Nou, terugluisteren via www.3fm.nl ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
DaMook.
Ow en ik kreeg een mailtje
[..]
.
Hoe moet ik (als ik slaap ofzo) weten of het tijdstip klopt?
Oja dat zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, terugluisteren via www.3fm.nl ?
Vanavond staat hij bij het NAC-stadion waar NAC tegen Vitesse speelt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens een planning waar Ekdom is deze week? Of is dat gewoon goed opletten...
Hij is vanavond in ieder geval in Breda, bij NAC - Vitesse.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef JJH het volgende:
Is er trouwens een planning waar Ekdom is deze week? Of is dat gewoon goed opletten...
Dat dus,quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanavond staat hij bij het NAC-stadion waar NAC tegen Vitesse speelt.
je hebt door dat wij het hadden over de studio op het mediapark?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je überhaupt twee verdiepingen gezien?
Er zitten heel wat draadjes los bij jou als ik die posts van je zie zeg.
Dat boeit nu?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:00 schreef weirdofm het volgende:
[..]
je hebt door dat wij het hadden over de studio op het mediapark?
Dat idee was bij Ekstra Weekend ook al ter sprake gekomen. Dan moet Ekdom alleen wel genoeg mensen vinden die hem een hand willen geven. Gisteren bij het concert van Andre Rieu waren de bezoekers nogal terughoudend. Toch zat hij al aan de 8.000 handen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:58 schreef Kolomo het volgende:
Als Gerard nu gewoon iedereen twee handen geeft, gaat het twee keer zo snel.... als ze zeggen 1 euro voor iedere hand die hij schudt zou hij per persoon 2 euro op kunnen halen
Maar dat deed hij niet alleen op basis van je laatste posts.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:02 schreef weirdofm het volgende:
[..]
gezien je me voor gek verklaard heb wel ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |