Annemarie Brohm schijnt haar naam te zijn. Die mag inderdaad wel even langskomen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Annemerie ofzo heet ze toch?
Mag bij mij ook wel een nachtje langskomen,![]()
Nope, die is niet van onsquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ergens in Tilburg![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)gens_scheuren__.html
uuhhm okay.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, die is niet van ons. Een van de weinige grotere steden waar we nog niet zitten.
Eenschquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Coen zit er echt als een dood zaadje bij. Man, kom es in beweging. Wees es enthousiast!
Misschien met The Cock wat extra peper in zn sapjes doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Coen zit er echt als een dood zaadje bij. Man, kom es in beweging. Wees es enthousiast!
Slecht tot nauwelijks geslapen vannacht. Denk dat 'ie morgen wat activer is wanneer hij eens goed kan maffen . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ergens in Tilburg![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)gens_scheuren__.html
Ik hoop 't...quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Slecht tot nauwelijks geslapen vannacht. Denk dat 'ie morgen wat activer is wanneer hij eens goed kan maffen . . .
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks for the tip! Ik wilde er vanmiddag even naar toe rijden maar ik denk dat ik toch maar op de fiets ga!
YW ! Ik zou dan ook maar op de fiets gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks for the tip! Ik wilde er vanmiddag even naar toe rijden maar ik denk dat ik toch maar op de fiets ga!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |