..Alweer. Echt gewoon elk uur zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:02 schreef ThunderChild het volgende:
En weer gaat het een beetje fout met de headlines . . .![]()
Als hij op zo'n manier de 50.000 wil gaan halen, dan heb ik er een hard hoofd in . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:01 schreef Marc63 het volgende:
Dat idee was bij Ekstra Weekend ook al ter sprake gekomen. Dan moet Ekdom alleen wel genoeg mensen vinden die hem een hand willen geven. Gisteren bij het concert van Andre Rieu waren de bezoekers nogal terughoudend. Toch zat hij al aan de 8.000 handen.
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als hij op zo'n manier de 50.000 wil gaan halen, dan heb ik er een hard hoofd in . . .![]()
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
8.000 op de eerste dag. Doe dat keer 6 en je zit aan de 48.000. En de bekendheid van zijn actie zal met de dag toenemen, dus ik zie het wel goed komen. Ik denk ook niet dat het voetbalpubliek zo stug is als het Andre Rieu-publiek.
Voor Gerard is dat misschien wel 'handig'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,.
En anders kan hij altijd nog de supporters van de tegenstanders een handje gevenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:08 schreef bolivian het volgende:
Laten we in dat geval maar hopen dat NAC wint,.
Vitesse en "hand"langers,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En anders kan hij altijd nog de supporters van de tegenstanders een handje geven![]()
Maar is dat wel voldoende ??
De dj's bepalen maar heel beperkt zelf wat ze draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Bleh, Koen, vind ik echt niet tof, hij draait ook geen goeie muziek![]()
Doe mij maar Paul
Ze pikken natuurlijk hun eigen plaatjes er tussenuit he. Er zullen ook duizenden mensen die dikke dance tracks aan vragen zijn maar die hoor je maar zeer sporadisch en dan nog niet eens de echt lekkere nummers dus ik geloof er niets van dat ze geen keuze hebben. Misschien niet heel strak, maar een beetje keuze is er wel hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De dj's bepalen maar heel beperkt zelf wat ze draaien.
Ze krijgen anders telkens lijstjes met volgens mij de aangevraagde nummers en aanvragers erop.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze pikken natuurlijk hun eigen plaatjes er tussenuit he. Er zullen ook duizenden mensen die dikke dance tracks aan vragen zijn maar die hoor je maar zeer sporadisch en dan nog niet eens de echt lekkere nummers dus ik geloof er niets van dat ze geen keuze hebben. Misschien niet heel strak, maar een beetje keuze is er wel hoor.
Maar de muzieksamenstellers houden wel rekening met de muzieksmaak van de jocks.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze krijgen anders telkens lijstjes met volgens mij de aangevraagde nummers en aanvragers erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |