Annemarie Brohm schijnt haar naam te zijn. Die mag inderdaad wel even langskomen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Annemerie ofzo heet ze toch?
Mag bij mij ook wel een nachtje langskomen,![]()
Nope, die is niet van onsquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ergens in Tilburg![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)gens_scheuren__.html
uuhhm okay.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, die is niet van ons. Een van de weinige grotere steden waar we nog niet zitten.
Eenschquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Coen zit er echt als een dood zaadje bij. Man, kom es in beweging. Wees es enthousiast!
Misschien met The Cock wat extra peper in zn sapjes doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Coen zit er echt als een dood zaadje bij. Man, kom es in beweging. Wees es enthousiast!
Slecht tot nauwelijks geslapen vannacht. Denk dat 'ie morgen wat activer is wanneer hij eens goed kan maffen . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ergens in Tilburg![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)gens_scheuren__.html
Ik hoop 't...quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Slecht tot nauwelijks geslapen vannacht. Denk dat 'ie morgen wat activer is wanneer hij eens goed kan maffen . . .
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks for the tip! Ik wilde er vanmiddag even naar toe rijden maar ik denk dat ik toch maar op de fiets ga!
YW ! Ik zou dan ook maar op de fiets gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks for the tip! Ik wilde er vanmiddag even naar toe rijden maar ik denk dat ik toch maar op de fiets ga!
Klopt! Nog een klein stukje code.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is sirolf met iets bezig. Toch
Topquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt! Nog een klein stukje code.
Nou, als je d'r toch bijna bent, mag je mij er bij zetten:quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt! Nog een klein stukje code.
Word jij echt blij van zo'n depri nummer als dit?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:11 schreef JJH het volgende:
Loosing my religion!
Top, hier maken ze me wel een beetje blij mee!
Tot straksquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er tijdelijk vantussen. Even sigaretten halen en daarna op de bank hangen en mischien een tukje doen van een uurtje
.
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er tijdelijk vantussen. Even sigaretten halen en daarna op de bank hangen en mischien een tukje doen van een uurtje
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Glazen huis kun je dus huren via Boels.. altijd handig om te weten.
Mwah, er zijn ergere deprinummersquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Word jij echt blij van zo'n depri nummer als dit?
Heb je een "Moral support team" nodigquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, als je d'r toch bijna bent, mag je mij er bij zetten:
Blur - The Universal, gedraaid op zaterdag 20 december om 0.53.
(En voor de complete volledigheid, ik had 'm vrijdagochtend om kwart voor 7 aangevraagd. Kan je een beetje bijhouden hoe lang het duurt voor zo'n request er door gaat).![]()
En nu ga ik echt boodschappen doen. KOM OP CEE JE KAN HET.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het leven is groter
Het is groter dan jij
En jij bent mij niet
Hoe ver ik zou willen gaan
De afstand in je ogen
Oh nee, ik heb teveel gezegd
Ik heb het allemaal verzonnen
Altijd leuk om teksten te vertalenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het leven is groter
Het is groter dan jij
En jij bent mij niet
Hoe ver ik zou willen gaan
De afstand in je ogen
Oh nee, ik heb teveel gezegd
Ik heb het allemaal verzonnen
Hoi Tha_Dark ! ook weer van de partijquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:13 schreef tha_dark het volgende:
Hoi Hans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |