quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat 3FMFan voor 3FM-ers zijn, is Mekka voor moslims: Je moet ooit in je leven minstens 1 keer geweest zijn.
Haha, moet toegeven dat ik normaal (en ook deze week) veel switch tussen Stubru en 3FM, dus zo fannerig ben ik dan weer niet... maar toch in NL plaatje aanvragen hequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
www.3fmfan.nl is een begrip voor de 3FM-liefhebbers.
Hm, helaas wordt de lijst tijdens SR niet bijgewerkt (want niet gekoppeldquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, kijk aan, ik heb in ieder geval mijn beide verzoekjes niet gemist!
Die geeft van Serious Request geloof ik NIET aan welke platen er gedraaid zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, kijk aan, ik heb in ieder geval mijn beide verzoekjes niet gemist!
Zal na afloop vast gebeurenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, moet toegeven dat ik normaal (en ook deze week) veel switch tussen Stubru en 3FM, dus zo fannerig ben ik dan weer niet... maar toch in NL plaatje aanvragen heook al verwacht ik dat ik op Stubru meer kans op draaien zou hebben.
Is/komt er ook weer net als vorig jaar zo'n lijstje met wat iedereen heeft aangevraagd, zodat je het ook weet of hij gedraaid is als je net even niet luisterde?
Volgens mij is er iemand mee bezig. Weet niet precies wie, maar die iemand mag wel eens opschieten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Is/komt er ook weer net als vorig jaar zo'n lijstje met wat iedereen heeft aangevraagd, zodat je het ook weet of hij gedraaid is als je net even niet luisterde?
Ik bedoel meer hier, in het topic. Vorig jaar stond er in de OP een lijst van wat iedereen hier had aangevraagd, en als een van die platen voorbij kwam zette iemand die dat hoorde er de dag/tijd bij...quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal na afloop vast gebeuren. Was handig geweest als ze dat tijdens SR al hadden gedaan...
Zal ik vast beginnenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, moet toegeven dat ik normaal (en ook deze week) veel switch tussen Stubru en 3FM, dus zo fannerig ben ik dan weer niet... maar toch in NL plaatje aanvragen heook al verwacht ik dat ik op Stubru meer kans op draaien zou hebben.
Zie ik verdorie dat m'n gruwelijk originele request (want, aldus mezelf, hij wordt nooit meer gedraaid) een dag eerder al bij C&S was gedraaid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, helaas wordt de lijst tijdens SR niet bijgewerkt (want niet gekoppeld).
Da's dan weer jammer...quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die geeft van Serious Request geloof ik NIET aan welke platen er gedraaid zijn. Iets met database koppelingen ed en daardoor kan 3fmfan niet zien wat ze draaien tijdens sr.
Ah, dat was idd ook handigquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:49 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hier, in het topic. Vorig jaar stond er in de OP een lijst van wat iedereen hier had aangevraagd, en als een van die platen voorbij kwam zette iemand die dat hoorde er de dag/tijd bij...
Ok, te gek!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand mee bezig. Weet niet precies wie, maar die iemand mag wel eens opschieten!![]()
Hihi, nee hoor, doe maar rustig aan.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Zie ik verdorie dat m'n gruwelijk originele request (want, aldus mezelf, hij wordt nooit meer gedraaid) een dag eerder al bij C&S was gedraaid.
Die is weer nuttig bezig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:50 schreef 3FMaster het volgende:
Syb is ook weer van de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |