En als windowlickerquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was anders leuk als achtergrond vulling en als microfoon standaard.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff in het topiv van vannacht kijken, heb het gemeld toen, geloof ik.
Zo laat dus ongeveer.quote:
One down 2 to goquote:
rf? Rotzooi-forum?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef weirdofm het volgende:
[..]
rf
de huidige studio blijft als noodstudio.
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:49 schreef Marc63 het volgende:
Zooo... vandaag lekker lang in bed blijven liggen met de radio aan. Dan kunnen we nu weer actief SR08 volgen
Is Katy Perry soms de anthem? Die hoor ik nog vaker dan Mars...
radioforumquote:
Ik zou 't eerder het OverDeGrondRollenVanHetLachen-forum noemen... Wat daar soms wordt gepost...quote:
o, hoezo niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Neem van mij aan, bullshit. Het kan niet eens.
Heb je überhaupt twee verdiepingen gezienquote:
Het camera likken zag er ook leuk uitquote:
tuurlijk heeft het gebouw meerdere verdiepingen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je überhaupt twee verdiepingen gezien?
Er zitten heel wat draadjes los bij jou als ik die posts van je zie zeg.
DaMookquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
HotnCold is gedraaid, alleen voor iemand anders dan DaMart denk ik
quote:allo DaMook,
Volgens iemand is je plaat gedraaid! Hieronder vind je de gegevens:
Artiest: Katy Perry
Titel: Hot N cold
Tijd van draaien: 20-12-2008 13:47:00
Mocht het tijdstip niet kloppen, reply dan op deze mail. Mogelijk heeft er iemand een flauwe grap uitgehaald.
Groet,
\Sirolf
-- Deze mail is automatisch verstuurd. --
Nou, terugluisteren via www.3fm.nl ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
DaMook.
Ow en ik kreeg een mailtje
[..]
.
Hoe moet ik (als ik slaap ofzo) weten of het tijdstip klopt?
Oja dat zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, terugluisteren via www.3fm.nl ?
Vanavond staat hij bij het NAC-stadion waar NAC tegen Vitesse speelt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens een planning waar Ekdom is deze week? Of is dat gewoon goed opletten...
Hij is vanavond in ieder geval in Breda, bij NAC - Vitesse.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens een planning waar Ekdom is deze week? Of is dat gewoon goed opletten...
Dat dus,quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanavond staat hij bij het NAC-stadion waar NAC tegen Vitesse speelt.
je hebt door dat wij het hadden over de studio op het mediapark?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je überhaupt twee verdiepingen gezien?
Er zitten heel wat draadjes los bij jou als ik die posts van je zie zeg.
Dat boeit nu?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:00 schreef weirdofm het volgende:
[..]
je hebt door dat wij het hadden over de studio op het mediapark?
Dat idee was bij Ekstra Weekend ook al ter sprake gekomen. Dan moet Ekdom alleen wel genoeg mensen vinden die hem een hand willen geven. Gisteren bij het concert van Andre Rieu waren de bezoekers nogal terughoudend. Toch zat hij al aan de 8.000 handen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef Kolomo het volgende:
Als Gerard nu gewoon iedereen twee handen geeft, gaat het twee keer zo snel.... als ze zeggen 1 euro voor iedere hand die hij schudt zou hij per persoon 2 euro op kunnen halen
Maar dat deed hij niet alleen op basis van je laatste posts.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:02 schreef weirdofm het volgende:
[..]
gezien je me voor gek verklaard heb wel ja![]()
..Alweer. Echt gewoon elk uur zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:02 schreef ThunderChild het volgende:
En weer gaat het een beetje fout met de headlines . . .![]()
Als hij op zo'n manier de 50.000 wil gaan halen, dan heb ik er een hard hoofd in . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:01 schreef Marc63 het volgende:
Dat idee was bij Ekstra Weekend ook al ter sprake gekomen. Dan moet Ekdom alleen wel genoeg mensen vinden die hem een hand willen geven. Gisteren bij het concert van Andre Rieu waren de bezoekers nogal terughoudend. Toch zat hij al aan de 8.000 handen.
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als hij op zo'n manier de 50.000 wil gaan halen, dan heb ik er een hard hoofd in . . .![]()
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.
Voor Gerard is dat misschien wel 'handig'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,.
En anders kan hij altijd nog de supporters van de tegenstanders een handje gevenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef bolivian het volgende:
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,.
Vitesse en "hand"langers,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En anders kan hij altijd nog de supporters van de tegenstanders een handje geven![]()
Maar is dat wel voldoende ??
De dj's bepalen maar heel beperkt zelf wat ze draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Bleh, Koen, vind ik echt niet tof, hij draait ook geen goeie muziek![]()
Doe mij maar Paul
Ze pikken natuurlijk hun eigen plaatjes er tussenuit he. Er zullen ook duizenden mensen die dikke dance tracks aan vragen zijn maar die hoor je maar zeer sporadisch en dan nog niet eens de echt lekkere nummers dus ik geloof er niets van dat ze geen keuze hebben. Misschien niet heel strak, maar een beetje keuze is er wel hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De dj's bepalen maar heel beperkt zelf wat ze draaien.
Ze krijgen anders telkens lijstjes met volgens mij de aangevraagde nummers en aanvragers erop.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze pikken natuurlijk hun eigen plaatjes er tussenuit he. Er zullen ook duizenden mensen die dikke dance tracks aan vragen zijn maar die hoor je maar zeer sporadisch en dan nog niet eens de echt lekkere nummers dus ik geloof er niets van dat ze geen keuze hebben. Misschien niet heel strak, maar een beetje keuze is er wel hoor.
Maar de muzieksamenstellers houden wel rekening met de muzieksmaak van de jocks.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze krijgen anders telkens lijstjes met volgens mij de aangevraagde nummers en aanvragers erop.
Eén hele goede middagquote:
Totaal wel, en ik denk stiekum ook wel de dagopbrengst.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef ThunderChild het volgende:
Hmm, de Zweden haalden maar een magere 277.778 euro op. Ik heb het idee dat we vandaag er ruimschoots overheen gaan . . .![]()
De muziekredactie maakt overuren deze week. Ze houden wel enigszins rekening met de persoonlijke smaak van de dj's, maar ze moeten meer rekening houden met wat er aangevraagd wordt en hoeveel alles aangevraagd wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze pikken natuurlijk hun eigen plaatjes er tussenuit he. Er zullen ook duizenden mensen die dikke dance tracks aan vragen zijn maar die hoor je maar zeer sporadisch en dan nog niet eens de echt lekkere nummers dus ik geloof er niets van dat ze geen keuze hebben. Misschien niet heel strak, maar een beetje keuze is er wel hoor.
Ik blijf bij de 400000 die ik vanmorgen goktequote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef ThunderChild het volgende:
Hmm, de Zweden haalden maar een magere 277.778 euro op. Ik heb het idee dat we vandaag er ruimschoots overheen gaan . . .![]()
Niet dus. Vraag maar aan moveyourass-kevin als ie hier weer ff komt buurten. Hij mag over een paar dagen playlisten gaan maken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
Klopt maar daaruit kunnen ze dus wel kiezen hoor lijkt me. Er is dus geen keuze uit 100.000 nummers zoals normaal maar ik denk wel dat ze een lijstje met 10-20 nummers krijgen per keer waaruit ze zelf kunnen kiezen welke ze draaien.
Vorig jaar hadden ze op dag 2 ¤ 248.982,-.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik blijf bij de 400000 die ik vanmorgen gokte. Dus we gaan vandaag over het half miljoen heen volgens mij
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request heeft alle info.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hoeveel was de eindstand van de allereerste SR hier trouwens?
En Geneve heeft dit jaar geen huis meer he, was vorig jaar ook een "karig" bedrag in vergelijking met ons huis, alleen doen wij het natuurlijk al wel 4 jaar.
Die van vorig jaar wist ik zo nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze op dag 2 ¤ 248.982,-.
Mijn gok voor de tussenstand is 375.000 EUR.
Net ff naar de tussenstanden gekeken en ik gok ook zoiets. Misschien dat de 400.000 gehaald wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze op dag 2 ¤ 248.982,-.
Mijn gok voor de tussenstand is 375.000 EUR.
Heel nederlandd weet ervan en doet mee, en we hebben ook een regering die zomaar ff 2500000 neerlegt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hoeveel was de eindstand van de allereerste SR hier trouwens?
En Geneve heeft dit jaar geen huis meer he, was vorig jaar ook een "karig" bedrag in vergelijking met ons huis, alleen doen wij het natuurlijk al wel 4 jaar.
Ja, het is hier in Brabant echt heel erg triest weer, grijze lucht, beetje regen de hele tijd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat het in Breda best *piep* weer is terwijl ik net echt heerlijk in de tuin heb kunnen werken. In het Noorden schijnt zelfs de zon.
Niet slecht alleen die Cambridge (Creative) boxen is toch niet de FPS1000 serie? die had ik eerst.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
Mijn uitzicht voor de komende dagen...
[ link | afbeelding ]
Ik moet het met één schermpje doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Laat het dan maar mooi uit de buurt van het Noorden blijvenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, het is hier in Brabant echt heel erg triest weer, grijze lucht, beetje regen de hele tijd.
Voordeel is wel dat het absoluut niet koud is.
't Is de FPS1500.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet slecht alleen die Cambridge (Creative) boxen is toch niet de FPS1000 serie? die had ik eerst.
OW ik mis mijn 2de scherm echtquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |