Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:39 schreef Kolomo het volgende:
Katy Perry van DaMook heb ik al twee keer gehoord... maar ik neem aan dat hij pas gemarkeerd moet worden als het nu nog gebeurt?
Geen idee, is ook niets op te zien op de normale webcam ( http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx ).quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:40 schreef weirdofm het volgende:
weet trouwens iemand iets over de verbouwing van de studio? die nu kennelijk aan de gang is?
Ah okeequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:41 schreef Kolomo het volgende:
Liquido - Narcotic is vannacht ook langsgekomen (Remzz)
In ieder geval voor 2 uur, want ik heb 'm ook nog gehoord (en toen een post hier in het topic geplaatst).quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okeeIemand misschien die de tijd weet?
Voor half drie in ieder geval, ik heb zelf het vermoeden dat het wel eens vrij op het eind van mijn kijkperiode was, dus 2-half 3, met Coen... iemand die kan bevestigen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook gehoord, maar hoe laat??quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
de studio gaat toch een verdieping omhoog?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, is ook niets op te zien op de normale webcam ( http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx ).
Zo leuk was ze toch niet. Vanavond Ilse, díe is leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:43 schreef tha_dark het volgende:
Toch is het minder leuk om te kijken nu Merel weg is.
Waar haal je die onzin vandaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef weirdofm het volgende:
[..]
de studio gaat toch een verdieping omhoog?
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wacht ik ben super goed
Hij doet het vanzelf al
Gevonden!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Sirolf het volgende:
Welke FOK!ker had dit ook alweer aangevraagd... Er was er eentje die Liquido had gerequest namelijk.
En nu echt weg.
rfquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan?
Second that!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo leuk was ze toch niet. Vanavond Ilse, díe is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |