Leuk voor feestjes en partijtjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Glazen huis kun je dus huren via Boels.. altijd handig om te weten.
Niet dat ik blij van het nummer word, wel het feit dat ze hem draaien!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Word jij echt blij van zo'n depri nummer als dit?
Nee hoor!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je een "Moral support team" nodig![]()
Beste lied van R.E.M is Near Wild Heaven. Prachtig nummer! Misschien ga ik die wel aanvragen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Neh dat is zo zeurderig... Imitation of Life
Dat is wel coolquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:14 schreef gateway het volgende:
Annemarie van Leaf is gaafWaren hier met Paaspop Zieuwent dit jaar
na het optreden liep de hele band gewoon in de zaal, gezellig mee bier te drinken! en foto's te maken! sta ook op de foto met haar
Haha, absoluutquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuk voor feestjes en partijtjes
zeker wel!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Het is absoluut niet favo muziek maar dat zijn wel strakke acties om gewoon gezellig me te drinken.
Ook al, misschien kun je wel met Cee mee!quote:
nee ze hebben het in zweden niet zo op duiters. En hij kleptte net duitsquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:17 schreef Krambo het volgende:
In Zweden vinden ze Timur ook niet leuk ....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook al, misschien kun je wel met Cee mee!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef RHCPeter het volgende:
Goedemiddag!! 3fm serious request opstaan bij het opruimen van mijn kamer is relaxed!!
Die woorden zijn idd wijs. Mogen we er over pratenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef Cee het volgende:
Ahh, dit liedje werd 2 jaar geleden voor me gedraaid bij SR!
En met deze wijze woorden ga ik nu echt boodschappen doen.
Vannacht waren het niet zo'n engeltjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef Sirolf het volgende:
Engeltjes bij de brievenbus!
[ link | afbeelding ]
Ik kan hier niet op antwoorden want ik ben nu dus boodschappen doen (eigenlijk).quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die woorden zijn idd wijs. Mogen we er over praten?
Ja, ik wilde vannacht nog even gaan posten hier maar ik was in slaap gevallen bij de tv.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Tha_Dark ! ook weer van de partij
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:23 schreef Sersjee het volgende:
O help, die moeilijk kijkende coltrui...
In slaap gevallen bij de tv?! Ok.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, ik wilde vannacht nog even gaan posten hier maar ik was in slaap gevallen bij de tv.
Misschien dan vannacht!
Ja zondagnacht zorg ik sowieso dat ik erbij ben!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In slaap gevallen bij de tv?! Ok.
Ik vind het echt jammer dat niet vanavond Happy Hardcore avond is.. Dan zie je vast allemaal van die dronken gasten buiten staan hakkuuh
Je ne sais pas. Zal hier/op de radio vast gemeld worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef weirdofm het volgende:
is er al meer bekend over dat grote bedrag wat er gedoneerd is.
tuurlijk wel, paul is toch van 2 tot 6?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In slaap gevallen bij de tv?! Ok.
Ik vind het echt jammer dat niet vanavond Happy Hardcore avond is.. Dan zie je vast allemaal van die dronken gasten buiten staan hakkuuh
Het is maar een half uurtje dus ik misschien ook wel. Heb wel zin in wat Happy Hardcorequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja zondagnacht zorg ik sowieso dat ik erbij ben!
Zondag om 00:00 een half uur lang. Misschien tussen 2 en 6 een Happy Hardcore plaatje, maar vast niet heel veel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:25 schreef weirdofm het volgende:
[..]
tuurlijk wel, paul is toch van 2 tot 6?
Die zijn hartstikke gevaarlijk hoor!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:32 schreef 3FMaster het volgende:
Een luchtballon van de luchtmacht? Zo winnen we de oorlog wel![]()
Jaaquote:
kun je de dubbele melding in de log ongedaan maken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
Het request-systeempje is af!
Voer je request, samen met je nickname en e-mailadres in op http://fok.3fmfan.nl/requests/ en je krijgt een mailtje als iemand 'm als gedraaid markeert.
Zojuist al gedaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:36 schreef weirdofm het volgende:
[..]
kun je de dubbele melding in de log ongedaan maken?
Mijn nummers staan erinquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
Voer je request, samen met je nickname en e-mailadres in op http://fok.3fmfan.nl/requests/ en je krijgt een mailtje als iemand 'm als gedraaid markeert.
De mijne staan erin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:39 schreef Kolomo het volgende:
Katy Perry van DaMook heb ik al twee keer gehoord... maar ik neem aan dat hij pas gemarkeerd moet worden als het nu nog gebeurt?
Geen idee, is ook niets op te zien op de normale webcam ( http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx ).quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:40 schreef weirdofm het volgende:
weet trouwens iemand iets over de verbouwing van de studio? die nu kennelijk aan de gang is?
Ah okeequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:41 schreef Kolomo het volgende:
Liquido - Narcotic is vannacht ook langsgekomen (Remzz)
In ieder geval voor 2 uur, want ik heb 'm ook nog gehoord (en toen een post hier in het topic geplaatst).quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okeeIemand misschien die de tijd weet?
Voor half drie in ieder geval, ik heb zelf het vermoeden dat het wel eens vrij op het eind van mijn kijkperiode was, dus 2-half 3, met Coen... iemand die kan bevestigen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook gehoord, maar hoe laat??quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
de studio gaat toch een verdieping omhoog?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, is ook niets op te zien op de normale webcam ( http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx ).
Zo leuk was ze toch niet. Vanavond Ilse, díe is leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:43 schreef tha_dark het volgende:
Toch is het minder leuk om te kijken nu Merel weg is.
Waar haal je die onzin vandaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef weirdofm het volgende:
[..]
de studio gaat toch een verdieping omhoog?
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wacht ik ben super goed
Hij doet het vanzelf al
Gevonden!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Sirolf het volgende:
Welke FOK!ker had dit ook alweer aangevraagd... Er was er eentje die Liquido had gerequest namelijk.
En nu echt weg.
rfquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan?
Second that!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo leuk was ze toch niet. Vanavond Ilse, díe is leuk.
Ze was anders leuk als achtergrond vulling en als microfoon standaardquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo leuk was ze toch niet. Vanavond Ilse, díe is leuk.
Idd!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was anders leuk als achtergrond vulling en als microfoon standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |