Lekker laten etenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:55 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu ECHT boodschappen doen, m'n boter loopt de koelkast uit en m'n hamster is zichzelf aan het opvreten.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:55 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu ECHT boodschappen doen, m'n boter loopt de koelkast uit en m'n hamster is zichzelf aan het opvreten.
Idd ja.... Da's het verschil met de heren van vorig jaar...quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag van mij wel de Serious Request anthem 2008 worden, alleen moeten ze niet als een stelletje zoutzakken blijven staan . . .![]()
Lijkt me een slim plan dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:55 schreef Cee het volgende:
Aldus Domienquote:@michielveenstra Kan er niets over zeggen, we willen het eerst vijftien keer checken.. Het is waanzinnig voor de tweede dag.
Gewoon aanvragen. Als ze 'm graag willen draaien, halen ze 'm wel ergens vandaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:56 schreef weirdofm het volgende:
weet iemand of ze de 'Last Train To London" hebben?
ik kan hem online niet aanvragen, maar ik begreep dat het werkelijke database veel groter is?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja.... Da's het verschil met de heren van vorig jaar...
Niks mis meequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:57 schreef 3FMaster het volgende:
Ze is even op de venster bank aan het zitten
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:57 schreef miss_bleu het volgende:
sow net bod gedaan op de easypack tas
Mooi paars is niet fout.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke in de vensterbank!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke in de vensterbank!
[ link | afbeelding ]
Annemerie ofzo heet ze toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef -Hans- het volgende:
Toch is die chick van Leaf niet heel verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |