toen een post hier in het topic geplaatst).quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okeeIemand misschien die de tijd weet?
Voor half drie in ieder geval, ik heb zelf het vermoeden dat het wel eens vrij op het eind van mijn kijkperiode was, dus 2-half 3, met Coen... iemand die kan bevestigen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook gehoord, maar hoe laat??quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
de studio gaat toch een verdieping omhoog?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, is ook niets op te zien op de normale webcam ( http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx ).
Zo leuk was ze toch niet. Vanavond Ilse, díe is leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:43 schreef tha_dark het volgende:
Toch is het minder leuk om te kijken nu Merel weg is.
Waar haal je die onzin vandaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef weirdofm het volgende:
[..]
de studio gaat toch een verdieping omhoog?
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wacht ik ben super goed
Hij doet het vanzelf al
Gevonden!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Sirolf het volgende:
Welke FOK!ker had dit ook alweer aangevraagd... Er was er eentje die Liquido had gerequest namelijk.
En nu echt weg.
rfquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan?
Second that!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo leuk was ze toch niet. Vanavond Ilse, díe is leuk.
Ze was anders leuk als achtergrond vulling en als microfoon standaardquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo leuk was ze toch niet. Vanavond Ilse, díe is leuk.
Idd!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was anders leuk als achtergrond vulling en als microfoon standaard.
En als windowlickerquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was anders leuk als achtergrond vulling en als microfoon standaard.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff in het topiv van vannacht kijken, heb het gemeld toen, geloof ik.
Zo laat dus ongeveer.quote:
One down 2 to goquote:
rf? Rotzooi-forum?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef weirdofm het volgende:
[..]
rf
de huidige studio blijft als noodstudio.
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:49 schreef Marc63 het volgende:
Zooo... vandaag lekker lang in bed blijven liggen met de radio aan. Dan kunnen we nu weer actief SR08 volgen
Is Katy Perry soms de anthem? Die hoor ik nog vaker dan Mars...
radioforumquote:
Ik zou 't eerder het OverDeGrondRollenVanHetLachen-forum noemen... Wat daar soms wordt gepost...quote:
o, hoezo niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Neem van mij aan, bullshit. Het kan niet eens.
Heb je überhaupt twee verdiepingen gezienquote:
Het camera likken zag er ook leuk uitquote:
tuurlijk heeft het gebouw meerdere verdiepingen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je überhaupt twee verdiepingen gezien?
Er zitten heel wat draadjes los bij jou als ik die posts van je zie zeg.
DaMookquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
HotnCold is gedraaid, alleen voor iemand anders dan DaMart denk ik
quote:allo DaMook,
Volgens iemand is je plaat gedraaid! Hieronder vind je de gegevens:
Artiest: Katy Perry
Titel: Hot N cold
Tijd van draaien: 20-12-2008 13:47:00
Mocht het tijdstip niet kloppen, reply dan op deze mail. Mogelijk heeft er iemand een flauwe grap uitgehaald.
Groet,
\Sirolf
-- Deze mail is automatisch verstuurd. --
Nou, terugluisteren via www.3fm.nl ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
DaMook.
Ow en ik kreeg een mailtje
[..]
.
Hoe moet ik (als ik slaap ofzo) weten of het tijdstip klopt?
Oja dat zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, terugluisteren via www.3fm.nl ?
Vanavond staat hij bij het NAC-stadion waar NAC tegen Vitesse speelt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens een planning waar Ekdom is deze week? Of is dat gewoon goed opletten...
Hij is vanavond in ieder geval in Breda, bij NAC - Vitesse.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens een planning waar Ekdom is deze week? Of is dat gewoon goed opletten...
Dat dus,quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanavond staat hij bij het NAC-stadion waar NAC tegen Vitesse speelt.
je hebt door dat wij het hadden over de studio op het mediapark?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je überhaupt twee verdiepingen gezien?
Er zitten heel wat draadjes los bij jou als ik die posts van je zie zeg.
Dat boeit nu?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:00 schreef weirdofm het volgende:
[..]
je hebt door dat wij het hadden over de studio op het mediapark?
Dat idee was bij Ekstra Weekend ook al ter sprake gekomen. Dan moet Ekdom alleen wel genoeg mensen vinden die hem een hand willen geven. Gisteren bij het concert van Andre Rieu waren de bezoekers nogal terughoudend. Toch zat hij al aan de 8.000 handen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef Kolomo het volgende:
Als Gerard nu gewoon iedereen twee handen geeft, gaat het twee keer zo snel.... als ze zeggen 1 euro voor iedere hand die hij schudt zou hij per persoon 2 euro op kunnen halen
Maar dat deed hij niet alleen op basis van je laatste posts.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:02 schreef weirdofm het volgende:
[..]
gezien je me voor gek verklaard heb wel ja![]()
..Alweer. Echt gewoon elk uur zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:02 schreef ThunderChild het volgende:
En weer gaat het een beetje fout met de headlines . . .![]()
Als hij op zo'n manier de 50.000 wil gaan halen, dan heb ik er een hard hoofd in . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:01 schreef Marc63 het volgende:
Dat idee was bij Ekstra Weekend ook al ter sprake gekomen. Dan moet Ekdom alleen wel genoeg mensen vinden die hem een hand willen geven. Gisteren bij het concert van Andre Rieu waren de bezoekers nogal terughoudend. Toch zat hij al aan de 8.000 handen.
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als hij op zo'n manier de 50.000 wil gaan halen, dan heb ik er een hard hoofd in . . .![]()
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.
Voor Gerard is dat misschien wel 'handig'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,.
En anders kan hij altijd nog de supporters van de tegenstanders een handje gevenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef bolivian het volgende:
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,.
Vitesse en "hand"langers,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En anders kan hij altijd nog de supporters van de tegenstanders een handje geven![]()
Maar is dat wel voldoende ??
De dj's bepalen maar heel beperkt zelf wat ze draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Bleh, Koen, vind ik echt niet tof, hij draait ook geen goeie muziek![]()
Doe mij maar Paul
Ze pikken natuurlijk hun eigen plaatjes er tussenuit he. Er zullen ook duizenden mensen die dikke dance tracks aan vragen zijn maar die hoor je maar zeer sporadisch en dan nog niet eens de echt lekkere nummers dus ik geloof er niets van dat ze geen keuze hebben. Misschien niet heel strak, maar een beetje keuze is er wel hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De dj's bepalen maar heel beperkt zelf wat ze draaien.
Ze krijgen anders telkens lijstjes met volgens mij de aangevraagde nummers en aanvragers erop.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze pikken natuurlijk hun eigen plaatjes er tussenuit he. Er zullen ook duizenden mensen die dikke dance tracks aan vragen zijn maar die hoor je maar zeer sporadisch en dan nog niet eens de echt lekkere nummers dus ik geloof er niets van dat ze geen keuze hebben. Misschien niet heel strak, maar een beetje keuze is er wel hoor.
Maar de muzieksamenstellers houden wel rekening met de muzieksmaak van de jocks.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze krijgen anders telkens lijstjes met volgens mij de aangevraagde nummers en aanvragers erop.
Eén hele goede middagquote:
Totaal wel, en ik denk stiekum ook wel de dagopbrengst.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef ThunderChild het volgende:
Hmm, de Zweden haalden maar een magere 277.778 euro op. Ik heb het idee dat we vandaag er ruimschoots overheen gaan . . .![]()
De muziekredactie maakt overuren deze week. Ze houden wel enigszins rekening met de persoonlijke smaak van de dj's, maar ze moeten meer rekening houden met wat er aangevraagd wordt en hoeveel alles aangevraagd wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze pikken natuurlijk hun eigen plaatjes er tussenuit he. Er zullen ook duizenden mensen die dikke dance tracks aan vragen zijn maar die hoor je maar zeer sporadisch en dan nog niet eens de echt lekkere nummers dus ik geloof er niets van dat ze geen keuze hebben. Misschien niet heel strak, maar een beetje keuze is er wel hoor.
Ik blijf bij de 400000 die ik vanmorgen goktequote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef ThunderChild het volgende:
Hmm, de Zweden haalden maar een magere 277.778 euro op. Ik heb het idee dat we vandaag er ruimschoots overheen gaan . . .![]()
Niet dus. Vraag maar aan moveyourass-kevin als ie hier weer ff komt buurten. Hij mag over een paar dagen playlisten gaan maken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
Klopt maar daaruit kunnen ze dus wel kiezen hoor lijkt me. Er is dus geen keuze uit 100.000 nummers zoals normaal maar ik denk wel dat ze een lijstje met 10-20 nummers krijgen per keer waaruit ze zelf kunnen kiezen welke ze draaien.
Vorig jaar hadden ze op dag 2 ¤ 248.982,-.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik blijf bij de 400000 die ik vanmorgen gokte. Dus we gaan vandaag over het half miljoen heen volgens mij
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request heeft alle info.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hoeveel was de eindstand van de allereerste SR hier trouwens?
En Geneve heeft dit jaar geen huis meer he, was vorig jaar ook een "karig" bedrag in vergelijking met ons huis, alleen doen wij het natuurlijk al wel 4 jaar.
Die van vorig jaar wist ik zo nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze op dag 2 ¤ 248.982,-.
Mijn gok voor de tussenstand is 375.000 EUR.
Net ff naar de tussenstanden gekeken en ik gok ook zoiets. Misschien dat de 400.000 gehaald wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze op dag 2 ¤ 248.982,-.
Mijn gok voor de tussenstand is 375.000 EUR.
Heel nederlandd weet ervan en doet mee, en we hebben ook een regering die zomaar ff 2500000 neerlegt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hoeveel was de eindstand van de allereerste SR hier trouwens?
En Geneve heeft dit jaar geen huis meer he, was vorig jaar ook een "karig" bedrag in vergelijking met ons huis, alleen doen wij het natuurlijk al wel 4 jaar.
Ja, het is hier in Brabant echt heel erg triest weer, grijze lucht, beetje regen de hele tijd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat het in Breda best *piep* weer is terwijl ik net echt heerlijk in de tuin heb kunnen werken. In het Noorden schijnt zelfs de zon.
Niet slecht alleen die Cambridge (Creative) boxen is toch niet de FPS1000 serie? die had ik eerst.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
Mijn uitzicht voor de komende dagen...
[ link | afbeelding ]
Ik moet het met één schermpje doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Laat het dan maar mooi uit de buurt van het Noorden blijvenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, het is hier in Brabant echt heel erg triest weer, grijze lucht, beetje regen de hele tijd.
Voordeel is wel dat het absoluut niet koud is.
't Is de FPS1500.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet slecht alleen die Cambridge (Creative) boxen is toch niet de FPS1000 serie? die had ik eerst.
OW ik mis mijn 2de scherm echtquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |