Geboortedatum is idd één woord.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:20 schreef qonmann het volgende:
rare TT
Ja die zit weer te rukkenquote:
Als je het maar vaak noemt, komt het vanzelfquote:Op donderdag 18 december 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
waarom heeft Balkenende het altijd over 'vertrouwen' ?
Ik vertrouw Adelante welquote:Op donderdag 18 december 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je het maar vaak noemt, komt het vanzelf
jammer dat hij met vertrouwen bedoelt, mijn zin doenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:32 schreef Aoristus het volgende:
waarom heeft Balkenende het altijd over 'vertrouwen' ?
hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:57 schreef Toad het volgende:
Nou, P&W hebben ook weer direct een teletekstberichtje te pakken.
neem ik aan...
Want?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:57 schreef Toad het volgende:
Nou, P&W hebben ook weer direct een teletekstberichtje te pakken.
neem ik aan...
Balkenende overweegt nieuwe missie Afghanistan of Adviseurs Obama doen appel op Nederland inzake Afghanistan oid.quote:
nee, UK is over drie maanden weg uit Irak en de US zal snel volgen , weg met die ellende van GWquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Balkenende overweegt nieuwe missie Afghanistan of Adviseurs Obama doen appel op Nederland inzake Afghanistan oid.
Anders ga je even lekker zwaar offtopic he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:07 schreef Caesu het volgende:
verrassend lovend over Obama.
en Obama is populair bij de Nederlanders.
als hij om meer Nederlandse troepen vraagt krijgt Balkenende daar wel meerderheid voor.
en die leading role van Nederland: Amerika wil directer bevel gaan voeren in Z-Afghanistan.
als de boel dan escaleert richting Pakistan doet Nederland voor je het weet ook daar aan mee.
daarover moeten eens goede vragen gesteld worden aan de regering, voordat Nederland automatisch ergens in meegesleept wordt.
Dat is het m nou net, hij deugt voor geen meter maar blijkbaar tuinen er elke verkiezing weer duizenden in de vallen die hij zet.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef tong80 het volgende:
Aan Wiegel en van Agt had ik een hekel.
Deze man staat achter zijn standpunjten.
Ik ben het er niet mee eens.
Maar hij deugt wel.
Welnee. Hij deugt wel, denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat is het m nou net, hij deugt voor geen meter maar blijkbaar tuinen er elke verkiezing weer duizenden in de vallen die hij zet.
Hij deugt wel alleen hij is extreem rechts en weet het zelf nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat is het m nou net, hij deugt voor geen meter maar blijkbaar tuinen er elke verkiezing weer duizenden in de vallen die hij zet.
Extreem Grijs zou een betere bewoording zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:49 schreef henkway het volgende:
[..]
Hij deugt wel alleen hij is extreem rechts en weet het zelf niet
Als dit het enige nieuws is, 'een nieuw weegmoment' dan heb ik niks gemist. Op z'n minst hadden P&W echt iets nieuws, desnoods pijnlijk, uit Balkenende moeten persen. Wat ik hier zo lees leek het meer op een verlengd wekelijks geprekje, mogelijk dat ik vanmiddag nog even een blik werp, nee toch maar niet. Vanavond onder meer een slachtoffer (Kelly de Heer) van een loverboy pooierboy.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:18 schreef Toad het volgende:
>knip>
In het tv-programma Pauw Witteman zei hij dat er voor het kabinet een nieuw 'weegmoment' ontstaat als de komende Amerikaanse president Obama vraagt om in Afghanistan militair actief te blijven. Adviseurs van Obama hebben volgens Balkenende al aangegeven dat zo'n verzoek er zal komen.
Dan krijg je alleen maar een herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:20 schreef Veerboot het volgende:
Hebben ze het nou helemaal niet over het Irak-onderzoek gehad? Zeker een voorwaarde van Balkie om aan tafel te komen.
Adje wie ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:58 schreef Suko het volgende:
Nu een stukkie Freek de Jonge, hij is vervallen in een soort Adje, beetje sneu.
Eensch, dit is Adje, 'bekend' geworden door een sul te spelen bij Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Adje wie ?
Freek is vooral vervelend als hij niet het middelpunt van de uitzending is..
tweede viool spelen ligt hem niet zo
Ah die, ben ik geen fan vanquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:03 schreef Suko het volgende:
[..]
Eensch, dit is Adje, 'bekend' geworden door een sul te spelen bij Paul de Leeuw.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:06 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Adje grappiger dan Freek.
Kun je nagaan.
Vrees dat Freek een klein beetje op zijn retour is maar het is wel heel erg makkelijke "humor" om een simpel knuffelidiootje te spelen. Nofi, Ieder zijn meug, natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:06 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Adje grappiger dan Freek.
Kun je nagaan.
The bloody limit!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
GeenStijl embedded; het moet niet veel gekker worden.
Rutger wordt steeds meer gewaardeerd itt Geenstijl, niet zo gek, want talent heeft hij wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
GeenStijl embedded; het moet niet veel gekker worden.
Het is een beetje hypocriet imo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rutger wordt steeds meer gewaardeerd itt Geenstijl, niet zo gek, want talent heeft hij wel.
Wat precies?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is een beetje hypocriet imo.
Om GeenStijl te heten, je als luis in de pels voor te doen en je dan fijn te laten censureren door het leger.quote:
True, wat dat betreft is het net een gewoon bedrijf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Om GeenStijl te heten, je als luis in de pels voor te doen en je dan fijn te laten censureren door het leger.
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef Wup het volgende:
Ik weet niet hoe maar ik ken dit verhaal al?
Ze hebben ook altijd maar 1 argument... ik was verliefd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:29 schreef qonmann het volgende:
meisjes die vallen voor loverboys...blijft een fenomeen dat ik niet kan begrijpen
zo goedgelovig altijd enzo
Crime Time dus - John vd Heuvelquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.
mja ik begin al bijna te denken dat dat ook bij P&W was... misschien die moeder met een advocaat erbij ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Specularium het volgende:
Dit is al eerder op tv geweest, maar ik weet niet meer waar.
Yup.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Crime Time dus - John vd Heuvel
ow... of dat:)quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
Crime Time dus - John vd Heuvel
Dat accent is ze inderdaad niet kwijt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:35 schreef Croupouque het volgende:
Je ken dit soort naïefah meidaaah altijd gemakkalak herkennaaah, want zah prataaah altijd etsellufdaaah.
onvoorstelbaar en niet te begrijpenquote:
ze zit er nog hoor, cultuur opsnuiven met Demis Roussosquote:
Neh, daar word je maar verliefd van.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef Wup het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd maar 1 argument... ik was verliefd.
ik hoor liever een keer zo'n knul zijn verhaal.
toegegeven het is makkelijk praten, ik heb het nooit van dichtbij zien gebeuren ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef Stali het volgende:
Neh, daar word je maar verliefd van..
Ik vind dat eeuwige breezerbashen op FOK! ook niet fair trouwens, het gaat toch eik altijd wel om heel onzekere pubermeisjes. Je kunt alleen maar hopen dat je een dochter een hoop gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen mee geeft zodat ze niet zit te wachten op de aandacht van zo'n uitbuitende smeerlap.
Ik gelukkig ook niet hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef Wup het volgende:
[..]
toegegeven het is makkelijk praten, ik heb het nooit van dichtbij zien gebeuren ook.
Het is inderdaad al een keer bij P&W geweest. Die moeder liet zo'n elektrische vliegenmepper zien en zei: "Een echte vent doet dit met z'n blote hand."quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik begin al bijna te denken dat dat ook bij P&W was... misschien die moeder met een advocaat erbij ofzo.
Wat wil je, als je mishandeld wordt. Jullie doen er wel erg makkelijk over in dit topic.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:29 schreef qonmann het volgende:
meisjes die vallen voor loverboys...blijft een fenomeen dat ik niet kan begrijpen
zo goedgelovig altijd enzo
Rutger ga je nog wel vaker tegenkomen op tv, niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat heeft de PO tegenwoordig met GeenStijl?! Nico Dijkshoorn bij DWDD, Rutger net in de uitzending bij P&W ...
Echt, die GeenStijl lui horen niet op tv. Een vlot bouwen en terugduwen in de zee die internet heet, zou ik zeggen.
Ik schat die kans ook wel in helaas.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rutger ga je nog wel vaker tegenkomen op tv, niks mis mee.
Vanavond Reinout Oerlemans...Lijkt mij leuk programma.quote:Volgende week dus 5 Jaar Later, lijkt me interessant.
5 Jaar Laterquote:Op maandag 22 december 2008 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Reinout Oerlemans...Lijkt mij leuk programma.
quote:# Jort Kelder gaat in een nieuw programma op zoek naar übercommerciële topverkopers.
# Korpschef Bernard Welten geeft uitleg over de website www.veroordeeldengezocht.nl
# Oud-minister van Buitenlandse Zaken Hans van den Broek geeft zijn ongezouten mening over de situatie in de Gazastrook
# Hoe staat de fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam Ronald Sørensen tegenover Ahmed Aboutaleb, de nieuwe burgemeester van zijn stad?
Ik denk niet meer dan dat eigenlijk. Een beetje verongelijkt gaan zitten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:55 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat die Sørensen nou weer te melden heeft. Behalve misplaatste grapjes over de dubbele nationaliteit?
Sørensen is overtuigd van de integriteit en loyaliteit van Ahmed, maar wil toch nog even lekker populistisch scoren.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:08 schreef Hexagon het volgende:
Sorensen is wel de sneuste politicus van 2008 maar nu ook van 2009
mja, je moet fan van hem worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik kies geen partij. Maar geweldig hoe Jort kan debatteren
Als ie zo door gaat word ik hetquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
"Ik heb niets tegen Israël, laat staan tegen Joden"
Tja...en toen kwam de ware geest van die engerd naar voren.
Zijn vast ook homoquote:
Wow..dat is gedurfd. En dat durft ie zomaar in het openbaar te zeggen? Wat een held. Wat een verzetsheld.quote:
Ik heb de wijsheid niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Gefilterd het volgende:
450.000 bezetters op de Westbank. Volgens mij hadden we in 40-45 niet een zoveel Duitsers over de vloer. Wat een fascistisch huilland is dat Israël toch.
Kelder (laat staan Sorensen)was ook niet echt gehinderd met enige relevante kennis.
Snap ik ook niet, het zal wel iets met geloof te maken hebben ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 23:32 schreef Toad het volgende:
Wel grappig dat iedereen altijd perse partij wil kiezen in de Israel/Palestinakwestie.Ik snap echt niet waar die behoefte vandaan komt.
Tegen de op niks gebaseerde autoriteit ingaanquote:
maar een gewone democratie, en niet de dictatuur die gaza is geworden na de verkiezingsoverwinning van hamasquote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef Gefilterd het volgende:
450.000 bezetters op de Westbank. Volgens mij hadden we in 40-45 niet eens zoveel Duitsers over de vloer. Wat een fascistisch huilland is dat Israël toch.
Kelder (laat staan Sorensen)was ook niet echt gehinderd met enige relevante kennis.
Yup, een democratie die in de aanloop van de verkiezingen naar haar kiezers weer een statement wil maken en helaas zijn de stumpers daar weer de dupe van.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:44 schreef evert het volgende:
[..]
maar een gewone democratie, en niet de dictatuur die gaza is geworden na de verkiezingsoverwinning van hamas
O ja?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
En hij had helemaal gelijk met z'n opmerkingen over oud-Jezuïeten als Van Agt en v.d. Broek.
Dan heb je een heel andere uitzending gezien dan ik. Wat een niveauverschil. Hans van den Broek die louter op basis van feiten de situatie duidt en in zijn kleine pink meer kennis heeft dan de rest van de tafel bij elkaar. Jammer voor hem dat ie met van die proleten in discussie moest. Sorensen zat meteen met zijn bek vol tanden over de kolonisten en Kelder kwam ook niet ver met zijn retorische trucjes (u hebt geen antwoord als ik vraag --- en dan zo'n belachelijk as if...vraag) en het valse en voorspelbare: "wat is dat toch met die oud-jezuieten".quote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef tong80 het volgende:
Ben geen fan van hem maar Jort zet hans van den Broek in een hoek
quote:Vanavond bij P&W:
Prem Radhakishun is terug op de buis met een nieuw programma: ‘De school van Prem’.
Harpiste Lavinia Meijer ging voor een concert naar Korea en ontmoette daar voor het eerst haar biologische vader.
Strafrecht-advocaat Peter Plasman hekelt de website www.veroordeeldengezocht.nl, die gisteren door de Amsterdamse politie werd gelanceerd.
Herman Pleij analyseert de schaatsgekte in Nederland.
Hij kan idd. het meest onzinnige onderwerp nog de moeite waard maken.quote:
Geen idee waarom maar net als voor Jort Kelder heb ik ook altijd een zwak voor Prem.quote:En als Prem niet teveel gaat schreeuwen, kan het een leuke uitzending worden!
Herman Pleij is zo'n man die je vraagt als iedereen op is. Hij praat leuk hoor maar hij weet natuurlijk geen zak van de schaatsgekte.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef golfer het volgende:
Herman Pleij.
Ik heb altijd een beetje moeite met die zo breeduit pratende loenzende man.
Prem kan leuk zijn als ie niet al te hyper doet.
Jan Marijnissen is deze week ook nog niet geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef SCH het volgende:
Steeds maar Prem en Jort vind ik een beetje armoede. Morgen zeker weer Peter Paul de Vries
Volgende week 2 x dan maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Jan Marijnissen is deze week ook nog niet geweest.
Hij vertelt idd leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef marcodej het volgende:
Pleij!Kan mooi vertellen!
En als Prem niet teveel gaat schreeuwen, kan het een leuke uitzending worden!
zij zegt me niks maar de staat van verwarring, kwam dat maar terug, ik mis het.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
die Aziatische chick![]()
is dat dezelfde die ooit eens te gast was bij De Staat Van Verwarring?
nee zeg, dit is toch veel leuker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Die Pleij heeft het erg met zichzelf getroffen..
hadden ze nou geen echte schaatsliefhebber kunnen uitnodigen ?
ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
zij zegt me niks maar de staat van verwarring, kwam dat maar terug, ik mis het.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Plasman heeft een sterker verhaal van Welten
Maar toch begrijp ik de verbazing van Pauw erg goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Plasman heeft een sterker verhaal van Welten
Wie niet, gister werd dit heel anders gemotiveerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar toch begrijp ik de verbazing van Pauw erg goed.
Ja waarom zou die niet meer die vijf maanden moeten uitzitten? Die redenatie van Plasman is toch te gek voor woorden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef qonmann het volgende:
Plasman met zijn 1993 gevalletje steeds ..
nee hoor, van den broek gaf gewoon geen antwoord op de terechte vragen van kelder. bovendien: hoe kun je staat verdedigen die naar democratische verkiezingswinst het gelijk in een dictatuur veranderd heeft? kijk maar eens op de site van amnesty over schending mensenrechten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Er valt namelijk wel wat op het verhaal van Van den Broek af te dingen maar dan moet je uit het goede hout zijn gesneden en kennis van zaken hebben. Dat hadden de tafelgenoten niet en daardoor was het 5-0 voor Van den Broek.
helemaal eens. dat soort advocaten gelul. man is veroordeeld en heeft nog 6 maanden zitten tegoed. of dat nu in 2006 was of uit 1993. je krijgt straf en moet je uitzitten. klaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar toch begrijp ik de verbazing van Pauw erg goed.
Mwoah..als je elk kind een eigen TV-programma en individuele begeleiding geeft kan iedereen de CITO toets halen.quote:
Nee klopt, maar het punt wat die aanhaalt vind ik wel interessant. Dat kinderen na 8 jaar basisschool soms van school afkomen met zo'n gigantische achterstand dat je je afvraagt wat ze in godsnaam geleerd hebben in die 8 jaar. Natuurlijk kan niet iedereen naar het gymnasium maar het percentage met een achterstand is wel erg groot op dit moment.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mwoah..als je elk kind een eigen TV-programma en individuele begeleiding geeft kan iedereen de CITO toets halen.
Helaas is de praktijk anders en hebben we daar niet de mensen of middelen voor.
Het is een leuk gegeven als TV-programma, maar geen oplossing.
Ze heeft wel een groot instrument tussen haar benen.quote:
klopt! ik graag de reactie van prem gezien (en nog liever van jort)quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:
vond het toch best een aardige uitzending, jammer alleen dat Prem niet zoveel meedeed met het gesprek tussen Pauw en Plasman, had toch wel zijn mening wil weten aangezien zijn achtergrond (of heb ik zijn reactie dan ff gemist?:P).
Palestina? Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:37 schreef evert het volgende:
o o o, we hebben altijd zo onze mond vol over schending mensenrechten, maar als dat in Palestina gebeurt, dan vergeten we blijkbaar maar even.
kelder had meer dan gelijk.
quote:
Woensdag 7 januari, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
* Laila Nalawi en 21 andere Palestijnse Nederlanders willen dat de Nederlandse regering het Israëlische oorlogsgeweld veroordeelt.
* Herbert Dijkstra doet morgen verslag van het eerste NK op natuurijs voor marathonrijders in dertien jaar.
* Salah Edin is een controversiële moslim rapper en hij speelt er ook één in de serie Flow.
Dijkstra met Ducrot zijn helden.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef Suko het volgende:
* Salah Edin is een controversiële moslim rapper en hij speelt er ook één in de serie Flow.Ik boycot deze aflevering van P&W.
Dat dacht Geert Wilders ook toen hij hem in zijn film Fitna liet figureren als Mohammed B.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik schakel net in, ik dacht even dat Mohammed B aan de tafel zat
Nee... ook niet op het feit dat er 450.000 bezetters op de Westbank zijn enz enz. Je punt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef golfer het volgende:
Laila Nalawi gaat niet in op de terroristische aanslagen en raketbeschietingen van Hamas en blijft alleen maar hameren op de Israëlische disproportionele militaire acties.
maar hem nam ik het niet kwalijk, hij was niet in die hoedanigheid uitgenodigd, maar hij zorgde tenminste voor wat vuurwerkquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Gefilterd het volgende:
@Wap
Die wist ook nergens wat vanaf..........
Dat je niet alleen eenzijdig iets kunt veroordelen zonder de hand in eigen boezem te steken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Gefilterd het volgende:
Nee... ook niet op het feit dat er 450.000 bezetters op de Westbank zijn enz enz. Je punt?
Want?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef Wup het volgende:
ik mis Jort Kelder in deze discussie... wat een slappe hap dit.
Dat is een beetje het probleem met alle Nederlandse opinievormers m.b.t. dit onderwerp: er is zoveel relevante informatie die ons nooit bereikt. Zojuist vertelde de ambassadeur van Israël in Hardtalk dat Hamas moskeeën, scholen en zelfs de VN school als opslagruimtes gebruikte voor Grad- en Katyusha-raketten: dat is, voor zover ik weet, in geen enkele Nederlandse nieuwsbron tot nu toe naar voren gekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Want?
Hij gebruikte gisteren geen argument. Hij schetste het beeld van de omringende landen van israel. En dat die vijandig zijn.
Daaruit concludeerde hij dat deze actie terecht was.
Wat nergens op slaat aangezien de informatie waaruit hij zijn conclusies trekt niks zegt over de intensiteit van deze actie, de duur, de reden etc.
Dat verhaal had ik ook nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
De Ronde van Cuba i.p.v. de Elfstedentocht.
Idd ja, hij heeft verhalen die we nog niet kennenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Herbert is nu een stuk minder irritant dan als commentator bij schaatsen of fietsen.
De VN ontkent dat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met alle Nederlandse opinievormers m.b.t. dit onderwerp: er is zoveel relevante informatie die ons nooit bereikt. Zojuist vertelde de ambassadeur van Israël in Hardtalk dat Hamas moskeeën, scholen en zelfs de VN school als opslagruimtes gebruikte voor Grad- en Katyusha-raketten: dat is, voor zover ik weet, in geen enkele Nederlandse nieuwsbron tot nu toe naar voren gekomen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef thettes het volgende:
En die zijn leuker dan die over de vader van Voeckler
Ja viel mij ook erg mee, leuke uitzending tot nu toe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd ja, hij heeft verhalen die we nog niet kennen.
Dijkstra blijft natuurlijk het redelijk incompetente kneusje onder de sportcommentatoren, maar in deze uitzending viel hij me 100% mee ja!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Dijkstra met Ducrot zijn helden.Alleen is hij ook leuk (niet leuker dan Ducrot, dat kan niet).
LOL dat zag ik ook al ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef Der_Onkel het volgende:
Die kerel achter herbert lijkt op John McGinley :p
[ afbeelding ]
pssst...voor jou: Ned2 docu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Die CDA-woordvoerder kwam er echt slecht uit zeg.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Ken hem al, weinig zin om hem weer te kijken voor mijn plezier. Ik erger me kapot.quote:
tja, beetje CDA eigen hèquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Ben blij dat jij dat ook vindt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Ken hem al. Hersenspoeling = [ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
ze zijn van beide kanten enorm fout en op de maniet waarop het nu gaat los je het nooit op. Daar heb je je nuancequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt.
Maar die Laila werd er ook niet echt geloofwaardiger op door zo vergoeilijkend over Hamas te spreken: "Het zijn maar mannen met zelf in elkaar gekluste raketten" (alsof het The A-Team is) en "de projectielen belanden meestal in een veld..." Alsof Hamas helemaal niets voorsteld.
Probleem met dit conflict is dat er geen nuance meer mogelijk is. Of je bent voor de één, maar dan ben je blijkbaar gelijk tegen de ander. Israel maakt fouten, maar Hamas is net zo goed fout bezig.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef marcodej het volgende:
Probleem met dit conflict is dat er geen nuance meer mogelijk is. Of je bent voor de één, maar dan ben je blijkbaar gelijk tegen de ander. Israel maakt fouten, maar Hamas is net zo goed fout bezig.
Tja..en zo wordt er al 60 jaar om elkaar heen gecirkeld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef One_of_the_few het volgende:
als je oorlog wil, voer dan oorlog en gooi een atoombom of als je vrede wil ga dan praten.
Op de 1 of andere manier kleeft dat wel altijd aan Israël.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef cultheld het volgende:
Dat is selectieve verontwaardiging: alsof Israël een hogere standaard hoort te hebben dan naties als Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
ach er zoveel krom, Isreal heeft volgens mij meer VN resoluties genegeerd dan Irak...... alleen bij Irak was dat een aanleiding om ze binnen te vallenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef cultheld het volgende:
Opmerkelijk dat Israël disproportioneel geweld wordt verweten, maar dat vrijwel niemand stil stond bij de bombardementen n.a.v. Kosovo en niet te vergeten Afghanistan, waar 200 Britten stierven tegenover duizenden Afghanen. Dat is selectieve verontwaardiging: alsof Israël een hogere standaard hoort te hebben dan naties als Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
Je vergeet een nog treuriger voorbeeld: Hamas wilde het lijk van een Israëlische soldaat niet ruilen tegen een aantal gevangen genomen Palestijnen (ze eisten er namelijk nog meer en toen Israël daar niet mee instemde, kon Israël stikken in die vrij te laten Palestjinen en besloot Hamas het lijk van die soldaat niet terug te geven): blijkbaar is in de ogen van Hamasstrijders een dode Jood meer waard dan meerdere levende Palestijnenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier kleeft dat wel altijd aan Israël.
Gevangenenruil: het lijk van 1 dode soldaat voor 200 gevangen genomen Palestijnen geeft wel ongeveer de verhouding weer.
De houding van de wereld is nu dat men pas naar vrede wil als de hele wereld het erover eens is dat alles in proporties is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef cultheld het volgende:
Opmerkelijk dat Israël disproportioneel geweld wordt verweten, maar dat vrijwel niemand stil stond bij de bombardementen n.a.v. Kosovo en niet te vergeten Afghanistan, waar 200 Britten stierven tegenover duizenden Afghanen. Dat is selectieve verontwaardiging: alsof Israël een hogere standaard hoort te hebben dan naties als Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
Ik ben ervan overtuigd dat Israël naar vrede streeft. Het is alleen lastig onderhandelen met een partij die de andere partij niet als soevereine staat erkent en zelfs tot vernietiging van dit land en haar volk oproeptquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De houding van de wereld is nu dat men pas naar vrede wil als de hele wereld het erover eens is dat alles in proporties is.
Prima als je dat wilt. Maar beide partijen zeiken nu over doden terwijl ze ook over vrede hadden kunnen praten. En ja, oorlog klinkt nou eenmaal spannender dan vrede, maar dat is niet waar het om zou moeten draaien.
Je kan ook zeggen:quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Israël naar vrede streeft. Het is alleen lastig onderhandelen met een partij die de andere partij niet als soevereine staat erkent en zelfs tot vernietiging van dit land en haar volk oproept.
En de wereld die de Hamas niet erkent natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Israël naar vrede streeft. Het is alleen lastig onderhandelen met een partij die de andere partij niet als soevereine staat erkent en zelfs tot vernietiging van dit land en haar volk oproept.
Omdat ik even geen zin had (zo vlak voor het naar bed gaan) om aan te horen dat bepaalde groepen hier het pijn doet/of zich betrokken voelen wat de Palestijnen wordt aangedaan. Opvallend dat Salah Edin in de reacties hier nauwelijks genoemd wordt. Donder toch op met die vermeende solidariteit, als het maar geloofsgenoten betreft. En toen zapte ik weg. Ik ben overigens neutraal in deze.'K ben alleen van mening dat oorlog/geweld nooit iets opliost, tenzij men met atoombommen gaat gooien, dan is álles écht opgelost.... Wat een reli-gelul allemaal, komt me de laatste tijd sowieso vet de strot uit, ook van Gristelijke zijde. Mensen zonder geloof, zoals ik, hebben het in deze tijd niet zo makkelijk, ik voel me zowat een museumstuk. Maar dat is een andere discussie.quote:
Dat wordt juist voortdurend genoemd man. Terwijl het de vraag is in hoeverre dat klopt. Propaganda en informatie van allle kanten, wordt er maar wijs uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met alle Nederlandse opinievormers m.b.t. dit onderwerp: er is zoveel relevante informatie die ons nooit bereikt. Zojuist vertelde de ambassadeur van Israël in Hardtalk dat Hamas moskeeën, scholen en zelfs de VN school als opslagruimtes gebruikte voor Grad- en Katyusha-raketten: dat is, voor zover ik weet, in geen enkele Nederlandse nieuwsbron tot nu toe naar voren gekomen.
quote:
Ja, viel me ook opquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
Die vragen over de sponsoring, soms komt Witteman echt van een andere planeet
quote:Vanavond in P&W:
-Herman Koch, over zijn nieuwe roman
-Dominique Weesie bestormt Hilversum met GeenStijl en zijn verslaggever
-Rutger Castricum maakte misschien wel hét TV-Moment van het jaar
-Dick Grijpink, oud-directeur van de Taxi Centrale Amsterdam
Echt hoor, dat zou nog best kunnen kloppen bij m'n reactie ook!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zitten er zoveel Tokkies in de zaal, is dat de GeenStijl delegatie?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zitten er zoveel Tokkies in de zaal, is dat de GeenStijl delegatie?
Gaat afdeling links dat ook eens doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:28 schreef Suko het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een zendgemachtige die zo nodig moet, en het zit al zo vol, ga eens praten met BNN, daar is vast nog wel ruimte. Die versnippering, opzouten.
Zal wel moeten idd, ik ben neutraal in deze of wel, richtingloos, dolende als het ware.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Gaat afdeling links dat ook eens doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |